Gå til innhold

Hvilken julekalender skal du ha til deg selv?


Wonders

Anbefalte innlegg

Hvor får dere tak i sjokoladekalender til 10 kroner?:vetikke: Har ikke sett så billige julekalendere i dagligvaren.

Anonymkode: cc00f...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pleier ikke å ha kalender eller feire jul så mye, men i år kjøpte jeg den rituals kalenderen 😁prøver meg på jule feiring i år og synes kalender er en veldig hyggelig ting. 

Anonymkode: 8f8a4...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvor får dere tak i sjokoladekalender til 10 kroner?:vetikke: Har ikke sett så billige julekalendere i dagligvaren.

Anonymkode: cc00f...6ff

Europris har til 15kr

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2018 den 10.40, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skal lese Julemysteriet av Jostein Gaarder for jenta mi for første gang! 😍 Har gledet meg til dette siden jeg var sånn 10, og nå er hun endelig gammel nok til å få noe ut av det! 😍 

Blir ikke mer fantastisk en den boka! 😍 

Anonymkode: 22840...639

Å gud, fikk så fantastiske minner av at læreren min leste den for oss som julekalender, eeelsket den boken!!

Anonymkode: b0a73...07f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor fikk jeg en Flax-kalender av mine foreldre, mulig jeg også får noe i år. Hvis ikke kjøper jeg nok en Flax-kalender til meg selv.

Anonymkode: f0ddb...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har veeeldig lyst på Molton Brown kalender, men den er dyr!🤔

Har tidligere hatt både lookfantastic sin (morsom med mye forskjellig, men det holder med en gang særlig når man abonnerer på beautyboxen derfra) og rituals sin juletreversjon (den luktet så tungt pga noen telys, at jeg ble kvalm av å ha den inne og måtte oppbevare den i boden)

Ellers er det pakkekalender til/fra mannen 😊

Endret av Solknapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad når jeg ser andre voksne mennesker som også har julekalender! Har altfor mange sånne triste mennesker rundt meg som mener voksne ikke har julekalender. 

Men jeg pleier alltid å ha kinder kalender, og så varierer det litt. Har hatt the body shop sin de to siste årene, og L’Occitane sin året før det, men i år tror jeg at jeg går for en flax-kalender.

Anonymkode: 0e615...5ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på om jeg skulle være fornuftig, kjedelig voksen og ikke ha egen kalender i år, men så fant jeg denne tråden. Vi har en flaxkalender hver i familien som mannen kjøper hvert år, men jeg vil gjerne ha en i tillegg. Vurderer en lindt sjokoladekalender ellernoe, som ikke er altfor dyr.

Anonymkode: 80a60...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Solknapp skrev:

Har veeeldig lyst på Molton Brown kalender, men den er dyr!🤔

Har tidligere hatt både lookfantastic sin (morsom med mye forskjellig, men det holder med en gang særlig når man abonnerer på beautyboxen derfra) og rituals sin juletreversjon (den luktet så tungt pga noen telys, at jeg ble kvalm av å ha den inne og måtte oppbevare den i boden)

Ellers er det pakkekalender til/fra mannen 😊

7 små rom har salg på Molton Brown kalenderen.

Anonymkode: ff219...fdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kalender med sjokolade og te, og en Nuxe gavekalender på meg 😄 Hadde body shop i fjor da te-kalender var umulig å få tak i, men var ikke så imponert av den akkurat, det bare hopet seg opp med ting jeg ikke hadde interesse av. Men er spent på Nuxe sin!

Anonymkode: 963f5...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.11.2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

7 små rom har salg på Molton Brown kalenderen.

Anonymkode: ff219...fdc

Oj tusen takk!!! 😊

Ehm.. Det var ikke særlig salg. Samme prisen som alle andre selger den for 😏

Endret av Solknapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et ønske om "min" adventskalender. Den skal være til partner (men hun vil desverre ikke dette) og bestå av strømpeholdere (4+6+6+8 eller 6+8+10) der hver stropp er en dag og i den henger et nytt par med strømper. 

 Hvis strømpebelte med 4 stropper er først, kan de tre første parene være stay-ups og det fjerde et par som brukes med strømpebelter som blir frigjort da. Så kan dette  brukes inntil siste paret på neste strømpebelte skal brukes sammen med det nå ledige strømpebelte. 

24 nye strømper i desember - lykke. 

Hvis kalenderen har 6 8 og ti stropper i strømpebeltene skal den første dagen inneholde både et 4 stroppers belte og et par strømper. 

Kanskje noen brukere her finner ideen brukbar til å glede sin partner med?

Noen andre som likte denne? 

Anonymkode: 71911...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...