Gå til innhold

Noen råd til en fortvilt dame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

44 minutter siden, KGKonto skrev:

Bra du har disse tradisjonelle egenskapene, men menn tenker litt som jeg sier: hun er 37 år og ingen har satset på henne. Det må være noe galt med henne. Og for å svare deg: menn som er intelligente ser etter det de selv ikke kan fikse. Alt du nevner av intelligens og sånt fikser de fint selv. Det påfyllet kan de få fra andre menn, ikke nødvendigvis fra dama. Så ja, mange ser etter en kontrast til seg selv. Hadde du faktisk brukt tiden din på fest, fyll og moro så hadde du kommet nærmere hva menn liker og ikke. Du har rett og slett ikke sosialisert nok med menn, eller skjønt hva menn ser etter. Du må se på kvinner som lykkes og se hva de gjør. Det er sånn vi menn lærer av andre menn som lykkes.

Jeg har observert litt og det jeg ser er at en viss type dame ser ut til å slå veldig an hos menn. Jeg kaller de "Barbie-dukker", du opplever de kanskje som damer som er veldig sosiale og glad i fest og fyll. Du har også rett, for det spiller ingen rolle hva jeg mener om slike dokker, poenget i denne sammenhengen er at det er de som lykkes. Ikke jeg. Dermed er jeg over i en ny situasjon; skal jeg bli en annen eller utvikle meg selv i den retningen for å tekkes menn?  Hva mener du? 

Min strategi har vært å se litt forbi disse "perfekte" parene og heller lete etter andre typer menn. Jeg har forklart hva jeg liker, andre vil kanskje synes at nerder er kjedelige. Jeg liker de. Dessverre ser også de ut til å stå i kø sammen med horder av andre menn i håp om å kapre barbiedukkene. 

Her er greia: det er ikke nødvendigvis for sent for dem. De er kresne, men de er kresne fordi de kan være det. På samme måte som at en kvinne kan være kresen når hun er yngre, fordi meldingene renner inn og oppmerksomheten er stor

Her mener jeg du tar feil. Menns fertilitet er ikke like absolutt som kvinners, men de har også en utløpsdato. Undersøkelser på norske forhold viser blant annet at blant barnløse menn, skjer etter eller annet med deres evne til å tiltrekke seg yngre kvinner, når mennene runder ca. 40 år. De kan biologisk sett få barn, men kvinner velger yngre menn å få barna sine med. Når menn nærmer seg 45 år øker sjansen betraktelig for å få barn med misdannelser av ymse slag. 

Intelligente menn forstår dette. 

I teorien har du rett, men i praksis føler mange menn det slik. Du prøver tenke idealistisk på ting, men du er ikke realistisk. Det er litt som kvinner tenker også: hvis ingen annen kvinne vil ha han, hvorfor skal jeg satse på han? Kvinner som har vært i relasjoner, som vet hvordan menn er, og som er kule forblir ikke single lenge. De vet greia. Du derimot er uerfaren og har sikkert fått deg masse uvaner. Det lukter problemer lang vei. Tradisjonelle kvinner som er bra blir tatt FORT. Hvorfor tror du menn drar til utlandet for å hente seg koner som er tradisjonelle? Fordi det fungerer.

At jeg er langtidssingel betyr jo ikke at jeg lever under en stein. Jeg har helt sikkert uvaner jeg også, men jeg har en sosial krets som holder meg i ørene. Og, dersom menn foretrekker tradisjonelle kvinner, hvorfor lot de meg gå? 

Her er greia: du kan tviholde så mye du vil på sex, men du er ikke i noen posisjon til å påvirke menn til å gi fra seg forpliktelse. For hver kvinne som deg er det 10 andre som knuller menn sanseløse første kvelden.

Dette har du rett i. Kvinners løssluppenhet har ført til at vårt beste, og kanskje eneste, forhandlingskort har mistet sin verdi. En mann som ikke forstår dette og/eller gir næring til denne kulturen er ikke interessant for meg. Han må faktisk klare å se slike ting. 

