Gå til innhold

Hvor mange skritt går du om dagen på skritttelleren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange skritt går du gjennomsnittlig hver dag på skritttelleren din? Under 10.000? Rundt 10.000? Over 10.000?

Anonymkode: 8c072...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er hviledag, kun liten tur på butikken og litt over  3000 skritt nå. I går hadde jeg 22000

Anonymkode: 60ece...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 000 er en rolig dag på jobben. På fridager ligger jeg på rundt 9000, normale jobbdager 15-20 000, som regel nærmere 20 000.

Anonymkode: fb259...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 10 000 skritt daglig, men har f.eks gått 15 000 skritt i dag, samme i går.

Jeg går aldri under 10 000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet mitt er minst 6000 hver dag. Trapper opp til 7000 om en uke. Så 8000 og så videre. 

Anonymkode: d6d94...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fridager litt over 10000. På dag/kveldsvakter nærmere 15000, på nattvaktsnetter rundt 5000.

Anonymkode: ce965...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere som svarer her skritteller på telefon, eller ordentlig skritteller på klokke, festet til kroppen e.l.?

Anonymkode: fa930...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Diamant
1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Har dere som svarer her skritteller på telefon, eller ordentlig skritteller på klokke, festet til kroppen e.l.?

Anonymkode: fa930...ff0

Har Applewatch.Skritteller på klokke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har på mobilen, så den teller bare det jeg går ute på tur. Hjemme ligger den jo stille. Men er i permisjon og triller meg ihjel, så sjelden under 15000 på en hverdag. Av og til lavere i helga om jeg sender far på tur for å få gjort litt i heimen 😉

Anonymkode: e5105...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 10.000. Opp mot 20.000 de dagene jeg trener. Har polar pulsklokke som teller hele dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Har dere som svarer her skritteller på telefon, eller ordentlig skritteller på klokke, festet til kroppen e.l.?

Anonymkode: fa930...ff0

Fitbit, tar den aldri av meg (med mindre jeg sitter i sofaen og må lade den). :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper annenhver dag. så det blir ca 20 000 på treningsdager og 6000-8000 på treningsfrie dager. App på telefon, så i realiteten blir det jo mer enn dette.

Anonymkode: 01be1...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.10.2018 den 15.02, AnonymBruker skrev:
 

Jeg løper annenhver dag. så det blir ca 20 000 på treningsdager og 6000-8000 på treningsfrie dager. App på telefon, så i realiteten blir det jo mer enn dette.

Anonymkode: 01be1...d0f

Appen på min samsung teller ofte dobbelt så mange skritt som fitbiten. 

Anonymkode: ce965...60f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har fitbit og det er stort sett rundt 12 tusen plus minus. Noen ganger 2000 og andre ganger 25000. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Appen på min samsung teller ofte dobbelt så mange skritt som fitbiten. 

Anonymkode: ce965...60f

Det virker som min iphone teller riktig. Jeg ser jo at distansen stemmer da den også teller km.

Anonymkode: 01be1...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som mål å ha 10.000 hver dag, men ikke alltid jeg klarer det dersom det er masse møter og slikt. Men har alltid over 85.000 pr uke, så de dagene som er aktive er som regel veldig aktive. Har en fast løperunde jeg kjører to ganger i uken og den alene gir omtrent 10.000 skritt, så inkludert all "vanlig" gange på jobb, butikk og slikt blir det alltid 17-18.000 de dagene. 
Har Garmin Vivo Active 3 som alltid er på armen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...