Gå til innhold

Voldtekts anklager mot Cristiano Ronaldo


Gjest Laduena87

Anbefalte innlegg

Hvorfor skulle en superstjerne som har tilgang på så mye damer han måtte ønske velge å voldta ei jente for å få seg noe? Er flusst av saker der jenter ønsker seg lettjente penger for å gå ut i media. De tjener store penger på det og får masse oppmerksomhet. Lukter svidd lang vei. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.10.2018 den 10.31, bukken83 skrev:
 

Hvorfor skulle en superstjerne som har tilgang på så mye damer han måtte ønske velge å voldta ei jente for å få seg noe? Er flusst av saker der jenter ønsker seg lettjente penger for å gå ut i media. De tjener store penger på det og får masse oppmerksomhet. Lukter svidd lang vei. 

Noen tenner på voldtekt da. Det er ganske åpenbart at  han er skyldig. Han har tidligere vært anklaget for det samme, han betalte henne penger for å holde kjeft og advokatene hans bestrider ikke dokumentene Der Spigel legger frem. 

Endret av Puny
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Puny skrev:
 

Noen tenner på voldtekt da. Det er ganske åpenbart at  han er skyldig. Han HAF tidligere vært anklaget for det samme, han betalte henne penger for å holde kjeft og advokatene hans bestrider ikke dokumentene Der Spigel legger frem. 

Tror bare du skulle ønske at han hadde gjort det. Jeg velger å tro minst mulig før saken er avgjort. Sånne beskyldninger kommer hele tiden fra jenter som ser for seg lettjente penger. Hun har vel brukt opp de 3 millionene hun fikk. Når man er toppidrettsutøver så har man ikke tid til å være i en rettsak mot falske anklager hele tiden. Syns det er tåpelig med jenter som bruker navnet til Ronaldo for å tjene seg lettjente penger. Men skal la dommeren avgjøre skyldspørsmålet, men tror det er 99% sikkert at han blir frikjent. Hvis han blir det håper jeg hun må betale tilbake de tre millionene hun hadde fått fra han.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
På 2.10.2018 den 22.11, Poit skrev:
 

Når dette er argumentene man må ty til, så har man allerede tapt.

For så vidt sant! Beklager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
10 timer siden, himmeloghav skrev:
 

Dette blir slutten for Ronaldo. Anal voldtekt! 

Sånn som jeg ser det så lover det ikke godt. Jeg synes det hele er utrolig trist og jeg er skikkelig skuffet. Misforstå meg rett, blir han kjent skyldig så håper jeg at noe godt kan komme utav dette. Kanskje flere kvinner OG menn som også har opplevd opplevd overgrep nå for mot til å stå frem. Blir han kjent uskyldig så har nok merkevare, verdi og karakter fått seg en real knekk. Når det er sagt ( bare for å unngå mistforståelser) grunnen til jeg blir lei meg er ikke at jeg ikke ønsker han skal stå til rette for de anklagene mot ham. Jeg blir lei meg fordi jeg så opp til ham, jeg synes han er tidenes utøver. Jeg trekker paralleller til Lance Armstrong, det er også en sak jeg synes var utrolig trist. Jeg er nok over gjennomsnittet fan av ronaldo, derfor tråden! Takk for deltagelse og angående kommentaren «skaff seg et liv» så beklager jeg (ble litt furt pga jeg er skuffet og lei meg over dette) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
1 time siden, bukken83 skrev:
 

Hvorfor skulle en superstjerne som har tilgang på så mye damer han måtte ønske velge å voldta ei jente for å få seg noe? Er flusst av saker der jenter ønsker seg lettjente penger for å gå ut i media. De tjener store penger på det og får masse oppmerksomhet. Lukter svidd lang vei. 

Men hvorfor skulle han ikke? Mektige menn og kvinner er vel kanskje vandt med å få det som de vil. En annen ting er jo at kanskje kjendiser, rike mennesker med enorm innflytelse kan oppleves (i mangel på bedre ord) truende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke mene stort siden jeg ikke vet hva som har skjedd. Det jeg vet er at rike og pene menn også kan voldta, at det kan være svært vanskelig å bevise at en voldtekt faktisk har skjedd og særlig om det var en god stund siden, og jeg vet at det finnes kvinner som er villige til å gå langt for penger eller berømmelse. Jeg vet også at steinrike fotballspillere har tilgang til de beste forsvarerne som kan hjelpe dem ut av leie kniper. Vi får bare vente og se hva som skjer, vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, hind said:
 

Jeg kan ikke mene stort siden jeg ikke vet hva som har skjedd. Det jeg vet er at rike og pene menn også kan voldta, at det kan være svært vanskelig å bevise at en voldtekt faktisk har skjedd og særlig om det var en god stund siden, og jeg vet at det finnes kvinner som er villige til å gå langt for penger eller berømmelse. Jeg vet også at steinrike fotballspillere har tilgang til de beste forsvarerne som kan hjelpe dem ut av leie kniper. Vi får bare vente og se hva som skjer, vel? 

