Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahahahahaha😂😂😂 Sånn går det med slike som deg. Jeg er gjennomsyra ekte i mine utallelser, ikke noe vits i å følge med meg😘

Anonymkode: 09cb6...f90

Du er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder vektnedgang/ikke vektnedgang på deltakerne, så blir det jo feil å utelate det faktum at flere av de mannlige deltakerne var overvektige da de kom inn på Farmen. De vil da gå ned i vekt av å spise normal mengde mat. De hadde fri tilgang på havregrøt og poteter, og det sulter man jo ikke akkurat i hjel av. De klarte ukesoppdraget hver uke, noe som førte til langt mer mat enn grøt og poteter. I tillegg smuglet de inn masse mat på et tidspunkt. Det vanket også ekstra mat for første- og andrekjempene og det eventuelle besøket deres. Gaute satte også igjen en kasse med godsaker på et tidspunkt. Jeg er en normalvektig jente i 20-årene, og jeg hadde i hvert fall ikke klart å gå ned i vekt på det kostholdet. Når det gjelder Ole, har han også gått ut og sagt at hans mål med Farmen var å gå ned i vekt. Han jogget hver dag i tillegg, så han har jo ingenting å klage på.

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Simpson skrev:

Du er fantastisk.

Skal ikke krangle på den😊🤘

Anonymkode: 09cb6...f90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Grattis til Tiril da, som vinner av Farmen kjendis. 

Regner med det er hun som vant, siden både Carina og Kathrine er på reise og ikke deltar på finalefesten i kveld.

 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Grattis til Tiril da, som vinner av Farmen kjendis. 

Regner med det er hun som vant, siden både Carina og Kathrine er på reise og ikke deltar på finalefesten i kveld.

 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Slutt, bare slutt.

Anonymkode: a9367...5a8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt, bare slutt.

Anonymkode: a9367...5a8

Er jo i spoilertagg da :) Jeg følte ikke for å se kveldens finale uansett så da er dette bare greit for meg å lese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Winza skrev:

Er jo i spoilertagg da :) Jeg følte ikke for å se kveldens finale uansett så da er dette bare greit for meg å lese

Skal du ikke se finalen?

Anonymkode: 35162...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 07, 2019 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder vektnedgang/ikke vektnedgang på deltakerne, så blir det jo feil å utelate det faktum at flere av de mannlige deltakerne var overvektige da de kom inn på Farmen. De vil da gå ned i vekt av å spise normal mengde mat. De hadde fri tilgang på havregrøt og poteter, og det sulter man jo ikke akkurat i hjel av. De klarte ukesoppdraget hver uke, noe som førte til langt mer mat enn grøt og poteter. I tillegg smuglet de inn masse mat på et tidspunkt. Det vanket også ekstra mat for første- og andrekjempene og det eventuelle besøket deres. Gaute satte også igjen en kasse med godsaker på et tidspunkt. Jeg er en normalvektig jente i 20-årene, og jeg hadde i hvert fall ikke klart å gå ned i vekt på det kostholdet. Når det gjelder Ole, har han også gått ut og sagt at hans mål med Farmen var å gå ned i vekt. Han jogget hver dag i tillegg, så han har jo ingenting å klage på.

Anonymkode: 358a4...9d9

Ole Klemets har vel tjent penger på å gi motstanderne sine mest mulig juling. Eller få en god del juling selv.   

Til tross for dette, aå fremstår han som litt av en sutrekopp på sine eldre dager...                                 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza skrev:

Usikker

Hvorfor? Du er jo så fan av Farmen?

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Du er jo så fan av Farmen?

Anonymkode: 35162...d41

Sikkert for Svein ikke er der...

Anonymkode: a9367...5a8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Grattis til Tiril da, som vinner av Farmen kjendis. 

Regner med det er hun som vant, siden både Carina og Kathrine er på reise og ikke deltar på finalefesten i kveld.

 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Spoiler

Finalen er når den er, så festen hadde ikke blitt flyttet for noen,selv ikke vinneren. Det betyr altså ikke nødvendigvis at Tiril vinner.

 

Anonymkode: 358a4...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Grattis til Tiril da, som vinner av Farmen kjendis. 

Regner med det er hun som vant, siden både Carina og Kathrine er på reise og ikke deltar på finalefesten i kveld.

 

Anonymkode: 8a0eb...bb2

Feil. Alle 3 er til stede :)

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Du er jo så fan av Farmen?

Anonymkode: 35162...d41

Ikke alltid

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert for Svein ikke er der...

Anonymkode: a9367...5a8

👍

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vittig fjes på C. Og man ser så tydelig hvor fake filter på bilder er. 

Anonymkode: 817db...d74

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...