Gå til innhold

Sex med PT, hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og PTen min hadde spontan sex etter forrige time. Bra opplevelse, gjensidig og alt det der, men det er noe som skurrer i og med at han ikke har tatt kontakt siden det skjedde tidlig i forrige uke. Jeg har lagt han til på face uten at han har bekreftet. Jeg synes det er rart å skulle møte opp til neste time uten å ha snakket om det og er livredd for at han skal late som ingenting.  Ettersom han er PTen min og er den som har gjort noe veldig uprofesjonelt (selvom jeg var helt med på det) og sikkert ti år eldre enn meg, så synes jeg han har et ansvar. Tanker? Kan jeg sende han en melding og be om at vi prater om det før timen? Eller bør jeg akseptere å bare møte opp og se hva som skjer, med fare for at han later som ingenting?

Anonymkode: 0b55d...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper bare dere brukte kondom. Hvis ikke bør du bekymre deg mer for hva han har smittet deg med enn hva dere skal si til hverandre neste gang. Eller dere kan snakke om multiresistent syfilis når dere sees igjen. Han er jo sikkert et vandrende smittereservoir. 

Anonymkode: f4923...1b1

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har gitt lyd fra seg, og ikke har bekreftet på Facebook - så var du intet annet enn et ligg denne dagen, og sannsynligheten for at det blir noe mer enn bare ligg fremover også. 

Så hvis du ønsker å ha flere ligg med han, så gjør du det. Men ikke ha større forhåpninger enn det. 

Anonymkode: 5aaa9...4b7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke har gitt lyd fra seg, og ikke har bekreftet på Facebook - så var du intet annet enn et ligg denne dagen, og sannsynligheten for at det blir noe mer enn bare ligg fremover også. 

Så hvis du ønsker å ha flere ligg med han, så gjør du det. Men ikke ha større forhåpninger enn det. 

Anonymkode: 5aaa9...4b7

Har ingen forhåpninger. Vet bare ikke om jeg greier en time der han later som at ingenting har skjedd, kan ikke tenke meg noe mer kleint. Samtidig vil jeg gjerne fullføre treningsprogrammet vårt da jeg er ordentlig inne i det med god progresjon og motivasjon.

Anonymkode: 0b55d...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen forhåpninger. Vet bare ikke om jeg greier en time der han later som at ingenting har skjedd, kan ikke tenke meg noe mer kleint. Samtidig vil jeg gjerne fullføre treningsprogrammet vårt da jeg er ordentlig inne i det med god progresjon og motivasjon.

Anonymkode: 0b55d...c8b

Kan du få byttet til en annen PT?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper bare dere brukte kondom. Hvis ikke bør du bekymre deg mer for hva han har smittet deg med enn hva dere skal si til hverandre neste gang. Eller dere kan snakke om multiresistent syfilis når dere sees igjen. Han er jo sikkert et vandrende smittereservoir. 

Anonymkode: f4923...1b1

Takk for omtanken, men kan du ikke lage egne tråder om det du er opptatt av?

Anonymkode: 0b55d...c8b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hulderen skrev:

Kan du få byttet til en annen PT?

Jo, det skal jeg vurdere hvis han ikke vil håndtere det her ordentlig. Men han vil jo fortsatt være i treningssenteret samtidig som meg så det er ikke optimalt. Samtidig er han veldig dyktig og flink til å motivere.

Anonymkode: 0b55d...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt pt eller lat som ingenting og ikke flørt mer neste gang. Gå med ryggen rak derfra. Han vil åpenbart ikke ha noe kontakt videre ut over de timene du betaler han for og du er nok bare en av mange ungjenter han knuller. Ekkelt håper ikke du vil ha sex med han igjen.  Han har sikkert kone/dame og greier. 

Anonymkode: c3cdf...fd1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det skal jeg vurdere hvis han ikke vil håndtere det her ordentlig. Men han vil jo fortsatt være i treningssenteret samtidig som meg så det er ikke optimalt. Samtidig er han veldig dyktig og flink til å motivere.

Anonymkode: 0b55d...c8b

Du er nok ikke den første han har høvlet over på treningssenteret. Tror ikke du burde forvente deg noe stor greie fra han, kan ikke se for meg at han kommer til å snakke med deg om det heller. 
Og hvorfor måtte du legge han til etter dere hadde sex? muligens skremt han litt. 

Og hva er det egentlig du er så nødt til å snakke med han om? Ja dere hadde sex, verdens mest naturlige ting. Gå videre, tren, ha det fint. Plutselig så ligger dere der igjen å puler, bare pass på at han ikke puler alt for mye i arbeidstiden sin..

"PT gigolo" 

Anonymkode: 56a66...b4b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i helsike endte du opp å knulle pt etter timen? Bytt PT. Og knip beina igjen til neste gang. 

Anonymkode: c8a48...0b9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er nok ikke den første han har høvlet over på treningssenteret. Tror ikke du burde forvente deg noe stor greie fra han, kan ikke se for meg at han kommer til å snakke med deg om det heller. 
Og hvorfor måtte du legge han til etter dere hadde sex? muligens skremt han litt. 

Og hva er det egentlig du er så nødt til å snakke med han om? Ja dere hadde sex, verdens mest naturlige ting. Gå videre, tren, ha det fint. Plutselig så ligger dere der igjen å puler, bare pass på at han ikke puler alt for mye i arbeidstiden sin..

"PT gigolo" 

Anonymkode: 56a66...b4b

Det er noe veldig feil når man «blir skremt» av en FB forespørsel fra noen men kan ha sex med vedkommende etter eget godtbefinnende. 

TS: dette høres ikke bra ut. Representerer vedkommende et seriøst senter? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er voksne folk. Gå på neste time og lat som ingenting. Ikke alle mannfolk tenker at de må sende en melding eller ringe etter sex. Han ser deg jo på neste time, regner med han tar det opp da. Hvis ikke tar du det opp, får det avklart, om det var en engangs greie fra din side så sier du det. Ikke la det bli klein stemning, det er "bare" sex.

Anonymkode: 4e5b4...634

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det uprofesjonelle og stedet for sexen til side så er vel dette bare litt klassisk one night, han vil bare ha sex og ikke være noe venner på face eller se om det kan bli noe "mer". Han har vel sikkert dame/kone som du ville sett om dere ble FB-venner, da vil han aldri akseptere en friend request uten at dette er avklart først.

Du kan sende en SMS eller en melding på messenger (som man kan gjøre uten å være FB-venner) om du vil lufte ut noe. Han kunne også godt gjort det samme og sendt en takk for i går-greie, synes det er vanlig pule-kutyme eller hva man skal kalle det, men han tenker vel kanskje også bare at dere ses jo snart og kan prate om det da.

Hvis han later som ingenting så kan jo bare du ta det opp.

Anonymkode: d4c81...82b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cerruti skrev:

Ikke lag noe mer rundt dette. Lat som ingenting. Tren og bare vær vanlig. 

Ja, det tenker jeg også. Det er ikke noe å prate om. 

Anonymkode: 16602...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det uprofesjonelle og stedet for sexen til side så er vel dette bare litt klassisk one night, han vil bare ha sex og ikke være noe venner på face eller se om det kan bli noe "mer". Han har vel sikkert dame/kone som du ville sett om dere ble FB-venner, da vil han aldri akseptere en friend request uten at dette er avklart først.

Du kan sende en SMS eller en melding på messenger (som man kan gjøre uten å være FB-venner) om du vil lufte ut noe. Han kunne også godt gjort det samme og sendt en takk for i går-greie, synes det er vanlig pule-kutyme eller hva man skal kalle det, men han tenker vel kanskje også bare at dere ses jo snart og kan prate om det da.

Hvis han later som ingenting så kan jo bare du ta det opp.

Anonymkode: d4c81...82b

Takk for svar! Jeg er veldig enig i at det er vanlig kutyme å sende en melding og kunne gjort det selv, men forventet egentlig at han skulle gjøre det og derfor tenker jeg at noe skurrer når det er helt tyst. Og derfor igjen frykter jeg at det bare blir kleint på timen. Men ok, jeg sender avgårde en melding 🙂

(Jeg vet at han ikke har dame altså. Spontan betyr ikke fullstendig ugjennomtenkt og utilregnelig i gjerningsøyeblikket.)

Anonymkode: 0b55d...c8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og PTen min hadde spontan sex etter forrige time. Bra opplevelse, gjensidig og alt det der, men det er noe som skurrer i og med at han ikke har tatt kontakt siden det skjedde tidlig i forrige uke. Jeg har lagt han til på face uten at han har bekreftet. Jeg synes det er rart å skulle møte opp til neste time uten å ha snakket om det og er livredd for at han skal late som ingenting.  Ettersom han er PTen min og er den som har gjort noe veldig uprofesjonelt (selvom jeg var helt med på det) og sikkert ti år eldre enn meg, så synes jeg han har et ansvar. Tanker? Kan jeg sende han en melding og be om at vi prater om det før timen? Eller bør jeg akseptere å bare møte opp og se hva som skjer, med fare for at han later som ingenting?

Anonymkode: 0b55d...c8b

Uprofft av dere begge, men gjort er gjort. Du sier det var en bra opplevelse. Han har ikke tatt kontakt, da bør du ta kontakt å fortelle hva du har på hjertet. Fortell han hva du synest om opplevelsen, at du gjerne vil trene videre med han. Gjerne ta en prat på tøf før dere møtes igjen, da tar du opp om du/han vil fortsatt ha sex. Eller la det bli en engangs greie.

Anonymkode: f9b21...258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg ikke sagt et ord om. Jeg hadde møtt opp og latt som ingenting selv. Virker som du håper på noe mer? 

Anonymkode: 2cffb...32a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...