Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2019

LilleMy1989

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, henniie skrev:

Så heldig du er! mannen min jobber overtid 😫i all fall annen hver dag frem over....

Uff! Jeg blir sliten bare av tanken. Jeg henter i barnehagen og venter 3 kvarter på mannen min. Da sovner jeg omtrent når han kommer inn døren. Og så blir jeg vekket når middagen er klar. Får håpe dette ikke varer så lenge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, frk.Sanna skrev:

Så skummelt med bestevenninen din. Har hun rier?😔 Har søsteren din vært syk før? Ikke godt når det skjer noe med de nærmeste❤️

MA er når fosteret dør uten at kroppen fanger det opp med det samme. Jeg hadde en MA i uke 13 første gangen. Kjemisk er at man får positiv test, men de blir svakere for hver dag. Egget blir befruktet men faller tidlig i fra. Når man tester seg før IKM kan man oppdage det. Jeg er døds dårlig å forklare meg skriftelig. Håper du forstår hva jeg vil frem til☺️

Tante, ikke søsteren min. Ja, hun har hatt slag flere ganger, og har epilepsi. Så jeg var stressa!

Ja, hun kjente på rier i går kveld og nå idag. Protein i urinen. De har hørt hjertelyden og den er fin. Skulle ta ultralyd igjen. Og det er det jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, henniie skrev:

Tante, ikke søsteren min. Ja, hun har hatt slag flere ganger, og har epilepsi. Så jeg var stressa!

Ja, hun kjente på rier i går kveld og nå idag. Protein i urinen. De har hørt hjertelyden og den er fin. Skulle ta ultralyd igjen. Og det er det jeg vet. 

Ah ok. Så skummelt. Skjønner godt at du blir stresset:/ Håper de klarer stoppe riene på vennina di og lille får flere uker til å modnes på inne i magen, før fødsel❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frostrose skrev:

Uff! Jeg blir sliten bare av tanken. Jeg henter i barnehagen og venter 3 kvarter på mannen min. Da sovner jeg omtrent når han kommer inn døren. Og så blir jeg vekket når middagen er klar. Får håpe dette ikke varer så lenge! 

Deilig! snakk om luksus! 

2 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Ah ok. Så skummelt. Skjønner godt at du blir stresset:/ Håper de klarer stoppe riene på vennina di og lille får flere uker til å modnes på inne i magen, før fødsel❤️

Ja, jeg krysser alt som kan krysses for at vi kan ha babyshower og gjøre ting sikkelig ❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lukta i bilen min, ellers går det ganske greit 😊 Jeg er redd for SA, men jeg tenkte i mitt stille sinn når jeg hang over doskåla Istad at det kunne vært like greit 😂 Mener det selvfølgelig ikke 😊

Mannen er mer eller mindre bortreist frem til jul, titter innom noen dager nå og da. Så Istad føltes alt veldig urettferdig ut, og jeg måtte grine litt av det 😅 Heldigvis har jeg bare to hunder som er veldig tilpasningsdyktige og meg selv og tenke på. Stående applaus til dere som både fikser unger og jobb! Skjønner ikke hvordan dere klarer det 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.Sanna skrev:

Måtte ta en siste test i dag🙌🏻☺️ kjente jeg ble ganske nervøs mens jeg ventet, men samtidig føler jeg meg veldig gravid så hadde troen på at det kom 3+ i dag. Med en MA og en SA + en kjemisk bak meg er jeg nok litt redd for å oppleve det igjen... Er dere andre litt nervøse?❤️

12DDDA9C-B849-43BA-8202-0701C589B72A.jpeg

Veldig nervøs! Er 4+4 (4+5 siden kl er over 12) i dag.. fikk 1-2 uker på siste digitale testen jeg tok 4+3 burde den ikke vise 2-3 da? Er livredd for at noe er gale 😭 tenkte å ta ny digital på søndag da er jeg 5+0, og regner med at da burde den hvertfall vise 2-3. 

Ellers skal jeg til legen på onsdag for å søke om svangerskapspenger siden jeg må ut av jobb allerede nå. Kjenner at dette blir lenge å gå i permisjon.. hele svangerskapet+mammaperm 🙄 må finne meg en hobby slik at tiden går litt fortere merker jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Memira skrev:

Veldig nervøs! Er 4+4 (4+5 siden kl er over 12) i dag.. fikk 1-2 uker på siste digitale testen jeg tok 4+3 burde den ikke vise 2-3 da? Er livredd for at noe er gale 😭 tenkte å ta ny digital på søndag da er jeg 5+0, og regner med at da burde den hvertfall vise 2-3. 

Ellers skal jeg til legen på onsdag for å søke om svangerskapspenger siden jeg må ut av jobb allerede nå. Kjenner at dette blir lenge å gå i permisjon.. hele svangerskapet+mammaperm 🙄 må finne meg en hobby slik at tiden går litt fortere merker jeg 😂

Strikk! 

den er dyr, men åååh, så mye fine ting en kan strikke! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Memira skrev:

Jeg fikk 2-3 da jeg var 4+5, så slapp av. Du har nok testet litt for tidlig🙏🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Fru sau skrev:

Jeg liker ikke lukta i bilen min, ellers går det ganske greit 😊 Jeg er redd for SA, men jeg tenkte i mitt stille sinn når jeg hang over doskåla Istad at det kunne vært like greit 😂 Mener det selvfølgelig ikke 😊

Mannen er mer eller mindre bortreist frem til jul, titter innom noen dager nå og da. Så Istad føltes alt veldig urettferdig ut, og jeg måtte grine litt av det 😅 Heldigvis har jeg bare to hunder som er veldig tilpasningsdyktige og meg selv og tenke på. Stående applaus til dere som både fikser unger og jobb! Skjønner ikke hvordan dere klarer det 😘

Alle er nok innerst inne redd for å miste. Det er iallefall veldig positivt å være dårlig😜☺️ Her har jeg også en mann som reiser mye i jobben + er busy når han er hjemme. Det er rart hva man klarer når man må. Heldivis har jeg kun et lite barn nå. De andre er såpass store at de kan hjelpe meg litt om jeg trenger litt hjelp også🙏🏻☺️ Jeg er glad mannen er hjemme de 3 neste ukene. Et steg nærmere uke 12!!!☺️ Skal mannen din være like mye borte etter fødsel eller er det bare for en periode? Jammen krever det å ha hund/hunder også☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frk.Sanna skrev:

Alle er nok innerst inne redd for å miste. Det er iallefall veldig positivt å være dårlig😜☺️ Her har jeg også en mann som reiser mye i jobben + er busy når han er hjemme. Det er rart hva man klarer når man må. Heldivis har jeg kun et lite barn nå. De andre er såpass store at de kan hjelpe meg litt om jeg trenger litt hjelp også🙏🏻☺️ Jeg er glad mannen er hjemme de 3 neste ukene. Et steg nærmere uke 12!!!☺️ Skal mannen din være like mye borte etter fødsel eller er det bare for en periode? Jammen krever det å ha hund/hunder også☺️

I noen år fremover nå er han mye borte i vinterhalvåret, men han er mer eller mindre hjemme hele sommerhalvåret 😊 

Så godt å ha han hjemme de neste tre ukene! Da må han skjemme deg bort 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Fru sau skrev:

I noen år fremover nå er han mye borte i vinterhalvåret, men han er mer eller mindre hjemme hele sommerhalvåret 😊 

Så godt å ha han hjemme de neste tre ukene! Da må han skjemme deg bort 😊

Såpass ja, men det er jo bra han i perioder er mye hjemme også da☺️ Denne uka blir jeg virkelig skjemt bort, neste uke skal han jobbe igjen☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så opp og ned med formen? Idag er jeg i god form og kunne egentlig dratt på tur, men jeg venter til i morgen og ser Ann formen da. Er den som idag så drar jeg, får mark av å være hjemme 😂

Og da blir man jo selvfølgelig litt bekymret for at man har mistet 🤔 Jeg misliker alle der ute som påstår at man koser seg i graviditeten! Enten er jeg dårlig eller så bekymrer jeg meg 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fru sau skrev:

Hvorfor er det så opp og ned med formen? Idag er jeg i god form og kunne egentlig dratt på tur, men jeg venter til i morgen og ser Ann formen da. Er den som idag så drar jeg, får mark av å være hjemme 😂

Og da blir man jo selvfølgelig litt bekymret for at man har mistet 🤔 Jeg misliker alle der ute som påstår at man koser seg i graviditeten! Enten er jeg dårlig eller så bekymrer jeg meg 🤣 

Det er helt normalt at syntomene kommer og går. Jeg har noen få perioder ila en dag jeg orker styre på her hjemme, men blir like fort dårlig/uvel igjen. Jeg har fortsatt sykdomfølelsen i kroppen hele tiden da men...😜☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Det er helt normalt at syntomene kommer og går. Jeg har noen få perioder ila en dag jeg orker styre på her hjemme, men blir like fort dårlig/uvel igjen. Jeg har fortsatt sykdomfølelsen i kroppen hele tiden da men...😜☺️

Har også en sånn sykdomsfølelse i kroppen hele tiden 🤣 Så man vet aldri når man får det kastet over seg? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Fru sau skrev:

Har også en sånn sykdomsfølelse i kroppen hele tiden 🤣 Så man vet aldri når man får det kastet over seg? 😂

Nei. Jeg bare venter på den grusomme kvalmen jeg har hatt de siste gangene jeg var gravid🤢😜😅 Det koster å lage et lite mini mennekse❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Nei. Jeg bare venter på den grusomme kvalmen jeg har hatt de siste gangene jeg var gravid🤢😜😅 Det koster å lage et lite mini mennekse❤️

Mye mer enn jeg trodde! 😂 Jeg tror jeg skal  prøve og kose meg når jeg er oppegående og ikke tenke på når neste kvalmebølge kommer 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presentasjon 🤰

Solstråle - 23 år - B1 - Termin 02.07

Cambam9 - 29 år - B2 - Termin 04.07

Kaosgrl - 35 år - B2 - Termin 05.07

Minemini - 29 år - B2 - termin 07.07.

Strikkedilla89 - B1 - Termin 08.07

Frk.Sanna - 38 år - B5 - Termin 13.07

Lillemy - 29 år - B2 - Termin 15.07

Frostrose- 30 år - B2 - Termin 11/17.07 (mens/EL) 

Fru sau - 31 år - B1 - Termin 19.07

Henniie - 28 år - B3 - Termin 20.07 *endret etter time hos lege.

Memira - B1 - Termin 22.07.2019

@Lull og @Regnbue89 så hentet jeg nå frem denne, og om dere vil kan dere skrive dere på her 😄 ❤️ :strix::yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fru sau skrev:

Jeg ble vekket idag tidlig, kjørte mannen på jobb, fikk med meg guttene i bilen, kjørte dem på skole og barnehagen og la meg igjen. Sov jammen det til klokka var opp under 1! Da sto jeg opp på trass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Presentasjon 🤰

Solstråle - 23 år - B1 - Termin 02.07

Cambam9 - 29 år - B2 - Termin 04.07

Kaosgrl - 35 år - B2 - Termin 05.07

Minemini - 29 år - B2 - termin 07.07.

Strikkedilla89 - B1 - Termin 08.07

Frk.Sanna - 38 år - B5 - Termin 13.07

Lillemy - 29 år - B2 - Termin 15.07

Frostrose- 30 år - B2 - Termin 11/17.07 (mens/EL) 

Fru sau - 31 år - B1 - Termin 19.07

Henniie - 28 år - B3 - Termin 20.07 *endret etter time hos lege.

Memira - B1 - Termin 22.07.2019

Lull - 28 år - B1 - Termin 02.08 tror jeg, men har litt uregelmessig syklus så er ikke sikker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, henniie skrev:

Jeg ble vekket idag tidlig, kjørte mannen på jobb, fikk med meg guttene i bilen, kjørte dem på skole og barnehagen og la meg igjen. Sov jammen det til klokka var opp under 1! Da sto jeg opp på trass. 

Huff 😂 Jeg sover minimum 10 t om natta + noen sofalurer nå og da 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...