Gå til innhold

Foundation til dagbruk?


Hu i Svingen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
De fleste som hudpleiere som bruker Decleor eller selger det, sselger også ID.

Det er visst sminken til Decleor.

Nope; ID produseres av dem som produserer MD Formulations, men i Norge forhandles både Decleor, MD Formulations, Bare Escentuals og Matis (blant annet) av Dermanor, og derfor finner du som oftest alle disse merkene på samme sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope; ID produseres av dem som produserer MD Formulations, men i Norge forhandles både Decleor, MD Formulations, Bare Escentuals og Matis (blant annet) av Dermanor, og derfor finner du som oftest alle disse merkene på samme sted.

Okay, da vet jeg det! Ikke det at det var så viktig, men de jeg ha kjøpt det hos er de hudpleierne som også selger Decleor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjøpte cashmere perfect fra Loreal(?).

Jeg bruker ikke hver dag, men med denne kan jeg faktisk begynne å gjøre det.

Den var veldig lett, og akkurat passe dekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier dagkrem er som en fuktighetskrem med litt farge i , tror du den blir veldig blank på oss med litt skinnende hud på nesa ?

Liten avsporing, men siden du har litt fet hud som blir skinnende, slik som jeg blir på nesen og i pannen...har du prøvd Dermalogicas oil control lotion?

Jeg kjøpte nemlig en startkit/testkit hvor jeg fikk denne med, og den er genial. Med denne under sminken blir jeg ikke blank på nesa eller i pannen lengre. :D

Jeg bruker ikke denne om natta, siden den ikke gir så gruelig med fukt. Da bruker jeg vichy normaderm lotionen. Det funger supert på meg hvertfall. Har aldri hatt så fin hud som nå.

Selv om jeg aldri kommer til å få perfekt hud, grunnet eksem, ser huden min hvertfall utrolig flott ut i forhold til før.

Bare et lite tips. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost i.i

Takk for tipset :)

Denne Dermalogicas tingen, er det en slags krem.. ? Eller er det foundation.. ?

Og hvor får man kjøpt det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset :)

Denne Dermalogicas tingen, er det en slags krem.. ? Eller er det foundation.. ?

Og hvor får man kjøpt det ?

Det er en fuktighetskrem som haes under foundation/pudder/pudderfoudation. Se her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hvilket merke er ID?

ID Bare Escentuals er makeup-merket til MD Formulations. Laget av mineraler fra naturen, og skal derfor passe til alle hudtyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg bestiller ID neste gang jeg bestiller MDF.

Inntil videre kjøpte jeg en billigsak på Cubus, Smooth Result fra Maybelline. Sikkert ikke den aller beste, men den har solfaktor, og er ikke så veldig dekkende. Så får vi nå se hvordan den tar seg ut i dagslys, da. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også anbefale deg Colour Clone fra Helena Rubinstein. Bruker den hver dag og er kjempefornøyd. En utrolig lett og fin foundation! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ID Bare Escentuals er makeup-merket til MD Formulations. Laget av mineraler fra naturen, og skal derfor passe til alle hudtyper.

Jeg bruker kun makeupen til ID som jeg har bestilt fra nettet. Jeg er veldig fornøyd. Jeg bruker foundation og rouge i pudderform i tillegg til øyenskyggene deres i pudderform.

Dyrt men absolutt verdt det.. og så varer produktene lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...