Memira Skrevet 15. november 2018 #181 Del Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, frk.Sanna skrev: Når du sier det, så har jeg ikke enda merket til at lunktesansen min er så ille. Husker jeg orket ikke ha mannen nærmt meg sist pga jeg tålte ingen lukter🙈🤣 Det eneste jeg fikk i meg sist var brødmat, men jeg tåler så dårlig brødmat. Denne gangen skal jeg prøve å fortsette me å spise små mengder med det. Jeg har heller ikke lyst å gå opp mer enn jeg må denne gangen☺️ Hahaha, sånn er jeg nå 😖 stakkar mannen som ikke får sove inntil meg fordi jeg ikke klarer lukten hans på kveldene 😢 og her var det jeg som kjøpte ham ny parfyme og deo for bare en måned siden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #182 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) 5 minutter siden, henniie skrev:Jeg lurer på hvor jeg ender denne gangen, mtp vekt. Nesten sånn at jeg er spent! Så lurer jeg på hvor lett/tøft det er å bli kvitt den etter på også! Hvordan har det vært de andre gangene? Jeg gikk opp 20 kg sist, men jeg var ganske tynn i utgangspunktet. Uansett for meg er jo 20 kg + mye uansett. Jeg er nå 170 høy og jeg var 69 kg da jeg veiet meg hos legen før helga. Jeg er 9 kg mer enn min normalvekt. Var vel 58 kg før jeg ble gravid sist. Hos meg kommer ingenting gratis og jeg må jobbe hardt for å få bort babyfettet. Uansett jeg har ikke stresset med det, men i 20 årene brukte jeg 6-12 mnd for å komme i form igjen med mye trening og et greit kosthold. Denne gangen gikk jeg mest tur + yoga hjemme før heg tok opp igjen treningen i august. Håper å komme meg på trening igjen snart. Har ikke trent siden jeg fikk positiv test☺️ Jeg prøver å ikke spise så mye sukker og har lyst å prøve være sunnere denne graviditen! Endret 15. november 2018 av frk.Sanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #183 Del Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, Memira skrev: Hahaha, sånn er jeg nå 😖 stakkar mannen som ikke får sove inntil meg fordi jeg ikke klarer lukten hans på kveldene 😢 og her var det jeg som kjøpte ham ny parfyme og deo for bare en måned siden 😂 🤣🤣🤣🤣 Det er prisen de må betale disse mannfolka for å bli pappa... Jeg prøver ta meg sammen og ikke lar min form/hormoner gå ut over han da. Øvelse gjør mester😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 15. november 2018 #184 Del Skrevet 15. november 2018 2 minutter siden, frk.Sanna skrev: Hvordan har det vært de andre gangene? Jeg gikk opp 20 kg sist, men jeg var ganske tynn i utgangspunktet. Uansett for meg er jo 20 kg + mye uansett. Jeg er nå 170 høy og jeg var 69 kg da jeg veiet meg hos legen før helga. Jeg er 9 kg mer enn min normalvekt. Var vel 58 kg før jeg ble gravid sist. Hos meg kommer ingenting gratis og jeg må jobbe hardt for å få bort babyfettet. Uansett jeg har ikke stresset med det, men i 20 årene brukte jeg 6-12 mnd for å komme i form igjen med mye trening og et greit kosthold. Denne gangen gikk jeg mest tur + yoga hjemme før heg tok opp igjen treningen i august. Håper å komme meg på trening igjen snart. Har ikke trent siden jeg fikk positiv test☺️ Jeg prøver å ikke spise så mye sukker og har lyst å prøve være sunnere denne graviditen! Er ei lav dame på 164 cm. Første gangen, fant jeg jo ut seint at jeg var gravid, men i løpet av senhøsten og jula hadde jeg gått ned 10 kg, og fra januar til 9 mai gikk jeg "bare" opp 8 kg. Jeg husker jeg gikk ned mer av amminga, men når jeg slutta - så la jeg en del på meg igjen. Så veide jeg en stund 55 kg. Men det var alt for lite, så jeg gikk opp igjen til 60 og ble gravid. Da la jeg på meg 12 kg, og var helt fra meg for jeg var over 70 kg. haha, overdramatisk å være gravid og veie seg... Men når gutten kom, så gikk jeg av meg alt på ei uke. Det er det skumleste og sykeste jeg har vært med på! Og jeg