Gå til innhold

elskerinnens/elskerens erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

hehe, karma finnes ikke. Vil tippe det er flere som ikke får konsekvenser, enn det er de som får konsekvenser. 

Anonymkode: 00120...3ca

Min erfaring er faktisk at karma finnes. Ikke i forhold til elskerinner, men mye ellers. 

Anonymkode: f4566...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, AnonymBruker said:
 

Dere som ødelegger andres forhold, dere skal betale for det. Og råtne i helvete ;)

Anonymkode: 7ca57...1c3

Om en mann/kvinne velger å være utro så er forholdet allerede ødelagt. Man eier ikke en annen person, og dersom mannen tar det valget så ville han uansett nok gjort det før eller siden uansett. Forsvarer ikke utroskap, mener at man alltid bør bryte før man går til en annen. Alt annet er feigt, men å skylde på kvinnen? Meh...

Anonymkode: 7b5df...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Om en mann/kvinne velger å være utro så er forholdet allerede ødelagt. Man eier ikke en annen person, og dersom mannen tar det valget så ville han uansett nok gjort det før eller siden uansett. Forsvarer ikke utroskap, mener at man alltid bør bryte før man går til en annen. Alt annet er feigt, men å skylde på kvinnen? Meh...

Anonymkode: 7b5df...755

Ikke nødvendigvis. I mitt tilfelle var mannen utro med gammel flamme som han har elsket i 10 år før han møtte meg. Han hadde ikke vært utro med noen andre hvis ikke hun gikk med på det. 

Anonymkode: f4566...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ikke nødvendigvis. I mitt tilfelle var mannen utro med gammel flamme som han har elsket i 10 år før han møtte meg. Han hadde ikke vært utro med noen andre hvis ikke hun gikk med på det. 

Anonymkode: f4566...d93

Noen bør si dette: Han burde kanskje ikke vært sammen med deg i utgangspunktet, siden han har så sterke kjærlighetsbindinger til til en annen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 16.39, AnonymBruker skrev:
 

Dere som har vært i forhold med en gift kvinne eller mann. hvor mange har opplevd at personen du var involvert med forlot kona/mannen og tok sjansen på dere?Tenkte det hadde vært spennende å vite etter den livlige diskusjonen om hvor grad av moralsk ansvar man har når man involverer seg men en som er gift. 

Anonymkode: 74c3d...a11

Hadde han forlatt kona for meg hadde jeg fått panikk. Jeg var ung/dum og spenninga var alt og jeg var overhodet ikke ute etter noe forhold med ham. 

Anonymkode: 0d13a...1ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Ikke nødvendigvis. I mitt tilfelle var mannen utro med gammel flamme som han har elsket i 10 år før han møtte meg. Han hadde ikke vært utro med noen andre hvis ikke hun gikk med på det. 

Anonymkode: f4566...d93

Det kan hende han ikke ville vært utro med noen andre henne. Men hvorfor skulle dét være en formildende omstendighet? Han var utro mot deg. Med en annen han hadde elsket lenge. Jeg skjønner ikke at du kan unnskylde det.

Anonymkode: 4622e...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er mann.

Da jeg var 31 ble jeg elskeren til en gift dame på 50 noen år. Her snakker vi om godt skjulte møter der vi koste oss seksuelt og snakket om alt. For meg var det aldri aktuelt å bli sammen med henne, og for henne var det uaktuelt å skille seg fra den snille men impotente mannen hun elsket. Hun snakket ofte om sviket hun følte ovenfor mannen sin, men uten våre hemmelige møter ville hunn ha gått fra han. Nå er hun 63 og jeg snakker med henne av og til etter at forholdet vårt ble avsluttet. Hun er fortsatt glad i sin mann, men tydelig på at uten meg(og sikkert andre menn) ville hun ha gått fra ektemannen og lagt livet hans i grus.

Anonymkode: 437bb...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:
 

Om en mann/kvinne velger å være utro så er forholdet allerede ødelagt. Man eier ikke en annen person, og dersom mannen tar det valget så ville han uansett nok gjort det før eller siden uansett. Forsvarer ikke utroskap, mener at man alltid bør bryte før man går til en annen. Alt annet er feigt, men å skylde på kvinnen? Meh...

Anonymkode: 7b5df...755

Men er det alltid ødelagt? Jeg lå med en mann som har dame (hadde flørtet lenge før det skjedde) han fortalte om henne dagen etter vi hadde hatt sex, og snakket om henne med stjerner i øynene, tydelig forelsket selv om han hadde ønsket sex med meg også. Fortsatt sammen de.. 

Anonymkode: 426b0...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Det kan hende han ikke ville vært utro med noen andre henne. Men hvorfor skulle dét være en formildende omstendighet? Han var utro mot deg. Med en annen han hadde elsket lenge. Jeg skjønner ikke at du kan unnskylde det.

Anonymkode: 4622e...8a4

Jeg unnskylder det overhode ikke. Men hun var ikke uskyldig hun heller. 

Anonymkode: f4566...d93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nemlig !   Vi som har vett nok til å gjøre dette diskret, sørger for at ingen får greie på noe som helst.  Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Anonymkode: bfd8c...9f2

Problemet er at dere tror at dere er diskré, men sannheten er en helt annen. Alle vet men ingen sier noe til de som er bedratt.

Den bedratte merker at noe er galt, men blir utsatt for gaslighting og annen psykisk terror. Så forholdet råtner fort på rot. 

Er den bedratte ekstra heldig så får de bonus i form av kjønnssykdommer.

Anonymkode: 3036a...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...