Gå til innhold

Hvilken julekalender skal du ha til deg selv?


Wonders

Anbefalte innlegg

Kinder kalender er standard!! MEN! Ikke den fra butikken. Om jeg besøker den lokale snopebutikken «Dropsen», så finnes flere ulike Kinder Kalandere når det nærmer seg desember. Og jeg velger den som har «Bueno» biter som en et utvalg av sjokoladebiter 😍

Har alltid en Flax kalender i tillegg, min mor er alltid hyggelig å deler ut litt flax i desember 😊😊

Anonymkode: f863d...0ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har laget mini konvolutter. 
Skal putte små brev oppi med gode ord å tanker. :) 
I fjor hadde jeg en kalender full av ting jeg trengte i hjemmet som såpe og svamper 😄
 
Kanskje brev 24 vil være eneste som kanskje er noe mer? Er slutt på å kjøpe gaver til folk, så blir fint med en sparsommelig jul :) 
Vil kanskje for en gangs skyld ha muligheten til å sette litt penger til siden i jula :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Voksne kvinner kjøper vel ikke julekalender til seg selv. Mannen kjøper😁👍🏻og omvendt.

Anonymkode: 08827...512

Selvfølgelig gjør man det. Jeg er da ikke avhengig av mannen min til å skaffe meg ting jeg har lyst på.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fra azzozeries, armbånd med en ny charm hver dag.

Anonymkode: 183c1...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg en julekalender fra Body Shop, men økonomien vår er dårlig i år så det blir nok noe billiggreier med sjokolade :ler:

Anonymkode: 2f08d...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.10.2018 den 11.38, Tiriltunge skrev:
 

Og de voksne kvinnene som ikke har mann, hva med dem? Det blir for dumt å anta, bare fordi det gjelder deg, at alle er i et parforhold.

For å svare på temaet: Jeg har bestilt Cemo sin, med sjokolade, lakris og te. Har ikke prøvd den før, blir spennende å se om den svarer til forventningene.

Rettelse, voksne folk har ikke julekalender. Det er for unger.

Anonymkode: 08827...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Rettelse, voksne folk har ikke julekalender. Det er for unger.

Mvh Grinchen

Anonymkode: 08827...512

 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladekalender til 10 kroner😊 kjøper gjerne til mine foreldre, svigerforeldre og min mann i tillegg😊 syntes det er en hyggelig gest, og de blir alltid veldig glad😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ha en billig sjokoladekalender og en Flaxkalender. I år har jeg kjøpt en kalender med kun bilder. Mimring fra barndommen da vi faktisk var strålende fornøyd selv om det var bilder og ikke gaver inni. Dessverre ikke klart finne Donaldkalender som vi pleide ha. 😛 Syntes også det var moro som barn med kalender der man samlet små dyr og ting til julekrybbe. Finnes sånt fortsatt? Gavekalender har jeg dessverre aldri hatt. Har prøvd å hinte, men uten hell. Blir ikke det samme å lage den selv. 😀

Flaxkalender har jeg alltid hatt på papir, men i fjor hadde jeg på nett. Men forsto ikke helt hvordan det fungerte, kan man åpne kalenderen hver dag og finne den igjen neste? Ble nervøs for å miste hele kalenderen i fjor og måtte åpne alle lukene på en gang, og da forsvant jo litt av vitsen. 

Til dere som ikke synes voksne kan ha kalender(e). BAH, humbug!

Anonymkode: 4bbc8...438

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ble det Yankee Candle og en sak med proteinsjokolader i :) Ikk esamvittighet til å spise sjokolade hver dag i desember, men protein er en greie jeg jobber med så det var "innafor" - antagelig smaker de høgg..

Anonymkode: e933d...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pleier å kjøpe de julekalenderene fra Make up Mekka i tillegg til en vanlig sjokoladekalender☺️

Forresten, de flaxlodd-kalenderene, hvor får man kjøpt dem?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bytter på annethvert år med tekalenderen til Perchs og sjokoladekalender fra summerbird. Begge er rikelige nok til oss to :)

Anonymkode: 6eb6b...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år tar jeg frem barnet i meg, og vil bruke boka Snøsøsteren som adventskalender. Den står allerede i hylla og frister, men skal holde ut til 1. desember :) I tillegg blir det nok også en billig sjokoladekalender, for tradisjonen og pyntens skyld.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...