Gå til innhold

Hva skjer med ekstremt kleine familieinstagramkontoer?


Heisann1234

Anbefalte innlegg

Gjest FruSjø

Ser at Saraemilie på Insta har laget seg blogg nå og har skrevet om dette med å tjene penger på barna, og hvorfor de mener det er greit...

Jeg prøver å se det fra flere sider og ha et åpent sinn, men synes jo det er innmari trist at barn blir brukt for å promotere diverse produkter fra før de er født, og blir postet bilde av på Insta med sponsede klær, leker, vogner osv før de er rukket å forlate føden.... Hadde det vært et bilde av og til, så kanskje, men hver eneste dag?🤔

 

Jeg følger svært få barne/familiekontoer på Insta siden det ikke er noe som interesserer meg, men startet å følge saraemilie pga interiør, men nå er det gått over til kun spons og utlevering av barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, FruSjø skrev:
 

Ser at Saraemilie på Insta har laget seg blogg nå og har skrevet om dette med å tjene penger på barna, og hvorfor de mener det er greit...

Jeg prøver å se det fra flere sider og ha et åpent sinn, men synes jo det er innmari trist at barn blir brukt for å promotere diverse produkter fra før de er født, og blir postet bilde av på Insta med sponsede klær, leker, vogner osv før de er rukket å forlate føden.... Hadde det vært et bilde av og til, så kanskje, men hver eneste dag?🤔

 

Jeg følger svært få barne/familiekontoer på Insta siden det ikke er noe som interesserer meg, men startet å følge saraemilie pga interiør, men nå er det gått over til kun spons og utlevering av barn. 

Hvorfor de mener det er greit? Dummeste jeg har hørt. Disse er BARN, de vet ikke sitt eget beste og vet ikke hva de sier ja til. Tror ikke de skjønner alvoret heller i at over 150 000 fremmede folk stalker bildene deres hver dag. Fyfaen så ekkelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruSjø
3 timer siden, Heisann1234 skrev:
 

Hvorfor de mener det er greit? Dummeste jeg har hørt. Disse er BARN, de vet ikke sitt eget beste og vet ikke hva de sier ja til. Tror ikke de skjønner alvoret heller i at over 150 000 fremmede folk stalker bildene deres hver dag. Fyfaen så ekkelt. 

Ja det er ganske creepy at man ikke vet noe om hvem de 150.000 menneskene som følger er.

Og husker når hun var gravid så fikk hun tilsendt «dickpictures» av folk som ønsket det var deres sperm som var far til barna hennes osv🤮😵 Og likevel så synes hun det fortsatt er helt greit å dele bilder av barna hver dag😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Blålilla skrev:
 

Og ungene, særlig den eldste jenta, ser ukomfortable og motvillige ut. Det er ikke greit å selge ungene for spons. 

Det stekepannebildet er hysterisk, men inneholder ikke barn i det minste. 

Min 14 åring hadde IKKE likt at det lå ute slike bilder av han på nett. 

 

Ja, enig med deg. Eldstejenta ser ikke komfortabel ut.

Ja, det stekepannebildet var bare så dårlig at det ble morsomt, plusspoeng for at det var uten oppstilte unger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...