tviler på at jeg er "så heldig" denne gangen og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 15. november 2018 #185 Del Skrevet 15. november 2018 Våknet med piggtråd i halsen idag, så forkjølet samtidig som spyinga har satt igang. Planene for helga utgår med høye kneløft 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 15. november 2018 #186 Del Skrevet 15. november 2018 1 time siden, Fru sau skrev: Våknet med piggtråd i halsen idag, så forkjølet samtidig som spyinga har satt igang. Planene for helga utgår med høye kneløft 🤣 uff, masse god bedring til deg! Jeg hadde en som kasta opp for nesten 48 timer siden, men ingenting siden. Han fikk bare sykt høy feber, så gav det seg. Han våknet om natta, og har tusla inn på stua og funnet pepperkaker med sjokolade! Og holdt på det. Så jeg kan vel med det alene si at det ikke er omgangssyken Jeg vant ei konkurranse på littlekingdom.no jeg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #187 Del Skrevet 15. november 2018 5 timer siden, henniie skrev: Er ei lav dame på 164 cm. Første gangen, fant jeg jo ut seint at jeg var gravid, men i løpet av senhøsten og jula hadde jeg gått ned 10 kg, og fra januar til 9 mai gikk jeg "bare" opp 8 kg. Jeg husker jeg gikk ned mer av amminga, men når jeg slutta - så la jeg en del på meg igjen. Så veide jeg en stund 55 kg. Men det var alt for lite, så jeg gikk opp igjen til 60 og ble gravid. Da la jeg på meg 12 kg, og var helt fra meg for jeg var over 70 kg. haha, overdramatisk å være gravid og veie seg... Men når gutten kom, så gikk jeg av meg alt på ei uke. Det er det skumleste og sykeste jeg har vært med på! Og jeg tviler på at jeg er "så heldig" denne gangen og Oi ja da har du vært heldig, men det er jo ikke bra å gå for mye ned i vekt heller. Min mor var også blandt de som var syltynn da hun reiste fra sykehuset, men på den tiden lå de min en uke på sykehuset☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #188 Del Skrevet 15. november 2018 2 timer siden, Fru sau skrev: Våknet med piggtråd i halsen idag, så forkjølet samtidig som spyinga har satt igang. Planene for helga utgår med høye kneløft 🤣 Stakkars deg. Masse god bedring🌷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 15. november 2018 #189 Del Skrevet 15. november 2018 5 timer siden, henniie skrev: uff, masse god bedring til deg! Jeg hadde en som kasta opp for nesten 48 timer siden, men ingenting siden. Han fikk bare sykt høy feber, så gav det seg. Han våknet om natta, og har tusla inn på stua og funnet pepperkaker med sjokolade! Og holdt på det. Så jeg kan vel med det alene si at det ikke er omgangssyken Jeg vant ei konkurranse på littlekingdom.no jeg 😄 3 timer siden, frk.Sanna skrev: Stakkars deg. Masse god bedring🌷 Takk skal dere ha 😘 Sa til mannen Istad at han kun blir pappa til 1, dette gidder jeg ikke flere ganger 😂 Ja, jeg virkelig hater at kroppen ikke fungerer som den skal 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #190 Del Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, Fru sau skrev: Takk skal dere ha 😘 Sa til mannen Istad at han kun blir pappa til 1, dette gidder jeg ikke flere ganger 😂 Ja, jeg virkelig hater at kroppen ikke fungerer som den skal 🤣 Hehehe hva sa han da? Jeg har faktisk aldri sagt aldri mer under/etter fødslene, men sist jeg var gravid sa jeg også til mannen når jeg låni fosterstilling med kvalme døgnet rundt at det blir bare et barn på han...😜😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru sau Skrevet 15. november 2018 #191 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) 6 minutter siden, frk.Sanna skrev: Hehehe hva sa han da? Jeg har faktisk aldri sagt aldri mer under/etter fødslene, men sist jeg var gravid sa jeg også til mannen når jeg låni fosterstilling med kvalme døgnet rundt at det blir bare et barn på han...😜😅 Han sa det var greit, turte vel ikke annet 😂 Ja, man glemmer vel etterhvert 😏 Endret 15. november 2018 av Fru sau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #192 Del Skrevet 15. november 2018 5 minutter siden, Fru sau skrev: Han sa det var greit, turte vel ikke annet 😂 Ja, man glemmer vel etterhvert 😏 Haha stakkars🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #193 Del Skrevet 15. november 2018 (endret) Måtte ta en siste test i dag⭐️🙌🏻☺️ kjente jeg ble ganske nervøs mens jeg ventet, men samtidig føler jeg meg veldig gravid så hadde troen på at det kom 3+ i dag. Med en MA og en SA + en kjemisk bak meg er jeg nok litt redd for å oppleve det igjen... Er dere andre litt nervøse?❤️ Endret 15. november 2018 av frk.Sanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 15. november 2018 Forfatter #194 Del Skrevet 15. november 2018 Litt nervøs ja. Fikk vite hcg idag. 2600-8593 på 4 dager og det er godt innafor Og så ble jeg henvist til tul idag. Nå vurderer jeg når jeg skal ta den hadde i uke 9 sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 15. november 2018 #195 Del Skrevet 15. november 2018 Flere som reagerer på alt av lukter for tiden? Jeg sliter både på jobb og hjemme. Særlig kroppslukter 🤢 Jeg blir kvalm og ekkel av det. Jeg blir også kvalm når jeg er sulten, sliten eller oppgitt.😅 Jeg måtte fortelle på jobb at jeg er gravid pga all denne kvalmen. Kjedelig, men også kjekt å få delt det med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 15. november 2018 #196 Del Skrevet 15. november 2018 6 minutter siden, frk.Sanna skrev: Måtte ta en siste test i dag⭐️🙌🏻☺️ kjente jeg ble ganske nervøs mens jeg ventet, men samtidig føler jeg meg veldig gravid så hadde troen på at det kom 3+ i dag. Med en MA og en SA + en kjemisk bak meg er jeg nok litt redd for å oppleve det igjen... Er dere andre litt nervøse?❤️ SA er spontanabort, MA er...? Og hva er kjemisk? 🤷♀️🙈😫 Jeg ble stressa tidligere idag, fordi jeg fikk et bilde på snapchat at en tante ligger på sykehus me teksten "besøke ho her da" og jeg bare ringte pappa i fullstendig nå-rabbler-det-for-meg-modus og lurte på hva i huleste det er ingen som forteller meg noe ting for? Heldigvis har pappa dårlig hørsel, så han svarte bare "jeg hørte ikke hva du sa..." så jeg ropte mer eller mindre hvorfor ligger søsteren din på sykehuset?! Men han viste det ikke han heller. Så da slappa jeg litt bedre av. Og han ringte meg opp igjen 2 min etter på og fortalte at hun hadde mistet kortidshukkommelsen en tid. Men at hun nå var fin. Og at de drev og tok tester, og skal ligge til observasjon til i morgen. Jeg hadde ikke før fått guttene i bilen klar for eldste sin fotballtrening, og kjente at jepp: skal bli godt å slappe av nå! Da får jeg snap med bestevenninnen min. Hun har en datter fra før, og er gravid med nr 2. Første kom med HKS i uke 24+3 etter en uke med rier. Og et sykehus som hadde gjort alt for å stoppe at lille ville ut. Nå er hun på føden igjen. 30 uker på vei på lørdag. Og jeg har aldri vært så nærvøs i hele mitt liv, som jeg er nå. Eller jo. Jeg var temmelig nervøs for fem år siden også, i februar, men nå føler jeg at hormonene tar helt overhånd! Og jeg er helt på gråten. Ikke dette en gang til. Please! Det er alt snakk om KS dersom morkaken ikke flytter seg, den ligger liksom og sperrer for åpningen, så hun har ganske god oppfølging. Men kjære Gud i himmelen, om du finnes! La lille være der hun skal til nyåret ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 15. november 2018 #197 Del Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Frostrose skrev: Flere som reagerer på alt av lukter for tiden? Jeg sliter både på jobb og hjemme. Særlig kroppslukter 🤢 Jeg blir kvalm og ekkel av det. Jeg blir også kvalm når jeg er sulten, sliten eller oppgitt.