AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #21 Skrevet 4. oktober 2018 Coop kylling/kalkun skinke pålegg, nam! Anonymkode: 95252...2c3 4
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #22 Skrevet 4. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Coop kylling/kalkun skinke pålegg, nam! Anonymkode: 95252...2c3 Enig. Akkurat like bra som de som koster 15 kroner mer. 3
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #23 Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Og...man må huske at billigmerker ofte har samme produsent som de dyrere. Frukt, grønt og egg er noen eksempler. Det går på standard mål og utseende. Er det avvik blir det billigmerker som får dem. Men altså samme produsent. Og man får samme kvalitet billigere. Endret 4. oktober 2018 av Jerry Lee 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #24 Skrevet 4. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt med påleggsmat, spis skikkelig næring. Som kjøtt, fisk, kylling, potet, ris, grønnsaker, surdeig brød grovt, cottage cheese etc. Anonymkode: bd0e9...f3e Tunfisk og makrell, er ikke det fisk? Hva med skinke? Anonymkode: 4c505...504 4
Salvie Skrevet 4. oktober 2018 #25 Skrevet 4. oktober 2018 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og...man må huske at billigmerker ofte har samme produsent som de dyrere. Frukt, grønt og egg er noen eksempler. Det går på standard mål og utseende. Er det avvik blir det billigmerker som får dem. Men altså samme produsent. Og man får samme kvalitet billigere. Ja, men bare husk å unngå first price epler. Der er det ikke utseende det går på.
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #26 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Salvie skrev: Ja, men bare husk å unngå first price epler. Der er det ikke utseende det går på. Ok. Men det bør du forklare nærmere. For stort sett er det normene og standarden som avgjør hvor produsenten leverer varene sine. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #27 Skrevet 4. oktober 2018 Stabburet leverpostei (gutten), first-price sylteagurk/rødbeter Anonymkode: 03fdf...90d
Salvie Skrevet 4. oktober 2018 #28 Skrevet 4. oktober 2018 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Men det bør du forklare nærmere. For stort sett er det normene og standarden som avgjør hvor produsenten leverer varene sine. De smaker forferdelig i forhold til et hvilket som helst vanlig eple på matbutikkene. Tenker da på de posene med relativt små epler til 10 kr kiloet eller noe. Har du smakt de?
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #29 Skrevet 4. oktober 2018 Små, knudrete poteter og epler. Små slangeagurker med "feil bøy". Egg under minstemål. +++++ Samme produsent, smak og kvalitet..men blir billigmerkenes varer. 2
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #30 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Salvie skrev: De smaker forferdelig i forhold til et hvilket som helst vanlig eple på matbutikkene. Tenker da på de posene med relativt små epler til 10 kr kiloet eller noe. Har du smakt de? Ok. Nei, har ikke smakt de. Ingen regel uten unntak. Men for det meste har billigvarer i kategorien jeg prater om samme smaksmessige kvalitet. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #31 Skrevet 4. oktober 2018 Jeg syns faktisk First Price sin salami er den beste salamien og kjøper alltid den! 👌 Trenger ikke være dyrt for å smake godt. Anonymkode: d9842...0ff 4
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #32 Skrevet 4. oktober 2018 Et stort egg som "Kjent merke" selger og et mindre egg "Billigmerke" selger fra samme produsent smaker selvfølgelig det samme. Men du sparer 15-20 kroner 12-pakken. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #33 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Coop kylling/kalkun skinke pålegg, nam! Anonymkode: 95252...2c3 De så jeg på idag, men her var faktisk gilde sin kylling naturell pålegg billigst - både på kilo og pakkepris. 17,50 eller noe? Ble i hvert fall billigere med den, selv med ta to for 40 tilbudet som var på coop sin - så er visst ikke alltid merkevaren er dyrest heller, der holdt jeg på å bli lurt Men godt er det nok! Anonymkode: 0fc1f...ae6 5
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #34 Skrevet 4. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns faktisk First Price sin salami er den beste salamien og kjøper alltid den! 👌 Trenger ikke være dyrt for å smake godt. Anonymkode: d9842...0ff Nettopp. Og er man bevisst er det så mye penger å spare. 😊 Men, selvsagt skal man ikke kjøpe noe man ikke liker BARE for at det er billig. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #35 Skrevet 4. oktober 2018 Endel av billigproduktene er faktisk renere i ingrediensene sine også enn de dyrere merkene. For å holde kostnadene nede så bruker de mindre tilsetningsstoffer og konservativer. Anonymkode: b37d7...836 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #36 Skrevet 4. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De så jeg på idag, men her var faktisk gilde sin kylling naturell pålegg billigst - både på kilo og pakkepris. 17,50 eller noe? Ble i hvert fall billigere med den, selv med ta to for 40 tilbudet som var på coop sin - så er visst ikke alltid merkevaren er dyrest heller, der holdt jeg på å bli lurt Men godt er det nok! Anonymkode: 0fc1f...ae6 Takk for tipset, det skal jeg huske! Anonymkode: 95252...2c3 1
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #37 Skrevet 4. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endel av billigproduktene er faktisk renere i ingrediensene sine også enn de dyrere merkene. For å holde kostnadene nede så bruker de mindre tilsetningsstoffer og konservativer. Anonymkode: b37d7...836 Den var ny for meg, men det tror jeg så gjerne. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #38 Skrevet 4. oktober 2018 Coop pepperskinke,coop syltetøy,coop margarin og first price halvstekte baguetter. Anonymkode: 21e9d...4d5 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #39 Skrevet 4. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Slutt med påleggsmat, spis skikkelig næring. Som kjøtt, fisk, kylling, potet, ris, grønnsaker, surdeig brød grovt, cottage cheese etc. Anonymkode: bd0e9...f3e Det bestemmer heldigvis ikke du 😁 Anonymkode: 249ce...b63 4
Jerry Lee Skrevet 4. oktober 2018 #40 Skrevet 4. oktober 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det bestemmer heldigvis ikke du 😁 Anonymkode: 249ce...b63 Nettopp. Slikt hysteri hører hjemme i "kropp og helse" eller hva det heter. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå