Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt klart to verdige finalister. Men virker så denne gangen har de som produserer laget ukesoppdragene så overkommelig som mulig, livredd for at de skulle begynne å melde avbud vist det ble veldig lite mat. 

Anonymkode: bfb73...976

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal nok mer til. Det virket som noe har skjedd den siste tiden mellom Tiril og flere. Har konkurranseinstinktet tatt overhånd?

Anonymkode: 35162...d41

De tidligere deltakerne har vært sammen og noen av de - EIRIK - har nok baksnakket Tiril til de andre deltakerne, han som var så sint og fornærmet over at han ble valgt som  førstekjempe. Når det gjelder Svein så er han nok veldig lettpåvirkelig. Dessuten trodde de fleste at Tiril ville vinne så de ville gi en sjanse til Kathrine også.

Anonymkode: c7a54...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Svein velger Kathrine i avstemmingen bekrefter jo bare at TV2 klipper dette programmet helt bevisst for å skape historier. Mostue ble "bitchen" og Svein og Tirils forhold ble en viktig del av programmet. Tipper Svein hadde et like godt forhold til Kathrine. 

Men hvis det virkelig var hevn fra Sveins side fordi Tiril valgte guttekamp da hun var storbonde og dermed satte Svein i fare, er han fryktelig naiv. Trodde ha at det var et koseopphold? Hvem skulle hun ga valgt? Hadde hun valgt en jente, hadde f.eks. Kathrine vært utsatt.

Og hva er det Ronald sutrer over? Har da ingen grunn til det. Både Svein og Ronald kom jo uansett til finaleuken men ble gruset av jentene.....

Synes det er i overkant mye sutring. Tiril vant fullt fortjent. Hvis det blir ny farmen kjendis håper jeg det blir mer spill og mindre kosing og dulling.

Synes også de fikk det for lett. Alle ukesoppdragene ble godkjent til tross for mange feil. 

Og til slutt: Kutt ut Torpet. Det er bare tull. Og veldig urettferdig at noen kan komme inn rett før finaleuken på den måten, når de har hatt en mye lettere vei dit enn de andre.

Anonymkode: 55448...ac7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Me 2! Synd de var så streng på grønnsak oppgaven.

Anonymkode: fd1a9...6dc

Streng?? Hun svarte feil. Hennes problem at hun ikke får med seg bokstavene. Helt rett avgjørelse.

Anonymkode: 55448...ac7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt, synes dere at dette var en veldig "spennende" sesong?                                                     

Det var vel ikke noe sabotasje, eller ordentlig dramatikk i år? Virker som det stort sett var fryd og vennskap hele veien... 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt i alt, synes dere at dette var en veldig "spennende" sesong?                                                     

Det var vel ikke noe sabotasje, eller ordentlig dramatikk i år? Virker som det stort sett var fryd og vennskap hele veien... 

Anonymkode: 78f15...90b

Nei, jeg synes ikke dette var en bra sesong. Mulig det kommer av at jeg stadig sammenligner med første sesongen av farmen kjendis, men i år var det tamt. 

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

At Svein velger Kathrine i avstemmingen bekrefter jo bare at TV2 klipper dette programmet helt bevisst for å skape historier. Mostue ble "bitchen" og Svein og Tirils forhold ble en viktig del av programmet. Tipper Svein hadde et like godt forhold til Kathrine. 

Men hvis det virkelig var hevn fra Sveins side fordi Tiril valgte guttekamp da hun var storbonde og dermed satte Svein i fare, er han fryktelig naiv. Trodde ha at det var et koseopphold? Hvem skulle hun ga valgt? Hadde hun valgt en jente, hadde f.eks. Kathrine vært utsatt.

Anonymkode: 55448...ac7

Leste et intervju hvor Tiril sa at hun ble overrasket da Svein valgte Kathrine. Svein hadde sagt til Tiril at han ikke valgte henne pga. at hun valgte Eirik som førstekjempe og satte dermed ham i fare. Jeg har ingenting i mot Svein, men her dummet han seg ut, dette er en konkurranse og dersom Tiril ville valgt en jente ville hun satt bestevenninna Kathrine i fare. Det finnes altså ingen riktig avgjørelse, noen må velges som 1. kjempe. Virker som at Svein er ekstremt nærtakende.

Anonymkode: c7a54...fb0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg klarte ikke å holde meg unna episoden hehe :P Men ble en del spoling siden jeg visste hvem som var i finalen, utenom Svein så var Tiril den jeg heiet mest på og jeg er svært fornøyd :hoppendeglad: Det at Svein ga Kathrine sin stemme trenger ikke å bety noe negativt mot Tiril, var vel heller han som valgte å være objektiv framfor å stemme kun basert på hvem han ble mest kjent med. Vi så når Tiril hadde vunnet at Svein var rørt og stolt av Tiril, for et herlig vennskap :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt i alt, synes dere at dette var en veldig "spennende" sesong?                                                     

Det var vel ikke noe sabotasje, eller ordentlig dramatikk i år? Virker som det stort sett var fryd og vennskap hele veien... 

Anonymkode: 78f15...90b

Var mye bedre enn sist sesong i hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke de som sier at Tiril var en "spiller", jeg tror mange av deltagerne fikk det inntrykket pga. at hun valgte Erik som førstekjempe som gjorde en kjempestor greie ut av det (men Tiril hadde aldri gitt noen løfte til Erik, og hvorfor skulle hun ikke velge han?) Hun har vært ærlig hele veien og jobbet beinhardt og har aldri fremstått som en "bitch" slik Eirik sier. Håper deltagerne skammer seg litt når de ser episodene og får se at Tiril har vært redelig gjennom hele oppholdet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

At Svein velger Kathrine i avstemmingen bekrefter jo bare at TV2 klipper dette programmet helt bevisst for å skape historier. Mostue ble "bitchen" og Svein og Tirils forhold ble en viktig del av programmet. Tipper Svein hadde et like godt forhold til Kathrine. 

Men hvis det virkelig var hevn fra Sveins side fordi Tiril valgte guttekamp da hun var storbonde og dermed satte Svein i fare, er han fryktelig naiv. Trodde ha at det var et koseopphold? Hvem skulle hun ga valgt? Hadde hun valgt en jente, hadde f.eks. Kathrine vært utsatt.

Og hva er det Ronald sutrer over? Har da ingen grunn til det. Både Svein og Ronald kom jo uansett til finaleuken men ble gruset av jentene.....

Synes det er i overkant mye sutring. Tiril vant fullt fortjent. Hvis det blir ny farmen kjendis håper jeg det blir mer spill og mindre kosing og dulling.

Synes også de fikk det for lett. Alle ukesoppdragene ble godkjent til tross for mange feil. 

Og til slutt: Kutt ut Torpet. Det er bare tull. Og veldig urettferdig at noen kan komme inn rett før finaleuken på den måten, når de har hatt en mye lettere vei dit enn de andre.

Anonymkode: 55448...ac7

Det har de da ikke, de har vært på en gård og arbeidet slik som de andre like lenge, og til og med vært i tvekamper så de har gjort seg like mye fortjent til å komme til finaleuken som de andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Favoritten min var Tiril, en fantastisk flink  jente. Hun har en lys fremtid.

Svein var den som "berget" episoden. Utrolig mye god underholdning han skapte.  Hadde ikke trodd han var så flink å arbeide.  Takk Svein og Tiril og mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det flere enn meg som reagerte på at Martine aldri hadde vasket opp en tallerken for hånd før hun var med på Farmen?:overrasket:

Anonymkode: 30e71...13e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det flere enn meg som reagerte på at Martine aldri hadde vasket opp en tallerken for hånd før hun var med på Farmen?:overrasket:

Anonymkode: 30e71...13e

Nei.  Alle har oppvaskmaskin nå til dags. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Latterlig at et sånt program skal kunne engasjere folk i så stor grad...  Hva er egentlig bragden folk gjør her??..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zienna skrev:

Latterlig at et sånt program skal kunne engasjere folk i så stor grad...  Hva er egentlig bragden folk gjør her??..........

Det kan man jo si om all underholdning på tv. Det handler ikke nødvendigvis om heder og ære, men om hva slags underholdningsverdi det har. Hvorfor kommenterer du i tråden hvis du ikke er interessert? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Zienna skrev:

Latterlig at et sånt program skal kunne engasjere folk i så stor grad...  Hva er egentlig bragden folk gjør her??..........

Trenger ikke bare å bli engasjert i bragder, vel?

Anonymkode: 35162...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...