Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Simpson skrev:

Hadde vært interessant med en vri : Ex on the celebrity farm. Da kunne vi fått frem det du etterlyser.

Ja det hadde vært mye bedre.

Anonymkode: 817db...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malika
12 timer siden, Oida skrev:

Erlend Elias er lulesame fra Tysfjord. Din definisjon på "ekte" same er noe spesiell. Som du kanskje vet har samer blitt utsatt for mye urett opp gjennom tidene, blant annet fornorskning. Det vil i praksis si at de ikke fikk prate samisk på skolen. I den tiden bodde også elvene på internat siden skolene ofte var langt hjemmefra. Så elvene ble tvunget til å snakke norsk både på skole og internatet.

Min pappa var en av disse elevene. Den behandlingen førte til at hans samisk ble dårligere, noe som igjen har ført til at min samisk er dårlig. Jeg skjønner mer enn jeg kan snakke. Til dags dato er det ingen som har stemplet meg som "Ikke ekte same". Jeg er same nok til å stå i samemanntallet, selv om jeg ikke er vokst opp i lavvo på finnmarksvidda.

Takk for ditt innlegg! Dette er ikke direkte avsporing, men heller opplysning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt sarkasme trengs i denne tråden. Jeg syns det er slitsomt å lese alt kliss og kosemose-pratet om feks Svein. 

Anonymkode: 9072f...fab

Bedre med skryt enn konstant nedrakking av deltakerne. Litt stygt å si det, men det sier mye om hvor du er i livet.

Anonymkode: 09cb6...f90

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du synes det. Jeg synes alt burdte balanseres. Overflødig sarkasme blir ofte slitsomt.

Anonymkode: 09cb6...f90

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bedre med skryt enn konstant nedrakking av deltakerne. Litt stygt å si det, men det sier mye om hvor du er i livet.

Anonymkode: 09cb6...f90

Tror det er meningen fra serieskaperen at seerne kjenner seg igjen i deltakerne og liker noen, og misliker andre. Som i livet ellers. Det evindelige frempraten av alt og alle er fordummende og lite interessant. Når du ser hvor utspekulert og simpelt deltakerne kan oppføre seg mot hverandre, kan vel vi som seere kommentere med god samvittighet. Ingen har blitt ærekrenket i denne tråden. ( Et eksempel på dum fremprat kommersiell hjerneblødning : Når Gahr Støre spør Sophie Elise om råd. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre med skryt enn konstant nedrakking av deltakerne. Litt stygt å si det, men det sier mye om hvor du er i livet.

Anonymkode: 09cb6...f90

Jeg har ALDRI skrevet ett eneste negativt ord om noen i denne tråden. Men når noen skriver at Svein løp fortere når han fikset pizza og Cola inn på Farmen, enn han klarte å prestere i ved-konkurransen.. Vel, så ER det morsomt i mine øyne. Når man velger å fuske , så må man tåle en kommentar på det. Det er ikke noe ondsinnet over det. 

Anonymkode: 9072f...fab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Simpson skrev:

Tror det er meningen fra serieskaperen at seerne kjenner seg igjen i deltakerne og liker noen, og misliker andre. Som i livet ellers. Det evindelige frempraten av alt og alle er fordummende og lite interessant. Når du ser hvor utspekulert og simpelt deltakerne kan oppføre seg mot hverandre, kan vel vi som seere kommentere med god samvittighet. Ingen har blitt ærekrenket i denne tråden. ( Et eksempel på dum fremprat kommersiell hjerneblødning : Når Gahr Støre spør Sophie Elise om råd. )

Ser bare tøv og negativitet i denne meldingen også jeg. Hvor har Svein, Martine, Kathrine og Carina behandlet noen stygt inne på farmen. Skjønner hva du sier, men du prater jo negativt stort sett hele tiden. Slitsom humor. Og det må jeg få mene...

Anonymkode: 09cb6...f90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ALDRI skrevet ett eneste negativt ord om noen i denne tråden. Men når noen skriver at Svein løp fortere når han fikset pizza og Cola inn på Farmen, enn han klarte å prestere i ved-konkurransen.. Vel, så ER det morsomt i mine øyne. Når man velger å fuske , så må man tåle en kommentar på det. Det er ikke noe ondsinnet over det. 

Anonymkode: 9072f...fab

Er jo heller ikke deg jeg begynte å skrive med, men når du kaster deg inn og sier du nyter meldingene til @Simpson så har du jo blandet deg inn i samtalen :) Nå skal jeg se på en utrolig kul gjeng inne på Farmen kjendis. Det har aldri vært så god stemning som det er der inne nå👍

Anonymkode: 09cb6...f90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser bare tøv og negativitet i denne meldingen også jeg. Hvor har Svein, Martine, Kathrine og Carina behandlet noen stygt inne på farmen. Skjønner hva du sier, men du prater jo negativt stort sett hele tiden. Slitsom humor. Og det må jeg få mene...

Anonymkode: 09cb6...f90

Enig at du kan mene det. Da må du akseptere at jeg ser tv serien som ren underholdning og kommenterer deretter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flis i pungen 😂

Anonymkode: f68ee...79f

Å få det bokstavelig talt må føles som døden 😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Simpson skrev:

Enig at du kan mene det. Da må du akseptere at jeg ser tv serien som ren underholdning og kommenterer deretter?

3 jeeenteeeer i seeeifinaleeen😁👌👌👌

Anonymkode: 09cb6...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...