Heldigvis ble jenta ivaretatt på akuttmottaket, og det ble foretatt undersøkelser. Dokumentasjonen fra der Spiegel er også veldig tydelig. 

Man skal aldri forhåndsdømme noen, så enig at vi må vente, men jenta har en sterk sak. 

Kampen blir tøff, og det å rippe opp i gamle sår blir svært vanskelig for henne, men tror hun merker støtten hun har blant folk verden over som er lei av maktmisbruk fra mannlige kjendiser. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, bukken83 skrev:
 

Hvorfor skulle en superstjerne som har tilgang på så mye damer han måtte ønske velge å voldta ei jente for å få seg noe? Er flusst av saker der jenter ønsker seg lettjente penger for å gå ut i media. De tjener store penger på det og får masse oppmerksomhet. Lukter svidd lang vei. 

Det der er berre tull. Valdtekt handlar ofte ikkje berre om sex, men og om ein følelse av makt. Ein kan og snu bordet litt og tenka at ein mann som er van med å få det som han vil pga utsjånad og status vil ha problem med å ta eit nei for eit nei; alle vil vel liggja med meg? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, decker said:
 

Det der er berre tull. Valdtekt handlar ofte ikkje berre om sex, men og om ein følelse av makt. Ein kan og snu bordet litt og tenka at ein mann som er van med å få det som han vil pga utsjånad og status vil ha problem med å ta eit nei for eit nei; alle vil vel liggja med meg? 

Helt enig. Tror mange lar seg blende av at Ronaldo på den tiden var 'verdens mest ettertraktede ungkar'. Klart han var vant til å få det slik han ville. Det gjorde det kanskje enda vanskeligere for ham å takle et nei? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Papirfly, mod. 

Endret av Papirfly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
På 3.10.2018 den 2.55, Rihannon skrev:
 

Har alltid trodd han var homofil og at han brukte fine damer som feks Irina Shayk som et skalkeskjul. Siden han har fått hele 3 barn "alene" via surrogati mens han har vert i lengre forhold med disse modellene. Synes det er veldig sært. Irina fikk jo selv barn med Bradley Cooper kort tid etter bruddet med Ronaldo, så tydelig at hun også ønsket barn.

Men når det kommer til disse voldtektsanklagene tenker jeg at han definitivt er skyldig. Ingen er vel så dumme at de betaler over 3 millioner kroner for at noen skal "holde kjeft" om det ikke finnes noe sannhet i anklagen. Greit nok at 3 mill sikkert er lommerusk for han. Men blir jo fort "sport" av det om det kommer ut at det er så lett å melke han for penger.. Dikte opp en usann historie, så overfører han et 6 sifret beløp for at en ikke skal fortelle det til pressen.. Mannen lukter skyldig lang vei..

Jeg skjønner tankegangen din, men så er det viktig å tenke på at en sånn deal er helt vanlig i USA. En rettsprosess kan bli langvarig og kanskje dyrere. Du må huske på at i 2009-2010 gikk Ronaldo fra United til real Madrid! Hans merkevare og verdi for Real Madrid var skyhøy. Et god grunn til å gjøre en sånn deal er nettop for å beskytte seg selv og sitt rykte, særlig når  han nettop hadde gått over til en av verdens beste klubber! Mange sier at det kan bli sport i å beskylde han for voldtekt pga han har betalt seg ut engang tidligere. Det som skiller denne saken fra tidligere er at det faktisk virker ut som om bevisene er der! Vi får bare vente og se. Jeg håper han blir frikjent, er han skyldig så må ha ta konsenkvensene. Takk for dine tanker rundt det hele, du har gode poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
På 6.10.2018 den 11.00, bukken83 skrev:
 

Tror bare du skulle ønske at han hadde gjort det. Jeg velger å tro minst mulig før saken er avgjort. Sånne beskyldninger kommer hele tiden fra jenter som ser for seg lettjente penger. Hun har vel brukt opp de 3 millionene hun fikk. Når man er toppidrettsutøver så har man ikke tid til å være i en rettsak mot falske anklager hele tiden. Syns det er tåpelig med jenter som bruker navnet til Ronaldo for å tjene seg lettjente penger. Men skal la dommeren avgjøre skyldspørsmålet, men tror det er 99% sikkert at han blir frikjent. Hvis han blir det håper jeg hun må betale tilbake de tre millionene hun hadde fått fra han.

Veldig gode poeng, en slik avtale er ganske vanlig og inngå i USA. Men de dokumentene fra Der Spiegel er grundige og de stiller ronaldo i et meget dårlig lys. Jeg er spent på å se prosessen videre. Med det sagt, hvordan han klarer å gå på banen under dette presset og attpåtil score, det er intet mindre enn fenomenalt. Ronaldo ble også kjent skyldig i skattesnusk, samme dag han fikk dommen (tror det var samme dag) gikk han også på banen, denne gangen med tre mål! Han er en maskin, fenomenal kanskje tidenes beste fotballspiller. Karrieren kan bare ikke ende på denne måten, det hadde vært tragisk. Hva tenker du om en evt rettsprosess? Hva er sjangsen for en frikjennelse?  Vil rettssaken isåfall holdes i USA? Om skyldig, har Portugal utleveringsavtale med USA? Dette kan jeg svært lite om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Laduena87 skrev:
 

Jeg skjønner tankegangen din, men så er det viktig å tenke på at en sånn deal er helt vanlig i USA. En rettsprosess kan bli langvarig og kanskje dyrere. Du må huske på at i 2009-2010 gikk Ronaldo fra United til real Madrid! Hans merkevare og verdi for Real Madrid var skyhøy. Et god grunn til å gjøre en sånn deal er nettop for å beskytte seg selv og sitt rykte, særlig når  han nettop hadde gått over til en av verdens beste klubber! Mange sier at det kan bli sport i å beskylde han for voldtekt pga han har betalt seg ut engang tidligere. Det som skiller denne saken fra tidligere er at det faktisk virker ut som om bevisene er der! Vi får bare vente og se. Jeg håper han blir frikjent, er han skyldig så må ha ta konsenkvensene. Takk for dine tanker rundt det hele, du har gode poeng. 

Hvor vanlig det er å "betale seg" unna rettsprosesser vet jeg ingenting om. Trodde ingen gjorde det lenger etter hva Michael Jackson gjennomgikk.. Den mentale belastningen det medførte tok nok knekken på han. En skal ha passe dårlige rådgivere rundt seg for å finne på å betale noen for å holde kjeft om det. Som regel kommer slike ting for en dag på en eller annen måte.. Men han har vel god "erfaring" med at alt kan kjøpes for penger. Han betalte tross alt barnemoren til førstefødte en formue for å holde munnen lukket for evig og alltid.  Ronaldo skal også ha et krav om at barnemoren aldri vil prøve å oppsøke sønnen. For dette skal han ha ført over rundt 100 millioner kroner. Hvilke menneske er villig til å selge sitt barn må gudene vite, om en ikke var så fattig at en ikke kunne gi det et verdig liv. Han har jo fått 2 barn til via surrogati, så de er jo kjøpt og betalt de også.. Trolig fra fattige/desperate kvinner.. Tror det er lett å mister helt "bakkekontakten" når man opplever suksess, rikdom og heltedyrking på de nivået han har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
3 timer siden, Rihannon skrev:
 

Hvor vanlig det er å "betale seg" unna rettsprosesser vet jeg ingenting om. Trodde ingen gjorde det lenger etter hva Michael Jackson gjennomgikk.. Den mentale belastningen det medførte tok nok knekken på han. En skal ha passe dårlige rådgivere rundt seg for å finne på å betale noen for å holde kjeft om det. Som regel kommer slike ting for en dag på en eller annen måte.. Men han har vel god "erfaring" med at alt kan kjøpes for penger. Han betalte tross alt barnemoren til førstefødte en formue for å holde munnen lukket for evig og alltid.  Ronaldo skal også ha et krav om at barnemoren aldri vil prøve å oppsøke sønnen. For dette skal han ha ført over rundt 100 millioner kroner. Hvilke menneske er villig til å selge sitt barn må gudene vite, om en ikke var så fattig at en ikke kunne gi det et verdig liv. Han har jo fått 2 barn til via surrogati, så de er jo kjøpt og betalt de også.. Trolig fra fattige/desperate kvinner.. Tror det er lett å mister helt "bakkekontakten" når man opplever suksess, rikdom og heltedyrking på de nivået han har.

Man er ikke nødvendigvis et dårlig menneske fordi man tyr til surrogati! Det og betale seg ut fra rettssaker er heller ikke uvanlig. Man kan stille spørsmål rent etisk! Det livet han lever er totalt anderledes enn våres liv. Men du har meget gode poeng. Vi får se hva som skjer videre. En utrolig spennende sak og følge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er virkelig ille i denne saken her, som ingen våger å skrive om, er at kvinnen som opplevde seg voldtatt, inngikk en avtale med Ronaldo som straff for det han skal ha gjort. Hun fikk visstnok et større pengebeløp. Mannen har altså fått den straffen kvinnen mente var rett og rimelig for 10 år siden, så tar hun saken opp igjen nå som om mannen er ustraffet for ugjerningen. Prinsippet i den siviliserte verden er at når en straff er sonet, er den oppgjort og ferdig.

Det disse intellektuelt svakt utstyrte damene ikke skjønner, er at denne typen brudd med vestlig rettstenkning baner veien for sharia-prinsipper. Feministene ønsker sharia mot menn velkommen, men de skjønner ikke at den til syvende og sist vil ramme dem selv isteden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.10.2018 den 10.31, bukken83 skrev:
 

Hvorfor skulle en superstjerne som har tilgang på så mye damer han måtte ønske velge å voldta ei jente for å få seg noe? Er flusst av saker der jenter ønsker seg lettjente penger for å gå ut i media. De tjener store penger på det og får masse oppmerksomhet. Lukter svidd lang vei. 

Fordi: Jeg har selv vært i miljøer med ekstremt rike og berømte. Mange (ikke alle) av disse tror de kan gjøre hva de vil. Eksempel: "Grab them by the pussy". 

Jeg har selv blitt forsøkt voldtatt av en meget kjent internasjonal fotballmanager. Han trodde faktisk at han kunne gjøre hva han ville mot meg. Fordi han var veldig rik. Og berømt. 

Jeg sier ikke at Ronaldo er skyldig. Men det ville ikke overraske meg veldig om han er skyldig. 

Det er ikke snakk om at man "kan få alle damer man vil". Det er også snakk om å kanskje også få de damene som ikke vil. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
2 minutter siden, Dolce skrev:
 

Fordi: Jeg har selv vært i miljøer med ekstremt rike og berømte. Mange (ikke alle) av disse tror de kan gjøre hva de vil. Eksempel: "Grab them by the pussy". 

Jeg har selv blitt forsøkt voldtatt av en meget kjent internasjonal fotballmanager. Han trodde faktisk at han kunne gjøre hva han ville mot meg. Fordi han var veldig rik. Og berømt. 

Jeg sier ikke at Ronaldo er skyldig. Men det ville ikke overraske meg veldig om han er skyldig. 

Det er ikke snakk om at man "kan få alle damer man vil". Det er også snakk om å kanskje også få de damene som ikke vil. 

Jeg ser ikke at dine erfaringer er relevant i diskusjonen, på Internett kan man si hva man vil uavhengig av hva som er sannheten! På lik linje som hvem som helst kan beskylde noen for voldtekt. Trist om det stemmer det du hevder å ha opplevd. Gode tanker til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Laduena87 skrev:
 

Jeg ser ikke at dine erfaringer er relevant i diskusjonen, på Internett kan man si hva man vil uavhengig av hva som er sannheten! På lik linje som hvem som helst kan beskylde noen for voldtekt. Trist om det stemmer det du hevder å ha opplevd. Gode tanker til deg. 

Det jeg har opplevd, er sant. 

Og det er relevant. Noen (litt for mange?) av de rike og berømte tror at de kan bare forsyne seg fritt. 

Tenk etter: Mange av fotballstjernene internasjonalt er fra fattige kår. Plutselig - i en alder av 20 - får de utbetalt millioner. Pr. uke! 

Tenk etter hvor uovervinnelig du føler deg da.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
18 minutter siden, Dolce skrev:
 

Det jeg har opplevd, er sant. 

Og det er relevant. Noen (litt for mange?) av de rike og berømte tror at de kan bare forsyne seg fritt. 

Tenk etter: Mange av fotballstjernene internasjonalt er fra fattige kår. Plutselig - i en alder av 20 - får de utbetalt millioner. Pr. uke! 

Tenk etter hvor uovervinnelig du føler deg da.....

Jeg vet ikke om hva du sier er sant eller ei! Om du har fulgt hva jeg har skrevet i tråden så hadde du også sett at det siste du skriver er jeg enig i :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...