Gå til innhold

elskerinnens/elskerens erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har vært i forhold med en gift kvinne eller mann. hvor mange har opplevd at personen du var involvert med forlot kona/mannen og tok sjansen på dere?Tenkte det hadde vært spennende å vite etter den livlige diskusjonen om hvor grad av moralsk ansvar man har når man involverer seg men en som er gift. 

Anonymkode: 74c3d...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke elskerinne men kona. Han valgte ikke elskerinne.

Anonymkode: 056b2...d61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte meg foran kona. Ekteskapet demmes var over bortsett fra på papiret lenge før vi begynte ilag. 

Det er nå ca 5 år siden. 

Anonymkode: a2218...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har modnet litt siden jeg syntes at det var ok å være elskerinne, men rakk det likevel :rolleyes:

Vi snakket aldri om å bli noe, men jeg tror ikke at han ville forlatt henne uansett. MEN om han skulle ha gjort det, så ville jeg ikke hatt han. Hvordan skal jeg kunne føle meg trygg og stole på han når jeg, bedre enn noen, vet at han ikke har noe problemer ved å være utro hvis han får øye på ei pen dame som vil ha han?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han valgte meg foran kona. Ekteskapet demmes var over bortsett fra på papiret lenge før vi begynte ilag. 

Det er nå ca 5 år siden. 

Anonymkode: a2218...e70

Dere er sammen? Føler du at dere rette for hverandre og at du er trygg på mannen din?

Anonymkode: 74c3d...a11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Han valgte meg foran kona. Ekteskapet demmes var over bortsett fra på papiret lenge før vi begynte ilag. 

Det er nå ca 5 år siden. 

Anonymkode: a2218...e70

Hvorfor var ikke papirene ordnet før dere begynte? Sånn typisk mann som ikke klarer å være alene dette da. Må ha noe nytt før han kan gå videre.

Anonymkode: b9e52...808

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere er sammen? Føler du at dere rette for hverandre og at du er trygg på mannen din?

Anonymkode: 74c3d...a11

Vi har vært sammen i 5 år.

110% sikker, vi er hverandres store kjærligheter.

Anonymkode: a2218...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor var ikke papirene ordnet før dere begynte? Sånn typisk mann som ikke klarer å være alene dette da. Må ha noe nytt før han kan gå videre.

Anonymkode: b9e52...808

Pga barn. Han var i stort sett aleina da hun bodde mestparten hos sin mor og det finnes veldig mange grunner til at man ikke kan bryte opp.  Så ikke forutse at min mann er en "typisk " mann fordi det er han ikke. 

Anonymkode: a2218...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk barn med en ff.som var gift. Han ønsket ikke mer kontakt når han fikk vite han skulle bli far. Fikk beskjed om å ta abort av han, noe jeg ikke gjorde. Vi hadde knullet sammen i 2 mnd når jeg ble gravid. Han var 35 og hadde fra før 4 barn med to damer fant jeg ut i ettertid. Jeg var 24 den gangen. Ja jeg visste han var gift. 

Jeg valgte å ikke oppgi far før det var gått ca 6 mnd. Han kontaktet meg da han fikk krav fra nav, det ble litt bråk fra hans side. Han ble krevd barnebidrag, og det ble oppdaget først av den første dama han hadde barn med, da bidragene der ble redusert pga hans betalingsevne. Hun sladret til den dama han var gift med. De la sammen to pluss to og det ble fem barn tilsammen. 

Vi har ikke hatt noe kontakt med han, hverken datteren eller jeg. Det kommer inn bidrag gjennom nav noen tusen hver mnd. Det er den kontakten vi har. Det er fire år siden nå. Vi lever godt med dette datter og jeg.

Har tatt høyere utdanning etter datter ble født og er akkurat kommet i jobb. Var travelt I begynnelsen å være alene men økonomisk gikk det veldig bra. Fikk stipend og annet pluss forhøyet bidrag da jeg ikke hadde inntekt når barnet ble født. Nå er bidrag justert lavere og overgangsstønad borte for jeg er ikke en  godt betalt jobb. 

 

Anonymkode: 5e706...59d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt tre affærer hvor det har vært snakk om forelskelse. 

Han ene har jeg en av og til-greie med gjennom flere av hans forhold, han hadde nok dumpet en kjæreste for meg, men han bor i en annen by og ingen av oss har tenkt å flytte. Han er også notorisk utro, mulig vi hadde satset om vi hadde bodd i samme by, men jeg vet jo hvordan det hadde endt så det spørs om det egentlig hadde vært aktuelt.

En annen jeg holdt på med begynte å prate om å slå opp med samboer, men det ble for mye for meg, at han skulle gjort det slutt og solgt leilighet og gått gjennom alt det der blir et veldig stort steg i forholdet. Vi var ikke helt der og jeg innså at jeg ikke ville dyrke affæren til vi var der, for det er ikke sikkert han hadde dumpet henne til syvende og sist. Det er jo grusomt å være elskerinne når man virkelig faller dypt for en person.

Den tredje snakket aldri om det og jeg tror heller aldri han ville gjort det, og jeg var håpløst forelsket og måtte gjøre det slutt fordi jeg ble veldig deprimert av å være den andre kvinnen. Han var eldre enn meg og jeg var altfor ung, han brukte meg bare for sex imens for meg var han min første store kjærlighet.

Ellers så har jeg hatt affærer med gifte/menn i forhold hvor det ikke har vært et tema, det har bare handlet om sex og det har det vært en felles forståelse om. Det er jo de beste situasjonene å være elskerinne i, de andre er følelsesmessig masochisme.

Det er ikke alltid det er målet at den andre skal forlate mannen/kona, for en kynisk person som vil ha en knullevenn/no strings attached-greie som man ikke trenger investere så veldig i så har det sine fordeler at den andre er i forhold. Utroskap blir romantisert en del her, kanskje fordi KG-mafiaen mener man bør bli henrettet med nakkeskudd bare for å tenke tanken, så folk har et behov for å forsvare seg og si at det var ekte kjærlighet og de ble gift. Men altså, ofte (kanskje som oftest) er det rett og slett bare sex det er snakk om, han har satt familien på spill for et ligg og hun har bare hatt lyst til å ligge med han. 

Anonymkode: 2ccac...e3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ødelegger andres forhold, dere skal betale for det. Og råtne i helvete ;)

Anonymkode: 7ca57...1c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det var en affære. Uten samleie og sånt, men en del annet. Jeg hadde utrolig nok glemt å sjekke om mannen jeg traff var reelt ledig og når jeg var på jakt etter en mann, forhørte jeg meg med han om han var villig til å stille opp. Han valgte å bli hvor han var.

Jeg fikk meg en lærepenge for å si det slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere som ødelegger andres forhold, dere skal betale for det. Og råtne i helvete ;)

Anonymkode: 7ca57...1c3

hehe, karma finnes ikke. Vil tippe det er flere som ikke får konsekvenser, enn det er de som får konsekvenser. 

Anonymkode: 00120...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

hehe, karma finnes ikke. Vil tippe det er flere som ikke får konsekvenser, enn det er de som får konsekvenser. 

Anonymkode: 00120...3ca

Såpass?? Da skal du hvertfall hilse på Karma i nærmeste tid. 

Anonymkode: 7ca57...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Dere som ødelegger andres forhold, dere skal betale for det. Og råtne i helvete ;)

Anonymkode: 7ca57...1c3

Nå finnes ikke helvete da, så greit å utnytte det livet har å by på mens man er her.

Jeg har jo forsåvidt ikke ødelagt noens forhold heller, jeg har aldri "stjålet" noen mann. Bare lånt uten å spørre, og levert tilbake i like god stand.

Men jeg skal ikke være en forsvarer for noen, bare en stemme (eller, ender vel mer opp som en skyteskive) for de av oss som kan ende opp med å ha sex med en mann i et forhold bare fordi vi var tiltrukket av han, og ikke fordi det var vårt livs kjærlighet som vi håper av hele vårt hjerte vil bryte det forferdelige ekteskapet sitt.

Derfor ender affærer også sjelden i at han/hun bryter med ektefellen, for det har aldri vært tanken til noen av dem.

Anonymkode: 2ccac...e3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg fikk barn med en ff.som var gift. Han ønsket ikke mer kontakt når han fikk vite han skulle bli far. Fikk beskjed om å ta abort av han, noe jeg ikke gjorde. Vi hadde knullet sammen i 2 mnd når jeg ble gravid. Han var 35 og hadde fra før 4 barn med to damer fant jeg ut i ettertid. Jeg var 24 den gangen. Ja jeg visste han var gift. 

Jeg valgte å ikke oppgi far før det var gått ca 6 mnd. Han kontaktet meg da han fikk krav fra nav, det ble litt bråk fra hans side. Han ble krevd barnebidrag, og det ble oppdaget først av den første dama han hadde barn med, da bidragene der ble redusert pga hans betalingsevne. Hun sladret til den dama han var gift med. De la sammen to pluss to og det ble fem barn tilsammen. 

Vi har ikke hatt noe kontakt med han, hverken datteren eller jeg. Det kommer inn bidrag gjennom nav noen tusen hver mnd. Det er den kontakten vi har. Det er fire år siden nå. Vi lever godt med dette datter og jeg.

Har tatt høyere utdanning etter datter ble født og er akkurat kommet i jobb. Var travelt I begynnelsen å være alene men økonomisk gikk det veldig bra. Fikk stipend og annet pluss forhøyet bidrag da jeg ikke hadde inntekt når barnet ble født. Nå er bidrag justert lavere og overgangsstønad borte for jeg er ikke en  godt betalt jobb. 

 

Anonymkode: 5e706...59d

For jeg er i en godt betalt jobb.

Skulle det være.

Anonymkode: 5e706...59d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

hehe, karma finnes ikke. Vil tippe det er flere som ikke får konsekvenser, enn det er de som får konsekvenser. 

Anonymkode: 00120...3ca

Det er ikke serskilt gøy som elskerinne å bli konfrontert på arbeisplassen av en sint ektefelle som funnet ut om utrosksp. . Det blir både flaut og litt flatterende innfør kollegaer. Det er det minste alle bedratte bør tilby som liten premie. Å la foreldre og etterhvert framtida partnere å vite hvilken type menneske elsker/elskerinne er.

Anonymkode: 056b2...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

hehe, karma finnes ikke. Vil tippe det er flere som ikke får konsekvenser, enn det er de som får konsekvenser. 

Anonymkode: 00120...3ca

Nemlig !   Vi som har vett nok til å gjøre dette diskret, sørger for at ingen får greie på noe som helst.  Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Anonymkode: bfd8c...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte å gå.  Etter et par turbulente år så har vi nå et godt forhold til både til hans eks, og til deres felles barn.  Det har krevd mye arbeid og frustrasjon, men alle involverte er nå enige om at det var det riktige, selv om måten ikke var den smarteste.  Forholdet deres var over for lenge siden før jeg kom inn i bildet, og gjenspeilet seg i deres samliv.  Han burde selvsagt ha gått lenge før han møtte meg, men det er enkelt å sitte på utsiden og si det.  Verden er ikke svart/hvit.

Jeg er glad for at jeg stod i det, og vi har et fantastisk forhold og jeg føler meg trygg, og vi har en vakker liten datter med engasjerte eldre halvsøsken.  Man kan aldri vært helt sikker, men det kan man aldri med noen.  Det er nesten sånn at jeg har helt glemt hvordan vi møttes siden det virker som et helt annet liv.

Anonymkode: dea39...6b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Pga barn. Han var i stort sett aleina da hun bodde mestparten hos sin mor og det finnes veldig mange grunner til at man ikke kan bryte opp.  Så ikke forutse at min mann er en "typisk " mann fordi det er han ikke. 

Anonymkode: a2218...e70

Men han hadde sikkert ikke gått fra kona hvis ikke du hadde dukket opp, tror du ikke det? 

Anonymkode: f4566...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...