Gå til innhold

Han er 20 år yngre enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi møttes gjennom felles venner. Han er 25. Tjue år yngre enn meg. I denne vennegjengen er vi fra 20-årene til 60-årene. Pga felles hobby. Så møtes vi nå og da og tar en pils eller to etter aktiviteten. Det var sånn vi møttes. Han var ganske nyinnflyttet her. En veldig kjekk og hyggelig fyr, ikke minst.

Så plutselig sender han meg SÅ flørtende meld på Messenger etter vennskap på Fb. Jeg ble litt satt ut, og tenkte at han var full første gang det skjedd  😄 så ok... og jeg svarte ikke. 

Så fortsatte han, og jeg så sånn pent i fra at jeg vil være single, og ja..at jeg trivdes med det. Sånn direkte uten at det var tvil. Men! Han sender så utrolig fine meldinger, og jeg merker at jeg blir sjarmert! Ikke noe vulgært eller klisjeer, men fine og gode meld.

Jeg holder stand, men han fortsetter. Nå ba han meg ut på date!! Og jeg ante ikke hva jeg skulle svare, så sendte bare et smil. 

Han maser ikke heller, men er bare sånn å gi fin og god oppmerksomhet. Gir meg komplimenter da, og nevner øynene mine hele tiden. Sånn på en måte at jeg blir jo glad og smigret, men er ikke med på flørten. Han er en veldig hyggelig type. Aldri noe dirty eller klisje, men bare sånn god om dere skjønner?

Han er en kjekk og veldig godt likt fyr, og det er yngre jenter jeg vet som liker ham godt! 

Jeg aner ikke hva jeg skal svare ham. Sender bare et smil tilbake,men han er på hugget 🙂

hva gjør jeg med dette da? Jeg syns veldig godt om ham. En ryddig og fin fyr, men hvorfor i all verden er han interessert i meg? Jeg har grei selvtillit og er som jeg er, men jeg er ikke akkurat vant til at 20 år yngre menn legger an på meg  :-0 

Nå ba han meg ut på noe han vet jeg liker. Jeg svarte at jeg får se om jeg har tid. Og han bare sender sånn søt emoj tilbake. Jeg blir jo sjarmert, men hallo? Han er 20 år yngre enn meg! Hva skjer,og hvordan skal jeg komme meg unna? 

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han liker det, aldersforskjellen er enorm. Husk en ting det kan fint gå idag, hva om 20 år til? Tror du at dette er et forhold som holder da? Hvordan skal du komme deg unna? Hallo det vet du jo veldig godt selv, ved å si nei :)  Sier du ja så er det ditt valg, men tenk deg om, er dette noe du vil skal vare lenge? Da er det bare å reflektere litt så får du raskt svaret. Ditt valg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vi møttes gjennom felles venner. Han er 25. Tjue år yngre enn meg. I denne vennegjengen er vi fra 20-årene til 60-årene. Pga felles hobby. Så møtes vi nå og da og tar en pils eller to etter aktiviteten. Det var sånn vi møttes. Han var ganske nyinnflyttet her. En veldig kjekk og hyggelig fyr, ikke minst.

Så plutselig sender han meg SÅ flørtende meld på Messenger etter vennskap på Fb. Jeg ble litt satt ut, og tenkte at han var full første gang det skjedd  😄 så ok... og jeg svarte ikke. 

Så fortsatte han, og jeg så sånn pent i fra at jeg vil være single, og ja..at jeg trivdes med det. Sånn direkte uten at det var tvil. Men! Han sender så utrolig fine meldinger, og jeg merker at jeg blir sjarmert! Ikke noe vulgært eller klisjeer, men fine og gode meld.

Jeg holder stand, men han fortsetter. Nå ba han meg ut på date!! Og jeg ante ikke hva jeg skulle svare, så sendte bare et smil. 

Han maser ikke heller, men er bare sånn å gi fin og god oppmerksomhet. Gir meg komplimenter da, og nevner øynene mine hele tiden. Sånn på en måte at jeg blir jo glad og smigret, men er ikke med på flørten. Han er en veldig hyggelig type. Aldri noe dirty eller klisje, men bare sånn god om dere skjønner?

Han er en kjekk og veldig godt likt fyr, og det er yngre jenter jeg vet som liker ham godt! 

Jeg aner ikke hva jeg skal svare ham. Sender bare et smil tilbake,men han er på hugget 🙂

hva gjør jeg med dette da? Jeg syns veldig godt om ham. En ryddig og fin fyr, men hvorfor i all verden er han interessert i meg? Jeg har grei selvtillit og er som jeg er, men jeg er ikke akkurat vant til at 20 år yngre menn legger an på meg  :-0 

Nå ba han meg ut på noe han vet jeg liker. Jeg svarte at jeg får se om jeg har tid. Og han bare sender sånn søt emoj tilbake. Jeg blir jo sjarmert, men hallo? Han er 20 år yngre enn meg! Hva skjer,og hvordan skal jeg komme meg unna? 

Anonymkode: 6a259...e83

Det er mange unge gutter som liker eldre damer, det er ikke noe nytt. Men du vet jo også at dette mest sannsynlig er en midlertidig greie for ham. Han er neppe ute etter et seriøst forhold med deg.
Men dere er begge voksne, vil du ha en ung gutt og han vil ha en eldre dame så er det ikke noe galt med det.

Anonymkode: 7ce20...6c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Han liker det, aldersforskjellen er enorm. Husk en ting det kan fint gå idag, hva om 20 år til? Tror du at dette er et forhold som holder da? Hvordan skal du komme deg unna? Hallo det vet du jo veldig godt selv, ved å si nei :)  Sier du ja så er det ditt valg, men tenk deg om, er dette noe du vil skal vare lenge? Da er det bare å reflektere litt så får du raskt svaret. Ditt valg.

Det er ikke så lett! Jeg holder avstand jeg, men han er jo bare så god da 😄  nei, vare og vare. Jeg er ikke så interessert i noe forhold jeg. Har da de interesserte på min alder. Gud vet hvorfor. I mitt syn så er jeg et kjedelig men hyggelig menneske. Hverken mer eller mindre! Men faller vel i smak hos noen som de fleste gjør da. Sånn er det vel med de fleste, men iom at jeg er en sosial type menneske, så møter jeg vel mange. 

Jeg fatter ikke hva han der i meg. Og han er ikke dum heller 😄  ikke noen dumme eller klisje meld, men bare gode og oppriktige. Sånn at han viser at han er interessert uten å være påtrengende. Og det har jeg falt litt for da. Så enkelt  🙂

Anonymkode: 6a259...e83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er mange unge gutter som liker eldre damer, det er ikke noe nytt. Men du vet jo også at dette mest sannsynlig er en midlertidig greie for ham. Han er neppe ute etter et seriøst forhold med deg.
Men dere er begge voksne, vil du ha en ung gutt og han vil ha en eldre dame så er det ikke noe galt med det.

Anonymkode: 7ce20...6c3

Jeg vil jo ikke ha en ung gutt altså 🙂 men han er litt spesiell. Jeg har aldri noen gang falt for noen mer enn toppen fem år yngre enn meg. Føler meg helt rar ærlig talt.  😄 han er så fin da. Ikke noe tull eller dumheter. Jeg rister på hodet av meg selv! 

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke hva han der i meg. Og han er ikke dum heller 😄  ikke noen dumme eller klisje meld, men bare gode og oppriktige. Sånn at han viser at han er interessert uten å være påtrengende. Og det har jeg falt litt for da. Så enkelt  🙂

Men du er da voksen og kan ta vare på deg selv! Hva vil du videre i fremtiden! Er dette noe du kan satse på, og i det lange løp! Det er dette du må tenke over. Han liker deg nå, tror du at dette vil vare med enorm aldersforskjell? Svaret gir seg vel litt seg selv egentlig om man er realistisk, om man da ikke tenker langt frem over og kan leve med det? Kjør på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Det er ikke så lett! Jeg holder avstand jeg, men han er jo bare så god da 😄  nei, vare og vare. Jeg er ikke så interessert i noe forhold jeg. Har da de interesserte på min alder. Gud vet hvorfor. I mitt syn så er jeg et kjedelig men hyggelig menneske. Hverken mer eller mindre! Men faller vel i smak hos noen som de fleste gjør da. Sånn er det vel med de fleste, men iom at jeg er en sosial type menneske, så møter jeg vel mange. 

Jeg fatter ikke hva han der i meg. Og han er ikke dum heller 😄  ikke noen dumme eller klisje meld, men bare gode og oppriktige. Sånn at han viser at han er interessert uten å være påtrengende. Og det har jeg falt litt for da. Så enkelt  🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Du høres ut som en flott og meget sympatisk dame, utifra det jeg kan lese her i tråden. Forstår godt at han liker deg. 

Hva du skal gjøre med dette vet jeg ikke. Du får følge magefølelsen din.

Anonymkode: dbc5d...686

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar nei. Å svare med smil gir han jo klarsignal. Syns ikke denne aldersforskjellen er ok - han kunne vært sønnen din og har nok en sånn barnslig milf fantasi. Overse han eller sett han på plass å be han skjerpe seg! Du skal også skjerpe deg, dette her skal du ikke fôre noe på. 

Anonymkode: 5b8e8...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Du høres ut som en flott og meget sympatisk dame, utifra det jeg kan lese her i tråden. Forstår godt at han liker deg. 

Hva du skal gjøre med dette vet jeg ikke. Du får følge magefølelsen din.

Anonymkode: dbc5d...686

Takk skal du ha 🙂 jeg er noe rådvill. Jeg liker ham fordi han virker oppriktig. Og han har mange alternativer  😄  blir jo sånn glad da må jeg innrømme. Og når han i tillegg ber meg ut på en drømmedate. Ikke lett da gitt! 🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Svar nei. Å svare med smil gir han jo klarsignal. Syns ikke denne aldersforskjellen er ok - han kunne vært sønnen din og har nok en sånn barnslig milf fantasi. Overse han eller sett han på plass å be han skjerpe seg! Du skal også skjerpe deg, dette her skal du ikke fôre noe på. 

Anonymkode: 5b8e8...1af

Jeg skjønner hva du tenker. Jeg sa nei i begynnelsen jo. Og etter et par uker begynte han å sende meg meld igjen. Og så fine meld også da 🙂  tror du det er lett?  😄 hHan er en fin og godt likt fyr. Bare en bra mann rett og slett. Hadde du vært i mine sko du .....   🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skjønner hva du tenker. Jeg sa nei i begynnelsen jo. Og etter et par uker begynte han å sende meg meld igjen. Og så fine meld også da 🙂  tror du det er lett?  😄 hHan er en fin og godt likt fyr. Bare en bra mann rett og slett. Hadde du vært i mine sko du .....   🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Hvorfor ikke ta en runde i halmen med han?

Anonymkode: b5b2c...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skjønner hva du tenker. Jeg sa nei i begynnelsen jo. Og etter et par uker begynte han å sende meg meld igjen. Og så fine meld også da 🙂  tror du det er lett?  😄 hHan er en fin og godt likt fyr. Bare en bra mann rett og slett. Hadde du vært i mine sko du .....   🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Nei. Bare nei nei nei nei nei! 

Anonymkode: 5b8e8...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor ikke ta en runde i halmen med han?

Anonymkode: b5b2c...fc3

Jeg er ikke den typen menneske. Jeg syns det er helt greit at andre har sex i hytt og pine ( et det et ordtak? 😄 ) men jeg er ikke helt der. Han sa at han ville ha snakket med meg en hel natt. ? Jeg vet ikke helt hvorfor, men han sa at jeg var fin å prate med. Ikke mye seksuelt der altså! Men samtidig gir han komplimenter på utseendet mitt. Sånn spesielt på øynene. 

Jeg har helt vanlige øyne, men de er grønne, og det syns han er så fint . Og at jeg snakket om fornuftige ting. Altså så vet jeg ikke. Jeg snakker med alle. Jeg er en sosial type. Ikke noen flørt! Bare liker mennesker. Og han ekstra godt nå da! Pokker. Jeg smelter jo litt fordi han er så lite klisje og vulgær! Han er morsom og sånn veldig kjempesympatosl! Ikke noe tull. Så det er søren i meg ikke lett! 

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk skal du ha 🙂 jeg er noe rådvill. Jeg liker ham fordi han virker oppriktig. Og han har mange alternativer  😄  blir jo sånn glad da må jeg innrømme. Og når han i tillegg ber meg ut på en drømmedate. Ikke lett da gitt! 🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Kjør på!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på din alder, og har noen ganger fått oppmerksom het fra yngre menn. Blir smigret og synes det er spennende. Men jeg ville ikke ha gått inn i noe med følelser med en som er såpass mye yngre. Det vil mest sannsynlig ikke bli noe forhold, men det kan bli en del skuffelser. 25-åringer er unge og ennå ikke i en etablert-voksen-fase, og tar andre valg enn 45-åringer.

Når det gjelder sex derimot, kunne jeg sikkert prøvd han en gang. Men også der ville jeg ikke innledet noe ff-forhold, siden jeg utvikler følelser for dem jeg har sex med.

 

Anonymkode: b94bc...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er på din alder, og har noen ganger fått oppmerksom het fra yngre menn. Blir smigret og synes det er spennende. Men jeg ville ikke ha gått inn i noe med følelser med en som er såpass mye yngre. Det vil mest sannsynlig ikke bli noe forhold, men det kan bli en del skuffelser. 25-åringer er unge og ennå ikke i en etablert-voksen-fase, og tar andre valg enn 45-åringer.

Når det gjelder sex derimot, kunne jeg sikkert prøvd han en gang. Men også der ville jeg ikke innledet noe ff-forhold, siden jeg utvikler følelser for dem jeg har sex med.

 

Anonymkode: b94bc...dbd

Prøvd ham?  😄  du er rar og kul da. Jeg er ikke interessert i noe sånn overfladiske greier heller. Sær jeg  🙂 han ba meg ut på en naturopplevelse. Og jeg bare tenker sånn: er han manipulerende eller?  😄

snakket med en venninne av ham. Hun sa  at han er en real og ordentlig fyr. Men han visste kanskje ikke hvor gammel jeg er ?  😄  takk for den! Haha, men jeg ser nok yngre ut enn jeg er. Ikke at det hjelper så mye. Tvert om vil jeg si. Akkurat nå. Hvordan skal jeg opplyse om hvor mye eldre jeg er da?  Aner ikke. Mange ting å bekymre seg for i dette livet får en si  🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha sex med noen man kan være foreldre til? Nesten noe perverst over det mener nå jeg.

Anonymkode: 618bc...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unge menn er mye finere enn menn over 35. Så jeg hadde benyttet sjansen!

Anonymkode: 1c248...5a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok gitt det en sjanse, hvis det var slik at mye stemte dere imellom. Livet er for kort til å konstant forholde seg til A4-normen. Ingen forhold er garantert å vare uansett, så hvorfor ikke bare gi det en sjanse? Dere kan potensielt ha ganske mange gode år sammen, før forskjellen begynner å bli merkbar. Om det så bare er en kortere flørt eller et slags elskerforhold over en viss periode, så synes jeg du skal la henge deg på om det føles riktig.

Anonymkode: 35f2b...eaa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...