AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #161 Skrevet 7. oktober 2018 4 minutter siden, Winza said: Har ingenting med det å gjøre. Hun mente han hånte henne fordi han smilte til henne, det blir bare for dumt Du var ikke der. Det er nok mer enn det lille vi får se. Hvorfor forsvarer du han så voldsomt? Han var sannelig ingen engel da han var med i sin sesong. Anonymkode: e1a50...a15 17
Gjest Winza Skrevet 7. oktober 2018 #162 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var ikke der. Det er nok mer enn det lille vi får se. Hvorfor forsvarer du han så voldsomt? Han var sannelig ingen engel da han var med i sin sesong. Anonymkode: e1a50...a15 Han spilte et spill da, noe han selv innrømte Vi får se hva som skjer når hun konfronterer han, det er dømt til å skje før eller siden. Håper de skværer opp, det så ut som at de kunne blitt gode venner Endret 8. oktober 2018 av Winza
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #163 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg får oppriktig vondt av Camilla. Følelsen av å bli utestengt, ER vond Og Lasse har jo forandret seg etter at Vidar kom inn. Da Andreas var på Torpet, var det jo han og Camilla som kom best overrens, samtidig som dem ikke holdt Andreas utenfor. Ja, de lo litt av hans ekstreme meninger, men hva skal man gjøre? Nå virker det som at Camilla bare er luft for Lasse.. I det Lasse kom inn, så kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke likte ham den gangen han var med i farmen. Vel, jeg husker det nå Anonymkode: 39c66...311 9
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2018 #164 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får oppriktig vondt av Camilla. Følelsen av å bli utestengt, ER vond Og Lasse har jo forandret seg etter at Vidar kom inn. Da Andreas var på Torpet, var det jo han og Camilla som kom best overrens, samtidig som dem ikke holdt Andreas utenfor. Ja, de lo litt av hans ekstreme meninger, men hva skal man gjøre? Nå virker det som at Camilla bare er luft for Lasse.. I det Lasse kom inn, så kunne jeg ikke forstå hvorfor jeg ikke likte ham den gangen han var med i farmen. Vel, jeg husker det nå Anonymkode: 39c66...311 Når jeg tenker meg om så skjønner jeg hva du mener, de virket til å være gode venner og så slutter han plutselig å prate med henne, må føles vondt 😕 Vet ikke om han gjør det med vilje eller om det er fordi han er så oppslukt i han Vidar, håper hun tar det opp med han i hvert fall. Det er ikke bra å gå rundt og føle seg stengt ute fra gjengen, hvis Lasse faktisk stenger henne ute med vilje så mister jeg sansen for han. Jeg ville at han skulle bli der til han kunne komme inn på farmen men hvis han begynner å bli kald og ufin så er det nok best at han ryker ja. Jeg tar tilbake det jeg sa i mine forrige innlegg hvor jeg forsvarte han, jeg håper at han skjerper seg
tonebelinda Skrevet 8. oktober 2018 #165 Skrevet 8. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hun er jo den eneste jenta, ikke så rart hun slipper unna da? Anonymkode: d38d5...d56 Skal hun slippe unna bare fordi hun er jente? Skal de andre gå i kamp hver gang fordi hun bil slippe? 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #166 Skrevet 8. oktober 2018 Får vondt av Camilla og vet veldig godt hvordan det er å bli utestengt. Bevisst eller ubevisst, Lasse er en fjott! Irriterende hvis jeg kommer med et forslag eller sier noe, så står en å gliser hånlig Håper Lasse må i kamp og taper. Anonymkode: 7d358...0ca 10
vintage Skrevet 8. oktober 2018 #167 Skrevet 8. oktober 2018 Lasse er en sånn type som blir tøffere i trynet når han har en makker å lene seg på, og det fant han jo til de grader i Vidar. Skjønner godt at Camilla mistrives med det. 13
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #168 Skrevet 8. oktober 2018 3 timer siden, tonebelinda skrev: Skal hun slippe unna bare fordi hun er jente? Skal de andre gå i kamp hver gang fordi hun bil slippe? Dette har jeg aldri sagt. Anonymkode: d38d5...d56
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #169 Skrevet 8. oktober 2018 Skjønner meg ikke på dere som mener hun sutrer? Hun gjør jo ikke det. Hun er ærlig om hvordan hun har det (produksjonen har garantert spurt om hun kan si til kamera hva hun føler) og de fleste hadde blitt lei seg om de ble utestengt og følte seg som luft. Noen hadde sikkert grått litt. Flott hun har Charlie som hun kan prate med 🙂 Vondt å føle seg alene.. Anonymkode: 7d358...0ca 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #170 Skrevet 8. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner meg ikke på dere som mener hun sutrer? Hun gjør jo ikke det. Hun er ærlig om hvordan hun har det (produksjonen har garantert spurt om hun kan si til kamera hva hun føler) og de fleste hadde blitt lei seg om de ble utestengt og følte seg som luft. Noen hadde sikkert grått litt. Flott hun har Charlie som hun kan prate med 🙂 Vondt å føle seg alene.. Anonymkode: 7d358...0ca Jeg kjente nesten gråten komme her selv, jeg 😂 Den følelsen av å bli utestengt er bare så jævlig vond, og man føler seg så liten. Jeg er veldig glad for at Charlie satte seg ned for å snakke med henne. Håper Lasse blir valgt som motstander og taper.. Jeg hadde sansen for han i de første programmene, men slik han har blitt etter at Vidar kom inn, gjør meg kvalm Anonymkode: 39c66...311 9
tonebelinda Skrevet 8. oktober 2018 #171 Skrevet 8. oktober 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jeg aldri sagt. Anonymkode: d38d5...d56 Jeg reagerte på denne kommentaren, og om det var du som skrev den, så sa du egentlig at hun skulle slippe kamp fordi hun var eneste jente. *Men hun er jo den eneste jenta, ikke så rart hun slipper unna da?* På Torpet var det iallefall slik sist, at de 3 som var på Torpet fra før, skulle bli enige om hvem som skulle i kamp. Og om det var jente eller gutt hadde ikke noe å si.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #172 Skrevet 8. oktober 2018 4 minutter siden, tonebelinda skrev: Jeg reagerte på denne kommentaren, og om det var du som skrev den, så sa du egentlig at hun skulle slippe kamp fordi hun var eneste jente. *Men hun er jo den eneste jenta, ikke så rart hun slipper unna da?* På Torpet var det iallefall slik sist, at de 3 som var på Torpet fra før, skulle bli enige om hvem som skulle i kamp. Og om det var jente eller gutt hadde ikke noe å si. Nå har ikke jeg sett Torpet, jeg trodde når det gjaldt tvekamper så var det samme reglene som på Farmen. Så det var bare et spørsmål ikke være enn det. Anonymkode: d38d5...d56
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #173 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjente nesten gråten komme her selv, jeg 😂 Den følelsen av å bli utestengt er bare så jævlig vond, og man føler seg så liten. Jeg er veldig glad for at Charlie satte seg ned for å snakke med henne. Håper Lasse blir valgt som motstander og taper.. Jeg hadde sansen for han i de første programmene, men slik han har blitt etter at Vidar kom inn, gjør meg kvalm Anonymkode: 39c66...311 Jeg likte Andreas, Lasse og Camilla sammen jeg 🙂 Da flirte jeg godt. Etter Vidar kom inn, så har han endret seg og bryr seg ikke om Camilla mer. Trist å se Anonymkode: 7d358...0ca 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #174 Skrevet 8. oktober 2018 Når skal egentlig disse "utfordrerne" komme inn på vanlige Farmen? Og hvor mange deltakere får bli med inn på selve Farmen-gården? Anonymkode: f2dd7...7a3
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2018 #175 Skrevet 8. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når skal egentlig disse "utfordrerne" komme inn på vanlige Farmen? Og hvor mange deltakere får bli med inn på selve Farmen-gården? Anonymkode: f2dd7...7a3 I uke 8 1
Gjest Caroline91 Skrevet 8. oktober 2018 #176 Skrevet 8. oktober 2018 https://www.tv2.no/v/1382660/ Herregud.
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2018 #177 Skrevet 8. oktober 2018 2 minutter siden, Caroline91 skrev: https://www.tv2.no/v/1382660/ Herregud. Er det noe som kommer i kveldens episode?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #178 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Caroline91 skrev: https://www.tv2.no/v/1382660/ Herregud. De har jo ikke akkurat fått en så god tone at det er helt urimelig for henne å ønske å se lappene.. Syns Vidar overreagerte veldig på det. Spent på om det stod Camilla på begge 😂 Anonymkode: 9d1f1...fd5 4
Gjest Winza Skrevet 8. oktober 2018 #179 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg tror egentlig at det er best at enten Vidar eller Lasse ryker denne uken, skulle nesten trodd at de var 1 menneske delt i 2
Gjest Caroline91 Skrevet 8. oktober 2018 #180 Skrevet 8. oktober 2018 20 minutter siden, Winza skrev: Er det noe som kommer i kveldens episode? Aner ikke. Godt mulig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå