Gå til innhold

Han er 20 år yngre enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er ikke den typen menneske. Jeg syns det er helt greit at andre har sex i hytt og pine ( et det et ordtak? 😄 ) men jeg er ikke helt der. Han sa at han ville ha snakket med meg en hel natt. ? Jeg vet ikke helt hvorfor, men han sa at jeg var fin å prate med. Ikke mye seksuelt der altså! Men samtidig gir han komplimenter på utseendet mitt. Sånn spesielt på øynene. 

Jeg har helt vanlige øyne, men de er grønne, og det syns han er så fint . Og at jeg snakket om fornuftige ting. Altså så vet jeg ikke. Jeg snakker med alle. Jeg er en sosial type. Ikke noen flørt! Bare liker mennesker. Og han ekstra godt nå da! Pokker. Jeg smelter jo litt fordi han er så lite klisje og vulgær! Han er morsom og sånn veldig kjempesympatosl! Ikke noe tull. Så det er søren i meg ikke lett! 

Anonymkode: 6a259...e83

Jeg føler med deg. Jeg er også blitt så gammel at de fleste jeg får naturlig kontakt med er yngre enn meg, og det gir meg angst for å bli forlatt. At jeg er noe midlertidig bruk-og-kast.

Men jeg har en følelse av at du gjør dette unødvendig vanskelig. Du er kvinne. Det er en mann som sjekker deg opp. Menn generelt forelsker seg mer, og tenner mer på utseendet. Jeg tror du er kjempeheldig, og har funnet en mann som rett og slett tenner på voksne kvinner, og da vil han med stor sannsynlighet velge bort barn og andre damer for å være sammen med deg. Det er bare å date på vanlig måte det, så finner du ut om han gidder å henge med deg selv om du ikke gir ham sex med en gang.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har noen gode verdier han ikke finner hos sine jevnaldrende kvinner ?

 

Anonymkode: af69b...43a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mange gammeldagse og rigide holdninger her, ingen hadde hevet et øyebryn en gang om aldersforskjellen var slik at mannen var eldst . Likestilling har tydeligvis ikke kommet så langt på den fronten der.

Det finnes mange yngre menn som oppriktig faller for kvinner som er eldre enn dem, på samme måte som menn faller for langt yngre kvinner og omvendt. Så lenge alle parter er voksne mennesker har kjærlighet ingen grenser.

Anbefaler å lese artikkelen i VG https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/Xw19J7/18-aars-aldersforskjell-linn-46-og-matteos-28-kamp-for-kjaerligheten?utm_content=row-14&utm_source=vgfront

Og minner samtidig om den franske presidenten......livet er for kort til å la gode ting gå fra deg, bare fordi andre mener noe om det.

Endret av Helado
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2018 den 20.14, AnonymBruker skrev:
 

Vi møttes gjennom felles venner. Han er 25. Tjue år yngre enn meg. I denne vennegjengen er vi fra 20-årene til 60-årene. Pga felles hobby. Så møtes vi nå og da og tar en pils eller to etter aktiviteten. Det var sånn vi møttes. Han var ganske nyinnflyttet her. En veldig kjekk og hyggelig fyr, ikke minst.

Så plutselig sender han meg SÅ flørtende meld på Messenger etter vennskap på Fb. Jeg ble litt satt ut, og tenkte at han var full første gang det skjedd  😄 så ok... og jeg svarte ikke. 

Så fortsatte han, og jeg så sånn pent i fra at jeg vil være single, og ja..at jeg trivdes med det. Sånn direkte uten at det var tvil. Men! Han sender så utrolig fine meldinger, og jeg merker at jeg blir sjarmert! Ikke noe vulgært eller klisjeer, men fine og gode meld.

Jeg holder stand, men han fortsetter. Nå ba han meg ut på date!! Og jeg ante ikke hva jeg skulle svare, så sendte bare et smil. 

Han maser ikke heller, men er bare sånn å gi fin og god oppmerksomhet. Gir meg komplimenter da, og nevner øynene mine hele tiden. Sånn på en måte at jeg blir jo glad og smigret, men er ikke med på flørten. Han er en veldig hyggelig type. Aldri noe dirty eller klisje, men bare sånn god om dere skjønner?

