Ninaen Skrevet 2. november 2024 #201 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Åja det ga mer mening😊Takk. Hva synes du om de nyeste episodene? tror neste kommer i dag. Jeg ble ganske skuffet. Anonymkode: 36b99...eaf Usikker. Jeg synes halve greia med serien er det historiske. Og der er de knallgode. Nå som vi er på 80-tallet er det som å komme inn i egen barndom igjen. 😅 Har som sagt også familie som har jobbet i/med oljå hele yrkeskarrieren, så synes jo det er gøy og interresant å se mye av det fra plattformene osv. Jeg er ikke skuffa, men enig i at det er et par hakk under de to andre sesongene så langt. Men villig til å gi dem litt tid. Synes Flesvig klarer seg bra, og spesielt mtp at dette er hans første seriøse rolle, altså ikke komi. Leste et intervju med ham, hva det hadde kosta å gjøre den omstillinga, og ikke begynne å fleipe. Han har talent lang utover komi-sektoren, det er sikkert. Og ser jo Herman i Sture, så akkurat der er jeg faktisk positivt overraska over forventning. Enig i at Anna faller litt mer gjennom uten Jonathan. Samtidig er det jo en ganske kjedelig rollefigur, så hun har jo sånn sett en litt utakknemlig jobb også. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #202 Del Skrevet 22. november 2024 Må si jeg synes denne sesongen er ganske kjip, og håper de gir seg med denne. Jeg synes rusproblematikken til Toril, og generelt hele Toril, er fullstendig uinteressant. Hun som spiller Anna er dessverre en dårlig skuespiller, noe som blir pinlig synlig litt for ofte. Hun ble nok løftet opp av han som spilte Jonathan, men selv i sesong 1 hendte det at de manglende skuespillerevnene skinte gjennom, særlig i scener uten Jonathan. Hennes nye love interest (eller er han det?) er totalt uinteressant. Han spiller ikke bra, og er ute av stand til å løfte opp Anna, slik han som spilte Jonathan klarte. Jeg gir blaffen i det firmaet deres. Christian er litt mer interessant, og kompisen med dykkerskadene. Til min overraskelse liker jeg nesten mora til Toril og fiskerkjæresten best. Hun som spiller Marie (barnebarnet) er søt, ellers synes jeg de unge er uinteressante. Anonymkode: b3b71...32e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 23. november 2024 #203 Del Skrevet 23. november 2024 Skjønte det kom til å skje, men gråt likevel på slutten av nyeste episode😪 Så tenker jeg på dem som opplevde dette, for dem er det (for) mange av.. En god episode syntes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #204 Del Skrevet 24. november 2024 Charminia skrev (10 timer siden): Skjønte det kom til å skje, men gråt likevel på slutten av nyeste episode😪 Så tenker jeg på dem som opplevde dette, for dem er det (for) mange av.. En god episode syntes jeg. Ja, det var den beste (og tristeste) episoden så langt. Anonymkode: b3b71...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 1. desember 2024 #205 Del Skrevet 1. desember 2024 Fikk både positiv og negativ gåsehud av en scene i dag Spoiler De snakker om koden til en safe. Sture: "12.09. Dagen du begynte å jobbe her". Først fikk jeg et "aww"- sukk Men litt metoo-ete vibber, samtidig .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2024 #206 Del Skrevet 7. desember 2024 Åååh. Anbefaler sterkt siste episode. Elsket den! Anonymkode: ec27e...9a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 8. desember 2024 #207 Del Skrevet 8. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 10.13): Åååh. Anbefaler sterkt siste episode. Elsket den! Anonymkode: ec27e...9a3 Det ble noen tårer her. Det skjer ikke ofte av TV-serier. Synes det var så ekstra fint med mor til Torill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 8. desember 2024 #208 Del Skrevet 8. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 7.12.2024 den 10.13): Åååh. Anbefaler sterkt siste episode. Elsket den! Anonymkode: ec27e...9a3 Enig! Synes generelt denne siste sesongen har vært i overkant langdryg og til tider kjedelig. Men siste episode ble likevel en verdig avslutning på en, tross alt, flott serie, synes jeg😊 Endret 8. desember 2024 av NullHull 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #209 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg var ikke fan av siste episode… helt grei, men ikke noe mer. Veldig bra med mora til Toril! Det var det største høydepunktet, ved siden av Marie. Utrolig uttrykksfull skuespiller, enda så ung hun er! Skal bli spennende å se om hun fortsetter som skuespiller, vi kan bare håpe! Dessverre er hun som spiller Anna ikke en spesielt god skuespiller. Det funket greit mot Jonathan, de hadde kjemi, og da skulle hun være ung og usikker. Jeg shippet dem. Men nå skal hun være rundt 35-40, kanskje? Jeg kjøper det absolutt ikke, og det virker som om hun knapt klarer å uttale ordene i replikkene sine. Romansen med han Komplett-fyren kjøper jeg ikke - vel, ok fra hans side, men de har null kjemi når de faktisk tar på hverandre, det blir bare pinlig. Toril gir jeg fullstendig blaffen i, bryr meg ikke om hennes storyline i det hele tatt. Den dop-/drømmeseansen var skikkelig dårlig. Jeg synes denne sesongen var skuffende, og håper det ikke blir flere. Det beste med sesongen var beskrivelsene av dykkeskadene og han som tok livet av seg, det var sterkt. Marie, og at mora til Toril fikk seg ny mann (han likte jeg veldig godt). Det er endel dårlig manus, spesielt knyttet til Anna, og når skuespilleren heller ikke er noe å skrive hjem om, blir det bare dårlig. Anonymkode: b3b71...32e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #210 Del Skrevet 14. desember 2024 Hun som spiller Marie og hennes mor Torill ,samt moren til Torill også er meget gode skuespillere, de andre spesielt Anna er helt elendig...hun er så gørrkjedelig. Utrolig dårlig. Vært like kjedelig og dårlig fra dag 1. Og Pia Tjelta er oppbrukt,aldri vært flink. Anonymkode: 9e015...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. desember 2024 #211 Del Skrevet 14. desember 2024 Er ikke hun unge dattera til Henriette Stensrup? Syntes jeg kjente henne igjen fra da hun var innom Kongen Befaler i fjor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. desember 2024 #212 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.16): Må si jeg synes denne sesongen er ganske kjip, og håper de gir seg med denne. Jeg synes rusproblematikken til Toril, og generelt hele Toril, er fullstendig uinteressant. Hun som spiller Anna er dessverre en dårlig skuespiller, noe som blir pinlig synlig litt for ofte. Hun ble nok løftet opp av han som spilte Jonathan, men selv i sesong 1 hendte det at de manglende skuespillerevnene skinte gjennom, særlig i scener uten Jonathan. Hennes nye love interest (eller er han det?) er totalt uinteressant. Han spiller ikke bra, og er ute av stand til å løfte opp Anna, slik han som spilte Jonathan klarte. Jeg gir blaffen i det firmaet deres. Christian er litt mer interessant, og kompisen med dykkerskadene. Til min overraskelse liker jeg nesten mora til Toril og fiskerkjæresten best. Hun som spiller Marie (barnebarnet) er søt, ellers synes jeg de unge er uinteressante. Anonymkode: b3b71...32e Enig sesong 3 var 🥱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. desember 2024 #213 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var ikke fan av siste episode… helt grei, men ikke noe mer. Veldig bra med mora til Toril! Det var det største høydepunktet, ved siden av Marie. Utrolig uttrykksfull skuespiller, enda så ung hun er! Skal bli spennende å se om hun fortsetter som skuespiller, vi kan bare håpe! Dessverre er hun som spiller Anna ikke en spesielt god skuespiller. Det funket greit mot Jonathan, de hadde kjemi, og da skulle hun være ung og usikker. Jeg shippet dem. Men nå skal hun være rundt 35-40, kanskje? Jeg kjøper det absolutt ikke, og det virker som om hun knapt klarer å uttale ordene i replikkene sine. Romansen med han Komplett-fyren kjøper jeg ikke - vel, ok fra hans side, men de har null kjemi når de faktisk tar på hverandre, det blir bare pinlig. Toril gir jeg fullstendig blaffen i, bryr meg ikke om hennes storyline i det hele tatt. Den dop-/drømmeseansen var skikkelig dårlig. Jeg synes denne sesongen var skuffende, og håper det ikke blir flere. Det beste med sesongen var beskrivelsene av dykkeskadene og han som tok livet av seg, det var sterkt. Marie, og at mora til Toril fikk seg ny mann (han likte jeg veldig godt). Det er endel dårlig manus, spesielt knyttet til Anna, og når skuespilleren heller ikke er noe å skrive hjem om, blir det bare dårlig. Anonymkode: b3b71...32e Det er siste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14. desember 2024 #214 Del Skrevet 14. desember 2024 Tradegy skrev (På 1.12.2024 den 13.53): Fikk både positiv og negativ gåsehud av en scene i dag Vis skjult innhold De snakker om koden til en safe. Sture: "12.09. Dagen du begynte å jobbe her". Først fikk jeg et "aww"- sukk Men litt metoo-ete vibber, samtidig .... Det er da ikke metoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #215 Del Skrevet 14. desember 2024 Lawyam skrev (12 minutter siden): Er ikke hun unge dattera til Henriette Stensrup? Syntes jeg kjente henne igjen fra da hun var innom Kongen Befaler i fjor? Nei. Men hun spilte i Krigsseilerne. Veldig god der også. Så enig med den over som håper hun fortsetter på den veien. https://www.bt.no/kultur/i/25j12R/henrikke-fra-bergen-spiller-en-sentral-rolle-i-nrk-suksessen-lykkeland 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. desember 2024 #216 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun som spiller Marie og hennes mor Torill ,samt moren til Torill også er meget gode skuespillere, de andre spesielt Anna er helt elendig...hun er så gørrkjedelig. Utrolig dårlig. Vært like kjedelig og dårlig fra dag 1. Og Pia Tjelta er oppbrukt,aldri vært flink. Anonymkode: 9e015...3e7 Laila Goody er sterk. Og synes det som handler om henne i denne sesongen er veldig fint. Enig i at den storyen+dykkerskadene var de beste denne sesongen. Veldig bra at dykkerne fikk fokus, det er en skamplett i norsk oljehistorie hvordan de er blitt behandlet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. desember 2024 #217 Del Skrevet 14. desember 2024 Ninaen skrev (1 time siden): Nei. Men hun spilte i Krigsseilerne. Veldig god der også. Så enig med den over som håper hun fortsetter på den veien. https://www.bt.no/kultur/i/25j12R/henrikke-fra-bergen-spiller-en-sentral-rolle-i-nrk-suksessen-lykkeland Oi, de lignet. Ja, håper også at hun fortsetter. Gjorde en god figur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå