Gjest Fallabella Skrevet 13. mai 2020 #2201 Del Skrevet 13. mai 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har VG+ som kan fortelle hva de har funnet ut er den beste treningsformen for fettforbrenning? Anonymkode: b5d40...e68 Blås i hva de skriver. Best effekt har det du synes er gøy tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JHF Skrevet 13. mai 2020 #2202 Del Skrevet 13. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen som har VG+ som kan fortelle hva de har funnet ut er den beste treningsformen for fettforbrenning? Anonymkode: b5d40...e68 Tøffe, intensive kondisjonsøkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mai 2020 #2203 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) Huff. Jeg tok målebåndet for å se hvor ille det faktisk stod til. Med mindre jeg holdt båndet litt for stramt for 3-4 uker siden så har jeg gått opp nesten to cm rundt midje og mage. 3 kg opp gjør altså så mye på volum. Det var skikkelig demotiverende, men jeg måtte jo måle nå for å kunne sammenligne når jeg forhåpentligvis har gått ned i vekt igjen. Skal måle meg hver 14. Dag tenker jeg. Vekta stod stille fra i går til i dag, men det er nå greit. Jeg overspiste ikke i går, men jeg spiste en usunn middag pluss drakk en iskaffe. Jeg hadde en tøff dag (mildt sagt) psykisk i går og var på vei til butikken for å kjøpe masse mat og øl, men dro derfra med kun en iskaffe. Så jeg burde jo være fornøyd med innsatsen. Det bare er litt vanskelig å være det da jeg vil ned i vekt. Kommer nok ikke til å greie å gå ned til i nærheten av 61,5 innen lørdag som jo var håpet mitt. Veier 62 nå så jeg får vel bare ha som mål å i det minste se 61-tallet. Men jeg merker jeg stresser over 17 mai. Da skal jeg og en kompis lage mat og drikke øl. Det blir jo å ødelegge innsatsen for hele uka. Jaja. Får håpe neste uke kan by på litt bedre resultat. Men det er ikke så lett når jeg ikke er i jobb og er alene nesten hele døgnet pluss har psykiske lidelser. Selv om jeg har greid å ikke overspise siden fredag så har det jo blitt noen mellommåltider og slikt. For jeg føler meg så sulten hele tiden. Jeg spiser ikke frokost da så det ekstra knekkebrødet før middag og etter kveldsmat skulle jo gå bra, men jeg spiser vel litt for mye middag. Endret 13. mai 2020 av Purple_Pixiedust 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 13. mai 2020 #2204 Del Skrevet 13. mai 2020 5 timer siden, Purple_Pixiedust skrev: Huff. Jeg tok målebåndet for å se hvor ille det faktisk stod til. Med mindre jeg holdt båndet litt for stramt for 3-4 uker siden så har jeg gått opp nesten to cm rundt midje og mage. 3 kg opp gjør altså så mye på volum. Det var skikkelig demotiverende, men jeg måtte jo måle nå for å kunne sammenligne når jeg forhåpentligvis har gått ned i vekt igjen. Skal måle meg hver 14. Dag tenker jeg. Vekta stod stille fra i går til i dag, men det er nå greit. Jeg overspiste ikke i går, men jeg spiste en usunn middag pluss drakk en iskaffe. Jeg hadde en tøff dag (mildt sagt) psykisk i går og var på vei til butikken for å kjøpe masse mat og øl, men dro derfra med kun en iskaffe. Så jeg burde jo være fornøyd med innsatsen. Det bare er litt vanskelig å være det da jeg vil ned i vekt. Kommer nok ikke til å greie å gå ned til i nærheten av 61,5 innen lørdag som jo var håpet mitt. Veier 62 nå så jeg får vel bare ha som mål å i det minste se 61-tallet. Men jeg merker jeg stresser over 17 mai. Da skal jeg og en kompis lage mat og drikke øl. Det blir jo å ødelegge innsatsen for hele uka. Jaja. Får håpe neste uke kan by på litt bedre resultat. Men det er ikke så lett når jeg ikke er i jobb og er alene nesten hele døgnet pluss har psykiske lidelser. Selv om jeg har greid å ikke overspise siden fredag så har det jo blitt noen mellommåltider og slikt. For jeg føler meg så sulten hele tiden. Jeg spiser ikke frokost da så det ekstra knekkebrødet før middag og etter kveldsmat skulle jo gå bra, men jeg spiser vel litt for mye middag. Jeg har hatt spise- og fråtsedager 1 gang i uka nesten hele vegen, så senk skuldrene helt angående 17. mai du 😊 Du kommer til å gå opp i vekt pga vann og tarmfyll, og innen onsdag eller torsdag så er dette borte. Ingenting å stresse over 😊 Og uansett, du har ikke dårlig tid! Og det er hva du gjør i hverdagen som teller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mai 2020 #2205 Del Skrevet 13. mai 2020 (endret) 1 time siden, addict skrev: Jeg har hatt spise- og fråtsedager 1 gang i uka nesten hele vegen, så senk skuldrene helt angående 17. mai du 😊 Du kommer til å gå opp i vekt pga vann og tarmfyll, og innen onsdag eller torsdag så er dette borte. Ingenting å stresse over 😊 Og uansett, du har ikke dårlig tid! Og det er hva du gjør i hverdagen som teller. Det er sant. Dette vet jeg jo egentlig for jeg har jo tross alt slitt med overspising lenge, bare at for det meste har det ikke vart så lenge som nå eller den gangen for tre år siden da jeg la på meg 30 kg. Når jeg bare faller av lasset en ukes tid så tar det ikke lange tiden å hente seg inn igjen. Så en enkelt dag er jo selvsagt ingen krise. Endret 13. mai 2020 av Purple_Pixiedust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 13. mai 2020 #2206 Del Skrevet 13. mai 2020 7 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Det er sant. Dette vet jeg jo egentlig for jeg har jo tross alt slitt med overspising lenge, bare at for det meste har det ikke vart så lenge som nå eller den gangen for tre år siden da jeg la på meg 30 kg. Når jeg bare faller av lasset en ukes tid så tar det ikke lange tiden å hente seg inn igjen. Så en enkelt dag er jo selvsagt ingen krise. Definitivt ikke, håper du klarer å kose deg skikkelig 🌟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 14. mai 2020 #2207 Del Skrevet 14. mai 2020 Hei, jeg var med i tråen for et år siden. Veide da 80 kg, og klarte å gå ned til 64 kg. Nå over vinteren la jeg på meg 6 kg. Begynte å telle kcal igjen etter påska, og på 2 uker gikk jeg ned 4 kg. Men den siste tiden har vekta stått helt stille. Rikker seg ikke. Har vært i godt underskudd hele tiden, ingen utskeielser, og det er bare såå demotiverende! 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 14. mai 2020 #2208 Del Skrevet 14. mai 2020 10 minutter siden, LatersBaby skrev: Hei, jeg var med i tråen for et år siden. Veide da 80 kg, og klarte å gå ned til 64 kg. Nå over vinteren la jeg på meg 6 kg. Begynte å telle kcal igjen etter påska, og på 2 uker gikk jeg ned 4 kg. Men den siste tiden har vekta stått helt stille. Rikker seg ikke. Har vært i godt underskudd hele tiden, ingen utskeielser, og det er bare såå demotiverende! 🥺 Da er vi to, selv om det er en mager trøst. Nå er det samme to kiloene opp og ned, lenge. Håper på et plutselig ras. Vil minne deg på å ikke se seg blind på vekten. Jeg veier i dag 3!!!! kg mer enn for noen dager siden, men har gått inn 1 cm rundt midjen samtidig. Men det er så kjedelig, hadde jo et håp om å ha skikkelig framgang til 17 mai. Det spørs om kroppen har sett at det er snø ute og utsetter sommerkroppen litt til :). Lykke til. Jeg har også så lyst å være et stykke ned på 60tallet. (Nesten så jeg blir desperat faktisk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 14. mai 2020 #2209 Del Skrevet 14. mai 2020 35 minutter siden, RoNo skrev: Da er vi to, selv om det er en mager trøst. Nå er det samme to kiloene opp og ned, lenge. Håper på et plutselig ras. Vil minne deg på å ikke se seg blind på vekten. Jeg veier i dag 3!!!! kg mer enn for noen dager siden, men har gått inn 1 cm rundt midjen samtidig. Men det er så kjedelig, hadde jo et håp om å ha skikkelig framgang til 17 mai. Det spørs om kroppen har sett at det er snø ute og utsetter sommerkroppen litt til :). Lykke til. Jeg har også så lyst å være et stykke ned på 60tallet. (Nesten så jeg blir desperat faktisk). Huff ja, kjenner det sliter skikkelig på motivasjonen, og får sånn "fadern heller, da spiser jeg heller" øyeblikk (men klarer å holde meg enn så lenge) 😂 Akkurat som om kroppen bare tviholder på vekta, samma hva jeg gjør. Men får bare stå i det, og håpe at det løsner. Har ikke målt meg, og det angrer jeg litt på. Føler jeg ser minimal forskjell fra 70 til 66 😅 Vi får bare kjempe på, en dag må det jo slippe. Spiser såpass lite kalorier at jeg ikke ønsker å minske det heller 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2210 Del Skrevet 14. mai 2020 Dere som teller kcal i feks banan så sier matvaretabellen at det er 83 kcal i 100 gram. Er det med skall eller av det som er spiselig? Anonymkode: d0176...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 14. mai 2020 #2211 Del Skrevet 14. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere som teller kcal i feks banan så sier matvaretabellen at det er 83 kcal i 100 gram. Er det med skall eller av det som er spiselig? Anonymkode: d0176...2aa Jeg veier med skall, bare fordi at da er jeg i alle fall helt sikkert. Anbefaler at du kjøper en matvekt så har du kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 14. mai 2020 #2212 Del Skrevet 14. mai 2020 Motivasjonen er dalende, hatt det ganske dårlig siden samme tid sist uke. Jeg kjeder meg ekstremt mye, er psykisk sliten etter en lang periode der jeg forsøker å forbli positiv på tross av stor usikkerhet. Dårlig kombo. Puh, godt å få det ut også! Prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 14. mai 2020 #2213 Del Skrevet 14. mai 2020 Hei hei, igjen Titter innom innimellom. Annonserte graviditet for to uker siden. Mista 1 uke etterpå... Skikkelig kjipt. Men innimellom prøving på å bli gravid, så ligger jeg i underskudd. Kommer til å slutte med en gang jeg får en positiv test igjen. Har fortsatt med trening og forholdsvis sunt kosthold fram til nå. Kiloene går treeeegt nå (kun -0,1 på ei uke), men kjenner klærne sitter løsere, og jaggu passa noen mindre størrelser jeg ikke har prøvd på noen år. Så noe riktig må jeg vel gjøre I tillegg går trapper og oppoverbakker MYE bedre og i MYE lavere puls enn før. Så jogging gjør underverker. Har høyere fart på dragene nå enn for 1 mnd siden også, så det føles godt. Sender gode tanker til alle dere som prøver hardt, holder ut, skeier ut og begynner på igjen, og til alle dere hvor vekta står helt stille ❤️ Dere er megaflinke. Tenk på hva dere gjør for dere selv. Jeg prøver å huske det hver dag, selv om vekta står i ro. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyyy Skrevet 14. mai 2020 #2214 Del Skrevet 14. mai 2020 Hei! På lørdag som var, var jeg på en joggetur ute for første gang i år. Ca 12 km hvor jeg jogget så mye jeg greide og så gikk jeg litt og så jogget jeg igjen og så videre. Jeg ble skikkelig sliten og veldig fornøyd, det var lenge siden sist . hehe På søndag var jeg allerede veldig støl og så tenkte jeg at jeg skulle kjøre og kjøpe meg en liten burger som klapp på skulderen. Endte med at jeg kom hjem med en 40cm pizza fra gatekjøkken med skinke bacon biff og pepperoni og spiste hele greia i en jafs... Sykt dårlig samvittighet og skikkelig fysen på alt mulig rart i dagene etterpå! MEN! Jeg greide å hente meg inn igjen, og følge normale rutiner allikevel. Skal bli spennende å se på veiinga i morgen. Jeg tror nok jeg må spise litt mer de dagene jeg bruker kroppen mye for å ikke sprekke slik igjen Blir jo tydeligvis utsultet og begynner å lure meg selv... Foreløpig ned 17 i år, målet er "bare" 7 kg unna nå 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 14. mai 2020 #2215 Del Skrevet 14. mai 2020 24 minutter siden, PepsiFlax skrev: Hei hei, igjen Titter innom innimellom. Annonserte graviditet for to uker siden. Mista 1 uke etterpå... Skikkelig kjipt. Men innimellom prøving på å bli gravid, så ligger jeg i underskudd. Kommer til å slutte med en gang jeg får en positiv test igjen. Har fortsatt med trening og forholdsvis sunt kosthold fram til nå. Kiloene går treeeegt nå (kun -0,1 på ei uke), men kjenner klærne sitter løsere, og jaggu passa noen mindre størrelser jeg ikke har prøvd på noen år. Så noe riktig må jeg vel gjøre I tillegg går trapper og oppoverbakker MYE bedre og i MYE lavere puls enn før. Så jogging gjør underverker. Har høyere fart på dragene nå enn for 1 mnd siden også, så det føles godt. Sender gode tanker til alle dere som prøver hardt, holder ut, skeier ut og begynner på igjen, og til alle dere hvor vekta står helt stille ❤️ Dere er megaflinke. Tenk på hva dere gjør for dere selv. Jeg prøver å huske det hver dag, selv om vekta står i ro. Så utrolig leit å høre at du mistet 💔 håper du klarer å nå målene dine i mellomtiden 🥰 10 minutter siden, anonyyy skrev: Hei! På lørdag som var, var jeg på en joggetur ute for første gang i år. Ca 12 km hvor jeg jogget så mye jeg greide og så gikk jeg litt og så jogget jeg igjen og så videre. Jeg ble skikkelig sliten og veldig fornøyd, det var lenge siden sist . hehe På søndag var jeg allerede veldig støl og så tenkte jeg at jeg skulle kjøre og kjøpe meg en liten burger som klapp på skulderen. Endte med at jeg kom hjem med en 40cm pizza fra gatekjøkken med skinke bacon biff og pepperoni og spiste hele greia i en jafs... Sykt dårlig samvittighet og skikkelig fysen på alt mulig rart i dagene etterpå! MEN! Jeg greide å hente meg inn igjen, og følge normale rutiner allikevel. Skal bli spennende å se på veiinga i morgen. Jeg tror nok jeg må spise litt mer de dagene jeg bruker kroppen mye for å ikke sprekke slik igjen Blir jo tydeligvis utsultet og begynner å lure meg selv... Foreløpig ned 17 i år, målet er "bare" 7 kg unna nå 😄 17 kilo er kjempebra! Det må føles fantastisk å være så nært målet 🌟 Hva er målvekta di? Her har jeg handlet til bursdag og 17 mai i dag. Nå er huset fullt av deilig mat og snop og jeg gleder meg veldig til en lørdag og søndag med bare kos 🥰 Har bestilt morgenlevering til mannen med amerikanske pannekaker og mye annet godt, har kjøpt inn bacon og makroner. Gleder meg så til å overraske han 😍 Har 2 uker mellom hvert cheat meal nå, så det skal bli godt å fylle på litt 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 14. mai 2020 #2216 Del Skrevet 14. mai 2020 @PepsiFlax klem til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyyy Skrevet 14. mai 2020 #2217 Del Skrevet 14. mai 2020 6 minutter siden, addict skrev: 17 kilo er kjempebra! Det må føles fantastisk å være så nært målet 🌟 Hva er målvekta di? Jo, takk for det, det er ganske ålreit altså, gamle klær begynner å passe igjen og sånn, merker at jeg går fortere og lengre før jeg blir utslitt Jeg veide 103,5 i romjula, (den foreløpige) målvekta er 80 kg og en BMI på 25. Så blir det å øke treningsmengden og løpinga og få en sunnere, sprekere kropp etter det... Jeg har litt løse ledd så jeg har vært litt redd for skader hvis jeg trener for hardt med mange kg ekstra. Høres digg ut med litt ekstra kos i helgen da, makroner er jo snacks og bacon er aldri feil 😄 Regner med at det blir litt is og et par wienerpølser på søndag selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2218 Del Skrevet 14. mai 2020 2 timer siden, kahaki skrev: Jeg veier med skall, bare fordi at da er jeg i alle fall helt sikkert. Anbefaler at du kjøper en matvekt så har du kontroll. Jeg har en vekt, men vet ikke om jeg skal vei med skall eller uten 🙃 Anonymkode: d0176...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 14. mai 2020 #2219 Del Skrevet 14. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en vekt, men vet ikke om jeg skal vei med skall eller uten 🙃 Anonymkode: d0176...2aa Jeg veier med som sagt, jeg syntes det er bedre å få litt høyere kcal/næringsinnhold i regnestykke enn mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 14. mai 2020 #2220 Del Skrevet 14. mai 2020 Hurra, ned 2 kg siden 9 mai. Helt vilt! Håper det fortsetter med 2 kg i uka, da er jeg i mål allerede i oktober! i dag kjente jeg ubehagelige følger, for første gang. Slapp, sliten, svimmel, (mulig det også skyldes eksamenstid), så da spiste jeg 200 kalorier mer enn planen - en banan, et knekkebrød og litt ost. Og gikk en tur, det hjalp 😊 men ellers går det veldig fint! Absolutt ikke søtsug, og ikke sulten. Passer på å spise etter klokka, og drikke masse vann i løpet av dagen! Hvorfor har jeg ikke gjort dette før, liksom?! 😳😂 Fikk aldri opplevd å være ung og slank! Godt 40 er det nye 30 👵🏻💃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå