Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det flere enn meg som reagerte på at Martine aldri hadde vasket opp en tallerken for hånd før hun var med på Farmen?:overrasket:

Anonymkode: 30e71...13e

Til og med kollektiv og studenthybler har oppvaskmaskin nå til dags, så nei, jeg reagerte ikke på det. Martine har vel, som de fleste andre på hennes alder, vokst opp i et hjem hvor det er oppvaskmaskin, og så flyttet hun ut i en leilighet med oppvaskmaskin.

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Til og med kollektiv og studenthybler har oppvaskmaskin nå til dags, så nei, jeg reagerte ikke på det. Martine har vel, som de fleste andre på hennes alder, vokst opp i et hjem hvor det er oppvaskmaskin, og så flyttet hun ut i en leilighet med oppvaskmaskin.

Anonymkode: 358a4...9d9

Å vaske for hånd er helt vanlig uansett om man har oppvaskmaskin eller ikke

Anonymkode: 7ef71...14d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å vaske for hånd er helt vanlig uansett om man har oppvaskmaskin eller ikke

Anonymkode: 7ef71...14d

Jeg vasker aldri tallerker og glass for hånd, bare en og annen gryte og stekepanna.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å vaske for hånd er helt vanlig uansett om man har oppvaskmaskin eller ikke

Anonymkode: 7ef71...14d

Mener du å skylle av/dra litt over med børsten for å fjerne rester? For det vil jeg påstå er vanlig før man setter inn i oppvaskmaskin, og det har sikkert Martine også gjort. Men hvis du mener å virkelig vaske for hånd, så skjønner jeg ikke hvorfor du mener det er vanlig dersom man har oppvaskmaskin. Blir ikke hele poenget med oppvaskmaskin borte da?

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11. mars 2019 den 16.37, Winza skrev:

Det har de da ikke, de har vært på en gård og arbeidet slik som de andre like lenge, og til og med vært i tvekamper så de har gjort seg like mye fortjent til å komme til finaleuken som de andre

De har ikke hatt ukesoppdrag som kan sammenlignes, de har hatt noen oppgaver ja, men ikke på samme nivå med krav til ferdigstillelse for å få mat på bordet den neste uka. De har ikke hatt mangel på mat, og Carina sa jo selv at hun skulle "legge litt på" i forhold til hvordan det faktisk hadde vært, fordi de andre deltagerne antagelig ville reagere på at hun hadde hatt det enklere enn dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lalaB skrev:

De har ikke hatt ukesoppdrag som kan sammenlignes, de har hatt noen oppgaver ja, men ikke på samme nivå med krav til ferdigstillelse for å få mat på bordet den neste uka. De har ikke hatt mangel på mat, og Carina sa jo selv at hun skulle "legge litt på" i forhold til hvordan det faktisk hadde vært, fordi de andre deltagerne antagelig ville reagere på at hun hadde hatt det enklere enn dem.

Nei

Anonymkode: 7ef71...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å se hvem som blir med i neste sesong. Jeg tror minst to av deltakerne i årets utgave blir å se i høstens Skal vi danse. Vent å se 😉.

Anonymkode: 7f79a...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem som blir med i neste sesong. Jeg tror minst to av deltakerne i årets utgave blir å se i høstens Skal vi danse. Vent å se 😉.

Anonymkode: 7f79a...e07

Tiril og Svein?☺️

Anonymkode: cb418...4ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skjedde egentlig med den forrige sesongen av Farmen, med all den juksingen i selve finalen? Det skulle vel bli advokat og greier ut av det.       

Virker som folk flest har glemt alt sammen nå. 

Anonymkode: 78f15...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hva skjedde egentlig med den forrige sesongen av Farmen, med all den juksingen i selve finalen? Det skulle vel bli advokat og greier ut av det.       

Virker som folk flest har glemt alt sammen nå. 

Anonymkode: 78f15...90b

Det er vel grenser for hvor mye folk skal gidde å bry seg.

Anonymkode: 33f71...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Det er vel grenser for hvor mye folk skal gidde å bry seg.

 Anonymkode: 33f71...a7d

Det var vel en god del juksing i løpet av denne "kjendis-versjonen" også. 

Men likevel trakk det en god del TV-seere...                                     

Anonymkode: 78f15...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var vel en god del juksing i løpet av denne "kjendis-versjonen" også. 

Men likevel trakk det en god del TV-seere...                                     

Anonymkode: 78f15...90b

Fordi det er underholdende 

Anonymkode: 7ef71...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem som blir med i neste sesong. Jeg tror minst to av deltakerne i årets utgave blir å se i høstens Skal vi danse. Vent å se 😉.

Anonymkode: 7f79a...e07

 

På 15.3.2019 den 18.22, AnonymBruker skrev:

Tiril og Svein?☺️

Anonymkode: cb418...4ac

Svein deltok i 2009.

Anonymkode: 2fb05...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem som blir med i neste sesong. Jeg tror minst to av deltakerne i årets utgave blir å se i høstens Skal vi danse. Vent å se 😉.

Anonymkode: 7f79a...e07

Carina og Ole?

Anonymkode: 35104...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Carina og Ole?

Anonymkode: 35104...ffb

Kanskje Carina...men, ikke Ole. Han har deltatt tidligere i SVD. Så håper jeg vi slipper å se Svein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Blir spennende å se hvem som blir med i neste sesong. Jeg tror minst to av deltakerne i årets utgave blir å se i høstens Skal vi danse. Vent å se 😉.

Anonymkode: 7f79a...e07

Erik 

Anonymkode: a9367...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, Krutthøna skrev:

Kanskje Carina...men, ikke Ole. Han har deltatt tidligere i SVD. Så håper jeg vi slipper å se Svein.

Svein har deltatt tidligere.

Anonymkode: 7f79a...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Ole-Conny fra det svenske "Ullared" skulle blitt med på Farmen? :fnise:  

Han har jo vært med på det norske "71 grader Nord" som går på TV Norge nå, så det burde ikke være noe problem å være med på noen andre reality-konsepter i Norge.                                                               

Denne karakteren fremstår i alle fall som en fysisk sterk kanidat, som har en del kunnskaper, og med litt vett i topplokket. Disse tingene har aldri kommet særlig tydelig frem i tåpelige TV-programmer som han har vært med på tidligere år. 

Anonymkode: 78f15...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje Ole-Conny fra det svenske "Ullared" skulle blitt med på Farmen? :fnise:  

Han har jo vært med på det norske "71 grader Nord" som går på TV Norge nå, så det burde ikke være noe problem å være med på noen andre reality-konsepter i Norge.                                                               

Denne karakteren fremstår i alle fall som en fysisk sterk kanidat, som har en del kunnskaper, og med litt vett i topplokket. Disse tingene har aldri kommet særlig tydelig frem i tåpelige TV-programmer som han har vært med på tidligere år. 

Anonymkode: 78f15...90b

Han har allerede vært med på svenske farmen kjendis 

Anonymkode: 7ef71...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...