Mynona Skrevet 1. februar 2019 #341 Skrevet 1. februar 2019 Tråden er ryddet for personangrep. Mynona, mod.
morhjertegod Skrevet 1. februar 2019 #342 Skrevet 1. februar 2019 Jeg håper Tirill vinner hele greia, hun virker så sympatisk, blid, oppegående og søt. 13
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #343 Skrevet 1. februar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske komisk når Trude sitter på huk i skogen og stryker over et spor i gjørma. Rene indianeren! 😂 Anonymkode: 583e9...3bb hvorfor er det komisk? om du ser på f.eks afrikanske stammer som har perfeksjonert jakt, eller flere folk jakter generelt, så er det en smart måte å sjekke om dyret nettopp har avsatt sporet, og også for å avdekke hva slags dyr det er. Anonymkode: f2d3f...175 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #344 Skrevet 1. februar 2019 På 28.1.2019 den 23.12, Annihilator skrev: Litt teit at han som la dyrehodet på puta til Svein sier at han trodde Svein var mer vant med dyr og slakt og at han mente Svein hadde en kraftig reaksjon. Merkelig, jeg kjenner flere folk som jakter og parterer men aldri opplevd at man skal lage humor av døde dyr. De fleste opptrer med mer respekt ovenfor liv og død selv om det "bare" er et dyr. Skulle tro han hadde enda mer respekt når han faktisk er en troende kristen. Jeg ser bare en dobbeltmoralistisk type som er så ego og full av overfladiskhet, han representerer alt det motsatte av hva kristendommen forhåpentligvis står for. Anonymkode: f2d3f...175 11
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #345 Skrevet 1. februar 2019 Hvis Svein vinner så hoper jeg at vi får høre et seiersrop slik som denne
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #346 Skrevet 1. februar 2019 Så er jukset i gang: https://www.dagbladet.no/kjendis/bestilte-pizza-til-farmen-garden-fikk-illsint-gaute-pa-nakken/70695043 Anonymkode: 27f70...b1f 7
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #347 Skrevet 1. februar 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så er jukset i gang: https://www.dagbladet.no/kjendis/bestilte-pizza-til-farmen-garden-fikk-illsint-gaute-pa-nakken/70695043 Anonymkode: 27f70...b1f Håper virkelig at de viser når Gaute kjefter på dem, alltid artig å se på når Gaute er fyrt Håper det blir en ekstra tvekamp som straff! Endret 1. februar 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #348 Skrevet 1. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så er jukset i gang: https://www.dagbladet.no/kjendis/bestilte-pizza-til-farmen-garden-fikk-illsint-gaute-pa-nakken/70695043 Anonymkode: 27f70...b1f Ja, anført av den kristne Runar. Anonymkode: efa69...c85 8
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #349 Skrevet 1. februar 2019 (endret) . Endret 1. februar 2019 av Winza
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #350 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, anført av den kristne Runar. Anonymkode: efa69...c85 Overrasker meg ikke at det var hans idé, nei. For en lømmel og slabbedask! Den fyren er noe av det ekleste jeg har sett på TV og jeg snakker ikke om utseendet hans om noen skulle tro det. Snakker om den ufordragelige oppførselen hans. Makan til lusen fyr har jeg sjelden sett! stakkars Carola som har vært gift med han. Anonymkode: 3c05f...bb7 9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #351 Skrevet 1. februar 2019 8 minutter siden, Winza skrev: Håper virkelig at de viser når Gaute kjefter på dem, alltid artig å se på når Gaute er fyrt Håper det blir en ekstra tvekamp som straff! Håper jeg og. Tror Gaute er av typen som klikker helt når han først blir sinna. Anonymkode: 3c05f...bb7 2
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #352 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper jeg og. Tror Gaute er av typen som klikker helt når han først blir sinna. Anonymkode: 3c05f...bb7 I 2004 så ble han lynings når de hadde smuglet inn godteri, mengden er langt i fra så stor som nå og allerede den gang måtte de ut i en ekstra tvekamp. Hadde vært rått om det skjedde nå 😅
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #353 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, Winza skrev: I 2004 så ble han lynings når de hadde smuglet inn godteri, mengden er langt i fra så stor som nå og allerede den gang måtte de ut i en ekstra tvekamp. Hadde vært rått om det skjedde nå 😅 Haha, så kult. Jeg så ikke på farmen den gang, så det første gang for 4-5 år siden. Nu e æ lyyyyyyyynings! Anonymkode: 3c05f...bb7
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #354 Skrevet 1. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, så kult. Jeg så ikke på farmen den gang, så det første gang for 4-5 år siden. Nu e æ lyyyyyyyynings! Anonymkode: 3c05f...bb7 https://www.tv2.no/v/1129920/ Jeg så på 2004, 2007 og 2008 sesongene men har blitt påminnet mye av det som skjedde via Google, husket veldig lite fra før av Jeg bruker å huske høydepunkter fra sesongene vanligvis Jeg hadde aldri hørt ordet lynings før jeg så det på farmen
LiseTV Skrevet 1. februar 2019 #355 Skrevet 1. februar 2019 Runar er en sær type,liker han ikke. Håper han kommer i tvekamp og ryker ut, men ikke før noen uker. Han lager jo show. Svein lager mye moro, og håper han kommer til finalen. Har sett alle episoder av Farmen siden første sending. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #357 Skrevet 1. februar 2019 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Går det bare man og ons nå? Nei. Mandag, onsdag og søndag Anonymkode: fb0d3...b00
WhiteSwan Skrevet 1. februar 2019 #358 Skrevet 1. februar 2019 På 31.1.2019 den 7.39, AnonymBruker skrev: Trude skaper jo litt liv og engasjement! Det er viktig i et sånt program som dette. mens Donna er mer typisk dame som gråter over dyra og ikke tåler så mye. Det blir fort opplevd som sutring. Samtidig er det fint i et sånt program at det er mange ulike typer med, ellers skjer det ikke så mye. Konflikt og diskusjon er jo god tv i et sånt program! Jeg håper at Donna velger Katrine og at hun ryker ut... Anonymkode: 3b53e...b12 Enkelte ting skal man ikke måtte tåle. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2019 #359 Skrevet 1. februar 2019 De som produserer "Farmen" gir jo selvfølgelig blanke pokker i om noen (eller samtlige) deltakere forsøker å jukse alt de klarer. Selv om TV 2 oppdager juks når dette foregår, så er det ikke sikkert at de gidder å løfte en finger for å hindre dette - eller komme med konsekvenser mot deltakerne. All juks, smugling, hjelp som enkelte deltakere får = mer oppmerksomhet på sosiale medier / nettaviser = mer oppmerksomhet til Farmen og TV 2 = en ren PR-kampanje for TV-kanalen og programmet = enda flere TV-seere som blir intressert i å følge med på TV2 sine programmer. Det ble jo skrevet en del om juks (spesielt under selve finalen!) for bare en eller to sesonger siden også. Men en del TV-seere fortsetter jo tydeligvis å følge med på dette showet uansett... Anonymkode: 78f15...90b 1
Gjest Winza Skrevet 1. februar 2019 #360 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De som produserer "Farmen" gir jo selvfølgelig blanke pokker i om noen (eller samtlige) deltakere forsøker å jukse alt de klarer. Selv om TV 2 oppdager juks når dette foregår, så er det ikke sikkert at de gidder å løfte en finger for å hindre dette - eller komme med konsekvenser mot deltakerne. All juks, smugling, hjelp som enkelte deltakere får = mer oppmerksomhet på sosiale medier / nettaviser = mer oppmerksomhet til Farmen og TV 2 = en ren PR-kampanje for TV-kanalen og programmet = enda flere TV-seere som blir intressert i å følge med på TV2 sine programmer. Det ble jo skrevet en del om juks (spesielt under selve finalen!) for bare en eller to sesonger siden også. Men en del TV-seere fortsetter jo tydeligvis å følge med på dette showet uansett... Anonymkode: 78f15...90b Juks skulle blitt slått hardere ned på, slik som de gjorde før i farmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå