addict Skrevet 5. mai 2020 #2101 Del Skrevet 5. mai 2020 11 timer siden, Fallabella skrev: Du kan jo kjøre pmsf dietten en stund for å se hva som skjer, men den er nok tøff tror jeg.. Skulle gjerne ha opererte haken min jeg, begynner å få kalkunhals... Bruker dermsroller og peptider men tror ikke det hjelper all verden. Tøft gjort å være så bestemt som du er 👍 Har gått på psmf før, funker fint det 😊 men ikke veldig forenelig med familielivet, I need my carbs 😂 men er veldig streng ellers da, så etter planen skal de 7 kiloene forsvinne 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 5. mai 2020 #2102 Del Skrevet 5. mai 2020 Etter et par tøffe uker hvor formen har vært skikkelig dårlig, har jeg endelig hatt et par gode dager. Tredje dag på rad nå med en 30-40 minutters spasertur, det gjør godt for hodet ❤️ Kostholdet er også bra for tiden, mat laget fra bunnen som metter og er sunn. Ha en strålende dag alle sammen ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 5. mai 2020 #2103 Del Skrevet 5. mai 2020 1 time siden, Navani skrev: Etter et par tøffe uker hvor formen har vært skikkelig dårlig, har jeg endelig hatt et par gode dager. Tredje dag på rad nå med en 30-40 minutters spasertur, det gjør godt for hodet ❤️ Kostholdet er også bra for tiden, mat laget fra bunnen som metter og er sunn. Ha en strålende dag alle sammen ❤️ Du er helt rå, heier på deg!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. mai 2020 #2104 Del Skrevet 6. mai 2020 Da var det onsdag. Jeg tror jeg spiser for mye denne uken totalt sett. Står stille på vekten foreløpig og tror ikke det blir særlig nedgang. Det har vært en skikkelig slitsom uke og det er ikke over med stresset før tidligst neste uke. Stress gjør at jeg spiser mer, grunnen er at jeg blir trøtt av å overspise og får ikke sove når jeg stresser. Litt slitsomt men jeg forsøker å være bevisst på det for å håpe unngå overspisingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 6. mai 2020 #2105 Del Skrevet 6. mai 2020 52 minutter siden, kahaki skrev: Da var det onsdag. Jeg tror jeg spiser for mye denne uken totalt sett. Står stille på vekten foreløpig og tror ikke det blir særlig nedgang. Det har vært en skikkelig slitsom uke og det er ikke over med stresset før tidligst neste uke. Stress gjør at jeg spiser mer, grunnen er at jeg blir trøtt av å overspise og får ikke sove når jeg stresser. Litt slitsomt men jeg forsøker å være bevisst på det for å håpe unngå overspisingen. Vekten står stille her også pga. slitsom uke, så du er ikke alene der værtfall 😊 håper vi begge får en bedre uke neste uke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 6. mai 2020 #2106 Del Skrevet 6. mai 2020 3 timer siden, kahaki skrev: Da var det onsdag. Jeg tror jeg spiser for mye denne uken totalt sett. Står stille på vekten foreløpig og tror ikke det blir særlig nedgang. Det har vært en skikkelig slitsom uke og det er ikke over med stresset før tidligst neste uke. Stress gjør at jeg spiser mer, grunnen er at jeg blir trøtt av å overspise og får ikke sove når jeg stresser. Litt slitsomt men jeg forsøker å være bevisst på det for å håpe unngå overspisingen. 2 timer siden, Tyah skrev: Vekten står stille her også pga. slitsom uke, så du er ikke alene der værtfall 😊 håper vi begge får en bedre uke neste uke! Det er jo ikke veiedag enda jenter, resultatene kan fortsatt komme 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. mai 2020 #2107 Del Skrevet 6. mai 2020 @addict @Tyah Vet, skal prøve å ikke spise særlig i kveld, da ligger jeg 1500 kcal i minus i dag. Det trengs for å si det mildt, har ligget litt i overkant hver dag siden fredag. Totalen som betyr noe, men selvsagt er det best å fordele det litt mer utover. Lykke til dere ❤️ Stå på! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 7. mai 2020 #2108 Del Skrevet 7. mai 2020 Har så lyst til å teste vekta men skal vente til søndag! Blir jo nysgjerrig. Jeg klarer meg fint så langt. Utfordringen er at ungen har blitt så god på å bake å jeg kan jo ikke si nei hver gang det er laget noe.. Får bare fokusere på å moderere meg. Jeg vil ned i vekt å er utålmodig! 😊 Midjen ser enda smalere ut i speilet i dag. Skal trene en styrekeøkt etterpå tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 7. mai 2020 #2109 Del Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, Fallabella skrev: Har så lyst til å teste vekta men skal vente til søndag! Blir jo nysgjerrig. Jeg klarer meg fint så langt. Utfordringen er at ungen har blitt så god på å bake å jeg kan jo ikke si nei hver gang det er laget noe.. Får bare fokusere på å moderere meg. Jeg vil ned i vekt å er utålmodig! 😊 Midjen ser enda smalere ut i speilet i dag. Skal trene en styrekeøkt etterpå tenkte jeg. Haha jeg må veie meg hver dag 🙊 Men synes det er motiverende. Er utålmodig jeg og. Står liksom foran målstreken og føler det er et og et skritt før mål uten å kunne løpe 😂 I feel you! I tillegg så har mannen virkelig fått resultater nå. Han har jo alltid vært godt trent, men nå har han virkelig begynt å få mere masse og mageruter og tydelig V nederst på magen🔥 Føler jo virkelig jeg må legge meg i sela for å matche han, selv om jeg faktisk veide 100 kilo en gang og han var godt trent da og 😂 Har hatt den strengeste uka hittil, men cheat day på lørdagen som var. Foreløpig er jeg veeeeldig skuffet kontra innsatsen. Men, jeg tok et mål rundt midja og shit der tror jeg det har gått veldig bra men lurer på om jeg har målt veldig feil 🙄 SÅ bra kan det jo ikke være 😂 Fortsatt en dag igjen, så vi får se om jeg dropper litt vann ila natta. Og ja, cm i midjen er selvfølgelig i teorien bedre enn tall på vekta, men det bryr ikke kirurgen seg om 😂 det er bmi som gjelder 🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 7. mai 2020 #2110 Del Skrevet 7. mai 2020 50 minutter siden, addict skrev: Haha jeg må veie meg hver dag 🙊 Men synes det er motiverende. Er utålmodig jeg og. Står liksom foran målstreken og føler det er et og et skritt før mål uten å kunne løpe 😂 I feel you! I tillegg så har mannen virkelig fått resultater nå. Han har jo alltid vært godt trent, men nå har han virkelig begynt å få mere masse og mageruter og tydelig V nederst på magen🔥 Føler jo virkelig jeg må legge meg i sela for å matche han, selv om jeg faktisk veide 100 kilo en gang og han var godt trent da og 😂 Har hatt den strengeste uka hittil, men cheat day på lørdagen som var. Foreløpig er jeg veeeeldig skuffet kontra innsatsen. Men, jeg tok et mål rundt midja og shit der tror jeg det har gått veldig bra men lurer på om jeg har målt veldig feil 🙄 SÅ bra kan det jo ikke være 😂 Fortsatt en dag igjen, så vi får se om jeg dropper litt vann ila natta. Og ja, cm i midjen er selvfølgelig i teorien bedre enn tall på vekta, men det bryr ikke kirurgen seg om 😂 det er bmi som gjelder 🔥 Ja er ikke det rart at legene bruker bmi??? Helt utrolig synes jeg.. Utålmodighet er energi kjenner jeg, positivt på den måten. Jeg hadde disse berømte magerutene for litt over et år siden.. Det er utrolig hvor mye man kan ødelegge på kort tid.. For meg er det nok mye alder, kryper sakte nærmere femti enn førti så latskap straffer seg 😅 Jeg måler mm fett på ulike steder på kroppen med sånn klype, det er den egentlige fremgangsmåleren min. Har mensen nå å da kan sikker vekta gå opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #2111 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg er nesten en kilo under vektmålet mitt. Må begynne å skru opp kcalmengdene igjen, men er skikkelig vanskelig å gjøre. Luksusproblem i know, men å stabilisere er vanskelig. Og jeg er så redd for å gå opp igjen i vekt 😥 Anonymkode: d0176...2aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 7. mai 2020 #2112 Del Skrevet 7. mai 2020 Jeg har hatt det så travelt på jobb denne uka at jeg nesten ikke har rukket å være inne her. Plutselig fredag og veiedag i morgen. Nå er jeg veldig spent! Har gått turer hver dag denne uka, i dag jogget jeg også deler av turen😱 Kondisen er blitt bedre, selv om jeg nok har mye å gå på også der 😅 85943 skritt på en uke, bør jo gjøre noe med vekta... Håper jeg 😅 Lykke til med veiedag til de som skal på vekta i morgen☀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 8. mai 2020 #2113 Del Skrevet 8. mai 2020 1 kilo ned denne uka 🥳 men innsatsen har vært enorm, så jeg merker at dess mindre jeg veier dess vanskeligere er det å miste kilo 🙊 å nå 70 innen 24. juni kan nok bli vanskelig, men jeg skal ihvertfall prøve så mye som mulig 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mai 2020 #2114 Del Skrevet 8. mai 2020 12 timer siden, Leanne skrev: Plutselig fredag og veiedag i morgen. Nå er jeg veldig spent! Har gått turer hver dag denne uka, i dag jogget jeg også deler av turen😱 Gikk det bra i dag? 31 minutter siden, addict skrev: 1 kilo ned denne uka 🥳 men innsatsen har vært enorm, så jeg merker at dess mindre jeg veier dess vanskeligere er det å miste kilo 🙊 å nå 70 innen 24. juni kan nok bli vanskelig, men jeg skal ihvertfall prøve så mye som mulig 😄 Det er absolutt vanskeligere jo lettere man blir. Det viktigste er kanskje å se på prosentvis nedgang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2115 Del Skrevet 8. mai 2020 Vær så snill og pisk meg igang igjen:( Hadde gått strålende i over en måned før jeg ble med i ned i vekt før sommeren-tråden, men plutselig ble jeg ringt midt på natta og hastet til hjemstedet mitt, og mistet faren min noen dager etterpå. Med påfølgende familiedrama sa er jeg alene om begravelse, boet osv. Har så mye på tallerkenen(både mat og annet) at jeg ikke klarer å komme meg inn igjen, har tapt 3 uker hvor alt skled ut. Fikk veid meg igjen i dag, og jeg er nøyaktig der hvor jeg startet... Om jeg så bare kan gå ned 5kg før sommeren fremfor de 8 jeg tror jeg hadde planlagt så skal jeg ikke klage. Bring the whips -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 8. mai 2020 #2116 Del Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Gikk det bra i dag? Ja! Ned 0,5 kg så det er jeg veldig fornøyd med😊 Totalt ned 6,8 siden midten av januar. Ligger nå på 77 og måler var 70 før sommeren... Det går kanskje ikke, men i løpet av sommeren bør jeg få det til 😊 hvordan gikk det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. mai 2020 #2117 Del Skrevet 8. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vær så snill og pisk meg igang igjen:( Hadde gått strålende i over en måned før jeg ble med i ned i vekt før sommeren-tråden, men plutselig ble jeg ringt midt på natta og hastet til hjemstedet mitt, og mistet faren min noen dager etterpå. Anonymkode: 0b4b4...994 Så trist å høre at du har vært (og er) igjennom alt dette. Det er ingen tvil om at store endringer i livet, spesielt de som påvirker psykisk, innvirker på vekten. Det er et godt tegn at du har tittet innom her igjen! Det er fortsatt tid til å gå ned de kiloene du gikk opp, samt litt til, før sommeren slår inn. You can do it! Om du ikke klarer å ta de sunneste valg på type mat alltid, så tenk på mengden. Ikke overspis. 36 minutter siden, Leanne skrev: Ja! Ned 0,5 kg så det er jeg veldig fornøyd med😊 Whoo så bra! Det er et kjempeflott resultat på en uke! (spesielt når du ikke veier såå mye ;)) Jeg har veiedag på mandag, og ser frem til det. Jeg har vært veldig flink hittil i uken! Nå er det bare å passe på at helgen ikke ødelegger alt (hjelper på å tenke at jeg skal veie på mandag da). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2020 #2118 Del Skrevet 8. mai 2020 59 minutter siden, Amatariel skrev: Så trist å høre at du har vært (og er) igjennom alt dette. Det er ingen tvil om at store endringer i livet, spesielt de som påvirker psykisk, innvirker på vekten. Det er et godt tegn at du har tittet innom her igjen! Det er fortsatt tid til å gå ned de kiloene du gikk opp, samt litt til, før sommeren slår inn. You can do it! Om du ikke klarer å ta de sunneste valg på type mat alltid, så tenk på mengden. Ikke overspis. *snipp* Takk:) Prøver å egle meg inn, har laget mer billig og sunn gryterett og fryst ned for å ha etter senvakt. Også kjøpt inn mye fisk og suppe av ulike slag så jeg kanskje begrenser kaloriene litt uten å nødvendigvis tenke så mye. Og pga. jeg er blakk så har jeg faktisk ikke råd til å kjøpe snop denne helga. Aldri så galt at det ikke er godt for noe antar jeg:P -Sur Sokk Anonymkode: 0b4b4...994 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 8. mai 2020 #2119 Del Skrevet 8. mai 2020 På 5.5.2020 den 17.03, addict skrev: Du er helt rå, heier på deg!! Tusen takk, så snill du er ❤️ Jeg gjør så godt jeg kan, og er tålmodig. Har ikke noe å rekke, så er fornøyd med min lille nedgang her og der For meg er det bedre å skynde seg sakte enn å bli oppgitt på seg selv fordi det ikke går fort nok (som jeg har sett en liten tendens til i veietråden i det siste, uten at jeg selv kan relatere 😅). Syns vi alle er kjempeflinke her inne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 8. mai 2020 #2120 Del Skrevet 8. mai 2020 5 timer siden, Amatariel skrev: Whoo så bra! Det er et kjempeflott resultat på en uke! (spesielt når du ikke veier såå mye ;)) Jeg har veiedag på mandag, og ser frem til det. Jeg har vært veldig flink hittil i uken! Nå er det bare å passe på at helgen ikke ødelegger alt (hjelper på å tenke at jeg skal veie på mandag da). Takk for det😊 Er fornøyd med resultatet, har hatt -0,5 de siste to ukene. Etter noen uker med stillestående og -0,2... Så kjekt å være litt i driv igjen. Ble en tur på 4,5km etter jobb i dag også. Kjenner det går lettere og lettere😊 For noen uker siden var jeg «dødsliten» etter 2,5km. Går mest i skogen og blir mye oppover bakker der. Lykke til med veiing på mandag😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå