Gå til innhold

Livet mitt er en katastrofe. Hva gjør jeg?


Puke

Anbefalte innlegg

Hei TS. Det høres ut som at du har såpass sammensatte og alvorlige utfordringer at du burde kanskje hatt et opphold på dps? Men det må jo være noe du ønsker selv også da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Salvie skrev:

De fleste ruser seg på grunn av psykiske problemer, enn at de får problemene på grunn av det. Du er flink som har klart å slutte med de tingene, kanskje du klarer å slutte med bulimien også? 

Hadde du vært min pårørende ville jeg tatt grep. Kanskje foreldrene dine kan ta kontakt med psykologen og forklare alvoret i situasjonen?

Jeg er overbevist om at tankene dine om scenarioer er sykdomsbasert og ikke en del av deg på noen måte, ei eller hjelper deg på noen måte. Alt dette bør psykologen hjelpe deg med.

Har prøvd og prøvd. Jeg blir helt gal av angsten jeg får da. Når jeg ikke har noe å ty til, på en måte. Det er moren min som tok kontakt med lege og psykolog i utgangspunktet. Men de vet bare om bulimi

2 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Hvis foreldrene dine ikke har råd til å forsørge deg bør du søke om økonomisk støtte fra NAV. Som sagt, ta deg en tur dit uansett. De kan hjelpe deg både med stønader og med å få jobb. Selv om du neppe er i stand til å jobbe fulltid nå, kan en deltidsjobb hjelpe deg på mange måter - både økonomisk og ved at du får verdifull erfaring du kan bruke senere, men først og fremst ved at du får kommet deg ut, møtt andre og vil oppleve mestring og kanskje også mer mening med livet. 

De har ikke det, men når jeg bor hjemme hos foreldre med bra inntekt har jeg ikke krav på noe. De har ikke råd pga mye utgifter. Uansett takk for tips. Ender vel med å måtte begynne med noe ulovlig for å få penger sikekrt... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven.Writingdesk skrev:

Hei TS. Det høres ut som at du har såpass sammensatte og alvorlige utfordringer at du burde kanskje hatt et opphold på dps? Men det må jo være noe du ønsker selv også da.. 

Det kan jeg ikke. Men takk for råd :) Jeg tror jeg slutter i behandling når året er over. For har ikke de 2600 kr å bruke før frikort nå på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Eh? Hæ? Hahahahahhahahaah du? Hvorfor er du så opphengt i meg ? Litt ekkelt egentlig.... ta heller å engasjer deg i Ts! 

Anonymkode: 9ddc3...8c6

Ikke for å spore av, men hva er galt med deg? Sånn oppriktig. Har du gått på skole, eller liker du bare å ha vokabularet til en 5 åring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...