😅 Jeg måtte fortelle på jobb at jeg er gravid pga all denne kvalmen. Kjedelig, men også kjekt å få delt det med noen. Jeg! Orker ikke kjøkkenet mitt. Vi har nettopp begynt med matavfall/våtorganisk sortering og jeg tror jeg spyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 15. november 2018 #198 Del Skrevet 15. november 2018 3 minutter siden, henniie skrev: Jeg! Orker ikke kjøkkenet mitt. Vi har nettopp begynt med matavfall/våtorganisk sortering og jeg tror jeg spyr! Uff, ikke helt rette tiden for det, nei. Jeg takler hverken lukten i kjøleskapet, søppelskapet, oppvask, matlaging, badet (klor og blomster?), bleiene til min datter eller noe annet som gjør at jeg får bidratt noe særlig i hjemmet. Jeg skulle gi datteren vår grøt til kvelds i dag, og brakk meg da jeg rørte ut pulveret. 😆 Heldigvis har jeg en mann som bidrar og forstår (han husker heldigvis fra sist). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Sanna Skrevet 15. november 2018 #199 Del Skrevet 15. november 2018 4 minutter siden, henniie skrev: SA er spontanabort, MA er...? Og hva er kjemisk? 🤷♀️🙈😫 Jeg ble stressa tidligere idag, fordi jeg fikk et bilde på snapchat at en tante ligger på sykehus me teksten "besøke ho her da" og jeg bare ringte pappa i fullstendig nå-rabbler-det-for-meg-modus og lurte på hva i huleste det er ingen som forteller meg noe ting for? Heldigvis har pappa dårlig hørsel, så han svarte bare "jeg hørte ikke hva du sa..." så jeg ropte mer eller mindre hvorfor ligger søsteren din på sykehuset?! Men han viste det ikke han heller. Så da slappa jeg litt bedre av. Og han ringte meg opp igjen 2 min etter på og fortalte at hun hadde mistet kortidshukkommelsen en tid. Men at hun nå var fin. Og at de drev og tok tester, og skal ligge til observasjon til i morgen. Jeg hadde ikke før fått guttene i bilen klar for eldste sin fotballtrening, og kjente at jepp: skal bli godt å slappe av nå! Da får jeg snap med bestevenninnen min. Hun har en datter fra før, og er gravid med nr 2. Første kom med HKS i uke 24+3 etter en uke med rier. Og et sykehus som hadde gjort alt for å stoppe at lille ville ut. Nå er hun på føden igjen. 30 uker på vei på lørdag. Og jeg har aldri vært så nærvøs i hele mitt liv, som jeg er nå. Eller jo. Jeg var temmelig nervøs for fem år siden også, i februar, men nå føler jeg at hormonene tar helt overhånd! Og jeg er helt på gråten. Ikke dette en gang til. Please! Det er alt snakk om KS dersom morkaken ikke flytter seg, den ligger liksom og sperrer for åpningen, så hun har ganske god oppfølging. Men kjære Gud i himmelen, om du finnes! La lille være der hun skal til nyåret ❤️ Så skummelt med bestevenninen din. Har hun rier?😔 Har søsteren din vært syk før? Ikke godt når det skjer noe med de nærmeste❤️ MA er når fosteret dør uten at kroppen fanger det opp med det samme. Jeg hadde en MA i uke 13 første gangen. Kjemisk er at man får positiv test, men de blir svakere for hver dag. Egget blir befruktet men faller tidlig i fra. Når man tester seg før IKM kan man oppdage det. Jeg er døds dårlig å forklare meg skriftelig. Håper du forstår hva jeg vil frem til☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henniie Skrevet 15. november 2018 #200 Del Skrevet 15. november 2018 1 minutt siden, Frostrose skrev: Uff, ikke helt rette tiden for det, nei. Jeg takler hverken lukten i kjøleskapet, søppelskapet, oppvask, matlaging, badet (klor og blomster?), bleiene til min datter eller noe annet som gjør at jeg får bidratt noe særlig i hjemmet. Jeg skulle gi datteren vår grøt til kvelds i dag, og brakk meg da jeg rørte ut pulveret. 😆 Heldigvis har jeg en mann som bidrar og forstår (han husker heldigvis fra sist). Så heldig du er! mannen min jobber overtid 😫i all fall annen hver dag frem over.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå