Gå til innhold

Farmen kjendis 2019


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

1 time siden, Winza skrev:

Hvem tror dere vinner i dag? Håper på Svein og Ronald, klarer ikke å se for meg at Svein vinner hinderløypen så håper han vinner første konkurransen

Jeg tror Svein kan vinne hindeløpet. Svein eller Tiril. Gårdskonkurransen kan begge også vinne. Alt avhenger av hvilke avtaler Svein har gjort med TV2/produksjonsselskapet. Kan hende han "legger seg" med en eller annen skade/vondt, etter avtale med TV2.  Hvis dere ser på VGTV spårtsklubben/VG-lekene er Svein i god form og koordinert. Men uansett må Tiril gå på en smell om hun skal unngå å vinne; bondejente og olympisk trent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Simpson skrev:

Jeg tror Svein kan vinne hindeløpet. Svein eller Tiril. Gårdskonkurransen kan begge også vinne. Alt avhenger av hvilke avtaler Svein har gjort med TV2/produksjonsselskapet. Kan hende han "legger seg" med en eller annen skade/vondt, etter avtale med TV2.  Hvis dere ser på VGTV spårtsklubben/VG-lekene er Svein i god form og koordinert. Men uansett må Tiril gå på en smell om hun skal unngå å vinne; bondejente og olympisk trent.

Tiril vant kokkekonkuransen og er dermed videre. 

 

Jeg tror Carina kan vinne hinderløypa. Gårdskonkuransen er mer åpen, der har de vel alle en mulighet. 

Anonymkode: fcccb...c38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om Carina Dahl avslørte at hun ikke vinner Farmen i forbindelse med MGP. I et intervju rett før helgens grand prix-finale sa hun noe ala "jeg har aldri vunnet noe jeg har stilt opp i før".... Forsnakkelse?

Anonymkode: 55448...ac7

Nei, det var ikke slik hun formulerte seg, så jeg tror du overtolker. Hun deltok i MGP for tredje gang på lørdag, og så sa hun noe sånt som at hun aldri hadde vunnet, så nå hadde hun lyst til å vinne. Jeg tolket det som at dette kun handlet om MGP, ikke (reality)konkurranser generelt. Forøvrig tror jeg ikke hun vinner Farmen, men jeg tror hun hadde sagt det samme i et MGP-intervju når hun aldri har vunnet MGP, selv om hun skulle ha vunnet Farmen.

Anonymkode: 358a4...9d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg NRK nyheter melder Tiril at hun fra nå, gir seg som toppidrettsutøver.

Er det virkelig noen her som tror et Kathrine eller Carina kan slå Tiril............på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke Carina vinner. Synes ikke noe om at ei som vi bare har sett i et par episoder, (vi som ikke har sumo) plutselig skal komme deisende inn og være i finalen...Bare teit 😐

Anonymkode: 0a4b1...8a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke Carina vinner. Synes ikke noe om at ei som vi bare har sett i et par episoder, (vi som ikke har sumo) plutselig skal komme deisende inn og være i finalen...Bare teit 😐

Anonymkode: 0a4b1...8a6

Hun fikk panikkanfall etter hun ble tatt for juks i matlagingen. Hun er nok redusert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke Carina vinner. Synes ikke noe om at ei som vi bare har sett i et par episoder, (vi som ikke har sumo) plutselig skal komme deisende inn og være i finalen...Bare teit 😐

Anonymkode: 0a4b1...8a6

Hun har jo vært på gård og arbeidet osv like lenge som de andre, til og med lengre enn Johanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Simpson skrev:

Hun fikk panikkanfall etter hun ble tatt for juks i matlagingen. Hun er nok redusert.

Var det grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Var det grunnen?

Trodde det skjedde under en av konkurransene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klukkhøne er en høne som klukker mye.... Virkelig?

Trodde INGEN kom til å gå på den😂😂😂

Anonymkode: ccfa8...4fa

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Var det grunnen?

I Dagbladet.no i dag forteller hun om hendelsen; mye stress, presss, følte seg ikke verdig og etter hun ble tatt i juks så kom anfallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein og Co slapp billig unna juksingen med pizzaer, sjokolade og cola sett i forhold til hvordan Carina ble straffet for 2 skjeer saus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Simpson skrev:

Svein og Co slapp billig unna juksingen med pizzaer, sjokolade og cola sett i forhold til hvordan Carina ble straffet for 2 skjeer saus.

Kanskje Gaute fikk en del av kaken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje Gaute fikk en del av kaken?

Ingen har fått mer ut av Farmen enn Gaute. Merkelig at TV2 har godtatt det, istedenfor å prøve nye programledere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Simpson skrev:

Ingen har fått mer ut av Farmen enn Gaute. Merkelig at TV2 har godtatt det, istedenfor å prøve nye programledere.

Som hvem da? Sturla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Winza skrev:

Som hvem da? Sturla?

Lars Monsen, en annen av vinnerne av Farmen, Petter Northug,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
2 minutter siden, Simpson skrev:

Lars Monsen, en annen av vinnerne av Farmen, Petter Northug,

Eller Justin Bieber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...