Mamma til én Skrevet 8. mai 2019 #341 Del Skrevet 8. mai 2019 Gratulerer med overstått uttak, og med et flott resultat så langt 😀🙌 Krysser fingrene for deg og eggene 🤞 Jeg fikk og ut 14 egg, veldig fornøyd 🙂 Blir spennende med telefon i morgen, håper det er gode nyheter ☺💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #342 Del Skrevet 8. mai 2019 3 timer siden, Wiley skrev: Kjempebra resultat! Forhåpentligvis blir det en del brukbart der da, virker som om gonal-f fungerer bedre for deg. Da er det bare å grue seg hver gang telefonen ringer de neste fem dagene... hvordan er formen? Tusen takk👍😊💗 Tipper det funker å prøve noe nytt! Men nå får vi se hvordan det blir da ... 🤞 Kan jo hende det blir dårligere kvalitet enn med Menopur, som skal være så bra for kvaliteten. Formen er bra, vært litt øm i magen men ikke så gærent. Psyken er det verre med 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #343 Del Skrevet 8. mai 2019 13 timer siden, prøverpåny skrev: 🤞🤞 nå ligger du vel klar 🤞🤞 Det var akkurat det jeg gjorde 😊 Takk for støtten 💗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #344 Del Skrevet 8. mai 2019 2 timer siden, Mirabella76 skrev: Så flott resultat på egguthentinga i dag, Waldfee! Eg skal kryssa fingrane saman med deg, for at mange av egga blir befrukta og utviklar seg vidare. Og ikkje minst, at eitt eller fleire av egga er ekte gullegg! Tusen takk, du! 💗 Tenk hvis det kunne være et gullegg... er bare å grue seg til telefonene de neste dagene, mye verre de enn selve uttaket! Takk for støtte 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 8. mai 2019 Forfatter #345 Del Skrevet 8. mai 2019 1 time siden, Mamma til én skrev: Gratulerer med overstått uttak, og med et flott resultat så langt 😀🙌 Krysser fingrene for deg og eggene 🤞 Jeg fikk og ut 14 egg, veldig fornøyd 🙂 Blir spennende med telefon i morgen, håper det er gode nyheter ☺💕 Tusen takk, og takk det samme! Så bra du også fikk 14 egg👏👏👏! Det var veldig så tett vi følger hverandre 💗. Masse lykke til med telefonen i morgen🤞🤞🤞 Jeg synes vi fortjener bra befruktning og utvikling videre! Krysser fingrene for deg også 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 8. mai 2019 #346 Del Skrevet 8. mai 2019 Ja er jo nesten utrolig så likt vi er i løypen 😄 Det synes jeg og vi fortjener, trenger noen oppturer nå fremover 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #347 Del Skrevet 9. mai 2019 7 befruktede👏👏👏 Veldig fornøyd med det! Fått time til innsett kl 1315 i morgen. De varslet at de vil tilby å sette inn to om det blir to som er gode nok til innsett. Jeg er jo helt klar for det, men mannen ønsker det ikke. Nå har det seg slik at han ikke blir med på innsettet pga jobb. Da er det jo utrolig fristende å ta den avgjørelsen alene, om jeg får muligheten. Men det er jo ikke riktig å gå imot mannens ønske, heller. Hmmm hva hadde dere gjort? Sjansen for at det blir to er jo minimal, men... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 9. mai 2019 #348 Del Skrevet 9. mai 2019 Så bra!! 😀👏 Det blir spennende med innsett i morgen. Jeg hadde og uten tvil ønsket å få satt inn to, om det var mulig. Alt for å forbedre sjansene 🙏 Og som du sier, sjansen for tvillinger er liten. Men vanskelig når mannen ikke er om bord. Jeg hadde tvunget min mann 😂 Men han er positiv til to da. Uansett får du satt inn befruktet egg i morgen, og det er jo uansett fantastisk- enten det er en eller to ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 9. mai 2019 #349 Del Skrevet 9. mai 2019 1 time siden, Waldfee skrev: 7 befruktede👏👏👏 Veldig fornøyd med det! Fått time til innsett kl 1315 i morgen. De varslet at de vil tilby å sette inn to om det blir to som er gode nok til innsett. Jeg er jo helt klar for det, men mannen ønsker det ikke. Nå har det seg slik at han ikke blir med på innsettet pga jobb. Da er det jo utrolig fristende å ta den avgjørelsen alene, om jeg får muligheten. Men det er jo ikke riktig å gå imot mannens ønske, heller. Hmmm hva hadde dere gjort? Sjansen for at det blir to er jo minimal, men... Hurra for 7 befruktede! Det høres ut som en veldig vanskelig situasjon ang. å sette inn ett eller to. Jeg tror jeg ville stilt meg selv to spørsmål: Hvordan vil mannen takle det hvis det blir tvillinger etter innsett av to mot hans vilje? Hvordan vil du takle det hvis du setter inn kun ett og det mislykkes, vil angeren gnage veldig? Det er sikkert ikke lett å veie disse to opp mot hverandre. Jeg håper dere finner ut av det og at enden på denne visen blir fantastisk god!🤩 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2019 #350 Del Skrevet 9. mai 2019 Håpar du får sett inn to egg i morgon! Det var det eine forsøket der eg fekk sett inn to egg, at eg endelig lykkast. Og det vart berre ein baby ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 9. mai 2019 #351 Del Skrevet 9. mai 2019 Ønsker deg masse lykke til med innsett i morgen, enten det blir en eller to 🤞🤞🤞😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #352 Del Skrevet 9. mai 2019 8 timer siden, Irisiri skrev: Hurra for 7 befruktede! Det høres ut som en veldig vanskelig situasjon ang. å sette inn ett eller to. Jeg tror jeg ville stilt meg selv to spørsmål: Hvordan vil mannen takle det hvis det blir tvillinger etter innsett av to mot hans vilje? Hvordan vil du takle det hvis du setter inn kun ett og det mislykkes, vil angeren gnage veldig? Det er sikkert ikke lett å veie disse to opp mot hverandre. Jeg håper dere finner ut av det og at enden på denne visen blir fantastisk god!🤩 Takk for gode råd👍😊 Svaret er at han blir kjempesint 😡 og jeg vil angre ja 🤢. Ikke lett, dette! Men er ikke sikkert det blir to til innsett, heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #353 Del Skrevet 9. mai 2019 1 time siden, Mamma til én skrev: Ønsker deg masse lykke til med innsett i morgen, enten det blir en eller to 🤞🤞🤞😀 Tusen takk💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #354 Del Skrevet 9. mai 2019 7 timer siden, Mirabella76 skrev: Håpar du får sett inn to egg i morgon! Det var det eine forsøket der eg fekk sett inn to egg, at eg endelig lykkast. Og det vart berre ein baby ut av det. Takk 💗 Ja, jeg tror det kan øke sjansene og at sjansen i så fall er for en... fint å vite din erfaring, særlig siden vi er like i alder også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #355 Del Skrevet 9. mai 2019 Nå tenker jeg bare at de sikkert ringer i morgen tidlig og ingen ser fine ut.... alt for skummelt, dette😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 10. mai 2019 #356 Del Skrevet 10. mai 2019 Krysser fingrene for deg i dag 🤞💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. mai 2019 #357 Del Skrevet 10. mai 2019 Korleis gjekk det i dag, Waldfee? Kryssar fingrane for at du ruger på minst eitt egg no. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 10. mai 2019 Forfatter #358 Del Skrevet 10. mai 2019 Hei alle sammen, for en dag! Det kom ingen telefon fra klinikken, så det var oppmuntrende. Mannen fant imidlertid ut at han fikk til å bli med på innsett.... og da ble det jo ikke mulig å sette inn to. Vi kom på innsett, og så er legen samme lege som tok keisersnittet da sønnen ble født. Det var veldig hyggelig! Jeg ble helt rørt. De ønsket å sette inn to, ett med toppscore og ett bra, men ikke helt topp. Mannen nektet, og det med toppscore ble satt inn. Det andre dyrkes til mandag. I tillegg hadde de fryst to stykker allerede! Summa summarum er at dette er det beste av alle søskenforsøkene - 14 ut, 7 befruktet og 1 med toppscore samt 2 (muligens 3 om det siste blir en blastocyst) på frys. Det er jeg utrolig fornøyd med, synes det er helt fantastisk å få frys i min alder, en skikkelig bonus👍! Tusen takk til riksen som har fått dette til! Samtidig ble det skikkelig dårlig stemning mellom mannen og meg pga at han er så innmari kjip med spørsmålet om to. Det var helt tydelig at både lege og embryolog ble litt satt ut av holdningen hans. De er vel vant til menn som ønsker seg barn like inderlig som damene... men ikke her, nei! Er så redd jeg vil holde det fryktelig mot ham i ettertid, om også dette forsøket blir mislykket, at han ikke bidro til å maksimere sjansene. Arg! Jeg klarer liksom ikke ha troa på at en enslig firecellers klump kan klare seg altså. Hadde virkelig troa på to stykker. Neste uke blir det jobb for å få tiden til å gå. Som vanlig får jeg vel mensen god tid før testdato, så jeg slipper ihvertfall å teste... Dato for blodprøve er 22/5. tusen takk alle sammen, for støtten 💗💗💗 tenker nå at det blir kun ett barn på meg (og muligens skilsmisse.... 🤪) Men er fortsatt fornøyd med toppscore og frys, altså. Likevel - det er kun graviditet som er tellende resultat her... Bra vi har mye planer denne helga!!! kryss alt for toppscore-tassen🤞🤞🤞 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til én Skrevet 11. mai 2019 #359 Del Skrevet 11. mai 2019 Hei, og gratulerer med ett flott egg som er satt inn 😀 Så bra at der var ett med topp kvalitet, og at du fikk på frys i tillegg. Dette er jo virkelig kjempefint 👏👏👏 Og så spesielt at det var samme lege som hjalp deg med gutten din, det var litt fint ❤ Kanskje det betyr noe? ☺ Kan godt forså din frustrasjon med at mannen hindret deg i å få satt inn to, han har tydeligvis en veldig klar mening om det. Jeg hadde nok følt akkurat det samme som deg, og vært skuffet over det. Sikkert lett for å klandre han litt om det ikke skulle gå. Vet ikke hva jeg skal si, annet en at jeg godt forstår deg ❤ MEN alt er lagt til rette for at dette skal gå bra, så du må ha troen selv om det ikke ble to egg 🙂 Jeg krysser alt jeg kan for toppscore- tassen deres 🤞🤞🤞 Håper du får en fin helg og klarer å tenke på litt andre ting 🙂 Jeg begynner symptom- jakten etter en dag, så på tirsdag er jeg nok i full gang med å kjenne etter kvalme, ømme bryster og murring 🙈😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 12. mai 2019 Forfatter #360 Del Skrevet 12. mai 2019 20 timer siden, Mamma til én skrev: Hei, og gratulerer med ett flott egg som er satt inn 😀 Så bra at der var ett med topp kvalitet, og at du fikk på frys i tillegg. Dette er jo virkelig kjempefint 👏👏👏 Og så spesielt at det var samme lege som hjalp deg med gutten din, det var litt fint ❤ Kanskje det betyr noe? ☺ Kan godt forså din frustrasjon med at mannen hindret deg i å få satt inn to, han har tydeligvis en veldig klar mening om det. Jeg hadde nok følt akkurat det samme som deg, og vært skuffet over det. Sikkert lett for å klandre han litt om det ikke skulle gå. Vet ikke hva jeg skal si, annet en at jeg godt forstår deg ❤ MEN alt er lagt til rette for at dette skal gå bra, så du må ha troen selv om det ikke ble to egg 🙂 Jeg krysser alt jeg kan for toppscore- tassen deres 🤞🤞🤞 Håper du får en fin helg og klarer å tenke på litt andre ting 🙂 Jeg begynner symptom- jakten etter en dag, så på tirsdag er jeg nok i full gang med å kjenne etter kvalme, ømme bryster og murring 🙈😂 Tusen takk for støtte💗😊 Jeg er veldig irritert på mannen fortsatt, det er jo mye man går gjennom i ivf og jeg mener jeg helt klart burde bestemme antallet.... 😡 Samtidig er jeg fornøyd med at Riksen fikk til det beste forsøket av alle søskenforsøkene. Gonal gjorde nok en forskjell sammenlignet med Menopur, altså. Vi har en travel helg i god forstand, overnattingsbesøk og i dag en barnebursdag. Deilig å tenke på andre ting. Men selvsagt kjenner jeg etter hele tiden 🤪 Skrulleukene er i gang! Håper du klarer å slappe av i helgen, og ikke tenker altfor mye på de små i skålene sine💗 ønsker deg masse masse masse lykke til med innsett i morgen 🤞! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå