Gå til innhold

Iselin Guttormsen

Anbefalte innlegg

Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Hun har nevnt det ca 203711651 ganger at hun har deltatt i Idol,samt linket egen spilleliste på IG x ganger.

Slo gjennom til slutt da,med noe annet.

Det har tydeligvis jeg misset 😅

Men ser jo nå at det er litt gjennomgående da, at disse «influenserne» gjerne har prøvd seg på forskjellige  arenaer før de «treffer riktig» på et tidspunkt. 

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (4 timer siden):

Det har tydeligvis jeg misset 😅

Men ser jo nå at det er litt gjennomgående da, at disse «influenserne» gjerne har prøvd seg på forskjellige  arenaer før de «treffer riktig» på et tidspunkt. 

Søk henne opp på Spotify, hun har gitt ut et par sanger. 

• Liker 1
Skrevet

Da ble hennes pod også betalingspod… 

Mistet en lytter nå…

Men dere som «kjenner henne» bedre enn meg, hvorfor bruker hun ikke mascara? Full face med makeup men ikke mascara? Det ser jo bare helt dumt ut. Har sett hun har gjort det lenge, sånn sporadisk. Er det en grunn for det eller bare liker hun det? Lurer oppriktig.. aldri sett det på andre enn henne 

Skrevet
BethD skrev (33 minutter siden):

Mistet en lytter nå…

Men dere som «kjenner henne» bedre enn meg, hvorfor bruker hun ikke mascara? Full face med makeup men ikke mascara? Det ser jo bare helt dumt ut. Har sett hun har gjort det lenge, sånn sporadisk. Er det en grunn for det eller bare liker hun det? Lurer oppriktig.. aldri sett det på andre enn henne 

Mistet en lytter her å, har hørt fast på henne, men gidder ikke betale for det. 

det med maskara har jeg p lurt på, synes personlig det ser best ut med, hun sminker seg så «tungt» i ansikte så hadde nok sett mer helhetlig ut med maskara 

• Liker 7
Skrevet
Gull vaffel skrev (9 minutter siden):

det med maskara har jeg p lurt på, synes personlig det ser best ut med, hun sminker seg så «tungt» i ansikte så hadde nok sett mer helhetlig ut med maskara 

Ja, det er nettopp det. Hun er så sykt sminket i resten av ansiktet så når hun dropper mascara ser det veldig rart ut… mener ikke at man må bruke mascara liksom 😅 men sånn helhetlig så ser det bare rart ut 

Skrevet
Gull vaffel skrev (1 time siden):

I tillegg så er vippene hvite / blasse pga produkt som har falt på vippene. 

• Liker 5
Skrevet
BethD skrev (8 timer siden):

Mistet en lytter nå…

Virker som det er flere podcaster som går over til det nå. Harm og Hegseth skal også over til denne plattformen. Regner ikke med Tusvik og Tønne eller Synnøve og Vanessa gjør det. De har i hvert fall vært veldig imot det. Håper de andre mister mange lyttere...

• Liker 4
Skrevet

Jeg kommer iallefall ikke til å betale for å høre på podcast. Da holder jeg meg til de som er gratis. 

• Liker 10
Skrevet
17 hours ago, BethD said:

Mistet en lytter nå…

Hvilken betalingsløsning går hun for?

Skrevet
16 hours ago, BethD said:

Ja, det er nettopp det. Hun er så sykt sminket i resten av ansiktet så når hun dropper mascara ser det veldig rart ut… mener ikke at man må bruke mascara liksom 😅 men sånn helhetlig så ser det bare rart ut 

Det er ganske vanlig blant de «unge» for tiden ser jeg i byen. Det er mer fokus på øyebryn enn vipper for tiden. Kanskje i håp om å se mer «naturlig» ut? Kan det være trenden?

Skrevet
Pikeliten skrev (2 timer siden):

Det er ganske vanlig blant de «unge» for tiden ser jeg i byen. Det er mer fokus på øyebryn enn vipper for tiden. Kanskje i håp om å se mer «naturlig» ut? Kan det være trenden?

Ja jeg har jo tenkt det samme men det går liksom ikke an når der er så tjukt med hudsminke at man kan skrape det av med fingrene…. Da blir det ikke så naturlig alikevel. 

Skrevet
Pikeliten skrev (2 timer siden):

Hvilken betalingsløsning går hun for?

Podimo tror jeg den het? 

Skrevet

Noen som vet om podden fortsatt blir tilgjengelig i andre betalingsplattformer, eller forsvinner den fra Spotify også?  Alle disse postene som bytter plattform må da miste mange lyttere, er nok mange som ikke vil betale både for musikk og podcast, og da tror jeg musikken vinner.

• Liker 2
Skrevet
Dupers skrev (1 time siden):

Noen som vet om podden fortsatt blir tilgjengelig i andre betalingsplattformer, eller forsvinner den fra Spotify også?  Alle disse postene som bytter plattform må da miste mange lyttere, er nok mange som ikke vil betale både for musikk og podcast, og da tror jeg musikken vinner.

Jeg kan ikke se for meg at Spotify gidder å håndtere norske betalings-podcaster. De har tusenvis av podcaster tilgjengelig på plattformen sin, og mange av de holder veldig høy kvalitet. 

At den typen podcaster som Iselin sin. Tones osv blir lagt bak betalingsmur tror jeg ingen av oss taper på. 

• Liker 6
Skrevet
acna skrev (27 minutter siden):

Jeg kan ikke se for meg at Spotify gidder å håndtere norske betalings-podcaster. De har tusenvis av podcaster tilgjengelig på plattformen sin, og mange av de holder veldig høy kvalitet. 

At den typen podcaster som Iselin sin. Tones osv blir lagt bak betalingsmur tror jeg ingen av oss taper på. 

Tror de kommer til å miste mange lyttere. Folk betaler allerede for musikk. 

• Liker 7
Annonse
Skrevet

Jeg har 6-7 podcaster jeg hører på som er gratis… 

Så jeg kommer ikke til å miste så mye 

Skrevet

Kritikken hagler under det siste innlegget hennes på Instagram. Vanvittig mange lyttere som nå velger å ikke bli med over til enda en plattform de må betale for. Hjelper ikke med så så mange dager betalingsfri. Skulle likt å sett hvor mange lyttere hun mister på dette? Er det kun forbigående eller er podcasten på vei til å dø ut? Folk gidder ikke betale for en haug med plattformer for å høre det ene og det andre. 

• Liker 10
Skrevet
Maydis8 skrev (8 timer siden):

Kritikken hagler under det siste innlegget hennes på Instagram. Vanvittig mange lyttere som nå velger å ikke bli med over til enda en plattform de må betale for. Hjelper ikke med så så mange dager betalingsfri. Skulle likt å sett hvor mange lyttere hun mister på dette? Er det kun forbigående eller er podcasten på vei til å dø ut? Folk gidder ikke betale for en haug med plattformer for å høre det ene og det andre. 

Har ikke lest kritikken men det forundrer meg ikke. Folk har nok å betale på, og man betaler ikke for å høre på podcaster når det fins så sykt mange som er gratis. I denne økonomien med strømpriser som er 3 dobbelt så høye så syns jeg det er merkelig å ta denne avgjørelsen om å ta betalt for å høre på rælet hennes. 
Det tror jeg de færreste gidder. Men har jo skjønt at mange liker henne, så hun får vel dekket det økonomiske uansett

Skrevet

Er en ærlig sak at folk ikke ønsker podden i en betalingsapp. Nå er det så mange apper på markedet med litt her og litt der også så holder ikke med en. Å betale 80 kr i måneden når man kun hører på hennes podd og finner resten gratis og kanskje en til på en annen app som også koster 80 kr så er det en dårlig deal. 

Syns ikke det var dritt i kommentarfelte som hun kalte det, heller skuffa folk og det må hun ta. Folk liker podden og hun har reklameinntekter og er sponset av Kondomeriet så det kan umulig være så dårlig stilt. 

Skrevet

Måtte inn og kikke i kommentarfeltet etter å ha lest her.

Hvis det stemmer at alle i kommentarfeltet ikke «følger med Iselin videre», så vil hun vel knapt være synlig på listen over mest populære podcaster fremover? Tidligere har de reklamert med at hun har vært på topplisten, men det tviler jeg på at de kan si flere ganger. Hvor kan man finne en fersk liste?

Er det noen som vet om de får «dobbel betaling» i form av reklame/spons i podcastene på appen deres? (Jeg antar de får det, ellers hadde de vel annonsert  med at appen var reklamefri?)

Ser at S. Solberg er inne og forsøker seg på brannslukking i kommentarfeltet, ikke veldig imponerende. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...