Gå til innhold

Hvilken julekalender skal du ha til deg selv?


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg fikk tak i min favoritt; L´Occitane på Kiel-fergen forrige uke. Gleder meg til å åpne den. Har brukt merket siden 2004 eller noe. 

P.aspx?l=nb-NO&s=500&e=png&name=klassisk

 

 

Hadde en fra Body Shop i fjor, men det holder ikke mål synes jeg. Fikk gavekort på sminking  med verdi på 250 kr, men ingen har tid da jeg trenger det. Så jeg er irritert.

 

Skulle gjerne hatt en i vin. Minibottle. En liten skvett hver kveld? https://www.virginwines.co.uk/wine-advent-calendar

WineAdventCalendar-3D-Model-animation-00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid sjokoladekalender, men strever med å finne den perfekte (eller så er den for dyr, jeg gidder ikke bruke 500+ kr på en julekalender). Jeg liker konfekt med forskjellige smaker/fyll. Jeg pleide alltid å ha Thorntons helt til de tredoblet fraktprisen. :sukk:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en helt basic sjokoladekalender til 10kr (koster de det fortsatt?). Reiser hjem til jul i midten av desember, og jo mindre jo enklere å frakte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte ikke å bestemme meg, så det ble til at jeg kjøpte flere :rodme:

Har kjøpt Lumene sin, Essie, Yankee candle, og Lakrids. Også har min samboer kjøpt den dyreste fra rituals til meg. 

Skal også ha flaxkalender. 

 

Anonymkode: 3d408...01e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alltid mummikalender av mannen ❤️

Jeg og bestevenninna veksler på å gi pakkekalender til hverandre. Vi bruker de samme posene, det har blitt en morsom tradisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, men Body Shop eller en med lakris i (ingen fare for at gubben tømmer noen av dem).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pukka te- kalender og " håndball-kalender" ( dvs kalender der ein kan vinne gaver frå lokale butikker, hoteller osv ) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flax-kalender, kjøpte i dag :P
Så pleier jeg å ha Windel(?) sjokoladekalender,
den som koster 10-15 kroner :fnise:
Kunne tenke meg Rituals sin, den største av dem,
ytret ønske om den til samboer, riktignok som en julegave da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hellokaty

Siden aktivitetskalender er så i vinden for tiden, tenkte jeg å lage en til meg selv. Der kan det for eksempel stå:

- kjøpe de siste og vanskeligste julegavene og pakke inn

- vaske vinduer

- gravlys- og kranseshopping (yess!)

- sende julekort

- bake boller til korpsavslutning

- henge opp akkurat passe mange LED-lys og nisser utendørs så naboene ikke synes vi er late/harry

- finne fram den store "æska me jul'pynt"

- lage (mislykket) pepperkakehus med barna, tilbringe resten av kvelden med å fjerne stivnet glasur fra bord og stoler

- få sullet meg til frisøren før det er jule-overbooket

... osv.

Nei, men helt ærlig har jeg aldri tenkt på å kjøpe julekalender til meg selv. Det er så mye annen pengebruk i jula at det dropper jeg. Aktivitetskalenderideen begynte bare som en spøk, men når jeg ser det svart på hvitt kunne det faktisk være en god idé likevel :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hellokaty skrev:
 

Siden aktivitetskalender er så i vinden for tiden, tenkte jeg å lage en til meg selv. Der kan det for eksempel stå:

- kjøpe de siste og vanskeligste julegavene og pakke inn

- vaske vinduer

- gravlys- og kranseshopping (yess!)

- sende julekort

- bake boller til korpsavslutning

- henge opp akkurat passe mange LED-lys og nisser utendørs så naboene ikke synes vi er late/harry

- finne fram den store "æska me jul'pynt"

- lage (mislykket) pepperkakehus med barna, tilbringe resten av kvelden med å fjerne stivnet glasur fra bord og stoler

- få sullet meg til frisøren før det er jule-overbooket

... osv.

Nei, men helt ærlig har jeg aldri tenkt på å kjøpe julekalender til meg selv. Det er så mye annen pengebruk i jula at det dropper jeg. Aktivitetskalenderideen begynte bare som en spøk, men når jeg ser det svart på hvitt kunne det faktisk være en god idé likevel :ler: 

Fantastisk! :ler: Enda bedre hvis du lager denne til mannen din. :nigo:

Endret av Arkana
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne kvinner kjøper vel ikke julekalender til seg selv. Mannen kjøper😁👍🏻og omvendt.

Anonymkode: 08827...512

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Voksne kvinner kjøper vel ikke julekalender til seg selv. Mannen kjøper😁👍🏻og omvendt.

Anonymkode: 08827...512

Og de voksne kvinnene som ikke har mann, hva med dem? Det blir for dumt å anta, bare fordi det gjelder deg, at alle er i et parforhold.

For å svare på temaet: Jeg har bestilt Cemo sin, med sjokolade, lakris og te. Har ikke prøvd den før, blir spennende å se om den svarer til forventningene.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...