AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2141 Del Skrevet 9. mai 2020 15 minutter siden, addict skrev: Takk fine du 😭😭❤️ Og så flink du var på butikken 😎🔥 Jeg hadde et cheat meal i dag - 2 grove skiver med smør og salami. Tror jeg berger over, men har vært så streng så lenge at jeg på en måte føler jeg gikk på en SMELL 😂 Når 2 brødskiver med salami føles som en ad melk har du virkelig blirt streng med deg selv! Hva slags kosthold har du når fu er så streng? Anonymkode: d0176...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. mai 2020 #2142 Del Skrevet 9. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når 2 brødskiver med salami føles som en ad melk har du virkelig blirt streng med deg selv! Hva slags kosthold har du når fu er så streng? Anonymkode: d0176...2aa Det er vel ikke så strengt? Hvis man teller kalorier, så er det VELDIG mye kalorier i to skiver med salami og smør altså. Det ville ha sprengt mitt lunchbudsjett iallefall. Da er det bedre å lage et sammensatt måltid med litt brød, mye grønnsaker, litt frukt osv. Så jeg skjønner godt at addict føler hun skjeier ut. Men heldigvis pleier det å gå fint vektmessig hvis man bare gjør slikt en sjelden gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2143 Del Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, Amatariel skrev: Det er vel ikke så strengt? Hvis man teller kalorier, så er det VELDIG mye kalorier i to skiver med salami og smør altså. Det ville ha sprengt mitt lunchbudsjett iallefall. Da er det bedre å lage et sammensatt måltid med litt brød, mye grønnsaker, litt frukt osv. Så jeg skjønner godt at addict føler hun skjeier ut. Men heldigvis pleier det å gå fint vektmessig hvis man bare gjør slikt en sjelden gang Jojo herregud det innlegget mitt som du siterer er helt katastrofe. Både med skrivefeil og hvordan det kunne tolkes. Tenker at da kan en jo bare spise mindre resten av dagen, så stor smell trenger det ikke være. Og mine smeller vil gjerne si øl, vin, ostepop, sjokolade, pizza og 4 brødskiver med italiensk salat i tillegg til 2 kanelboller og smågodt 😂 Da er 2 brødskiver med salami null og niks og rettes fort opp igjen. Jeg lurer på hvilket kosthold addict har for hun har jo virkelig oppnådd resultater. Anonymkode: d0176...2aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. mai 2020 #2144 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg er fornøyd med å ha klart å ikke overspise i dag. Det ble litt lørdagskos sammen med ungene, men jeg begrenset det og har ikke vært ubehagelig mett på noe tidspunkt i dag. I tillegg har jeg vært i myyye aktivitet i dag med både trening, utetid med ungene og ellers hverdagsaktivitet, så har forbrent 3066 ifølge klokken. Jeg vet ikke hvor nøyaktig den er, men en indikasjon er det i hvert fall. Har jo fullført 214% av daglig aktivitetsmål (som ligger på 13000 skritt) så det er bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2145 Del Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Når 2 brødskiver med salami føles som en ad melk har du virkelig blirt streng med deg selv! Hva slags kosthold har du når fu er så streng? Anonymkode: d0176...2aa Akkurat nå har jeg en plan i samarbeid med legen før operasjon i slutten av juni, så det er ekstra strengt fram til da 😊 Ellers så har jeg hatt cheat day hver lørdag stort sett hele tiden, og av og til dager eller helger eller uker med diettpause når ting har blitt slitsomt. Og i juletiden hadde jeg helt tellefri. Så det er ikke sånn at 2 skiver med salami har vært utskeielse tidligere eller at det normalt sett er noe jeg ikke kan spise 😊 Viktig å finne en god balanse som man kan leve med. 1 time siden, Amatariel skrev: Det er vel ikke så strengt? Hvis man teller kalorier, så er det VELDIG mye kalorier i to skiver med salami og smør altså. Det ville ha sprengt mitt lunchbudsjett iallefall. Da er det bedre å lage et sammensatt måltid med litt brød, mye grønnsaker, litt frukt osv. Så jeg skjønner godt at addict føler hun skjeier ut. Men heldigvis pleier det å gå fint vektmessig hvis man bare gjør slikt en sjelden gang Ja, det ble 400 kalorier ekstra 🙊 Heldigvis ikke et problem i det store bildet 😄 Er ikke i overskudd pga en aktiv dag uansett, og hadde jeg vært det så hadde ikke det vært krise det heller 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2146 Del Skrevet 9. mai 2020 37 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Jeg er fornøyd med å ha klart å ikke overspise i dag. Det ble litt lørdagskos sammen med ungene, men jeg begrenset det og har ikke vært ubehagelig mett på noe tidspunkt i dag. I tillegg har jeg vært i myyye aktivitet i dag med både trening, utetid med ungene og ellers hverdagsaktivitet, så har forbrent 3066 ifølge klokken. Jeg vet ikke hvor nøyaktig den er, men en indikasjon er det i hvert fall. Har jo fullført 214% av daglig aktivitetsmål (som ligger på 13000 skritt) så det er bra. Wow så bra!! Å kontrollere overspising er det tøffeste som finnes tror jeg, du skal være enormt stolt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 9. mai 2020 #2147 Del Skrevet 9. mai 2020 I dag har jeg både spist en Big Mac til frokost/lunsj. Og taco til middag. Har spist potetgull og ostepop. Alt under 1500 kalorier😎Merket godt at jeg har en naturlig begrensing, takket være en krympet magesekk:) I morgen har jeg veiedag, kostholdsmessig har jeg holdt meg til 1500 kalorier pr dag. men vekta hittil denne uka har ikke vært noe å skryte av. krysser fingrene for en bedre vekt i morgen🥺 Ønsker meg en ny vekt, da jeg føler at den tuller litt vel mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. mai 2020 #2148 Del Skrevet 9. mai 2020 8 minutter siden, addict skrev: Wow så bra!! Å kontrollere overspising er det tøffeste som finnes tror jeg, du skal være enormt stolt! Takk! Jeg har plagdes med det i rundt 5 uker nå (går i perioder, men lenge siden det har vært så kraftig at jeg har lagt på meg flere kg på få uker) og er bare helt nødt til å jobbe meg ut av det nå. 4 kg opp i vekt er nok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2149 Del Skrevet 9. mai 2020 1 minutt siden, Purple_Pixiedust skrev: Takk! Jeg har plagdes med det i rundt 5 uker nå (går i perioder, men lenge siden det har vært så kraftig at jeg har lagt på meg flere kg på få uker) og er bare helt nødt til å jobbe meg ut av det nå. 4 kg opp i vekt er nok. Er heeelt sikker på at de raser av fort som fy, er nok mye vann også mtp hvor fort de kom på. Jeg sliter også med overspising, en av de tingene jeg jobber hardest med å kontrollere 😊 Må nok alltid tenke på akkurat det. Men det blir kanskje en ny vane å la være, hååååper jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. mai 2020 #2150 Del Skrevet 9. mai 2020 11 minutter siden, addict skrev: Er heeelt sikker på at de raser av fort som fy, er nok mye vann også mtp hvor fort de kom på. Jeg sliter også med overspising, en av de tingene jeg jobber hardest med å kontrollere 😊 Må nok alltid tenke på akkurat det. Men det blir kanskje en ny vane å la være, hååååper jeg. Jeg får håpe det. Håper det samme for deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #2151 Del Skrevet 9. mai 2020 3 timer siden, Zenobia skrev: Kondolerer! Du trenger ingen pisk. Du trenger en KLEM * snipp * Takk:) Gått ok i dag frem til da jeg kom hjem av senvakt. Hadde budsjettert for litt popcorn og 3 ruter sjokolade. Det ble mye popcorn og 3 ganger så mye sjokolade som planlagt:\ Men har spist lite i dag så forhåpentligvis ikke så ille, ikke hatt noen apetitt rett og slett. Men har i det minste begynt å logge litt kalorier nå så kanskje jeg klarer å starte opp igjen:) -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 10. mai 2020 #2152 Del Skrevet 10. mai 2020 Hurra, ned 200 gram siden i går 🥳 😂 SÅ flinke dere er til å bevege dere, jeg kjenner at det er vanskelig å få tid til nok bevegelse i hverdagen. Har en stående jobb, men blir jo ikke så veldig mange skritt ila en arbeidsdag. I går gikk jeg siden en tur på 7 km, en drøy time, pluss husarbeid, og fortsatt nådde jeg ikke 10000 skritt. Med små barn og studier ved siden av jobb har jeg ikke tid til å være ute flere timer hver ettermiddag. Kanskje det er dette som sinker nedgangen ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. mai 2020 #2153 Del Skrevet 10. mai 2020 17 minutter siden, Bayley skrev: Hurra, ned 200 gram siden i går 🥳 😂 SÅ flinke dere er til å bevege dere, jeg kjenner at det er vanskelig å få tid til nok bevegelse i hverdagen. Har en stående jobb, men blir jo ikke så veldig mange skritt ila en arbeidsdag. I går gikk jeg siden en tur på 7 km, en drøy time, pluss husarbeid, og fortsatt nådde jeg ikke 10000 skritt. Med små barn og studier ved siden av jobb har jeg ikke tid til å være ute flere timer hver ettermiddag. Kanskje det er dette som sinker nedgangen ... Har ikke trent noe annet enn tur i ny og ne og kun nådd 10 000 skritt de dagene jeg har gjort en innsats 😊 Det har gått veldig bra likevel! Så det trenger ikke å sinke nedgangen, du kan styre det med kostholdet også ❤️ Om det er en trøst i hverdagen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 10. mai 2020 #2154 Del Skrevet 10. mai 2020 51 minutter siden, Bayley skrev: Hurra, ned 200 gram siden i går 🥳 😂 SÅ flinke dere er til å bevege dere, jeg kjenner at det er vanskelig å få tid til nok bevegelse i hverdagen. Har en stående jobb, men blir jo ikke så veldig mange skritt ila en arbeidsdag. I går gikk jeg siden en tur på 7 km, en drøy time, pluss husarbeid, og fortsatt nådde jeg ikke 10000 skritt. Med små barn og studier ved siden av jobb har jeg ikke tid til å være ute flere timer hver ettermiddag. Kanskje det er dette som sinker nedgangen ... Jeg har til gode å forstå hvorfor man absolutt skal drive å gå så sykt mye når man kan stå på samme plass å løfte vekter 😅 Aktivitet er bra det, men den beste er den vi får gjort uten for mye dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 10. mai 2020 #2155 Del Skrevet 10. mai 2020 4 minutter siden, Fallabella skrev: Jeg har til gode å forstå hvorfor man absolutt skal drive å gå så sykt mye når man kan stå på samme plass å løfte vekter 😅 Aktivitet er bra det, men den beste er den vi får gjort uten for mye dårlig samvittighet. Jeg vet - vil egentlig komme dit jeg og, men (dette men-et altså 🙈) 1) Jeg har ikke vekter, og 2) jeg aner ikke hvordan jeg skulle gjort øvelsene riktig. 3) Måtte gjort det «foran» familien, og det har jeg veldig lite lyst til. Også tenker jeg at jeg er i generelt så dårlig form, at det å bevege seg så jeg får høy puls og blir svett er veldig bra for blodomløpet. Men det samme gjelder kanskje for vekter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 10. mai 2020 #2156 Del Skrevet 10. mai 2020 8 minutter siden, Bayley skrev: Jeg vet - vil egentlig komme dit jeg og, men (dette men-et altså 🙈) 1) Jeg har ikke vekter, og 2) jeg aner ikke hvordan jeg skulle gjort øvelsene riktig. 3) Måtte gjort det «foran» familien, og det har jeg veldig lite lyst til. Også tenker jeg at jeg er i generelt så dårlig form, at det å bevege seg så jeg får høy puls og blir svett er veldig bra for blodomløpet. Men det samme gjelder kanskje for vekter? Mange utfordringer i hverdagen ja... Prøv noen knebøy uten vektet så kjenner du fort at du får puls 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. mai 2020 #2157 Del Skrevet 10. mai 2020 1 time siden, Bayley skrev: Jeg vet - vil egentlig komme dit jeg og, men (dette men-et altså 🙈) 1) Jeg har ikke vekter, og 2) jeg aner ikke hvordan jeg skulle gjort øvelsene riktig. 3) Måtte gjort det «foran» familien, og det har jeg veldig lite lyst til. Også tenker jeg at jeg er i generelt så dårlig form, at det å bevege seg så jeg får høy puls og blir svett er veldig bra for blodomløpet. Men det samme gjelder kanskje for vekter? Jeg tenker at den beste treningen for akkurat deg er den du gjennomfører, om det er vekter eller gåturer eller trappeløp er opp til deg 😄 Men som @Fallabella sier, noen goblet squats bak en sten ute i skogen er godt for rumpe og sjel og du trenger ikke noe utstyr hvis du ikke har 😄 Hvis 30 min på tur er 30 min mer enn hva du vanligvis ville hatt uten fokus, så er det 30 gode minutter både for deg og for vektnedgangen 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 10. mai 2020 #2158 Del Skrevet 10. mai 2020 42 minutter siden, addict skrev: Jeg tenker at den beste treningen for akkurat deg er den du gjennomfører, om det er vekter eller gåturer eller trappeløp er opp til deg 😄 Men som @Fallabella sier, noen goblet squats bak en sten ute i skogen er godt for rumpe og sjel og du trenger ikke noe utstyr hvis du ikke har 😄 Hvis 30 min på tur er 30 min mer enn hva du vanligvis ville hatt uten fokus, så er det 30 gode minutter både for deg og for vektnedgangen 😄 Takk 😊 du fikk bedre frem det jeg ville si. Trøtt regnværsdag her i dag sammen med katter som synes dagen starter kl 04.30... 😅 En gang i tiden da jeg startet å trene styrke fulgte jeg en dvd, hadde en gymball og en strikk, husker det ga resultater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 10. mai 2020 #2159 Del Skrevet 10. mai 2020 8 minutter siden, Fallabella skrev: Takk 😊 du fikk bedre frem det jeg ville si. Trøtt regnværsdag her i dag sammen med katter som synes dagen starter kl 04.30... 😅 En gang i tiden da jeg startet å trene styrke fulgte jeg en dvd, hadde en gymball og en strikk, husker det ga resultater. Haha jeg skjønte hva du ville fram til 😄 Styrke på stuegulvet kan definitivt være like bra som det man kan få til på gymen 😍 Men det er kanskje ikke for alle, det kan jeg på en måte forstå. Spesielt hvis man ikke er erfaren fra før. Vi får lage vår egen løftegruppe til høsten 😎😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 10. mai 2020 #2160 Del Skrevet 10. mai 2020 Denne er veldig aktuell for meg nå. Ned bare 200 gram denne uka😔 Gir ingen mening, da jeg er i underskudd. Men velger å stole på prosessen😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå