Leanne Skrevet 8. mai 2020 #2121 Del Skrevet 8. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill og pisk meg igang igjen:( Hadde gått strålende i over en måned før jeg ble med i ned i vekt før sommeren-tråden, men plutselig ble jeg ringt midt på natta og hastet til hjemstedet mitt, og mistet faren min noen dager etterpå. Med påfølgende familiedrama sa er jeg alene om begravelse, boet osv. Har så mye på tallerkenen(både mat og annet) at jeg ikke klarer å komme meg inn igjen, har tapt 3 uker hvor alt skled ut. Fikk veid meg igjen i dag, og jeg er nøyaktig der hvor jeg startet... Om jeg så bare kan gå ned 5kg før sommeren fremfor de 8 jeg tror jeg hadde planlagt så skal jeg ikke klage. Bring the whips -Sur Sokk Så trist å høre. Kondolerer så mye. For meg hjelper det å gå turer, har mange telefonsamtaler jeg må ta på jobb.. Så hender jeg tar meg en tur midt i arbeidsdagen og ringer mens jeg går.. føler jeg på den måten samtidig får gått av meg litt frustrasjon 😅 Lykke til med alt du må ordne med begravelsen. Håper familiedramaet også ordner seg på sikt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 8. mai 2020 #2122 Del Skrevet 8. mai 2020 God helg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. mai 2020 #2123 Del Skrevet 8. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill og pisk meg igang igjen:( Hadde gått strålende i over en måned før jeg ble med i ned i vekt før sommeren-tråden, men plutselig ble jeg ringt midt på natta og hastet til hjemstedet mitt, og mistet faren min noen dager etterpå. Med påfølgende familiedrama sa er jeg alene om begravelse, boet osv. Har så mye på tallerkenen(både mat og annet) at jeg ikke klarer å komme meg inn igjen, har tapt 3 uker hvor alt skled ut. Fikk veid meg igjen i dag, og jeg er nøyaktig der hvor jeg startet... Om jeg så bare kan gå ned 5kg før sommeren fremfor de 8 jeg tror jeg hadde planlagt så skal jeg ikke klage. Bring the whips -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 Duu! 💔❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. mai 2020 #2124 Del Skrevet 8. mai 2020 Har sikkert brukt 7000 kr på nye klær de siste ukene..... Og da har jeg enda ikke kjøpt bukser. Ja, det er fantastisk å ha gått ned snart 24 kilo. Men det er DYRT 🙊 Aaaalt er for stort... Og noe av det jeg har kjøpt på vegen begynner også å bli for stort. Alt fra turbukser, ytterjakker, bukser, topper... Helt ny garderobe. Har symaskin og tenkte jeg skulle prøve å sy inn et par ting, for jeg har ikke engang en komplett garderobe i riktig str. Mtp at jeg fortsatt skal ned litt til OG operere så har jeg kjøpt alt litt for lite 😂 så nå er alt enten for stort eller for lite 😬 Dagens lille sukk. Veldig gøy også da ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2125 Del Skrevet 8. mai 2020 4 timer siden, Leanne skrev: Så trist å høre. Kondolerer så mye. For meg hjelper det å gå turer, har mange telefonsamtaler jeg må ta på jobb.. Så hender jeg tar meg en tur midt i arbeidsdagen og ringer mens jeg går.. føler jeg på den måten samtidig får gått av meg litt frustrasjon 😅 Lykke til med alt du må ordne med begravelsen. Håper familiedramaet også ordner seg på sikt😊 56 minutter siden, addict skrev: Duu! 💔❤️ Takk takk, begge to:) 50 minutter siden, addict skrev: Har sikkert brukt 7000 kr på nye klær de siste ukene..... Og da har jeg enda ikke kjøpt bukser. Ja, det er fantastisk å ha gått ned snart 24 kilo. Men det er DYRT 🙊 Aaaalt er for stort... Og noe av det jeg har kjøpt på vegen begynner også å bli for stort. Alt fra turbukser, ytterjakker, bukser, topper... Helt ny garderobe. Har symaskin og tenkte jeg skulle prøve å sy inn et par ting, for jeg har ikke engang en komplett garderobe i riktig str. Mtp at jeg fortsatt skal ned litt til OG operere så har jeg kjøpt alt litt for lite 😂 så nå er alt enten for stort eller for lite 😬 Dagens lille sukk. Veldig gøy også da ❤️ Damn! Det er mye ass! Knallbra jobba:D -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 9. mai 2020 #2126 Del Skrevet 9. mai 2020 Sniker meg inn med litt mål her i dag. Gått ned 1.2 kg siden søndag og inn 2 cm i midjen. Så langt trenger jeg ikke tenke på om jeg gjør rett eller feil ihvertfall. 71.1 kg nå, kanskje jeg ser 60 tallet om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 9. mai 2020 #2127 Del Skrevet 9. mai 2020 9 timer siden, addict skrev: Har sikkert brukt 7000 kr på nye klær de siste ukene..... Og da har jeg enda ikke kjøpt bukser. Ja, det er fantastisk å ha gått ned snart 24 kilo. Men det er DYRT 🙊 Aaaalt er for stort... Og noe av det jeg har kjøpt på vegen begynner også å bli for stort. Alt fra turbukser, ytterjakker, bukser, topper... Helt ny garderobe. Har symaskin og tenkte jeg skulle prøve å sy inn et par ting, for jeg har ikke engang en komplett garderobe i riktig str. Mtp at jeg fortsatt skal ned litt til OG operere så har jeg kjøpt alt litt for lite 😂 så nå er alt enten for stort eller for lite 😬 Dagens lille sukk. Veldig gøy også da ❤️ Du er helt rå! Tenk å klare å gjøre en så stor endring, det er en mental kjempejobb. Jeg tenkte å begynne å løfte vekter på senter igjen når de skal du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 9. mai 2020 #2128 Del Skrevet 9. mai 2020 Syntes det er mange flinke her. Motgang er normalt. Livet skjer uansett. Jeg er nå halvveis i mitt første mål, «feiret» med McDonalds. Ikke med vilje, men komfyren streika, og jeg ble helt fortvilet. Det er ikke mange alternativer når matbutikken er stengt. Ble en double cheese burger på 500 kcal. Det fine er at jeg får «nok» etter en burger, da frister det ikke med fast-food på lenge og jeg motiveres litt ekstra til sunn mat. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 9. mai 2020 #2129 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Hei! Kan jeg bli med dere? Dame på snart 40, yrkesaktiv, 2 barn og svimlende 109 kilo. Jeg har «slanket meg» i 2 uker nå, vis lifesum, registrert ALT og ligget på 1500 kalorier. Jeg startet med en analog vekt som jeg tror viste 108 kg for to uker siden. Vekten rikket seg Ikke, og for en uke siden viste den 110 😱 Og jeg har ikke jukset! Har registrert ALT! Nå har jeg kjøpt digital vekt som viser 109,3 på morgenen. Så enten har jeg lagt på meg av å ligge i kaloriunderskudd (lite sannsynlig) eller så har den gamle vekten vært ødelagt. Og da vet jeg jo heller ikke om jeg faktisk har hatt en vektnedgang. Starter derfor litt på skrætsj i dag. Utrolig demotivert, siden jeg ikke har fått kick-starts motivasjonen så mange andre får, ved å se at man dropper en kilo eller to allerede første uka, men også veldig kampklar - hvor skal ikke jeg få det til, liksom? Har lest mange metastudier de siste ukene, om fedme og vektnedgang, ulike dietter osv. Konklusjonen, sånn overall, er jo at så lenge du ligger i kaloriunderskudd (noe jeg gjør) så skal du gå ned, samme hvilen diett du følger. Får du i deg jevnt med karbo, protein og fett går du stabilt ned, mens ved lavkarbo/ketogent går du mer i rykk og napp, først og fremst pga lagring av vann av/på. Og så vidt jeg vet er det ikke mulig å ha så lav hvileforbrenning at 1500 er for mye for meg. Hvertfall ikke når jeg er så stor! Så altså, løper over startstreken i dag og har som mål å gå ned FØRTIFEM kilo på ett år - skal feire 40 årsdagen min med en vekt jeg ikke har hatt siden ungdomsskolen 👏🏻😂 Endret 9. mai 2020 av Bayley 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2130 Del Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, Fallabella skrev: Du er helt rå! Tenk å klare å gjøre en så stor endring, det er en mental kjempejobb. Jeg tenkte å begynne å løfte vekter på senter igjen når de skal du det? Ja definitivt, men mtp at jeg opererer 24 juni og må være i ro i 3-4 mnd så er jeg nok ikke tilbake på senteret før i september/oktober. Gleder meg SKIKKELIG til å bli ferdig med alt slik at jeg kan begynne å løfte igjen 😍 og å faktisk kunne se at kroppen former seg uten å måtte slanke meg hele tiden. Blir fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2131 Del Skrevet 9. mai 2020 19 minutter siden, Bayley skrev: Hei! Kan jeg bli med dere? Dame på snart 40, yrkesaktiv, 2 barn og svimlende 109 kilo. Jeg har «slanket meg» i 2 uker nå, vis lifesum, registrert ALT og ligget på 1500 kalorier. Jeg startet med en analog vekt som jeg tror viste 108 kg for to uker siden. Vekten rikket seg Ikke, og for en uke siden viste den 110 😱 Og jeg har ikke jukset! Har registrert ALT! Nå har jeg kjøpt digital vekt som viser 109,3 på morgenen. Så enten har jeg lagt på meg av å ligge i kaloriunderskudd (lite sannsynlig) eller så har den gamle vekten vært ødelagt. Og da vet jeg jo heller ikke om jeg faktisk har hatt en vektnedgang. Starter derfor litt på skrætsj i dag. Utrolig demotivert, siden jeg ikke har fått kick-starts motivasjonen så mange andre får, ved å se at man dropper en kilo eller to allerede første uka, men også veldig kampklar - hvor skal ikke jeg få det til, liksom? Har lest mange metastudier de siste ukene, om fedme og vektnedgang, ulike dietter osv. Konklusjonen, sånn overall, er jo at så lenge du ligger i kaloriunderskudd (noe jeg gjør) så skal du gå ned, samme hvilen diett du følger. Får du i deg jevnt med karbo, protein og fett går du stabilt ned, mens ved lavkarbo/ketogent går du mer i rykk og napp, først og fremst pga lagring av vann av/på. Og så vidt jeg vet er det ikke mulig å ha så lav hvileforbrenning at 1500 er for mye for meg. Hvertfall ikke når jeg er så stor! Så altså, løper over startstreken i dag og har som mål å gå ned FØRTIFEM kilo på ett år - skal feire 40 årsdagen min med en vekt jeg ikke har hatt siden ungdomsskolen 👏🏻😂 Et hårete mål som definitivt kommer til å kreve en del. Du må ned nesten 1 kilo i uka, også i ferier, jul osv. Bare en liten tanke 😊 Slik at du ikke demotiverer deg selv ved å sette mål som ikke er realistiske! ❤️ Har stor tro på at du kan få til MYE på et år likevel, så heier på deg 🔥 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 9. mai 2020 #2132 Del Skrevet 9. mai 2020 Herregud... Vekten svinger så voldsomt. Gikk på en smell i går, så det er nok noe vann og rusk i systemet 🙄 Blir litt lei lavkarbo, må bare minne meg om at jeg valgte ikke dette for å gå ned i vekt men få en kropp i balanse. Jeg synes i det minste det er mulig å se en viss forskjell. Jeg må bare ta meg sammen og ikke stresse. Altså, jeg er ganske fornøyd om jeg går ned 3-4 kg tror jeg, selv om jeg kan gå ned mer enn det. Det er også noe med at vekten blir vanskeligere å miste når målet er nært. Biologien synes ikke trivselsvekten er når man ser fin ut i bikini, for da har ingen vært tykk. 😊 Så man må vell bare jobbe hardere, eller smartere. Men herregud, man skal da få ned noen kilo på lavkarbo fra i dag (9 mai) til juni...? Det MÅ jo gå.... Phu. Litt syting fra meg. Dere er så flinke og det holder motet oppe å se dere holder koken. @Bayley velkommen og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 9. mai 2020 #2133 Del Skrevet 9. mai 2020 56 minutter siden, addict skrev: Ja definitivt, men mtp at jeg opererer 24 juni og må være i ro i 3-4 mnd så er jeg nok ikke tilbake på senteret før i september/oktober. Gleder meg SKIKKELIG til å bli ferdig med alt slik at jeg kan begynne å løfte igjen 😍 og å faktisk kunne se at kroppen former seg uten å måtte slanke meg hele tiden. Blir fantastisk! Kult 👍 Jeg trener styrke hjemme nå. Fin start siden jeg ikke kan trene så hardt på kostholdet mitt. Bruker 7 kilos manual , egenvekt,ball og strikk. Tanken er å riste bort fett på denne måten å når fettprosenten er bra vil jeg gå på å øke mat og vekter på sentret. Kanskje vi har litt styrke i markløft til jul da 😉 Hvis ikke jorden går under eller taket raser i hodet på oss 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. mai 2020 #2134 Del Skrevet 9. mai 2020 Jeg har på grunn av en overspisingsperiode på noen uker gått opp nesten 4 kg. Fra 59 til nesten 63. Nå skal jeg ta tak i det. Målet er ikke nødvendigvis å gå helt ned til 59 kg da jeg er høy og får kommentarer på at jeg er for spinkel ved 59 kg, men jeg har som mål å være nede i 61 kg innen utgangen av juni. Tar det veldig sakte med andre ord da hovedprioriteringen er å ikke legge på meg ytterligere. Jeg er veldig aktiv så jeg kan i praksis spise ca 2000 kcal hver dag da treningen i seg selv vil være nok til at jeg når målet mitt, men jeg legger meg på ca 1800 i ukedagene slik at jeg kan skeie litt ut i helgene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 9. mai 2020 #2135 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) Velkommen @Bayley 🙋🏻♀️ Dette med analog og digital vekt, altså... jeg hadde samme problemet når jeg begynte. Jeg har en digital vekt fra Fitbit. Der virker det som den husker den gamle vekten først, så må jeg gå av og på noen ganger og så viser den lavere vekt etterhvert. Det er også viktig med riktig underlag. Jeg kjøpte meg en analog vekt i tillegg, så når jeg har dårlig tid eller er utålmodig så sjekker jeg den. Ellers føler jeg meg skikkelig fyllesyk etter McDonalds i går, og jeg tror det blir lenge til neste gang. Jeg er så brennende opptatt av at maten jeg spiser skal være næringsrik og måler opp både næringsstoffer og kcal i alt. Jeg er ekte matlei. Har spist samme menyen i 8-9 uker. Satte meg derfor ned og bestilte kokebøkene til min favoritt matblogger Vidar Bergum. Anbefales for alle Fedon/Lavkarbo/middelhavsmatglade. Vurderer å faste frem til de ligger i postkassen😂. Jeg er så lei av å planlegge, lage og spise mat. Jeg lar det ta veldig stor del av hverdagen fordi jeg jobber hjemmefra og det er deilig men nå er jeg bare lei. Vil treffe folk, spise på restauranter igjen. Så med hjelp av kokebøkene håper jeg at jeg får ny inspirasjon og glede over maten. Endret 9. mai 2020 av kahaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2136 Del Skrevet 9. mai 2020 5 timer siden, Fallabella skrev: Kult 👍 Jeg trener styrke hjemme nå. Fin start siden jeg ikke kan trene så hardt på kostholdet mitt. Bruker 7 kilos manual , egenvekt,ball og strikk. Tanken er å riste bort fett på denne måten å når fettprosenten er bra vil jeg gå på å øke mat og vekter på sentret. Kanskje vi har litt styrke i markløft til jul da 😉 Hvis ikke jorden går under eller taket raser i hodet på oss 😂 Hahha vi har full gym hjemme så jeg har ingen unnskyldning annet enn at jeg i samarbeid med legen nå ligger veldig lavt på kcal før operasjonen 🙊 Men har ikke vært så veldig motivert for styrke mtp at jeg har delte magemuskler og sliter veldig med styrke i kjernen.. Gleder meg til å få ordnet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evena Skrevet 9. mai 2020 #2137 Del Skrevet 9. mai 2020 Andre overvektige som føler på en slags skamfølelse i dag? Det har alltid vært litt sårt, men i Covid-19 situasjonen hvor fedme er en av største risikofaktorene så har jeg opplevd sett mye negativt i kommentarfeltene. Bla en skikkelig ufin greie på Facebook i dag. Fatshaming har det alltid vært, men mye direkte hån i dag. Skal ned 20 kg, og har klart meg fint gjennom nedstengningen, men tar litt for mye til meg disse kommentarene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 9. mai 2020 #2138 Del Skrevet 9. mai 2020 (endret) På 8.5.2020 den 11.58, AnonymBruker skrev: Vær så snill og pisk meg igang igjen:( Hadde gått strålende i over en måned før jeg ble med i ned i vekt før sommeren-tråden, men plutselig ble jeg ringt midt på natta og hastet til hjemstedet mitt, og mistet faren min noen dager etterpå. Med påfølgende familiedrama sa er jeg alene om begravelse, boet osv. Har så mye på tallerkenen(både mat og annet) at jeg ikke klarer å komme meg inn igjen, har tapt 3 uker hvor alt skled ut. Fikk veid meg igjen i dag, og jeg er nøyaktig der hvor jeg startet... Om jeg så bare kan gå ned 5kg før sommeren fremfor de 8 jeg tror jeg hadde planlagt så skal jeg ikke klage. Bring the whips -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 Kondolerer! Du trenger ingen pisk. Du trenger en KLEM På 8.5.2020 den 19.10, kahaki skrev: God helg ❤️ Takk, i lige måde 1 time siden, evena skrev: Andre overvektige som føler på en slags skamfølelse i dag? Det har alltid vært litt sårt, men i Covid-19 situasjonen hvor fedme er en av største risikofaktorene så har jeg opplevd sett mye negativt i kommentarfeltene. Bla en skikkelig ufin greie på Facebook i dag. Fatshaming har det alltid vært, men mye direkte hån i dag. Skal ned 20 kg, og har klart meg fint gjennom nedstengningen, men tar litt for mye til meg disse kommentarene. Huff, det hørtes vondt ut. Kan du være så snill å be skamfølelsen din ryke og reise? Pelle seg vekk, ut av ditt liv. Gi den et spark bak. Jeg skulle ønske jeg kunne overbevise deg/den om det. - - - Jeg har ikke veid meg systematisk på en stund. Det er for deprimerende. Jeg så engang 62,0 på vekten, og vet at jeg ligger på 63,etellerannet nå. Kanske 63,6. Målet er 55-57 kg. Som flere i tråden har erfart: Når man begynner å nærme seg målet, går det v - e - l - d - i - g tregt. Jeg skrev et innlegg for en liten stund siden om potetgull. Fordi jeg handlet på en fredag. Potetgull og dipp, som jeg nøt. I dag er det lørdag, og jeg handlet igjen. Den vektoppgangen som kom i kjølvannet av tre potetgullposer med tilhørende dipp, var rett og slett ikke verdt det. Jeg sleit, men INGEN usunne varer kom opp i vognen i dag. Ikke godter, ikke øl, ikke snacks. JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg er stolt av meg selv i dag - - - En siste tilføyelse: @addict Jeg sier som andre her i tråden: Du. Er. Helt. RÅ! Endret 9. mai 2020 av Zenobia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 9. mai 2020 #2139 Del Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, evena skrev: Andre overvektige som føler på en slags skamfølelse i dag? Det har alltid vært litt sårt, men i Covid-19 situasjonen hvor fedme er en av største risikofaktorene så har jeg opplevd sett mye negativt i kommentarfeltene. Bla en skikkelig ufin greie på Facebook i dag. Fatshaming har det alltid vært, men mye direkte hån i dag. Skal ned 20 kg, og har klart meg fint gjennom nedstengningen, men tar litt for mye til meg disse kommentarene. Jeg føler ikke på skam. Jeg er overvektig fordi jeg har et veldig vanskelig forhold til mat. Hadde jeg sett på mat som kun energi og noe jeg trenger når jeg er sulten, så hadde jeg ikke vært sykelig overvektig. Det henger mye sammen med psyken min som er langt ifra bra, og jeg har sluttet å skamme meg over mine psykiske problemer for mange år siden. Det er ikke en unnskyldning for min overvekt, men en forklaring på hvem jeg er. Jeg hadde ikke følt skam om jeg "bare" hadde dårlig selvdisiplin og var for glad i søtt heller. Folk er forskjellige, og man skal ikke skamme seg over kroppen sin. Det at fedme er en av de største risikofaktorene er intet annet enn fakta. Det er ikke fatshaming å påpeke at om man er sykelig overvektig, så er man i risikogruppen, akkurat som andre påpeker at man er i risikogruppen om man har diabetes og andre sykdommer. Men nå er ikke fedme en sykdom heller. Jeg leser sjeldent/aldri håning av overvektige på nettet og blir like overrasket hver gang noen mener det er så mye håning av overvektige i samfunnet. Jeg leser en del bemerkninger om overvekt og hvordan fedme skader kropp og sinn, hvordan det f.eks i USA nesten er et "samfunnsproblem", men det er som oftest mennesker som uttaler seg i kampen mot disse "kroppspositivitistene" som mener at man f.eks er en fatshamer om man går ned i vekt. Altså, den "ekstreme" delen av kroppspositivitismemiljøet. Mange i dette miljøet som plutselig ikke er fan av Adele lenger fordi hun har gått ned i vekt og i følge dem, gitt etter for presset i samfunnet. Altså...... Ikke skam deg over kroppen din og deg selv. Du sier selv du skal ned 20 kg og det er ikke gjennomførbart om du bærer skam over deg selv og trykker deg selv ned. Kroppen din er som den er og det er helt greit. Jeg ville ikke brydd meg om hva andre skriver på nettet med mindre det er noe som kan gi deg kunnskap, utfordre deg, få deg til å føle deg bra osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 9. mai 2020 #2140 Del Skrevet 9. mai 2020 10 minutter siden, Zenobia skrev: Kondolerer! Du trenger ingen pisk. Du trenger en KLEM Takk, i lige måde Huff, det hørtes vondt ut. Kan du være så snill å be skamfølelsen din ryke og reise? Pelle seg vekk, ut av ditt liv. Gi den et spark bak. Jeg skulle ønske jeg kunne overbevise deg/den om det. - - - Jeg har ikke veid meg systematisk på en stund. Det er for deprimerende. Jeg så engang 62,0 på vekten, og vet at jeg ligger på 63,etellerannet nå. Kanske 63,6. Målet er 55-57 kg. Som flere i tråden har erfart: Når man begynner å nærme seg målet, går det v - e - l - d - i - g tregt. Jeg skrev et innlegg for en liten stund siden om potetgull. Fordi jeg handlet på en fredag. Potetgull og dipp, som jeg nøt. I dag er det lørdag, og jeg handlet igjen. Den vektoppgangen som kom i kjølvannet av tre potetgullposer med tilhørende dipp, var rett og slett ikke verdt det. Jeg sleit, men INGEN usunne varer kom opp i vognen i dag. Ikke godter, ikke øl, ikke snacks. JAAAAAAAAAAAAAAAA! Jeg er stolt av meg selv i dag - - - En siste tilføyelse: @addict Jeg sier som andre her i tråden: Du. Er. Helt. RÅ! Takk fine du 😭😭❤️ Og så flink du var på butikken 😎🔥 Jeg hadde et cheat meal i dag - 2 grove skiver med smør og salami. Tror jeg berger over, men har vært så streng så lenge at jeg på en måte føler jeg gikk på en SMELL 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå