Gå til innhold

Min drøm om en baby


hotfudge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

Så bra!! Masse lykke til, håper det klaffer🎉

Tusen takk for det 😃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 10.02, Sinsiew skrev:

Lykke til! Krysser fingre og tær for full klaff!😊

Tusen takk, håper det vi også 😄

Endret av hotfudge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 4 dpo. Jeg håper så inderlig at spiren sitter denne måneden, for jeg syns det er så ubeskrivelig trist og vanskelig at det har tatt så lang tid. Hvertfall med tanke på at det siste halvåret bare har vært fylt med ustabile og korte sykluser, selv om det en gang innimellom har vært en normal syklus. Min største drøm er å bli gravid! Jeg vet vi får hjelp og er i gode hender, men det hjelper likevel ikke på følelsen man har hatt hver måned man blir skuffet over at det "ikke gikk denne måneden heller". Den følelsen blir bare større og sterkere for hver måned.. I dag er jeg trist og lei, jeg håper at jeg klarer å få håpet og gleden tilbake i løpet av dagen. Jeg vil jo ikke være negativ, men slik blir det bare noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så sakte dpo land går! Jeg føler disse dager bare sniler seg avgårde.. Jeg har søkt litt rundt på nettet når man kan begynne å teste med graviditetstester, men jeg vet jo det er alt for tidlig nå og det beste er jo å vente til forventet mensen. Flaks for meg at jeg ikke har noen tester hjemme! Tenker jeg skal bestille noen i slutten av denne måneden så jeg slipper å la de bli liggende så alt for lenge, slike tester skriker jo etter å bli brukt.. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 6 dpo, og det er 18 måneder siden vi begynte å prøve å bli gravide. Vi er begge i tidlig / midten av 20-årene, og alt er fint med oss bortsett fra at jeg har hatt dårlig slimhinne i livmoren og sjansen for at jeg ikke har hatt eggløsning en del måneder er ganske stor. Jeg kjenner at denne prøvingen er tung, og jeg hadde virkelig ikke trodd at vi skulle bruke så lang tid. Det å være langtidsprøver er virkelig ikke lett og byr på mange tunge stunder og skuffelser hver måned. Jeg håper så inderlig at vi snart får en positiv test! Jeg håper så inderlig at når jeg skal teste denne syklusen så får vi to streker på testen. Jeg vet at vi la inn aksjer på riktig tidspunkt, så det er bare å krysse fingre og tær for at det går våres vei nå. Vi er så lei av all ventingen! Jeg håper vi er en av de som blir gravide første måneden på letrozol, men det er kanskje for mye å håpe på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer for dere snart! Jeg ble gravid på første PP på Letrozol, så det er absolutt mulig! Hadde aldri trodd det selv, da. Hva mener de med dårlig slimhinne? Min var bare 3 mm på dag 11 i syklusen, jaggu ble jeg gravid likevel 😉 Ikke gi opp! Hvis du ikke har hatt EL alle syklusene så går det fort litt tid.. 

Krysser fingrene for dere! Skal de kontrollere at du får EL på Letrozol? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.1.2019 den 13.00, Aryamili skrev:

Håper det klaffer for dere snart! Jeg ble gravid på første PP på Letrozol, så det er absolutt mulig! Hadde aldri trodd det selv, da. Hva mener de med dårlig slimhinne? Min var bare 3 mm på dag 11 i syklusen, jaggu ble jeg gravid likevel 😉 Ikke gi opp! Hvis du ikke har hatt EL alle syklusene så går det fort litt tid.. 

Krysser fingrene for dere! Skal de kontrollere at du får EL på Letrozol? 

Tusen takk for det :) Så spennende å høre! Jeg håper virkelig at det går denne måneden, hehe. Med dårlig slimhinne mener jeg at den har vært litt tynn, men nå skal den være normal etter jeg gikk på letrozol. Jeg har allerede gått på letrozol denne måneden, de kontrollerte ikke at jeg hadde eggløsning, men jeg fikk smil på clearblue eggløsningstest den dagen jeg egentlig skulle på ultralyd for å sjekke dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 7 dpo, og jeg har hatt ekstremt mye utflod i dag. Tykk, lotionaktig utflod. Har faktisk hatt så mye utflod at jeg har byttet truse to ganger i dag.. Kan dette være et tidlig symptom på graviditet? Jeg kysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 8 dpo. Jeg klarte ikke å holde meg i går, så nå har jeg bestilt tidlig graviditetstester fra babyplan. Jeg fikk en mail om at de skal bli levert i morgen før klokken 7. Det frister å ta en test i morgen tidlig, men det er nok for tidlig. Så teit som jeg er søker jeg jo "graviditetstest 9 dpo" og ser at det av og til kommer en strek, men at hvis jeg venter noen dager er sjansen større for at en strek blir synlig. Jeg vil jo så gjerne vite det nå!! Jeg klarte så klart heller ikke la vær med å kjenne på livmortappen og den var lukket og hard. Det kan jo også være fordi det fremdeles er noen dager til mensen? Ah, dpo land er så treig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo i dag og jeg er usikker på om jeg skal ta test. Testene skal bli levert før kl. 07:00 i dag og jeg er så tissetrengt! Jeg vet det er tidlig å teste, men jeg vil jo så gjerne vite. Samtidig som jeg har blitt invitert på et par glass vin i kveld, vet jo jeg ikke trenger å drikke for det er ikke noe must for min del egentlig, men det er jo hyggelig og godt. Jeg har forresten hatt sinnsykt mye luft i magen i går og i dag, fy søren så ekkelt! Hehe.. Teit som jeg er håper jeg jo det er et symptom siden utfloden min har blitt ganske normal igjen.

Endret av hotfudge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å holde meg og endte opp med å ta en test. Den var så klart blendahvit, og jeg ble jo selvsagt litt skuffet. Jeg føler alle får positive tester tidlig, men så heldig er altså ikke jeg. Er det bare å gi opp håpet denne måneden? Hvis ikke mensen kommer innen onsdag morgen tar jeg en ny test da siden da er jeg 14 dpo, hvis jeg klarer å holde meg da. Jeg beundrer virkelig dere som klarer å vente med å teste til uteblitt mensen. Skulle ønske jeg var så flink, det hadde spart meg for mange penger 😬🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn å tempe, så ser du veldig enkelt om det er behov for å teste eller ikke 😊 Jeg har ikke tatt en test på mange måneder, jeg ser det på tempen 😊 Kjedelig at testen var blenda, men alt håp er jo ikke ute enda :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Begynn å tempe, så ser du veldig enkelt om det er behov for å teste eller ikke 😊 Jeg har ikke tatt en test på mange måneder, jeg ser det på tempen 😊 Kjedelig at testen var blenda, men alt håp er jo ikke ute enda :) 

Hvordan ser man det ved temping? 😊 Håper jo jeg får positiv test etterhvert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, hotfudge skrev:

Hvordan ser man det ved temping? 😊 Håper jo jeg får positiv test etterhvert😊

Du vil kunne se en trifasisk kurve, selv om det ikke er en garanti for graviditet. Vil jo ikke se at man er gravid, men man vil se at tempen forblir høy. Og når man kan forvente mensen når man ser at tempen faller :) Sånn jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Du vil kunne se en trifasisk kurve, selv om det ikke er en garanti for graviditet. Vil jo ikke se at man er gravid, men man vil se at tempen forblir høy. Og når man kan forvente mensen når man ser at tempen faller :) Sånn jeg mente

Skjønner 😊 Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, hotfudge skrev:

Skjønner 😊 Takk for tips!

Stor hjelp for meg i hvert fall. Kan kjenne litt murring, men usikkker på hva det er - kanskje det er EL? Men så lenge tempen forblir lav, så vet jeg at det ikke har vært noe EL :) Og sist syklus visste jeg at jeg kom til å få mensen snarlig, da tempen hadde droppet og jeg fikk skuffelsen over at mensen kom til å komme kl 06 i stedet for når mensen faktisk kom kl 18 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dpo i dag.. Testen er fremdeles negativ! Er alt håpet ute? Jeg vet det er for mye å håpe på, men jeg hadde skikkelig troen denne måneden. Etter at jeg tok letrozol har kroppen min oppført seg helt annerledes. Jeg føler kroppen min har vært mer balanse hvis det gir mening. Vell, nå får tiden bare vise om mensen kommer eller ikke! Da er det bare å vente videre.

Endret av hotfudge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...