Gå til innhold

Tror dere forsvinningen til Madeleine blir oppklart?


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Jeg tror foreldrene (mor eller far, med et uhell) ga henne for mye sovetabletter den kvelden. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NancyDrew skrev:
 

Nei. Jeg tror foreldrene (mor eller far, med et uhell) ga henne for mye sovetabletter den kvelden. 

Dette tror jeg også, men jeg tror aldri det kommer til å bli oppklart. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ryuk skrev:
 

Dette tror jeg også, men jeg tror aldri det kommer til å bli oppklart. 

Ikke jeg heller, dessverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett gjerningsmann, at det aldri blir oppklart, dessverre. Blir en ny Theresesak eller Jo Benet. 

Anonymkode: 30d46...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at foreldrene på en eller annen måte står bak dette, dessverre...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er hva jeg tror:

Foreldrene ga Madeleine sovemedisin den kvelden. Videre tror jeg at hun ble dårlig og kastet opp mens hun sov, men at hun pga. sovemedisinen ikke våknet, så hun ble kvalt av sitt eget oppkast. Da foreldrene fant henne død, fikk de panikk og kvittet seg med liket selv eller fikk noen andre til å gjøre det for dem. 

Det var mye som sto på spill. Hadde dødsårsaken kommet frem i lyset, hadde foreldrene mistet legelisensen og også omsorgen for de to andre barna. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om hun ble kidnappet eller om hun er kidnappet, så syns jeg foreldrene er skyldige! Man forlater da ikke barna sine på den måten! Satt på restaurant å kosa seg mens barna ligger på et hotell borti gata liksom... uansvarlig!

Anonymkode: 1bbab...626

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå "uansett om foreldrene er skyldig eller om hun er kidnappet"

Anonymkode: 1bbab...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ewna skrev:
 

Dette er hva jeg tror:

Foreldrene ga Madeleine sovemedisin den kvelden. Videre tror jeg at hun ble dårlig og kastet opp mens hun sov, men at hun pga. sovemedisinen ikke våknet, så hun ble kvalt av sitt eget oppkast. Da foreldrene fant henne død, fikk de panikk og kvittet seg med liket selv eller fikk noen andre til å gjøre det for dem. 

Det var mye som sto på spill. Hadde dødsårsaken kommet frem i lyset, hadde foreldrene mistet legelisensen og også omsorgen for de to andre barna. 

Jeg synes dette høres rart ut. Du skal selvfølgelig få mene det du vil, men jeg lurer på hvordan de skulle klare å kvitte seg med liket i et fremmed land hvor de ikke er kjent. Skal innrømme at jeg ikke kjenner saken 100%, men de fleste foreldre ville ha ringt nødnummeret om noe som dette hadde skjedd med barna sine. 

Jeg tror ikke at det er foreldrene som har gjort noe med datteren sin. Ja kanskje hun fikk sovemedisin, men jeg tror hun ble bortført. Og jeg tror hun lever den dag i dag. Det er veldig mange jenter som blir bortført hvert år og som blir solgt som sex-slaver, og som aldri blir funnet igjen. Om hun lever, så tror jeg det er det hun lever som i dag..

Anonymkode: 206ba...da3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det blir oppklart med mindre noen tilstår. Tror heller ikke hun er i live et sted. Ingen ville tatt sjansen på å gå rundt med henne etter all omtalen som har vært i media. Da må det i tilfelle være en ny Natascha-sak og at hun er innestengt i en kjeller et sted, men meget usannsynlig. 

Anonymkode: 10c5a...31a

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Foreldrene er faktisk etterforsket og sjekket ut av saken. Men det er klart, den gjengse KG-bruker, som ikke husker navnet på stedet de var på, ikke aner navnet på den mystiske sovemedisinen og ikke har en en killde på bruken av sovemedisin, vet alt mye bedre enn profesjonnelle etterforskere. Foreldrene har sikkert plaget seg selv mer enn nok for det de er skyldige i, nemlig å etterlate et for ungt barn uten tilsyn, men som mistenkte er de faktisk henlagt. Men neida, brukerne i denne tråden har alle nødvendige forutsetninger for å dømme andre.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg synes dette høres rart ut. Du skal selvfølgelig få mene det du vil, men jeg lurer på hvordan de skulle klare å kvitte seg med liket i et fremmed land hvor de ikke er kjent. Skal innrømme at jeg ikke kjenner saken 100%, men de fleste foreldre ville ha ringt nødnummeret om noe som dette hadde skjedd med barna sine. 

Jeg tror ikke at det er foreldrene som har gjort noe med datteren sin. Ja kanskje hun fikk sovemedisin, men jeg tror hun ble bortført. Og jeg tror hun lever den dag i dag. Det er veldig mange jenter som blir bortført hvert år og som blir solgt som sex-slaver, og som aldri blir funnet igjen. Om hun lever, så tror jeg det er det hun lever som i dag..

Anonymkode: 206ba...da3

De fleste foreldre ville det, ja. Men når det er såpass mye som står på spill (legelisenser og omsorgen for de andre barna), vil man kanskje tenke annerledes. Man trenger for øvrig ikke å være kjent i et land for å kvitte seg med et lik.

Hvis Madeleine ble bortført (noe jeg tviler på at hun ble), er sannsynligheten for at hun ennå lever minimal statistisk sett. Men klart, det er ikke umulig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev:
 

Jeg tror også at foreldrene på en eller annen måte står bak dette, dessverre...

Ja desverre. Jeg tror også det. 

Anonymkode: 3bcc8...380

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:
men de fleste foreldre ville ha ringt nødnummeret om noe som dette hadde skjedd med barna sine.

Anonymkode: 206ba...da3

To leger med mange års erfaring (en kirurg og en allmennpraktiserende, tror jeg?) har nok helt andre instinkt enn den gjengse mann i gata og de første minuttene vil de være altfor opptatte av å gjøre alt det nødnummeret ber "vanlige folk" gjøre, stabilt sideleie, rense luftveier, starte kompresjon osv. I yrket sitt kan de også erklære død. 

Nå tror jeg faktisk ikke de er skyldige, men teorien om at de kan ha gjort det blir ikke svekket fordi de ikke ringte nødnummer i panikk, nettopp pga yrket deres. 

Anonymkode: 30d46...b59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja desverre. Jeg tror også det. 

Anonymkode: 3bcc8...380

Jeg reagerer mest på at de i media ikke virker så berørt som jeg tenker det ville vært naturlig å være etter noe sånt. De fremsto for meg som kalde og rolige. 

Folk har ulike uttrykksformer og uttrykker sorg på ulikt vis. Likevel følte jeg ikke at de hadde mistet det kjæreste de hadde. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pipaluk skrev:
 

Jeg reagerer mest på at de i media ikke virker så berørt som jeg tenker det ville vært naturlig å være etter noe sånt. De fremsto for meg som kalde og rolige. 

Folk har ulike uttrykksformer og uttrykker sorg på ulikt vis. Likevel følte jeg ikke at de hadde mistet det kjæreste de hadde. 

Jeg synes de virket veldig slitne, men fattet og redde. Og igjen tilegner jeg det yrket og det faktum at man ikke kan kollapse helt når man har to små barn til (tvillinger på 2 år?) som ikke forstår og som trenger foreldre som holder det gående med mat, lur midt på dagen, lek og latter midt på dagen og forenklet forklaring av hvor søsteren er. 

At de ikke gråt og stotret foran pressen var kanskje vel så mye for barnas skyld, dette ble vist overalt. 

Og igjen, så er leger gjerne mentalt sterke og rasjonelle. Og alle reagerer uansett ulikt. 

Anonymkode: 30d46...b59

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...