Gå til innhold

Sex med PT, hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og PTen min hadde spontan sex etter forrige time. Bra opplevelse, gjensidig og alt det der, men det er noe som skurrer i og med at han ikke har tatt kontakt siden det skjedde tidlig i forrige uke. Jeg har lagt han til på face uten at han har bekreftet. Jeg synes det er rart å skulle møte opp til neste time uten å ha snakket om det og er livredd for at han skal late som ingenting.  Ettersom han er PTen min og er den som har gjort noe veldig uprofesjonelt (selvom jeg var helt med på det) og sikkert ti år eldre enn meg, så synes jeg han har et ansvar. Tanker? Kan jeg sende han en melding og be om at vi prater om det før timen? Eller bør jeg akseptere å bare møte opp og se hva som skjer, med fare for at han later som ingenting?

Anonymkode: 0b55d...c8b

Så utrolig lite profesjonell PT du har ! Ligge rundt med kunder! What!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg håper bare dere brukte kondom. Hvis ikke bør du bekymre deg mer for hva han har smittet deg med enn hva dere skal si til hverandre neste gang. Eller dere kan snakke om multiresistent syfilis når dere sees igjen. Han er jo sikkert et vandrende smittereservoir. 

Typisk KG-svar.

Anonymkode: b24b3...9cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe en seriøs arbeidsgiver vil ønske å vite noe om. Kan ikke ha en ansatt som baiser over kundene og oppfører seg slik at kundene føler de må bytte til en konkurrent ...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Horten Market said:

Dette er noe en seriøs arbeidsgiver vil ønske å vite noe om. Kan ikke ha en ansatt som baiser over kundene og oppfører seg slik at kundene føler de må bytte til en konkurrent ...

TS burde først sjekke om PTen fakturerte for sexen. Om han gjorde det har TS gjort seg skyldig i kjøp av seksuelle tjenester.  Å ligge med PTen må sees på som å få en håndjager etter thaimassasje. 

Anonymkode: 41a01...fa0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og PTen min hadde spontan sex etter forrige time. Bra opplevelse, gjensidig og alt det der, men det er noe som skurrer i og med at han ikke har tatt kontakt siden det skjedde tidlig i forrige uke. Jeg har lagt han til på face uten at han har bekreftet. Jeg synes det er rart å skulle møte opp til neste time uten å ha snakket om det og er livredd for at han skal late som ingenting.  Ettersom han er PTen min og er den som har gjort noe veldig uprofesjonelt (selvom jeg var helt med på det) og sikkert ti år eldre enn meg, så synes jeg han har et ansvar. Tanker? Kan jeg sende han en melding og be om at vi prater om det før timen? Eller bør jeg akseptere å bare møte opp og se hva som skjer, med fare for at han later som ingenting?

Anonymkode: 0b55d...c8b

Hvorfor skulle han tatt kontakt eller lagt deg til på facebook? Du kan jo sende han en melding, men for han er det nok ikke så uvanlig å ha sex med klienter - han har kanskje ikke tenkt så mye over det da. Har 2 PT-er i min utvidede omgangskrets og de har sammenlagt minst pult i alle fall 50 klienter over 2-3 år. Høres ut som en helt vanlig greie når de prater.

Hvor ung er du?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Typisk KG-svar.

Anonymkode: b24b3...9cc

Det er ikke noe galt med at folk håper Ts brukte kondom når hun hadde sex med Mr.Pt. Jeg har lest laaaaaaangt dummere råd/håp på KG enn akkurat det.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg lurer på er, hvor gammel er du?

Lurer også litt på hvorfor du adda han på facebook, det hadde jeg aldri gjort om jeg lå med PTen min. Kunne sikkert gjort det etter neste time med han, for å føle litt på vibbene først... Du får dukke opp på timen og føle deg på stemningen, hvis det ikke blir prat om sexen - så lat som ingenting og fullfør programmet. Hvis du vil ha sex med han igjen så gjør du det også, men da burde dere ta en prat etter sexen, om at du føler litt på det. Typisk oss kvinner å overtenke og bli "betatte"etter et samleie..

Mest sannsynlig er ikke du den første eller siste som har sex med han på det studioet. Egentlig ganske kvalmt.

Anonymkode: f71bd...37a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han angrer vel, vet at han har driti seg ut og er redd for å miste jobben sin? Å legge deg til, vil jo bare være å fortsette å være uprofesjonell. Tror du kan forvente at han ikke lenger er PT for deg, når du kommer på trening, uten at han gjør det for å være ond.

Anonymkode: 5d734...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begriper ikke at folk skal gjøre så mye ekstra ut av et pul. For meg hadde alt vært som normalt etterpå. 

Slik folk stresser med dette skulle en tro at puling var noe forferdelig som gjorde til at ting forandret seg etterpå.

Anonymkode: c0f8f...b7f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så flaut! Hadde byttet treningssenter om jeg var så dum at jeg spredde beina for en som sikkert høvler over alle som lar han..... 

Anonymkode: cf75f...da8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

fikk du orgasme?

Anonymkode: dcb65...e95

😂

Anonymkode: c0f8f...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du også hatt spontan sex med læreren din?😄

Anonymkode: 9b5c0...29d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han omskjært? Og hvor hadde dere denne spontane sexen? 

Anonymkode: c93c7...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så mange bedrevitere her inne. Takk for de seriøse og velmenende svarene jeg fikk, alt er i skjønneste orden 🙂

Anonymkode: 0b55d...c8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff så mange bedrevitere her inne. Takk for de seriøse og velmenende svarene jeg fikk, alt er i skjønneste orden 🙂

Anonymkode: 0b55d...c8b

Hva betyr det? Fikk du svar fra han? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre lat som ingenting. Fokuser på treninga. Det trenger ikkje å bety noko.

Anonymkode: 6cf38...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og PTen min hadde spontan sex etter forrige time. Bra opplevelse, gjensidig og alt det der, men det er noe som skurrer i og med at han ikke har tatt kontakt siden det skjedde tidlig i forrige uke. Jeg har lagt han til på face uten at han har bekreftet. Jeg synes det er rart å skulle møte opp til neste time uten å ha snakket om det og er livredd for at han skal late som ingenting.  Ettersom han er PTen min og er den som har gjort noe veldig uprofesjonelt (selvom jeg var helt med på det) og sikkert ti år eldre enn meg, så synes jeg han har et ansvar. Tanker? Kan jeg sende han en melding og be om at vi prater om det før timen? Eller bør jeg akseptere å bare møte opp og se hva som skjer, med fare for at han later som ingenting?

Anonymkode: 0b55d...c8b

Da melder du hann inn til sjefen, så han får sparken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

PT Åge?

Anonymkode: ebd77...715

Ja, det var ham

Anonymkode: 53542...0a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...