AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #1 Skrevet 4. oktober 2018 Er jo blitt et helt vell av billigmerker etterhvert - men - hvilke av påleggene er skikkelig gode, selv om de er billige? First Price, Extra, hva-enn-nå-rema sin heter osv. Akkurat nå har jeg coop rekesalat på skiva, til 10 kr boksen - og i grunn ikke så verst Anonymkode: 0fc1f...ae6 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #2 Skrevet 4. oktober 2018 Synes First Price ovnsbakt leverpostei var god. Med syltede agurkskiver fra Eldorado. Anonymkode: ab227...1ce 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #3 Skrevet 4. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes First Price ovnsbakt leverpostei var god. Med syltede agurkskiver fra Eldorado. Anonymkode: ab227...1ce Får visst ta meg en ekspedisjon til Kiwi - de som har first price? Storforbruker av leverpostei, men den har jeg ikke prøvd ennå Anonymkode: 0fc1f...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #4 Skrevet 4. oktober 2018 First price sin kokte skinke har blitt kraftig forbedret, sist pakke jeg kjøpte smakte bedre enn gilde sin kokt skinke. Pass på å kjøp gulost da det er salg på det. Da har du pålegg lenge. Anonymkode: 4ed42...994 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #5 Skrevet 4. oktober 2018 Ikke akkurat pålegg, men jeg bruker det av og til under kjøttpålegg; First Price Potetsalat! Den er kjempegod, visstnok den samme som Denja sin, som jo dessverre forsvant Anonymkode: 4e7f8...76e 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #6 Skrevet 4. oktober 2018 Liker godt coop syltetøy. Ofte tilbud på de også. Coop kjøttpålegg er en favoritt. Det er ofte på tilbud, men ikke mye billigere til fullpris. Anonymkode: 685aa...295 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #7 Skrevet 4. oktober 2018 Coop har en god og veldig billig rødbetsalat Anonymkode: 85dfa...5af 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #8 Skrevet 4. oktober 2018 Slutt med påleggsmat, spis skikkelig næring. Som kjøtt, fisk, kylling, potet, ris, grønnsaker, surdeig brød grovt, cottage cheese etc. Anonymkode: bd0e9...f3e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. oktober 2018 #9 Skrevet 4. oktober 2018 Coop sin pepperskinke er god.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #10 Skrevet 4. oktober 2018 First price smøreost (rund boks) og first price kaviar Anonymkode: 1c48b...1a9 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #11 Skrevet 4. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke akkurat pålegg, men jeg bruker det av og til under kjøttpålegg; First Price Potetsalat! Den er kjempegod, visstnok den samme som Denja sin, som jo dessverre forsvant Anonymkode: 4e7f8...76e Er den likedan? Anonymkode: 1c48b...1a9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #12 Skrevet 4. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får visst ta meg en ekspedisjon til Kiwi - de som har first price? Storforbruker av leverpostei, men den har jeg ikke prøvd ennå Anonymkode: 0fc1f...ae6 Ja, Kiwi har first price Anonymkode: 1c48b...1a9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #13 Skrevet 4. oktober 2018 Rema sin italienske salat 20 kr for 400g, peanøttsmøret man får kjøpt på Rema og Coop husker ikke merk ca 20 kr glasset, rema sin makrell i tomat to bokser til 10 kr, first price sin kaviar 10 kr, tunfisk fra first price to bokser for 14, rema sin salami 15 kr, margarinet til ream 10 kr. Anonymkode: 903d8...876 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #14 Skrevet 4. oktober 2018 Å, så mange gode tips! 😄 At coop også har kjøttpålegg i billigmerker har gått meg hus forbi gitt - enda det er nærbutikken, skal jaggu ha øya mer med meg neste gang First price kaviaren og potetsalat har jeg prøvd alt, og enig - de er faktisk skikkelig gode, og blitt favoritter her i huset, framfor originalen Anonymkode: 0fc1f...ae6
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #15 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 😄 At coop også har kjøttpålegg i billigmerker har gått meg hus forbi gitt - enda det er nærbutikken, skal jaggu ha øya mer med meg neste gang. Anonymkode: 0fc1f...ae6 Ja, det bør du. Mye bra til en mindre penge.
Mystic woman Skrevet 4. oktober 2018 #16 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt med påleggsmat, spis skikkelig næring. Som kjøtt, fisk, kylling, potet, ris, grønnsaker, surdeig brød grovt, cottage cheese etc. Anonymkode: bd0e9...f3e Spiser du aldri brødskiver eller rundstykker, du? 7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #17 Skrevet 4. oktober 2018 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja, det bør du. Mye bra til en mindre penge. Faktisk vært på butikken siden sist jeg titta innom, og fant de nå her var kjøttpålegget fra coop sitt eget merke nærmest gjemt, nederst, innerst i en krok i kjøledisken - hadde rett og slett ikke sett de før. Så får følge bedre med i krokene fremover Ikke smakt ennå, får glede meg til kveldmat Anonymkode: 0fc1f...ae6 1
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #18 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, Zemira skrev: Coop sin pepperskinke er god. 👍 Eneste pepperskinka jeg bruker. 1
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #19 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Faktisk vært på butikken siden sist jeg titta innom, og fant de nå her var kjøttpålegget fra coop sitt eget merke nærmest gjemt, nederst, innerst i en krok i kjøledisken - hadde rett og slett ikke sett de før. Så får følge bedre med i krokene fremover Ikke smakt ennå, får glede meg til kveldmat Anonymkode: 0fc1f...ae6 Flott. Like bra kvalitet, og penger å spare. 😀
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #20 Skrevet 4. oktober 2018 8 minutter siden, Mystic woman skrev: Spiser du aldri brødskiver eller rundstykker, du? Spiser sikkert poteter på surdeigsbrødet sitt æh - vi driter heller i de som bare er ute etter bøll vel? Anonymkode: 0fc1f...ae6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå