Gå til innhold

Informere om høyden sin før date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du TS vært mangemillionær så hadde de aller fleste damer gitt f... i om du er (mye) lavere enn dem. 

Mange kvinner anno 2018 er noen overfladiske individer helt uten prinsipper. 

Men ikke gi opp, er det noen som ikke vil ha deg pga at du er noe lavere, så er det de som har et problem og ikke deg. 

Anonymkode: 01758...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Føler med alle mannfolk som ikke er så høy når jeg leser på kg 😕 

Min mann er vel rundt 170 og helt perfekt. 

Tenker på min stesønn som heller ikke er så høy som må møte denne verden som er så overfladisk 😥 

Anonymkode: 54a03...8e4

Det er litt sårt å høre at man bokstavelig talt ikke strekker til🤣

Litt rart å høre jenter på 165 si at de må ha en mann på 180 eller over, da. Det må da være ideelt å være ca like høye, med tanke på det praktiske.

Personlig har jeg sett par hvor dama er 20 cm høyere enn fyren. Så det finnes noen som ikke bryr seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å ha høyden i bioen. Men ha andre opplysninger, om interesser o.l. der også. Ellers virker det som du kun er opptatt av det overflatiske/ er useriøs/ søker ONS.

Så rare reaksjoner du har fått fra damene. Du er antagelig ganske kjekk. Derfor har de ombestemt seg når de har sett deg etterpå. 175 er litt på grensen, tenker jeg. Selv liker jeg at mannen er litt høyere enn meg når jeg har på hæler. Så går helst for en på 180 da. Men kan bli interessert i en på 175 også. ;) 

Anonymkode: f86f4...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer liksom ikke å tro på sånne påstander om at damer liksom blir sure om mannen er 175 og kjefter og splr hvorfor han ikke har sagt det før for de dater bare menn på 180! Klarer bare ikke tro det for har aldri hørt en dame si det og vi jenter snakker om alt rundt menn! Også om høyden og alle sier faktisk at det ikke har noe å si når man liker noen.  

Om mannen så hadde vært dverg som dukket opp på daten klarer jeg ikke tro at noen hadde kjeftet på han for å ikke sagt det før. Tenkt det i hodet sitt, ja kanskje, men sagt det, nei aldri. 

Forresten er ikke 175 lavt, det er høyere enn de fleste kvinner så jeg syns ikke det er nødvendig å informere eller varsle om høyden din til noen. Helt ærlig syntes jeg penisstørrelse er viktigere å vite 😛

Anonymkode: a3d04...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2018 den 23.03, AnonymBruker skrev:
 

Etter å vært en stund på Tinder og ikke minst lest kvinneguiden har jeg innsett hvor enormt viktig høyde er for kvinner. Det virker nesten som om det er det viktigste for enkelte. Siden jeg er 175 cm, så skjønner jeg at jeg ikke oppfyller alle sine ønsker om å være drømmemannen og det er nå greit. Men jeg har merket det at en del kvinner på Tinder ikke liker at man opplyser om høyden sin i bioen. Disse kvinnene vil gjerne vite høyden på dem de skiver med, men vil/tør ikke spørre om det selv. Mens andre damer har spurt om høyden min og slettet meg etter jeg har skrevet hvor høy jeg er. 

Noen av de damene jeg har skrevet med har samtalene gått veldig bra helt til at man begynner å avtale om å treffes. Det har skjært seg en del ganger der temaet om høyde har dukket opp. De gangene har enkelte av damene jeg har skrevet med reagert med å skrive "Hvorfor har du ikke sagt det før?! Jeg dater ikke menn under 1.80". eller sagt at høyden min er en deal breaker. Enkelte av disse damene som hare skrevet dette har jeg truffet på butikker eller på byen senere der de har gjenkjent meg og vært interessert i å bli kjent med meg til tross av at de har avslått å treffes tidligere. Noen av dem har til og med sagt at de trodde jeg var lavere enn det jeg er. Må si jeg ikke får direkte lyst til å date noen av disse etter en slik oppførsel. 

Personlig er jeg ikke mer opptatt av høyde enn at jeg ikke ønsker noen som er veldig lav eller noen som er mye høyere enn meg. Har aldri avslått noen pga. høyde og har datet både damer som har vært høyere og lavere enn meg. 

Bør jeg informere om høyden min i bioen eller på en annen måte? 

Anonymkode: 6b7a4...439

Hva definerer du som "veldig lav"? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 hours ago, AnonymBruker said:
 

175 er dealbreaker for meg. Du burde informert om FØR du avtaler en date, så slipper du å kaste bort både din egen og andres tid på småsnakk som vil føre noe sted.

Anonymkode: 9c464...021

Eventuelt burde damer som har disse kravene begynne å spørre om slikt om det er så VIKTIG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Menn under 180 burde bare bli sendt til gasskamrene, så vi får stopp på lidelsen. Slike genetiske svakheter må viskes bort.

Anonymkode: 7f599...759

Heisann, trist for deg at du har et patetisk liv der å hetse og mobbe andre føles bra.  Ønsker du å dø siden du syns det er innafor å ønske andre døde? Litt sånn "gjør mot andre det du vil at de skal gjøre mot deg"? Du har veldig stygg ordbruk og bør bruke mer tid sammen med moren og resten av familien din og ikke sitte på internett å tråkke på andre. Livet kan være ganske jævlig,  men det er ikke andre mennesker sin feil eller lave menn sin feil at du hater verden. Håper du blir blokkert eller oppsøkt av Tv2s Trolljegerne som jakter kandidater til ny sesong, noen er jo direkte syke, mens andre er bare feige drittsekker bak en skjerm. Samme hva som gjelder deg så snakker man ikke sånn om folk! Tenk hvor psykisk skadet barnet ditt kunne blitt av kommentarer fra nettmobbere som deg. Din datamaskin burde konfiskeres til du lærer deg litt folkeskikk og har fått deg et mer innholdsrikt liv enn å brenne for å være et tapertroll og en nettmobber. Du har potensialet til å få det bra du også om du endrer deg, men å oppføre deg som du gjør er som å grave sin egen grav. For noe bunnslam og kvalmt lavmål du oppfører deg som! 

Anonymkode: a3d04...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du skriver i bioen, eller sier på chat eller date, så risikerer du å støte noen fra deg. 

Jeg syns f.eks. at menn som skriver høyden sin i bioen er turn off. For meg virker de overfladiske og at de spiller et slags spill (eller i hvert fall blindt godtar det de tenker er reglene i datingspillet). Det er ikke helt absolutt dette her, men menn med høyden sin i bioen går oftere til venstre enn til høyre på tinder hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter loddrett i høyde på menn. Det jeg ikke liker er menn som er usikker på grunn av høyden sin, og føler sitt behov for å bestandig forsikre seg om at jeg ikke bryr meg om det. 

Er selv 173 cm, så jeg kan forstå at menn som er på samme høyde føler en smule ubehag når jeg bruker høye hæler, men så lenge de ikke bryr seg, så bryr det ikke meg heller. 

Anonymkode: 7976d...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hatefullt innhold og forherligelse av brudd på norsk lov 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...