AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #41 Skrevet 4. oktober 2018 Veldig fornøyd med FP eplene jeg. Og mangoen, liten men alltid moden og søt. Den naturelle smøreosten til Rema 1000 bruker jeg også mye. Anonymkode: 6290c...1d0 3
Mystic woman Skrevet 5. oktober 2018 #42 Skrevet 5. oktober 2018 Servelat og kalverull er rimelig og godt. Da jeg hadde barn, var falukorv en favoritt. Jeg vet ikke om disse fremdeles finnes, 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #43 Skrevet 5. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig fornøyd med FP eplene jeg. Og mangoen, liten men alltid moden og søt. Den naturelle smøreosten til Rema 1000 bruker jeg også mye. Anonymkode: 6290c...1d0 Åååå som du frister 😄 var egentlig ikke klar over at first price hadde frukt og sånt også - skjønner jeg seriøst må planlegge en ny ekspedisjon til kiwi'en Den smøreosten til rema, hvordan er den? Bløt som tubeost, eller fastere som Tine sin? Kjøpte nemlig coop sin kremost, og ble skuffa fordi den var mye bløtere enn forventa Anonymkode: 0fc1f...ae6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #44 Skrevet 5. oktober 2018 6 timer siden, Jerry Lee skrev: Den var ny for meg, men det tror jeg så gjerne. Ja, for kaviar er det slik vet jeg, flere av billigproduktene inneholder mer rogn enn originaler, husker denne oversikten gikk runden for et par år siden - folk kunne ikke helt tro det https://www.dinside.no/bolig/test-hvilken-kaviar-er-best/61181403 Anonymkode: 0fc1f...ae6 1
Lill3My Skrevet 5. oktober 2018 #45 Skrevet 5. oktober 2018 Peppermakrell - sånn vakuumpakka. Går mye for pengene! 😀 2
Inwe Skrevet 5. oktober 2018 #46 Skrevet 5. oktober 2018 12 timer siden, Jerry Lee skrev: Nettopp. Slikt hysteri hører hjemme i "kropp og helse" eller hva det heter. Noen av oss kropp og helse "hysterikere" elsker brødmat 😄 Kunne fint levd på bare det, mulighetene er jo uendelige, og usunt er det heller ikke. Billigpålegg får jeg ikke bidratt med, om ingen har lyst til å lage eget pålegg da: Hummus er fantastisk på brødskiva og ekstremt billig om man lager det selv
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #47 Skrevet 5. oktober 2018 14 hours ago, Salvie said: De smaker forferdelig i forhold til et hvilket som helst vanlig eple på matbutikkene. Tenker da på de posene med relativt små epler til 10 kr kiloet eller noe. Har du smakt de? Åh, jeg synes de er knallgode. Anonymkode: 27f68...344 2
Salvie Skrevet 5. oktober 2018 #48 Skrevet 5. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, jeg synes de er knallgode. Anonymkode: 27f68...344 What!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #49 Skrevet 5. oktober 2018 First price karbonader på brødskiva kommer også billig ut. Bruker det som pålegg, for får langt mer utbytte av det slik kiloprismessig. Anonymkode: 126c3...997 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #50 Skrevet 5. oktober 2018 First price skinke, servelat og saltpølse/salami syns jeg er god osten også, og osten til extra og rema men ost pleier jeg å hamstre på holdbart (holdbart.no), vi har en fysisk butikk rett i nærheten, og det er en helt genial butikk! 🤩 brød til 12 kr, i går kjøpte jeg pepperleverpostei til 1 kr (!) For en stor pakke, synøve ost (500 gram?) Til 25 kr, activia yoghurt 4 stk, til 10 kr, stadig tilbud på både kjøtt, pålegg, sauser, supper, osv osv osv. Mye fryser jeg bare ned også, så har jeg i lang tid og veldig mange av tingene har ikke gått ut på dato. Det har kanskje kort holdbarhet, men det er jo som sagt bare å fryse jeg er også ram på å benytte meg av halv pris-disken mange butikker har fått nå. Jeg syns det er et flott konsept, i istedenfor å kaste så mye, at det heller selges for en billig penge egg og holder seg godt etter dato, ikke farlig å bruke, og lett å sjekke om det er dårlig, ved å teste det i et glass med vann. Hvis du putter et egg i et glass vann, og det flyter, skal du være litt obs. men nå går jeg sikkert langt utenfor trådens tema Anonymkode: d20bb...198 3
Jerry Lee Skrevet 5. oktober 2018 #51 Skrevet 5. oktober 2018 Ser dere? Så mye like gode pålegg og annen mat for en mye mindre penge. Løp og kjøp! 2
Jerry Lee Skrevet 5. oktober 2018 #52 Skrevet 5. oktober 2018 13 timer siden, Mystic woman skrev: Servelat og kalverull er rimelig og godt. Da jeg hadde barn, var falukorv en favoritt. Jeg vet ikke om disse fremdeles finnes, Joda, de finnes. Og gode er de alle. Veldig glad i kalverull. Og Falukorv er både pålegg og middag.
LittDiva Skrevet 6. oktober 2018 #53 Skrevet 6. oktober 2018 På 4.10.2018 den 20.38, Salvie skrev: De smaker forferdelig i forhold til et hvilket som helst vanlig eple på matbutikkene. Tenker da på de posene med relativt små epler til 10 kr kiloet eller noe. Har du smakt de? Jeg synes de er de beste eplene😮. Kjøper nesten bare de om jeg ikke får fra naboen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #54 Skrevet 6. oktober 2018 På 4.10.2018 den 20.48, AnonymBruker skrev: De så jeg på idag, men her var faktisk gilde sin kylling naturell pålegg billigst - både på kilo og pakkepris. 17,50 eller noe? Ble i hvert fall billigere med den, selv med ta to for 40 tilbudet som var på coop sin - så er visst ikke alltid merkevaren er dyrest heller, der holdt jeg på å bli lurt Men godt er det nok! Anonymkode: 0fc1f...ae6 Jeg bruker mye kylling som pålegg, men jeg kjøper aldri ferdig oppskjært. Kjøp kylling/ kyllingfileer når de er på tilbud, stek opp og frys ned i porsjoner. Gjør det samme med f.eks skinkestek, da har du mye billig og godt kjøttpålegg Anonymkode: cc1a0...67a
Jerry Lee Skrevet 6. oktober 2018 #55 Skrevet 6. oktober 2018 Coop har billig laksepålegg på tube. Men den ble jeg fort lei.....
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #57 Skrevet 9. oktober 2018 Åh her har jeg faktisk mye å bidra med! 🤩 Rema: karbonader (30,- for 12 stk), makrell (2for10), smør (9,-), leverpostei (11,-), majones 500gram(10,-), kylling-karrisalat(15,-) Kiwi: baguett (16 stk for 24,-), leverpostei (16,-), egg (12 stk for 25,-), majones (10,-), salami økonomipakke(20,-), kaviar(9,-), Nugatti (10,-), smør(10,-), servelat (10,-), skivet ost 400gram (39,-), grillet kylling (49,- for en hel)! Eplene!!! Som nyplukkede hageepler💕 Mvh matspaner som skriver og sjekker for nettsider! Haha. Men overnevnte har jeg faktisk smakt selv, og de er kjempegode! Anonymkode: 9ac60...fc7 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #58 Skrevet 9. oktober 2018 På 6.10.2018 den 11.38, AnonymBruker skrev: Jeg bruker mye kylling som pålegg, men jeg kjøper aldri ferdig oppskjært. Kjøp kylling/ kyllingfileer når de er på tilbud, stek opp og frys ned i porsjoner. Gjør det samme med f.eks skinkestek, da har du mye billig og godt kjøttpålegg Anonymkode: cc1a0...67a Men nå handler denne tråden om ferdig butikk-kjøpt pålegg Og som TS kan jeg si at det er en konkret grunn til det - pga sykdom er slikt som en ellers sparer penger på å gjøre selv, dessverre ikke gjennomførbart. Men fint om du eller andre heller lager en egen tråd om dette? Anonymkode: 0fc1f...ae6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #59 Skrevet 9. oktober 2018 På 6.10.2018 den 12.32, Jerry Lee skrev: Coop har billig laksepålegg på tube. Men den ble jeg fort lei..... Åja, den var litt sånn - ikke vond akkurat, helt ok, men bra tuben ikke var større 😛 Anonymkode: 0fc1f...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #60 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åh her har jeg faktisk mye å bidra med! 🤩 Rema: karbonader (30,- for 12 stk), makrell (2for10), smør (9,-), leverpostei (11,-), majones 500gram(10,-), kylling-karrisalat(15,-) Kiwi: baguett (16 stk for 24,-), leverpostei (16,-), egg (12 stk for 25,-), majones (10,-), salami økonomipakke(20,-), kaviar(9,-), Nugatti (10,-), smør(10,-), servelat (10,-), skivet ost 400gram (39,-), grillet kylling (49,- for en hel)! Eplene!!! Som nyplukkede hageepler💕 Mvh matspaner som skriver og sjekker for nettsider! Haha. Men overnevnte har jeg faktisk smakt selv, og de er kjempegode! Anonymkode: 9ac60...fc7 Takk for tips! 😄 Tror jeg må planlegge helgehandel til en rema eller kiwi gitt, det blir litt å glede seg til helga skjønner jeg - veldig glad i karri bl.a den _må_ jeg bare få sjekka ut! Anonymkode: 0fc1f...ae6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå