Gå til innhold

Han er 20 år yngre enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.10.2018 den 11.25, AnonymBruker skrev:
 

Veldig herlig lesning, syns det er så fint og veldig inspirerende å lese. Jeg er litt i samme situasjon, hvor det er 14 år mellom meg og han (han er 26 og jeg er 40) og jeg plages mye med tanker om at dette er feil, osv. Jeg har aldri vært sammen med en yngre mann før, alltid eldre enn meg. Vi jobbet sammen og først trodde han at vi var på samme alder (folk tror aldri at jeg er over 30, men det forandrer likevel ikke det faktum at jeg er 40) Han var også sånn fin og lun, og vi hadde en utrolig fin kjemi. Sjelden man møter noen man klikker med så fort, på den måten. Han får meg til å le og smile, og gir meg en utrolig god følelse. Jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse, vi er blitt kjærester, og planlegger å flytte sammen etterhvert. Bekymrer meg nok mye for hva andre vil tenke, og si. Har en fordel (?) ved at jeg ser så ung ut, så folk reagerer ikke når de ser oss, men folk rundt oss vet jo aldersforskjellen. Jeg stresser nok unødig, han bryr seg ikke om det, men dette er veldig uvant for meg. Det er liksom greit når mannen er eldre. Jeg ønsker deg lykke til, vi får prøve å ikke tenke for mye på andre, vi lever bare en gang. :) Dessuten er vi alle voksne mennesker. :) 

Anonymkode: 0c620...f8e

Fint å se at flere kvinner står frem (selv om det bare er på et forum) med langt yngre kjærester. Det gir meg håp for meg og min kjæreste, som er 15 år yngre enn meg. Jeg er kvinnen i forholdet.

Anonymkode: 9e760...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.10.2018 den 1.01, AnonymBruker skrev:
 

Og du er dama i forholdet?

Anonymkode: b5b2c...fc3

Vi er begge kvinner ;)

Anonymkode: cc2fa...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...