Du har rett og slett overpriset deg selv ut av markedet og lurer på hvorfor du ikke får det til? Du er 37 år(!). Du har ingen forhandlingsrom og de tingene du tror gjør deg verdifull (intelligens og "høy moral") er egentlig verdiløst. 

Denne syns jeg var kvass, men jeg respekterer at du mener det. 


Jeg vet jeg er hard, men fakta er at du ikke kan gå på shopping etter menn fordi vinduet ditt for å treffe menn som går med på dine krav har du bommet på med minst 10 år. 

Igjen, jeg er ikke på "shopping" (forbruk), jeg ønsker bare å etablere meg. Det har jeg villet en god stund, men ingen menn vil. Heller ikke da jeg var ung. 

 

 

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vanlig fyr
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Skal jeg møte noen, må jeg jobbe og sørge for det selv. 

Anonymkode: 56d4b...88

Jeg har alltid tenkt at kjærlighet er en naturlig prosess som spontant oppstår men nå er kanskje jeg en håpløs romantiker. Det finnes ingen fasit så jeg skal ikke hevde at jeg har rett.

 

Quote

Apropos midtlivskrisen; håper det går bra med deg. Jeg tror jeg ser noe liknende i horisonten og kjenner litt på en uro selv. 

Det er bra du du selv kan identifisere det, for da kan mye unngås. Da blir det ekstra viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv og hvis situasjonen skulle eskalere, så må du oppsøke hjelp. Det er helt normalt og ikke noe man skal føle skam over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, KGKonto skrev:

Nei, jeg sier bare at det blir vanskelig. Det er ikke umulig, men du må virkelig gjøre en innsats og møte menn på arenaer der du tror de beste mennene for deg holder til. 

Som sagt, jeg er ikke ute etter de beste mennene. Jeg er ute etter en som passer meg og en som syns jeg passer til ham. 

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vanlig fyr skrev:

Jeg har alltid tenkt at kjærlighet er en naturlig prosess som spontant oppstår men nå er kanskje jeg en håpløs romantiker. Det finnes ingen fasit så jeg skal ikke hevde at jeg har rett.

Det er bra du du selv kan identifisere det, for da kan mye unngås. Da blir det ekstra viktig at du tar ekstra godt vare på deg selv og hvis situasjonen skulle eskalere, så må du oppsøke hjelp. Det er helt normalt og ikke noe man skal føle skam over. 

Takk, det skal jeg huske på ❤️

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk - kanhende du har rett i at jeg ikke verdsettes der jeg bor og at jeg med mitt verdisynd hadde hørt bedre hjemme i et mer tradisjonelt miljø ❤️ 

Det er litt sånn jeg vurderer menn, ja. Useriøse = uinteressante, Seriøse = interessante. Men det er min subjektive vurdering ute i fra hvilke behov jeg har. Andre damer kan vurdere det annerledes ved at de f.eks. er villig til å på på akkord med egne verdier dersom de mener mannen det er snakk om er spesielt attraktiv. Det gjør ikke jeg. 

Jeg innser at jeg kan bli bedre på sosiale ferdigheter men ett av mine problemer med menn er at jeg erfarer at de har lite å tilby meg på et intellektuelt/åndelig og emosjonelt plan. Dermed er jeg rett og slett ikke supergira på å bruke tiden min på de. Jeg har vist initiativ til å date, fortsette å date, skrive meldinger når vi ikke er sammen, spør de om dem selv, bli kjent med de, finne ut hvilke behov de har/ikke har osv. Jeg er ikke verdens mest sosiale dame men heller av den litt mer stille typen. En mann blir ikke mer eller mindre attraktiv for meg om han er innadvendt eller utadvendt, bare så det er sagt. 

Jeg tror du misforstår begrepet "forbruksmenn". Det jeg mener er bruk-og-kast-mentaliteten som rir befolkningen spesielt etter at nettdating ble vanlig. Jeg bruker ikke og forkaster ikke menn, jeg lurer de ikke til å tro at de kan oppnå noe fra meg, for så å bare kutte de ut når jeg finner det for godt. Jeg kan i verste fall bli kjent med de og finne ut at jeg har behov de ikke klarer å imøtekomme, eller avvise grunnet mangel på kjemi og tiltrekning. Jeg selekterer, men forbruker ikke. 

At de som ghoster meg nå er de mennene jeg aldri så eller la merke til, gir meg ingen mening. Kan du forklare? 

Jeg innser at jeg har tatt noen feil valg i livet og at det er derfor jeg fremdeles er enslig. Dersom du leser førsteinnlegget mitt er jeg ikke ute etter å lete etter feil i fortiden men heller å forstå hvilke muligheter jeg har til å rette på dette nå. Og, bare så det er sagt: jeg har selvinnsikt nok til å forstå at jeg ikke får de beste mennene. Det er helt greit. 

Anonymkode: 56d4b...288

på bygda blir du evig og alltid definert. 

Anonymkode: 954e8...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 56d4b...288

Okay siden du må ha det inn med teskje:

Menn liker lekne, unge, spreke og feminine kvinner. De liker kåte kvinner (sex er det primære menn oppsøker kvinner for, alt det andre kommer sekundært). En intelligent kvinne er OK, men det må ikke gå på bekostning av det primære. 

Jeg vet det suger å innse det. Det er på samme måte som at jeg syns det var skikkelig teit at kvinner nå viser interesse, nå som jeg har sosial status og en godt betalt jobb. Har drøftet det med mange eldre menn, og de sier bare " det er bare sånn det er". Du må også akseptere at "det er bare sånn det er". 

Hvis du ikke har sexappeal hos menn er du usynlig. Angående det å finne seg nerdete menn; du er minst 15 år sent ute. Nerder er smarte og oppmerksomme på omverden. Etter å ha blitt brutalt avvist i evigheter og jobbet med seg selv, så er de sykt kritiske til kvinner. Du har større sjanse hos en mann med barn fra før som har gått fra dama, enn en nerdete fyr. Spesielt om de er i 30 årene. Du kan ha sjans, men da må du virkelig overbevise han om at du ikke er som alle andre damer der ute.

Angående det du skrev om fertilitet: jeg snakket ikke om barn, jeg snakket om generell attraksjon og valgmuligheter. Det er en grunn til at mange sier det blir lettere for menn jo eldre de blir. Det at du skal begynne å dra igang en leksjon om fertilitet, og at intelligente menn skjønner såpass, har ingenting med dating, attraksjon og datingmarkedet å gjøre. Jeg tilhører 99 prosentilen når det kommer til IQ og jeg bare himlet med øynene når jeg så du begynte sånn. Det bringer meg videre til mitt neste poeng:

Karrierekvinner som er single og "intelligente" er vrange å ha med å gjøre. Du er fastlåst og evner ikke se ting fra en annen vinkel. At du er langtidssingel er tegn på avvik. Menn foretrekker og har alltid foretrukket tradisjonelle kvinner; det er bare personligheten din som er turnoff vil jeg tippe.

Få meg til å like deg. Legg vekk sex og alt det der. Bare den enkle oppgaven der; få meg til å like deg. Klarer du mestre det så er du langt på vei. Jeg anbefaler deg å se på ex on the beach og lære av damene der. Se hva de gjør og ikke minst hvorfor det er så effektivt. Hvis du ikke klarer se på slike "søppelmennesker" og så finne intelligensen i det de driver med, så er det ikke noe håp for deg. 

Greia med at du nå melker ditt eneste trumfkort er at du taper på det. For menn trenger ikke finne seg i at du er kjip.

Og jovisst er du på shopping. Du er på utkikk etter en mann som passer inn i din livsplan og kan gi deg det livet du drømmer om. Men du har jo brukt 17+ år fra du var myndig til nå, på å bygge karriere og tjene penger. Disse prioriteringene sier sitt. Menn vil se på handlingene dine og dømme deg deretter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, KGKonto said:


Og jovisst er du på shopping. Du er på utkikk etter en mann som passer inn i din livsplan og kan gi deg det livet du drømmer om. Men du har jo brukt 17+ år fra du var myndig til nå, på å bygge karriere og tjene penger. Disse prioriteringene sier sitt. Menn vil se på handlingene dine og dømme deg deretter.

 

Det er overhodet ingen ting galt med kvinner som bygger karrière, og resten av hva du har skrevet i denne tråden oser av "red pilling", r/whereareallthegoodmen osv. 

Anonymkode: 0dc9c...db1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, KGKonto skrev:

Okay siden du må ha det inn med teskje:

Menn liker lekne, unge, spreke og feminine kvinner. De liker kåte kvinner (sex er det primære menn oppsøker kvinner for, alt det andre kommer sekundært). En intelligent kvinne er OK, men det må ikke gå på bekostning av det primære. 

Jeg vet det suger å innse det. Det er på samme måte som at jeg syns det var skikkelig teit at kvinner nå viser interesse, nå som jeg har sosial status og en godt betalt jobb. Har drøftet det med mange eldre menn, og de sier bare " det er bare sånn det er". Du må også akseptere at "det er bare sånn det er". 

Hvis du ikke har sexappeal hos menn er du usynlig. Angående det å finne seg nerdete menn; du er minst 15 år sent ute. Nerder er smarte og oppmerksomme på omverden. Etter å ha blitt brutalt avvist i evigheter og jobbet med seg selv, så er de sykt kritiske til kvinner. Du har større sjanse hos en mann med barn fra før som har gått fra dama, enn en nerdete fyr. Spesielt om de er i 30 årene. Du kan ha sjans, men da må du virkelig overbevise han om at du ikke er som alle andre damer der ute.

Angående det du skrev om fertilitet: jeg snakket ikke om barn, jeg snakket om generell attraksjon og valgmuligheter. Det er en grunn til at mange sier det blir lettere for menn jo eldre de blir. Det at du skal begynne å dra igang en leksjon om fertilitet, og at intelligente menn skjønner såpass, har ingenting med dating, attraksjon og datingmarkedet å gjøre. Jeg tilhører 99 prosentilen når det kommer til IQ og jeg bare himlet med øynene når jeg så du begynte sånn. Det bringer meg videre til mitt neste poeng:

Karrierekvinner som er single og "intelligente" er vrange å ha med å gjøre. Du er fastlåst og evner ikke se ting fra en annen vinkel. At du er langtidssingel er tegn på avvik. Menn foretrekker og har alltid foretrukket tradisjonelle kvinner; det er bare personligheten din som er turnoff vil jeg tippe.

Få meg til å like deg. Legg vekk sex og alt det der. Bare den enkle oppgaven der; få meg til å like deg. Klarer du mestre det så er du langt på vei. Jeg anbefaler deg å se på ex on the beach og lære av damene der. Se hva de gjør og ikke minst hvorfor det er så effektivt. Hvis du ikke klarer se på slike "søppelmennesker" og så finne intelligensen i det de driver med, så er det ikke noe håp for deg. 

Greia med at du nå melker ditt eneste trumfkort er at du taper på det. For menn trenger ikke finne seg i at du er kjip.

Og jovisst er du på shopping. Du er på utkikk etter en mann som passer inn i din livsplan og kan gi deg det livet du drømmer om. Men du har jo brukt 17+ år fra du var myndig til nå, på å bygge karriere og tjene penger. Disse prioriteringene sier sitt. Menn vil se på handlingene dine og dømme deg deretter.

 

Og som ikke det var nok, så kommer du med det største våset ever!

Er så glad på andre kvinners vegne som kanskje er i en lignende situasjon som Ts, at du har silt dem ut for lengst. Hurra!

Anonymkode: b93d8...ea4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er overhodet ingen ting galt med kvinner som bygger karrière, og resten av hva du har skrevet i denne tråden oser av "red pilling", r/whereareallthegoodmen osv. 

Anonymkode: 0dc9c...db1

Takk, jeg tenkte det samme selv. Jeg er takknemlig for alle innspillene jeg får, men KgKonto blir bare for dum. Å mener livet mitt er over fordi jeg har bygget meg opp en karriere istedet for å prioritere festog fyll, blir bare for dumt. Om man ikke utdanner seg og jobber, hvordan skal man da overleve? 

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som ikke det var nok, så kommer du med det største våset ever!

Er så glad på andre kvinners vegne som kanskje er i en lignende situasjon som Ts, at du har silt dem ut for lengst. Hurra!

Anonymkode: b93d8...ea4

❤️ De har blitt silt ut - hele veien ❤️ 

Anonymkode: 56d4b...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og som ikke det var nok, så kommer du med det største våset ever!

Er så glad på andre kvinners vegne som kanskje er i en lignende situasjon som Ts, at du har silt dem ut for lengst. Hurra!

Anonymkode: b93d8...ea4

ps. så 1 min. reklame av programmet og dett var dett !

Anonymkode: b93d8...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

❤️ De har blitt silt ut - hele veien ❤️ 

Anonymkode: 56d4b...288

Det varmer mitt hjerte. You go girl!

Anonymkode: b93d8...ea4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i samme situasjon som deg. Lengter etter kjærlighet og ekteskap, og en beste venn.

Anonymkode: 954e8...417

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er overhodet ingen ting galt med kvinner som bygger karrière, og resten av hva du har skrevet i denne tråden oser av "red pilling", r/whereareallthegoodmen osv. 

Anonymkode: 0dc9c...db1

Nei, men det sier noe om prioriteringene. Om en kvinne prioriterer seg selv og sin karriere mer enn relasjoner med menn, så er det en fin indikasjon på hvor bra/dårlig relasjonen med menn blir. 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Og som ikke det var nok, så kommer du med det største våset ever!

Er så glad på andre kvinners vegne som kanskje er i en lignende situasjon som Ts, at du har silt dem ut for lengst. Hurra!

Anonymkode: b93d8...ea4

Det er jo hun som ender opp singel, så jeg ser ikke hvordan det er noe posiivt. Hun har jo feilet hittil, tror du virkelig det blir noe bedre å fortsette i samme bane i årene fremover? 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk, jeg tenkte det samme selv. Jeg er takknemlig for alle innspillene jeg får, men KgKonto blir bare for dum. Å mener livet mitt er over fordi jeg har bygget meg opp en karriere istedet for å prioritere festog fyll, blir bare for dumt. Om man ikke utdanner seg og jobber, hvordan skal man da overleve? 

Anonymkode: 56d4b...288

Vet ikke hvem det er som sliter med å tiltrekke seg menn? Ikke skyt budbringeren. 

Det er ikke noe galt med å bygge karriere, men du har bare det å vise til. Man er summen av sine handlinger og blir dømt deretter. For menn er det tryggere og bedre å velge en yngre, mindre fastlåst kvinne enn å velge en som nærmer seg 40 år

Åssen tror du de damene som er i relasjoner med menn overlever? Du har prioritert egoistisk, og da må du ta konsekvensene av det. 

Jeg sier meg ferdig i denne tråden siden du ikke klarer ta konsekvensene av dine valg, og nå sitter på forum og prøver finne en løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk du er attraktiv kvinne. 🙂

Bare vis deg frem, og by på deg selv, og en romantisk mann fanger opp dine signal. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, KGKonto skrev:

Nei, men det sier noe om prioriteringene. Om en kvinne prioriterer seg selv og sin karriere mer enn relasjoner med menn, så er det en fin indikasjon på hvor bra/dårlig relasjonen med menn blir. 

Det er jo hun som ender opp singel, så jeg ser ikke hvordan det er noe posiivt. Hun har jo feilet hittil, tror du virkelig det blir noe bedre å fortsette i samme bane i årene fremover? 

Vet ikke hvem det er som sliter med å tiltrekke seg menn? Ikke skyt budbringeren. 

Det er ikke noe galt med å bygge karriere, men du har bare det å vise til. Man er summen av sine handlinger og blir dømt deretter. For menn er det tryggere og bedre å velge en yngre, mindre fastlåst kvinne enn å velge en som nærmer seg 40 år

Åssen tror du de damene som er i relasjoner med menn overlever? Du har prioritert egoistisk, og da må du ta konsekvensene av det. 

Jeg sier meg ferdig i denne tråden siden du ikke klarer ta konsekvensene av dine valg, og nå sitter på forum og prøver finne en løsning. 

Jeg har faktisk ikke problemer med å tiltrekke meg menn, jeg har problemer med å tiltrekke meg han som jeg skal være sammen med og bygge et liv med. Det er en annen problemstilling. 

At du i fullt alvor viser til ex on the beach og tror at jeg skal emulere deres adferd sier sitt. Menn som beundrer slike og anser de som passende mødre til sine barn og som sin egen kone, er ikke verdt et minutt av min tid. Det er bare ikke det jeg ser etter.

Og menn må gjerne foretrekke yngre kvinner - det betyr slett ikke at interessen er gjensidig. 

Takk for tiden din og lykke til videre i livet :)

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er i samme situasjon som deg. Lengter etter kjærlighet og ekteskap, og en beste venn.

Anonymkode: 954e8...417

Leit at vi er flere. Dette er en trend jeg syns jeg ser hos flere i samfunnet - mange vokse som ikke etablerer seg. Jeg syns dette er synd og har hatt lyst til å gå i mot dette. Kanskje du finner noen gode råd denne tråden? Jeg syns jeg har fått mange gode og velmente innspill som jeg skal ta med meg videre. 

Ønsker deg lykke til ❤️ 

Anonymkode: 56d4b...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, KGKonto skrev:

 

Det er jo hun som ender opp singel, så jeg ser ikke hvordan det er noe posiivt. Hun har jo feilet hittil, tror du virkelig det blir noe bedre å fortsette i samme bane i årene fremover? 


 

Og du tror at du sitter på fasiten?

Du høres svært påvirkelig ut, ikke en attraktiv egenskap i min bok!

Anonymkode: b93d8...ea4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk ikke problemer med å tiltrekke meg menn, jeg har problemer med å tiltrekke meg han som jeg skal være sammen med og bygge et liv med. Det er en annen problemstilling. 

At du i fullt alvor viser til ex on the beach og tror at jeg skal emulere deres adferd sier sitt. Menn som beundrer slike og anser de som passende mødre til sine barn og som sin egen kone, er ikke verdt et minutt av min tid. Det er bare ikke det jeg ser etter.

Og menn må gjerne foretrekke yngre kvinner - det betyr slett ikke at interessen er gjensidig. 

Takk for tiden din og lykke til videre i livet :)

Anonymkode: 56d4b...288

Du har problemer med å tiltrekke deg menn som vil satse på deg, det er jo det jeg snakker om hele veien her. Selvfølgelig vet jeg at kvinner får masse sextilbud hele tiden. 

Jeg sier ikke at du skal emulre deres atferd, jeg sier at du burde lære litt av den sosiale og emosjonelle intelligensen du ikke har fått utviklet, siden du er en one-trick pony med karriere. Menn liker sosialt og emosjonelt intelligente kvinner. 

Lykke til videre du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Og du tror at du sitter på fasiten?

Du høres svært påvirkelig ut, ikke en attraktiv egenskap i min bok!

Anonymkode: b93d8...ea4

Jeg har brukt 10 år på å sette meg inn i slike problemstillinger og sett ting fra alle kanter. Min erfaring er at damer kun kjører på med en strategi (det de blir fortalt av andre), og så kjører de på hardere når det ikke fungerer. 

På en måte er jeg litt trist for at TS og andre kvinner her ender opp ensomme, men på en annen side er det et nødvendig onde for at de yngre jentene som vokser opp, får et eksempel på hva de IKKE burde gjøre for å få seg en mann

En hel generasjon med kvinner må gå tapt for at den neste skal lære. Oss mannfolk lytter dere jo uansett ikke til, så dere må føle det på kroppen før det blir endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...