Han er en kjekk og veldig godt likt fyr, og det er yngre jenter jeg vet som liker ham godt! 

Jeg aner ikke hva jeg skal svare ham. Sender bare et smil tilbake,men han er på hugget 🙂

hva gjør jeg med dette da? Jeg syns veldig godt om ham. En ryddig og fin fyr, men hvorfor i all verden er han interessert i meg? Jeg har grei selvtillit og er som jeg er, men jeg er ikke akkurat vant til at 20 år yngre menn legger an på meg  :-0 

Nå ba han meg ut på noe han vet jeg liker. Jeg svarte at jeg får se om jeg har tid. Og han bare sender sånn søt emoj tilbake. Jeg blir jo sjarmert, men hallo? Han er 20 år yngre enn meg! Hva skjer,og hvordan skal jeg komme meg unna? 

Anonymkode: 6a259...e83

Hvis du liker han og han liker deg så gi pokker i hva andre syntes. 

Jeg har et par ganger hatt forhold til menn 20-25 år eldre enn meg, og ett av dem ga den mest intense forelskelsen i mitt liv. Jeg var desverre litt opphengt i hva andre syntes og angrer på at jeg ikke ga blaffen i det. 

Anonymkode: b2324...16c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17 år mellom samboer og jeg. Til våren har det holdt i 11 år. Livet er for krot til å bry seg om andres mening når det kommer til kjærlighet. Jeg er eldst. :)

Anonymkode: cc2fa...c79

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kommet hjem fra en date med ham. Ga helt f når jeg så mange innlegg her. Så møtte ham i går ettermiddag jeg. Så dro vi på tur i skauen. Og havna på en strand. Gikk og gikk, og ble sittende å prate i hele natt 😄  er det mulig ?  Så fint vet dere. Snakket om livet og filosoferte i nattens mulm og mørke. Han hadde med mat og kaffe i en ryggsekk. Så sjarmerende 🙂

Vi får se hvilken vei dette går. Men ærlig talt, beste date ever. Vi skal begge på jobb i dag, så blir lite søvn her. Det spiller ingen rolle. En god samtale er alltid det beste. For en fin fyr altså.

Jeg trenger vel ikke å tenke så langt frem vel ? Ta dagene og øyeblikkene. Han sa at det var smilet mitt han falt helt for. Pent sagt da. Og jeg er nok litt svak nå 😄

men vi gikk hver til vårt etter mange timer ute  høstnatten. Han sa at han godt kunne tenke seg at jeg lå på armen hans i natt. Men nei! Sa jeg.  Er ikke helt der jeg, og han : det er helt ok. Du blir ikke kvitt meg nå  😄  vi får se hva som skjer.

Takk til dere. Var sparket jeg trengte. Vi lever tross alt her og nå. Jeg kan glemme å sove resten av natten. Det går bra det. Skal på jobb om tre timer. Det går bra. Hive i seg mer kaffe og litt mat. Er vant til hektiske døgn da. Ville bare takke dere som ga meg oppmuntring her jeg. Fine dere. 

Anonymkode: 6a259...e83

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre med en mann som er 20 år yngre, enn en som er 20 år eldre! :ler: 

Anonymkode: 1c248...5a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har akkurat kommet hjem fra en date med ham. Ga helt f når jeg så mange innlegg her. Så møtte ham i går ettermiddag jeg. Så dro vi på tur i skauen. Og havna på en strand. Gikk og gikk, og ble sittende å prate i hele natt 😄  er det mulig ?  Så fint vet dere. Snakket om livet og filosoferte i nattens mulm og mørke. Han hadde med mat og kaffe i en ryggsekk. Så sjarmerende 🙂

Vi får se hvilken vei dette går. Men ærlig talt, beste date ever. Vi skal begge på jobb i dag, så blir lite søvn her. Det spiller ingen rolle. En god samtale er alltid det beste. For en fin fyr altså.

Jeg trenger vel ikke å tenke så langt frem vel ? Ta dagene og øyeblikkene. Han sa at det var smilet mitt han falt helt for. Pent sagt da. Og jeg er nok litt svak nå 😄

men vi gikk hver til vårt etter mange timer ute  høstnatten. Han sa at han godt kunne tenke seg at jeg lå på armen hans i natt. Men nei! Sa jeg.  Er ikke helt der jeg, og han : det er helt ok. Du blir ikke kvitt meg nå  😄  vi får se hva som skjer.

Takk til dere. Var sparket jeg trengte. Vi lever tross alt her og nå. Jeg kan glemme å sove resten av natten. Det går bra det. Skal på jobb om tre timer. Det går bra. Hive i seg mer kaffe og litt mat. Er vant til hektiske døgn da. Ville bare takke dere som ga meg oppmuntring her jeg. Fine dere. 

Anonymkode: 6a259...e83

Så fantastisk, så koselig, det er DEN følelsen som teller, ikke alder. Lev her og nå, ingen vet hva morgendagen bringer :) Lykke til!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 14.20, AnonymBruker skrev:
 

Det er 17 år mellom samboer og jeg. Til våren har det holdt i 11 år. Livet er for krot til å bry seg om andres mening når det kommer til kjærlighet. Jeg er eldst. :)

Anonymkode: cc2fa...c79

Og du er dama i forholdet?

Anonymkode: b5b2c...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 6.00, AnonymBruker skrev:
 

Mye bedre med en mann som er 20 år yngre, enn en som er 20 år eldre! :ler: 

Anonymkode: 1c248...5a3

Kanskje 🙂  jeg har alltid datet jevnaldrende, men møtte en på 50+. Jeg ble så skuffet, for han var sær og full av fordommer. Men vær ærlig nok til å si det da. Om det er positivt. Yngre er mye lettere å snakke med fordi de er mer fleksible sånn sett!

Det var ihvertfall en fantastiske date da. Ikke noe tull, bare å snakke om alt og ingenting. Vi snakket en del på Messenger, og han planlegger en ny date nå. Så at det vel var nok min tur, men han sa at jeg var for usikker enda. Jeg fikk ta igjen senere så han  🙂

så blir vel til det. Jeg føler meg ikke helt høy i hatten, men jeg følte meg veldig avslappet under daten. Som en skriver her, så hadde ingen rynket på nesa om det var alersfiorskell andre veien  🙂

får bare se hvordan det går. En venninne på hans alder sa at han tok et godt velg. Jeg får håpe at hun mente det. Han er en veldig bra mann.

Anonymkode: 6a259...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 8.40, Helado skrev:
 

Så fantastisk, så koselig, det er DEN følelsen som teller, ikke alder. Lev her og nå, ingen vet hva morgendagen bringer :) Lykke til!

Ja! Den følelsen ja. Synd å gå glipp av det! Ingen sier at vi bør være sammen i all evighet heller 🙂 litt usikker er jeg da. Og det så jeg til ham. Han svarte: jeg gir ikke opp, så bare forbered deg. Til den dagen jeg sa nei. Det ville han respektere så han. Veldig god fyr.

 

Anonymkode: 6a259...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ja! Den følelsen ja. Synd å gå glipp av det! Ingen sier at vi bør være sammen i all evighet heller 🙂 litt usikker er jeg da. Og det så jeg til ham. Han svarte: jeg gir ikke opp, så bare forbered deg. Til den dagen jeg sa nei. Det ville han respektere så han. Veldig god fyr.

 

Anonymkode: 6a259...e83

Så bra. Jeg har selv bare datet yngre 10-12 år ned den siste tiden etter jeg ble singel, de er lettere å snakke med, mer humor og ikke blitt så satte enda. Prøvde meg også oppover, og det var virkelig skuffende.

Føler meg faktisk mye mer avslappet sammen med de, og mer i live. Go for it, vi lever bare en gang. Andre folk kan passe sine egne saker :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikker på at han ikke er homo og bare vil ha deg som en venn? Høres litt sånn ut. Eller så har han bare en usedvanlig god oppdragelse.

Du må naturligvis vurdere de sosiale konsekvensene. En mann som kommer med en 20 år yngre kvinne er ille nok. Det snakkes i krinker og kroker. Og dette vil henge ved deg for bestandig, "der er hun som ...".

Den sosiale aksepten vil øke med årene dere er sammen. Men om det kan bli noe langvarig vet du jo ikke på forhånd. Vanskelig sak. :) I dine sko ville jeg brukt veldig lang tid på å bli kjent, uten intim kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎10‎.‎2018 den 4.49, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har akkurat kommet hjem fra en date med ham. Ga helt f når jeg så mange innlegg her. Så møtte ham i går ettermiddag jeg. Så dro vi på tur i skauen. Og havna på en strand. Gikk og gikk, og ble sittende å prate i hele natt 😄  er det mulig ?  Så fint vet dere. Snakket om livet og filosoferte i nattens mulm og mørke. Han hadde med mat og kaffe i en ryggsekk. Så sjarmerende 🙂

Vi får se hvilken vei dette går. Men ærlig talt, beste date ever. Vi skal begge på jobb i dag, så blir lite søvn her. Det spiller ingen rolle. En god samtale er alltid det beste. For en fin fyr altså.

Jeg trenger vel ikke å tenke så langt frem vel ? Ta dagene og øyeblikkene. Han sa at det var smilet mitt han falt helt for. Pent sagt da. Og jeg er nok litt svak nå 😄

men vi gikk hver til vårt etter mange timer ute  høstnatten. Han sa at han godt kunne tenke seg at jeg lå på armen hans i natt. Men nei! Sa jeg.  Er ikke helt der jeg, og han : det er helt ok. Du blir ikke kvitt meg nå  😄  vi får se hva som skjer.

Takk til dere. Var sparket jeg trengte. Vi lever tross alt her og nå. Jeg kan glemme å sove resten av natten. Det går bra det. Skal på jobb om tre timer. Det går bra. Hive i seg mer kaffe og litt mat. Er vant til hektiske døgn da. Ville bare takke dere som ga meg oppmuntring her jeg. Fine dere. 

Anonymkode: 6a259...e83

Meget sporty og tøft gjort av deg! Hørtes ut som det ga mersmak, og ikke var så ille som du så for deg likevel. Man kan finne hverandre, på tross av at det er litt aldersforskjell. Det gjelder å nyte de positive øyeblikkene man har til rådighet, så kan man ta det derfra. Ønsker deg lykke til videre. Håper du holder oss oppdatert. :) 

Anonymkode: 35f2b...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aw, dette er skikkelig romantisk syns jeg da. Alle forhold må jo ikke vare evig, de er ikke mindre verdt for det. Nyt spenningen, nærheten og det at noen er så betatt av deg. ❤️ 

Ærlig talt er jeg litt misunnelig. Jeg ble selv sjarmert av en ung mann i fjor, men han ville visst ikke gå lengre enn å se på meg. :P Vi har veldig god kjemi også, men han vil bare være venner tydeligvis. Pokker og. haha. Du får leve det ut for meg TS, keep us posted. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig herlig lesning, syns det er så fint og veldig inspirerende å lese. Jeg er litt i samme situasjon, hvor det er 14 år mellom meg og han (han er 26 og jeg er 40) og jeg plages mye med tanker om at dette er feil, osv. Jeg har aldri vært sammen med en yngre mann før, alltid eldre enn meg. Vi jobbet sammen og først trodde han at vi var på samme alder (folk tror aldri at jeg er over 30, men det forandrer likevel ikke det faktum at jeg er 40) Han var også sånn fin og lun, og vi hadde en utrolig fin kjemi. Sjelden man møter noen man klikker med så fort, på den måten. Han får meg til å le og smile, og gir meg en utrolig god følelse. Jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse, vi er blitt kjærester, og planlegger å flytte sammen etterhvert. Bekymrer meg nok mye for hva andre vil tenke, og si. Har en fordel (?) ved at jeg ser så ung ut, så folk reagerer ikke når de ser oss, men folk rundt oss vet jo aldersforskjellen. Jeg stresser nok unødig, han bryr seg ikke om det, men dette er veldig uvant for meg. Det er liksom greit når mannen er eldre. Jeg ønsker deg lykke til, vi får prøve å ikke tenke for mye på andre, vi lever bare en gang. :) Dessuten er vi alle voksne mennesker. :) 

Anonymkode: 0c620...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem etter å ha fulgt ham til toget. Han skal til venner dit han kommer fra, og vi har vært sammen siden fredag. Hva skal jeg si? Jo. Maken til mann 🙂 vi har hatt det veldig fint. Sittet i sofaen og snakket og snakket. Gått turer og lagd middager sammen. Så på lørdag kom venner av ham på besøk. Det var en veldig fin kveld og natt. Han var oppmerksom mot meg hele tiden, og var bare god 😄

Han jobber ulike steder i landet, og nå skulle han kombinere jobb og å møte vennene sine. Han har noen timer på tog foran seg, og jeg ble med for å se ham avgårde. Så nå er jeg hjemme og fikk akkurat en sang fra ham på Messenger. "You are so beautiful " med Joe Cocker. Den satt ja ❤️  

Dette trenger ikke vare for alltid. Dette er så bra som det er her og nå 🙂  bare en oppdatering fra meg som er ganske så lykkelig om dagen. Nå må jeg sove et par timer før jobb. Dere ba meg ta en sjanse, og det gjorde jeg. Gjør det dere også om dere får den 🙂 det blåser og snør her. Men jeg er varm fra topp til tå 🙂 takk dere for sparket dere ga meg. God natt selv om de fleste av dere allerede sover 🙂

Anonymkode: 6a259...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Har akkurat kommet hjem etter å ha fulgt ham til toget. Han skal til venner dit han kommer fra, og vi har vært sammen siden fredag. Hva skal jeg si? Jo. Maken til mann 🙂 vi har hatt det veldig fint. Sittet i sofaen og snakket og snakket. Gått turer og lagd middager sammen. Så på lørdag kom venner av ham på besøk. Det var en veldig fin kveld og natt. Han var oppmerksom mot meg hele tiden, og var bare god 😄

Han jobber ulike steder i landet, og nå skulle han kombinere jobb og å møte vennene sine. Han har noen timer på tog foran seg, og jeg ble med for å se ham avgårde. Så nå er jeg hjemme og fikk akkurat en sang fra ham på Messenger. "You are so beautiful " med Joe Cocker. Den satt ja ❤️  

Dette trenger ikke vare for alltid. Dette er så bra som det er her og nå 🙂  bare en oppdatering fra meg som er ganske så lykkelig om dagen. Nå må jeg sove et par timer før jobb. Dere ba meg ta en sjanse, og det gjorde jeg. Gjør det dere også om dere får den 🙂 det blåser og snør her. Men jeg er varm fra topp til tå 🙂 takk dere for sparket dere ga meg. God natt selv om de fleste av dere allerede sover 🙂

Anonymkode: 6a259...e83

Smiler fra øre til øre her jeg sitter! Nå har ikke jeg helt samme erfaring å dele, men slenger den inn likevel jeg, kan kanskje være litt nyttig?

Jeg var tjueen da jeg møtte min ti år eldre mann. Han fikk hetta (regelrett panikk) av alderen min da vi begynte å snakke mer sammen. Ikke bare hetta, gikk faktisk både to og tre år før han innså at han måtte gi slaget tapt... ;) Han har alltid valgt eldre kvinner. Og da snakker vi ti ++ år opp. Helt fra han var mye yngre. Han hadde mer til felles med dem. Han har alltid følt seg eldre, aldri hatt dette livet med å «feste» og alt som følger med. Han ville ha stabilitet. 

Jeg var rake motsetning. Jeg likte å feste. Jeg var umoden. Og jeg var sjalu. Husker dette som om det var i går. At han holdt ut med meg i min « forsinket tenåringskrise» er for meg fortsatt merkelig. Jeg var et virrvarr av kaos, en salig mølje av usikkerhet. Det sto markert drama over hele meg.

Nå, straks ti år senere, så er jeg mer enn på plass. Hehe... Han bygde meg opp. Vi fant kompromiss de to første årene. Vi fikk det til. Men om noen av oss hadde gjort det igjen, å falt for noen så rake motsetninger som det vi var på den tiden? Garantert ikke. Så om denne karen din TS nå er som mannen min, at han velger opp i alderen grunnet det, så kan dette gå så veldig fint! Finn ut om dere har det grunnleggende til felles. Heier på kjærleiken! 

Anonymkode: 790b1...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...