Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle veldig gjerne ønske at podcasten hennes ble bra, for den har jo et fantastisk utgangspunkt, men så blir den bare platt, påtvunget fakta og til tider dømmende. Hun har en super mulighet til å ufarlig gjøre mye, men føler alt bare handler om hennes syn på ting, og det synet er veldig fargelagt av utroskapen til samboeren. Altså, jeg vil høre om sexlivet til kjendisene jeg, er det for mye for langt? :P 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske gjestene i podkasten kunne få snakke Fritt om tema som er satt for episoden, samtidig som hu stilte interessante spørsmål om sex og samliv, uten å komme med sine meninger eller være dømmende. 

til å være sexolog så er hennes synes ganske snevert og veldig farget av det henne har opplevd 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å høre på podcasten hennes og syntes den var veldig bra helt til kjendisene tok opp morsomme fakta og kropp og sex, så avbryter Iselin «men tilbake til (blablabla) mannen min har jo vært utro blablabla) JA VI HAR FÅTT MED OSS AT MANNNEN HAR VÆRT UTRO! 

Noen som ikke har fått med seg at mannen har vært utro her inne eller?😂😂😬

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Guest90 skrev:

Begynte å høre på podcasten hennes og syntes den var veldig bra helt til kjendisene tok opp morsomme fakta og kropp og sex, så avbryter Iselin «men tilbake til (blablabla) mannen min har jo vært utro blablabla) JA VI HAR FÅTT MED OSS AT MANNNEN HAR VÆRT UTRO! 

Hææ, hva er det du sier har han vært utro 😦 😂 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Gull vaffel skrev:

Hææ, hva er det du sier har han vært utro 😦 😂 

🤣🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Guest90 skrev:

Det eneste jeg visste om henne før hun dukket opp i bloggerne var at mannen hennes hadde vært utro! Jeg har aldri lest bloggen hennes eller fulgt henne noe sted, men likevel visste jeg det! 🤔

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Pås skrev:

Det eneste jeg visste om henne før hun dukket opp i bloggerne var at mannen hennes hadde vært utro! Jeg har aldri lest bloggen hennes eller fulgt henne noe sted, men likevel visste jeg det! 🤔

Det visste faktisk ikke jeg. 

Men podcasten var jo reklamert over alt.. 

Første podcast trodde jeg han hadde vært utro i 4 mnd og når ho sa 4 år så fikk jeg sjokk😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første podcast trodde jeg han hadde vært utro i 4 mnd og når ho sa 4 år så fikk jeg sjokk😂

Jeg vet ikke hvordan jeg visste det engang! Tror det var flere overskrifter på vg.no eller side 2 eller noe lignende med hennes ansikt og overskrifter som: mannen min var utro!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
4 minutter siden, Guest90 skrev:

Har mannen vært utro i 4 år?

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pås skrev:

Jeg vet ikke hvordan jeg visste det engang! Tror det var flere overskrifter på vg.no eller side 2 eller noe lignende med hennes ansikt og overskrifter som: mannen min var utro!

Stakkars mann egentlig. Støtter IKKE utroskap i det hele tatt. Men det er å gå over streken.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Har mannen vært utro i 4 år? 

Ja.. ikke sammenhengene som Iselin sier men av og på. 

De hadde sex når de 4 åra nesten var gått, og da var det slutt med utroskap for da fant jo Iselin ut av det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Ja.. ikke sammenhengene som Iselin sier men av og på. 

De hadde sex når de 4 åra nesten var gått, og da var det slutt med utroskap for da fant jo Iselin ut av det

Så han hadde et av og på forhold med ei i 4 år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Så han hadde et av og på forhold med ei i 4 år??

Jepp

Tekst meldinger og kaffi besøk

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
36 minutter siden, Guest90 skrev:

Jepp

Tekst meldinger og kaffi besøk

Wow, det var ille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor gidde å være sammen med en notorisk utro mann. Akkurat som at han akutt forandrer seg. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 1.11, neiognei skrev:

Øøøøh. Du har nok ikke fulgt henne. 

Feminister som VI er så elsker jeg Iselin. Tør du å vise deg frem hvordan du er? Tør du vise kroppen din slik den er?Tør du å prate om sex og slike ting og- stå for det? Nei? Gå og legg deg ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 6.03, Litenoggod skrev:

Meldt seg på? Man blir vel spurt om å bli med der. 

... 😂 og denne lille feilen MÅTTE du bare kommentere på? Haha, håper livet ditt hjemme blir bedre snart!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mia00 skrev:

... 😂 og denne lille feilen MÅTTE du bare kommentere på? Haha, håper livet ditt hjemme blir bedre snart!

Herregud. Hva slags liv har du da? Som måtte kommentere det? Hvem sier at mitt liv er kjedelig hjemme? Jeg har det nok mye bedre enn mange andre som taper penger fordi de er influencer. Jeg har faktisk en ordentlig jobb å gå til i disse tider. Og PS min kommentar ble skrevet lenge før korona kom til Norge😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...