Gå til innhold

Voldtekts anklager mot Cristiano Ronaldo


Gjest Laduena87

Anbefalte innlegg

Gjest Laduena87

Som tittelen sier- der Spiegel har kommet med grundige artikler angående voldtekst beskyldningene mot ham. Hva tenker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen røyk uten ild. Han er troendes til det, stormannsgal og bena langt over jorda.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man tenke? Å spekulere i dette er bare helt latterlig dumt. På generelt grunnlag synes jeg man skal unngå å spekulere i lovbrudd. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
3 minutter siden, MissCortado skrev:

Hva skal man tenke? Å spekulere i dette er bare helt latterlig dumt. På generelt grunnlag synes jeg man skal unngå å spekulere i lovbrudd. 

Helt ærlig, det er mange som ser opp til Ronaldo, det er HELT innafor å ønske og lufte tankene sine! Det handler ikke om å spekulere, det handler om å få utrykke sine tanker og følelser rundt det hele. Det er overhodet ikke latterlig dumt! Men takk for du delte din mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
7 minutter siden, Tusseladen skrev:

Ingen røyk uten ild. Han er troendes til det, stormannsgal og bena langt over jorda.

Er veldig spesielt, er spent på å følge saken. Kjenner jeg blir skuffet om dette skulle stemme. En av våre tids største atleter opp gjennom tidene. En fabtastisk fotballspiller. Jeg må innrømme at jeg hadde blitt meget lei meg hadde han avsluttet karrieren sin med dette hengende på sitt rykte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulering blir det jo bare uansett og etter Harvey Weinstein skandalen så føler jeg man skal være jævlig forsiktig med å si «ååænei, han ville ikke gjort noe sånt». Så hva skal man tro. 

Er dog ikke den raskeste til å ta damen sin side heller,da det er MANGE der ute som i kjølvannet av MeToo føler de kan melke dette utover hva som nødvendigvis er sanneten.... 

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Laduena87 said:

Er veldig spesielt, er spent på å følge saken. Kjenner jeg blir skuffet om dette skulle stemme. En av våre tids største atleter opp gjennom tidene. En fabtastisk fotballspiller. Jeg må innrømme at jeg hadde blitt meget lei meg hadde han avsluttet karrieren sin med dette hengende på sitt rykte! 

Mulig en fantastisk fotballspiller, hvem bryr seg. Et forferdelig menneske som tror at han er hevet over alle andre. En av verdens storste narcissiter som selvfølgelig ikke tåler å bli avvist. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
På 2.10.2018 den 20.42, filifjonka skrev:

Mulig en fantastisk fotballspiller, hvem bryr seg. Et forferdelig menneske som tror at han er hevet over alle andre. En av verdens storste narcissiter som selvfølgelig ikke tåler å bli avvist. 

Ååå? Du kjenner han altså? Eller er dette bare tanker og meninger du sitter inne med? Må si det er utrolig spesielt å komme med sånne ytringer om man ikke kjenner en person.

 

Innlegget er ryddet for personangrep.

Endret av Laduena87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest den opprinnelige artikkelen, og der er det dokumentasjon. Ronaldo måtte svare på flere spørsmål knyttet til denne hendelsen og advokaten hans har loggført samtalen. Der sier han at hun sa "nei" og "stopp" flere ganger. Han påsto at selv om hun ba ham om å stoppe, så mente han at kroppsspråket hennes sa noe annet.

Han har også blitt anklaget for voldtekt tidligere. Så dette er ikke første gangen. 

Endret av Paperwall
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laduena87
25 minutter siden, Paperwall skrev:

Jeg har lest den opprinnelige artikkelen, og der er det dokumentasjon. Ronaldo måtte svare på flere spørsmål knyttet til denne hendelsen og advokaten hans har loggført samtalen. Der sier han at hun sa "nei" og "stopp" flere ganger. Han påsto at selv om hun ba ham om å stoppe, så mente han at kroppsspråket hennes sa noe annet.

Han har også blitt anklaget for voldtekt tidligere. Så dette er ikke første gangen. 

Akkurat det samme jeg har lest... uff, er så skuffet. Har du link til tidligere anklager? Er veldig spent på om det nå dukker opp flere anklager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Laduena87 skrev:

Akkurat det samme jeg har lest... uff, er så skuffet. Har du link til tidligere anklager? Er veldig spent på om det nå dukker opp flere anklager. 

Han ble arrestert i 2005. Dette var før han ble verdenskjent, så da kunne han ikke si at vedkommende som anmeldte ham gjorde det for å få sine 15 minutes of fame. 

https://www.vg.no/sport/fotball/i/OnbkmE/ronaldo-arrestert-for-voldtekt

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid trodd han var homofil og at han brukte fine damer som feks Irina Shayk som et skalkeskjul. Siden han har fått hele 3 barn "alene" via surrogati mens han har vert i lengre forhold med disse modellene. Synes det er veldig sært. Irina fikk jo selv barn med Bradley Cooper kort tid etter bruddet med Ronaldo, så tydelig at hun også ønsket barn.

Men når det kommer til disse voldtektsanklagene tenker jeg at han definitivt er skyldig. Ingen er vel så dumme at de betaler over 3 millioner kroner for at noen skal "holde kjeft" om det ikke finnes noe sannhet i anklagen. Greit nok at 3 mill sikkert er lommerusk for han. Men blir jo fort "sport" av det om det kommer ut at det er så lett å melke han for penger.. Dikte opp en usann historie, så overfører han et 6 sifret beløp for at en ikke skal fortelle det til pressen.. Mannen lukter skyldig lang vei..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, BethD skrev:

Spekulering blir det jo bare uansett og etter Harvey Weinstein skandalen så føler jeg man skal være jævlig forsiktig med å si «ååænei, han ville ikke gjort noe sånt». Så hva skal man tro. 

Er dog ikke den raskeste til å ta damen sin side heller,da det er MANGE der ute som i kjølvannet av MeToo føler de kan melke dette utover hva som nødvendigvis er sanneten.... 

Vet du dette? At MANGE kvinner har melket MeToo? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, Parasoll said:
 

Hun så veldig ivrig ut on The dancefloor

At ho var ivrig på dansegolvet betyr ikkje at ho ikkje kan seie nei seinare.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lanolin skrev:
 

At ho var ivrig på dansegolvet betyr ikkje at ho ikkje kan seie nei seinare.. 

Pluss at man kan trekke samtykket sitt midt i akten også... 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...