Frøkenhåpefull Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #101 Del Skrevet 13. februar 2019 1 minutt siden, Patriotpaula skrev: Pleier mensen å alltid være spot on? 🤞🏻 Nei bare sånn ca, de siste syklusene har vart 31,33 og 32 dager 😊 Er mange år siden syklusen har vart opp til 35 dager, men vet at kroppen plutselig kan gjøre rare ting, så hvem vet 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. februar 2019 #102 Del Skrevet 13. februar 2019 7 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Nei bare sånn ca, de siste syklusene har vart 31,33 og 32 dager 😊 Er mange år siden syklusen har vart opp til 35 dager, men vet at kroppen plutselig kan gjøre rare ting, så hvem vet 😅 Relativt regelmessig da. Her begynt jeg på 28, siden har det vært 32, 33, 35, 39 og nå blir det mest sannsynlig 47 😩🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 13. februar 2019 #103 Del Skrevet 13. februar 2019 Skal du virkelig la oss vente helt til i morgen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #104 Del Skrevet 13. februar 2019 18 minutter siden, Patriotpaula skrev: Relativt regelmessig da. Her begynt jeg på 28, siden har det vært 32, 33, 35, 39 og nå blir det mest sannsynlig 47 😩🤷♀️ Ja, var fornøyd med det. Åh så ergerlig, kroppen kan være skikkelig kjip! 😣 5 minutter siden, Cumberbitch skrev: Skal du virkelig la oss vente helt til i morgen? 😂 Ja.... beklager 😂😂 Gir kroppen en ekstra dag for å blø så jeg slipper å kaste bort penger på en test 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 13. februar 2019 #105 Del Skrevet 13. februar 2019 3 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Ja, var fornøyd med det. Åh så ergerlig, kroppen kan være skikkelig kjip! 😣 Ja.... beklager 😂😂 Gir kroppen en ekstra dag for å blø så jeg slipper å kaste bort penger på en test 😅 Jeg vet at mange sier mye rart om RFSU sine, men jeg syns egentlig det var helt greit å bruke de 8-pakningene. De er så billige at det ikke føles ut som å kaste vekk penger 👌🏼 og hvis de skulle vise seg å ha noen svake streker, så kan man jo alltids investere i en clear blue digital 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 13. februar 2019 #106 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) 1 time siden, Cumberbitch skrev: Skal du virkelig la oss vente helt til i morgen? 😂 Dette tenkte jeg også 😂 Men jeg liker motvekten til testing 6dpo, man kan bli revet med av at mange tester så tidlig. Edit: krysser fingrene for deg 😘 Endret 13. februar 2019 av Bokdamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #107 Del Skrevet 14. februar 2019 20 timer siden, Cumberbitch skrev: Jeg vet at mange sier mye rart om RFSU sine, men jeg syns egentlig det var helt greit å bruke de 8-pakningene. De er så billige at det ikke føles ut som å kaste vekk penger 👌🏼 og hvis de skulle vise seg å ha noen svake streker, så kan man jo alltids investere i en clear blue digital 😊 Takk for tips 😊 19 timer siden, Bokdamen skrev: Dette tenkte jeg også 😂 Men jeg liker motvekten til testing 6dpo, man kan bli revet med av at mange tester så tidlig. Edit: krysser fingrene for deg 😘 Takk for det ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #108 Del Skrevet 14. februar 2019 Er veldig forvirret, har rosa utflod/spotting idag. Men ikke skikkelig blødning. Bruker sjeldent å spotte før mensen, bruker bare å få full blødning. Tester nok ikke i dag heller (beklager for dere som venter i spenning 😂) Da jeg rekner med at jeg får mensen i dag, ser ikke bra ut. Kroppen har oppført seg skikkelig annerledes denne syklusen, mulig jeg har hatt kjemisk eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. februar 2019 #109 Del Skrevet 14. februar 2019 55 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Er veldig forvirret, har rosa utflod/spotting idag. Men ikke skikkelig blødning. Bruker sjeldent å spotte før mensen, bruker bare å få full blødning. Tester nok ikke i dag heller (beklager for dere som venter i spenning 😂) Da jeg rekner med at jeg får mensen i dag, ser ikke bra ut. Kroppen har oppført seg skikkelig annerledes denne syklusen, mulig jeg har hatt kjemisk eller noe. Åh, jeg som hadde så troa på deg 😬 Jeg hadde nok også drøyd men å teste for å se om mensen kommee for fullt eller ikke - en test spart 👌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #110 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg er så forvirret!!! 😳 Ingen mens. 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. februar 2019 #111 Del Skrevet 14. februar 2019 55 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev: Jeg er så forvirret!!! 😳 Ingen mens. 🤷🏼♀️ Da er det jo fortsatt håp 🤞🏻 Hva slags symptomer har du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 14. februar 2019 #112 Del Skrevet 14. februar 2019 14 timer siden, Frøkenhåpefull skrev: Er veldig forvirret, har rosa utflod/spotting idag. Men ikke skikkelig blødning. Bruker sjeldent å spotte før mensen, bruker bare å få full blødning. Tester nok ikke i dag heller (beklager for dere som venter i spenning 😂) Da jeg rekner med at jeg får mensen i dag, ser ikke bra ut. Kroppen har oppført seg skikkelig annerledes denne syklusen, mulig jeg har hatt kjemisk eller noe. Da jeg var gravid sist så begynte jeg å spotte såpass at jeg tok menskoppen i bruk og tenkte at her kom mensen likevel. Brukte den i én dag før det ga seg, og det var jo ikke mer enn farget utflod. Bare tenkte jeg skulle være føre var sånn at det ikke begynte å sprutblø på jobb iogmed at mensen var forsinket 😅 Jeg håper så sjukt mye at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #113 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Da er det jo fortsatt håp 🤞🏻 Hva slags symptomer har du nå? Ja... føler alltid at mensen kommer, så tørr ikke å ha noen forhåpninger selv 😞 Har svake murringer nå og da der nede, det har jeg hatt siden mandag (noe jeg aldri har utenom mensen) Det er egentlig alt jeg har av symptomer 😂 puppene er ikke såre i det hele tatt, de er akkurat som mensen kommer hvert minutt. 40 minutter siden, Cumberbitch skrev: Da jeg var gravid sist så begynte jeg å spotte såpass at jeg tok menskoppen i bruk og tenkte at her kom mensen likevel. Brukte den i én dag før det ga seg, og det var jo ikke mer enn farget utflod. Bare tenkte jeg skulle være føre var sånn at det ikke begynte å sprutblø på jobb iogmed at mensen var forsinket 😅 Jeg håper så sjukt mye at du er gravid! Haha, like greit å være føre var da ja! 😅 Gøy å vite at det nødvendigvis ikke betyr at det er over enda da 😊 Takk for at dere heier på meg damer! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #114 Del Skrevet 15. februar 2019 Da våknet jeg av blod over hele senga. 😳 Litt lei meg, hadde fått litt forhåpninger. Men er også vant til å få mensen hver eneste bidige måned, så er ikke ett stort sjokk. Er bare veldig forvirret av hvorfor kroppen oppførte seg såppas forskjellig fra andre sykluser. 🤷🏼♀️ Samme det, da går vi inn i ny syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 15. februar 2019 #115 Del Skrevet 15. februar 2019 Så kjedelig ☹️ Da har du sikkert hatt sen EL denne syklusen, det er jo ikke så uvanlig at det skjer. Du skulle ikke vurdere å tempe? Jeg synes den største fordelen er at jeg da vet når jeg kan forvente mens, altså 14 dager etter tempøkningen/EL. Uansett håper jeg du tar en telefon til legen for utredning❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 15. februar 2019 #116 Del Skrevet 15. februar 2019 6 timer siden, Frøkenhåpefull skrev: Da våknet jeg av blod over hele senga. 😳 Litt lei meg, hadde fått litt forhåpninger. Men er også vant til å få mensen hver eneste bidige måned, så er ikke ett stort sjokk. Er bare veldig forvirret av hvorfor kroppen oppførte seg såppas forskjellig fra andre sykluser. 🤷🏼♀️ Samme det, da går vi inn i ny syklus! Å nei, jeg trodde det hadde gått likevel siden det tok sånn tid 😢 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. februar 2019 #117 Del Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, Frøkenhåpefull skrev: Da våknet jeg av blod over hele senga. 😳 Litt lei meg, hadde fått litt forhåpninger. Men er også vant til å få mensen hver eneste bidige måned, så er ikke ett stort sjokk. Er bare veldig forvirret av hvorfor kroppen oppførte seg såppas forskjellig fra andre sykluser. 🤷🏼♀️ Samme det, da går vi inn i ny syklus! Åh, så kjedelig Håper du blir håpefull for neste syklus raskt, selv om det selvsagt er lov å være litt lei seg over at mensen kom ❤️ Anbefaler som en bruker over her at du begynner å tempe, da har du meget god kontroll over når eggløsningen var. Hva tenker du nå? Skal du be noen om hjelp/utredning? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumberbitch Skrevet 15. februar 2019 #118 Del Skrevet 15. februar 2019 Neei så trist! ❤️ hadde virkelig troa. Stor klem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 16. februar 2019 #119 Del Skrevet 16. februar 2019 Hei! Så trist at det ikke gikk nå som håpet hadde bygget seg opp. Falt plutselig inn i denne dagboken og måtte lese igjennom. Er selv prøver og har akkurat startet på behandling for manglende eggløsning. Mine sykluser ble bare lengre og lengre etter jeg sluttet på pillen i fjor vår. Krysser fingrene og heier på deg videre 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 10. mars 2019 Forfatter #120 Del Skrevet 10. mars 2019 Takk for fine ord og klemmer damer ❤️ Har vært litt som en zombie siden jeg fikk mens. Ble mere lei meg enn jeg har blitt på lenge. Har også tatt på meg fryktelig mye arbeid for å få tiden til å gå, så jeg rett og slett ikke har tid til å tenke. Det har også gått utover forholdet, da det eneste jeg gjør er å sove og jobbe. Er på CD 24, så eggløsning har nok vært. Men å ha samleie er det siste jeg har hatt lyst til i det siste, så det har nok kun sex 3-4 ganger. Aner derfor ikke om vi har truffet. Har ikke tenkt mere på å oppsøke lege. Har på en måte latet som om vi ikke har ett problem, og som om vi har aldri prøvd på baby. Vet det ikke fungerer om fortrenge dette, men har bare ikke ville taklet det denne måneden 🤷🏼♀️ Har hatt veldig dårlig samvittighet for samboer, så jeg har bestilt oss tur til varmere strøk. Reiser om 2 uker!!! 🌴 Akkurat det vi trenger tror jeg, bare for å slappe av og pleie forholdet. Kan ikke huske sist gang jeg dro på ferie 😳 Håper det går bra med alle dere andre! ❤️ Skal prøve å oppdatere meg på dagbøkene deres. 🌸 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå