henniie Skrevet 16. november 2018 #221 Del Skrevet 16. november 2018 55 minutter siden, Fru sau skrev: Huff 😂 Jeg sover minimum 10 t om natta + noen sofalurer nå og da 😏 Jeg kjenner jeg får makk av at mannen har sovet på sofaen siden han kom hjem. Jeg vil vaske hus. Og ha hjelp. For han er 188 høy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 16. november 2018 #222 Del Skrevet 16. november 2018 3 minutter siden, henniie skrev: Jeg kjenner jeg får makk av at mannen har sovet på sofaen siden han kom hjem. Jeg vil vaske hus. Og ha hjelp. For han er 188 høy! Spark han ut av sofaen 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 16. november 2018 #223 Del Skrevet 16. november 2018 3 minutter siden, Fru sau skrev: Spark han ut av sofaen 😂😂 Han kom seg opp i sittende, så NÅ skjer det noe! Jeg får løpe i kjelleren å begynne 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 16. november 2018 #224 Del Skrevet 16. november 2018 52 minutter siden, henniie skrev: Han kom seg opp i sittende, så NÅ skjer det noe! Jeg får løpe i kjelleren å begynne 😄 😂😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. november 2018 Forfatter #225 Del Skrevet 16. november 2018 2 timer siden, Fru sau skrev: Huff 😂 Jeg sover minimum 10 t om natta + noen sofalurer nå og da 😏 Jeg har ikke sovet 10 timer sammenhengende siden før jeg fikk barn 😂 Har vel ikke sovet en natt sammenhengende siste 2 årene, mer som maks 7 timer tilsammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 16. november 2018 #226 Del Skrevet 16. november 2018 10 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Jeg har ikke sovet 10 timer sammenhengende siden før jeg fikk barn 😂 Har vel ikke sovet en natt sammenhengende siste 2 årene, mer som maks 7 timer tilsammen... Ikke minn meg på hva som venter a 😏😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 16. november 2018 #227 Del Skrevet 16. november 2018 2 timer siden, Fru sau skrev: Huff 😂 Jeg sover minimum 10 t om natta + noen sofalurer nå og da 😏 Ååååh det høres deilig ut. Det er bare til å sove mens du kan! Jeg sover dritt dårlig om dagen.. Greit nok at minien vekker meg innimellom, men han har sovet hele natta de siste nettene.. Vi er heldig som slippper stå opp før kl 8-8.30 med han da. Spørst om neste baby er like glad i å sove❤️☺️🙏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 16. november 2018 #228 Del Skrevet 16. november 2018 Jeg sovner ikke jeg. samma hvor trett jeg er så stirrer jeg i taket i en time eller to, eller mer. Hva gjør dere i kved da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 17. november 2018 #229 Del Skrevet 17. november 2018 Og der jinxa jeg det, la meg 22, sovnet vel ikke før 24 og våkna kl 5 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. november 2018 #230 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Jeg og mannen så på serie i går. Endelig litt etterlengtet tid sammen❤️ Jeg har vært så dum å tempet etter jeg testet positiv og i dag sank tempen, så jeg frykter at jeg kommer til å miste😔 Har ikke den sykdomfølelsen i kroppen lenger og har tenkt her nå at det kan jo være at jeg faktisk har vært syk den siste uka... men nå føler jeg meg plutselig ikke noe særlig gravid🙄 Endret 17. november 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 17. november 2018 #231 Del Skrevet 17. november 2018 53 minutter siden, frk.Sanna skrev: Jeg og mannen så på serie i går. Endelig litt etterlengtet tid sammen❤️ Jeg har vært så dum å tempet etter jeg testet positiv og i dag sank tempen, så jeg frykter at jeg kommer til å miste😔 Har ikke den sykdomfølelsen i kroppen lenger og har tenkt her nå at det kan jo være at jeg faktisk har vært syk den siste uka... men nå føler jeg meg plutselig ikke noe særlig gravid🙄 Jeg kan ingenting om temping. Men se her, jeg fant en kommentar fra ett annet forum: Sitat Det varierer.Noen har en kurve som stiger etter el og flater seg ut rundt dag 7-10.Andre har en jevnere kurve opp med en gang og ikke altid så høy, kansje bare 36,6 eller 36,8 kommer ann på tempen før el.Med min sa så klatret tempen og jeg steg helt opp til 37.3...litt ujevn etter dag 14 opp og ned, og føk i været idet jeg mistet av en eller annen grunn, havnet opp i 38[8|] et eller annet sjedde...Med min sønn så var ikke tempen så høy lå mellom 36,70 - 36,90 sånn grovt. https://forum.babyverden.no/threads/temp-ved-graviditet.751199/ Jeg har ikke tempet, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. november 2018 #232 Del Skrevet 17. november 2018 49 minutter siden, henniie skrev: Jeg kan ingenting om temping. Men se her, jeg fant en kommentar fra ett annet forum: https://forum.babyverden.no/threads/temp-ved-graviditet.751199/ Jeg har ikke tempet, så jeg vet ikke. Takk❤️Satser på at det er helt normalt og at tempen som sagt har ligget litt høyere den siste uka om jeg har vært syk🙏🏻 Jeg bør nok kutte ut å tempe nå😜☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 17. november 2018 #233 Del Skrevet 17. november 2018 19 minutter siden, frk.Sanna skrev: Takk❤️Satser på at det er helt normalt og at tempen som sagt har ligget litt høyere den siste uka om jeg har vært syk🙏🏻 Jeg bør nok kutte ut å tempe nå😜☺️ Ingenting og takke for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 17. november 2018 #234 Del Skrevet 17. november 2018 Endelig kom 2-3 uker ❤️ 5+0 i morgen, så nå var det vel på tide at den dukket opp 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 17. november 2018 #235 Del Skrevet 17. november 2018 1 time siden, frk.Sanna skrev: Takk❤️Satser på at det er helt normalt og at tempen som sagt har ligget litt høyere den siste uka om jeg har vært syk🙏🏻 Jeg bør nok kutte ut å tempe nå😜☺️ Krysser fingrene for deg! Du har jo hatt fin stigning i HCG hvis du ser på digitaltestene! Hadde ikke bekymret meg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 17. november 2018 #236 Del Skrevet 17. november 2018 2 timer siden, Memira skrev: Krysser fingrene for deg! Du har jo hatt fin stigning i HCG hvis du ser på digitaltestene! Hadde ikke bekymret meg ❤️ Tusen takk❤️ Ble plutselig i veldig god form også derfor ekstra redd, men uansett er det ingenting jeg får gjort med det. Det som skjer kommer til å skje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 18. november 2018 #237 Del Skrevet 18. november 2018 Hvordan er formen deres damer?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memira Skrevet 18. november 2018 #238 Del Skrevet 18. november 2018 22 minutter siden, frk.Sanna skrev: Hvordan er formen deres damer?❤️ Trøtt, trøtt og atter trøtt 😴 har sovet 15 timer i natt 😂 trodde ikke at det var mulig, men det har jeg altså klart. Men enda er jeg trøtt og føler jeg kunne sovet noen timer til 😴 enn du? ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 18. november 2018 #239 Del Skrevet 18. november 2018 (endret) 15 minutter siden, Memira skrev: Trøtt, trøtt og atter trøtt 😴 har sovet 15 timer i natt 😂 trodde ikke at det var mulig, men det har jeg altså klart. Men enda er jeg trøtt og føler jeg kunne sovet noen timer til 😴 enn du? ❤️ Wow for et sovehjerte på deg👏🏻😄 Merker du ikke noe annet av symtomer enda? Takk❤️, jeg er også veldig trøtt, men det har jeg vært lenge☺️ Kjenner jeg er tiltaksløs i dag. Skulle ønske jeg kunne sove og våknet opp i uke 10-12☺️ TJeg svimmlet litt da jeg reiste meg fra sofaen i sted og er bittelitt småuggen igjen i dag og er glad for hver minste lille tegn kroppen gir🙏🏻 Endret 18. november 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 18. november 2018 Forfatter #240 Del Skrevet 18. november 2018 Trøtt! Tiltaksløs og hikkete. Hadde hikke i begynnelsen med mini også. Aldri hørt om at det var et graviditetstegn men det er det for meg 😂 Litt uggen men kvalmen har avtatt Puppene er mindre ømme så jeg er bekymra... Dårlig samvittighet for samboer som er forkjøla men likevel har vaska kjøkken og lampe og klær osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå