Gjest RoNo Skrevet 11. mai 2020 #2181 Del Skrevet 11. mai 2020 5 minutter siden, addict skrev: Jeg er kanskje ikke så sammenlignbar egentlig mtp at jeg faktisk har et problem som ikke bare kan slankes bort, men jeg kjenner meg igjen i følelsen ihvertfall 😊 Her var jeg skikkelig nede i går fordi jeg har tatt av mye men fortsatt ser ut som jeg veier 100 kg rundt magen.. Ekstremt demotiverende. Kjedelig å ikke føle at man kommer noen veg, selv om man faktisk gjør det. Søt rumpe-prosjekt er jeg med på til høsten 😎 Men ikke vent på meg 🔥🔥🔥🔥 Haha. Ja, tror jeg trenger all tid jeg kan få på det prosjektet Tenk så deilig det blir for deg når du er ferdig. Jeg har sett mange som har fått utrolig flott resultat og får en mage som en ungdom. Hos meg er det bare fett, og tror det meste vil stramme seg opp underveis. Har bakt cloud bread i dag så håper det gjør ting litt lettere fram til fredag. Mannen er borte en uke eller to igjen, så det blir lettere å kjøre hardt. Barna får fiskegrateng, fiskepinner og annen "barnemat" som jeg hater. De vet jeg ikke liker slikt, så de kommer ikke til å reagere på at jeg ikke spiser samme mat som de. Merkelig system men det funker, mye typisk barnevennlig mat hater jeg og har alltid gjort det. De skal nok få tomatsuppe og risengrynsgrøt også 🤢 Haha. Håper jeg greier å få framgang på disse dagene (ukene). Det er alltid så gøy når man kan se fremgang. Hvor mange kg til var planen å gå ned for deg? Jeg har lyst å gå ned ca 5 kg tror jeg, om det hjelper rundt hoftekammen... Hvis ikke må jeg sikkert ned mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bayley Skrevet 11. mai 2020 #2182 Del Skrevet 11. mai 2020 Altså! Dette er SÅ gøy! Når det endelig går rette veien, selvsagt. Finner både spenning og underholdning i å følge med på kcal, og ikke minst vekt 😃 Fra lørdag til søndag mistet jeg 200 gram, og fra søndag til i dag 700 gram. Nesten 1 kilo ned 👏🏻👏🏻👏🏻 Bryr meg midt bak om det er vann eller fett eller muskler, dette trengte motivasjonen min 😃 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 11. mai 2020 #2183 Del Skrevet 11. mai 2020 2 timer siden, addict skrev: Heier såååå mye på deg, du gjør en kjempejobb 🌟🌟 Takk! Det er jo litt motiverende å følge med, og skrive i denne tråden merker jeg. 2 timer siden, addict skrev: Jeg er kanskje ikke så sammenlignbar egentlig mtp at jeg faktisk har et problem som ikke bare kan slankes bort, men jeg kjenner meg igjen i følelsen ihvertfall 😊 Her var jeg skikkelig nede i går fordi jeg har tatt av mye men fortsatt ser ut som jeg veier 100 kg rundt magen.. Ekstremt demotiverende. Kjedelig å ikke føle at man kommer noen veg, selv om man faktisk gjør det. Søt rumpe-prosjekt er jeg med på til høsten 😎 Men ikke vent på meg 🔥🔥🔥🔥 Jeg vet ikke hva slags problem du sliter med, men ut fra det bildet du delte så er det jo kjempestor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 11. mai 2020 #2184 Del Skrevet 11. mai 2020 25 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Takk! Det er jo litt motiverende å følge med, og skrive i denne tråden merker jeg. Jeg vet ikke hva slags problem du sliter med, men ut fra det bildet du delte så er det jo kjempestor forskjell! Ja det er forskjell i cm, men jeg har mye løs hud på magen så selv om jeg nærmer meg normalvektig så har jeg veldig løs og hengete mage. Skal ha bukplastikk om 6 uker ca 😊 @RoNo skal ned ca 5 kilo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 11. mai 2020 #2185 Del Skrevet 11. mai 2020 God mandag! Håper uken har startet fint for alle, selv er jeg tilbake i god rutine. Selvom torsdag til søndag ikke ble som planlagt har jeg lært en viktig ting. Ikke la dagene bli til uker, uker til måneder osv. Ja vel, så ble det et feilskjær men, etter 8-9 uker og 5 kg så får det være helt greit. I dag er jeg tilbake på 1200 kcal og full kontroll. Det føles deilig og jeg føler meg nesten litt mektig fordi jeg faktisk bestemmer over matinntaket selv. Den styrken har jeg manglet i mange år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 11. mai 2020 #2186 Del Skrevet 11. mai 2020 39 minutter siden, addict skrev: Ja det er forskjell i cm, men jeg har mye løs hud på magen så selv om jeg nærmer meg normalvektig så har jeg veldig løs og hengete mage. Skal ha bukplastikk om 6 uker ca 😊 @RoNo skal ned ca 5 kilo Da blir det nok bra å få ordnet på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 11. mai 2020 #2187 Del Skrevet 11. mai 2020 Ingen tvil om at jeg er en person med avhengighet.. Det er sterke krefter som vil at jeg skal spise for å roe meg ned. Fryktelig irritabel tilstand men alle har vel sitt. Alkoholen er fullstendig kuttet ut for lenge siden nå, maten er regulert og treningen ligger på et normalt nivå. Det skaper endel sterke følelser men jeg vet at det går over. Kroppen begynner å ta form allerede 😊 Vil gjerne ha en kropp jeg kan føle meg OK med, det gjelder jo oss alle sammen. Kjører tre måltider PR dag denne uka, kutter kveldsmat for å skape avstand til tidligere overspising etter leggetid. Gleder meg veldig til måling på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 11. mai 2020 #2188 Del Skrevet 11. mai 2020 God mandag! 😊 Det ble en tur på 8km i går, og 6km i dag 😊 Jeg er heldig og har store og et «lite» barn hjemme. Minste er blitt 5 så er ikke så liten lenger. Ungdommene i hus passer lillesøster mens jeg går tur etter middag. Har blitt en god rutine. 👍🏻 For meg er turene blitt et helt nødvendig avbrekk. Har hjemmekontor og barna fremdeles hjemme, samt en hektisk jobb. Så da er det greit å ta seg en tur ut. De eldste vil få noen dager hver på skolen i løpet av uka, det tror jeg blir bra for alle 😅 ha en fin uke alle sammen, krysser fingrene for gode veiedager for hele gjengen 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #2189 Del Skrevet 12. mai 2020 Må skryte av meg selv i dag. Gikk en ok+ fjelltur i dag, og en god skogstur. Fikk rekord på aktivitetsklokken min, med 3xdagsmål i forbrenning, 20.000 skritt og 17 km. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat-viv Skrevet 12. mai 2020 #2190 Del Skrevet 12. mai 2020 8 minutter siden, Mayoo skrev: Må skryte av meg selv i dag. Gikk en ok+ fjelltur i dag, og en god skogstur. Fikk rekord på aktivitetsklokken min, med 3xdagsmål i forbrenning, 20.000 skritt og 17 km. Så flink du er💪 Fin start på ny uke det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. mai 2020 #2191 Del Skrevet 12. mai 2020 4 timer siden, Mayoo skrev: Må skryte av meg selv i dag. Gikk en ok+ fjelltur i dag, og en god skogstur. Fikk rekord på aktivitetsklokken min, med 3xdagsmål i forbrenning, 20.000 skritt og 17 km. Wow, det er en heftig tur 💪🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 12. mai 2020 #2192 Del Skrevet 12. mai 2020 Vekten viste 58,9 kilo i dag. Dvs det er under 1 kg igjen til målet mitt er nådd 🤩 25 kg ned på 9 måneder! Gjennomsnittlig er det 0,7 kg i uken. Så i dag er jeg stolt over egen innsats. Kan egentlig ikke tro at jeg veide 106 kg når jeg fødte mars i fjor. Veide 97 kg en uke etter fødselen. Så stabiliserte vekten seg på 92 kg rundt mai 2019. Så egentlig har jeg gått ned 33 kg på ett år... Utrolig at huden har hengt med på dette. Fokuset fremover blir å gå til behandling hos fysioterapeut og etterhvert starte opp med styrketrening 😊 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RoNo Skrevet 12. mai 2020 #2193 Del Skrevet 12. mai 2020 7 minutter siden, Tyah skrev: Vekten viste 58,9 kilo i dag. Dvs det er under 1 kg igjen til målet mitt er nådd 🤩 25 kg ned på 9 måneder! Gjennomsnittlig er det 0,7 kg i uken. Så i dag er jeg stolt over egen innsats. Kan egentlig ikke tro at jeg veide 106 kg når jeg fødte mars i fjor. Veide 97 kg en uke etter fødselen. Så stabiliserte vekten seg på 92 kg rundt mai 2019. Så egentlig har jeg gått ned 33 kg på ett år... Utrolig at huden har hengt med på dette. Fokuset fremover blir å gå til behandling hos fysioterapeut og etterhvert starte opp med styrketrening 😊 For en fantastisk innsats. Du er helt rå. 😀 Skikkelig motiverende å lese. Jeg harikke planer om å gå ned så veldig mange kg og men er så frustrert over hvor sakte det går. Føler jeg driver å slanker de samme 5 kiloene siden sommeren. En ting er sikkert, jeg skal passe på hva jeg gjør denne sommeren. Ingen all inclusive i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 12. mai 2020 #2194 Del Skrevet 12. mai 2020 6 timer siden, Tyah skrev: Vekten viste 58,9 kilo i dag. Dvs det er under 1 kg igjen til målet mitt er nådd 🤩 25 kg ned på 9 måneder! Gjennomsnittlig er det 0,7 kg i uken. Så i dag er jeg stolt over egen innsats. Kan egentlig ikke tro at jeg veide 106 kg når jeg fødte mars i fjor. Veide 97 kg en uke etter fødselen. Så stabiliserte vekten seg på 92 kg rundt mai 2019. Så egentlig har jeg gått ned 33 kg på ett år... Utrolig at huden har hengt med på dette. Fokuset fremover blir å gå til behandling hos fysioterapeut og etterhvert starte opp med styrketrening 😊 Wow du er jo helt rå!!! 😍😍 76,6 kilo her i dag, 6,2 kilo igjen til målet 🔥 (70,4 kilo vil si jeg regnes som normalvektig).... Veldig spent på veiing på fredag, for det vil være en tydelig indikasjon på om jeg kan klare det 🙊 6 uker og 1 dag igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fallabella Skrevet 13. mai 2020 #2195 Del Skrevet 13. mai 2020 Jeans fra Gina i strl m gikk på i dag! Tidligere har det stoppet seg ved låret.. Lite aktuelt å sitte med trang høytlivsbukse men hadde den på når jeg gikk til butikken 🥳🥳😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navani Skrevet 13. mai 2020 #2196 Del Skrevet 13. mai 2020 Følte for å veie meg i dag morges, noe jeg veldig sjeldent gjør utenom veiedag - og jeg veier meg ikke alltid ukentlig heller. 68,7! Det er 0,5 kilo ned fra sist jeg veide meg på fredag for to uker siden snart. Og jeg har spist en god del godt i helga! Dytter det inni veietråden, siden jeg veier meg litt mer sporadisk (ikke nødvendigvis hver uke). Det gjorde godt på motivasjonen Merker at gensere sitter penere også nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2197 Del Skrevet 13. mai 2020 Noen som har VG+ som kan fortelle hva de har funnet ut er den beste treningsformen for fettforbrenning? Anonymkode: b5d40...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2020 #2198 Del Skrevet 13. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har VG+ som kan fortelle hva de har funnet ut er den beste treningsformen for fettforbrenning? Anonymkode: b5d40...e68 Har ikke lest artikkelen, men overrasker meg ikke om det er Tabata som nevnes, eller HIIT Høy intensitet, kort tidsrom. Anonymkode: 6d2fc...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 13. mai 2020 #2199 Del Skrevet 13. mai 2020 27 minutter siden, Fallabella skrev: Jeans fra Gina i strl m gikk på i dag! Tidligere har det stoppet seg ved låret.. Lite aktuelt å sitte med trang høytlivsbukse men hadde den på når jeg gikk til butikken 🥳🥳😁 For en fantastisk følelse! (btw prøv de shape-buksene fra Zara i stedet, en helt annen verden 🥰) Jeg har begynt å få på meg bukser i str 38 🤯 får magevalk over så ville nok ikke gått i dem enda, men jeg er 100% sikker på at de passer om 7 uker 😎 Kjempenotiverende å se at det går så bra med alle her inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 13. mai 2020 #2200 Del Skrevet 13. mai 2020 12 minutter siden, Navani skrev: Følte for å veie meg i dag morges, noe jeg veldig sjeldent gjør utenom veiedag - og jeg veier meg ikke alltid ukentlig heller. 68,7! Det er 0,5 kilo ned fra sist jeg veide meg på fredag for to uker siden snart. Og jeg har spist en god del godt i helga! Dytter det inni veietråden, siden jeg veier meg litt mer sporadisk (ikke nødvendigvis hver uke). Det gjorde godt på motivasjonen Merker at gensere sitter penere også nå Gratulerer 😍 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lest artikkelen, men overrasker meg ikke om det er Tabata som nevnes, eller HIIT Høy intensitet, kort tidsrom. Anonymkode: 6d2fc...66e Mens jeg igjen tipper de skriver gåturer 😂 Er lotto de vg-artiklene, forskjellige ting hver dag 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå