Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Winza skrev:
 

Jeg tror egentlig at det er best at enten Vidar eller Lasse ryker denne uken, skulle nesten trodd at de var 1 menneske delt i 2

Synes det er best om barfot ryker i dag - for et kvinnemenneske. Husker nå godt hvorfor jeg ikke likte henne når hun var med i farmen sist  :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Winza skrev:
 

Jeg tror egentlig at det er best at enten Vidar eller Lasse ryker denne uken, skulle nesten trodd at de var 1 menneske delt i 2

Haha enig. 🤣

Anonymkode: 7d358...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at det bare er én som får komme inn på Farmen. Burde gått an å ta inn flere ettersom to trakk seg første uka?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Kjedelig at det bare er én som får komme inn på Farmen. Burde gått an å ta inn flere ettersom to trakk seg første uka?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

Gaute sa på god morgen Norge sist uke at det bare er 1, skuffende. Blir så få i finaleuken uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men kommer det ikke 4 utfordrere i år?

Anonymkode: 7d358...0ca

Tror ikke det, blir de fra torpet som blir utfordrerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Winza skrev:
 

Tror ikke det, blir de fra torpet som blir utfordrerne

Kun 1 utfordrer? Kjedelig 

Men tv2 bør ha noen i backup,  for føler det alltid er noen som trekker seg 🙄

Anonymkode: 7d358...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar er hen jævla barnehagegutt, han får komme seg tilbake i barnehagen! 

Selvfølgelig skal alltid alle lapper vises etter trekning for å se at alt var rett og ingen jukset med navn!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Janzypants skrev:
 

Snakk om overreagering på Vidar.. Herregud for en dust! 

Enig. Han fikk det så til de grader til å handle om seg selv. Når vi snakker om snurt og furt så tok han rett og slett kaka etter den lille opptreden sin.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det virket som Vidar hoppet på første beste sjangse til å få rive kjeft til Camilla på grunn av at hun hadde vært negativ de siste dafene. Jeg er en ærekjær person selv når det gjelder ærlighet og lignende men det der ble for dumt. Merker fort når noen smeller av mer pga -hvem- som sa hva enn om det hadde handlet om å være ærekjær😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar viste en ny side av seg selv der, ja. Fy fader, snakk om å overreagere! :rolleyes: For en barnslig sinnatagg han er. Jeg skjønner godt at Camilla klikka på slutten, å snakke til Vidar er jo som å snakke til en sta unge i trassalderen. Jeg håper hun kjemper i kampen og ikke har mistet motivasjonen helt. Enda en uke med de to der hadde ihvertfall fått meg til å miste motet. Lasse og Vidar er sikkert hyggelige hver for seg, men sammen blir de ikke fullt så ålreite og de er kanskje ikke klar over det selv. Stakkars Camilla, å føle seg utestengt og ubetydelig er en av de vondeste følelsene som finnes og jeg føler virkelig med henne. Skjønner godt at hun ga opp til slutt og heller trakk seg unna. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har begynt å følge med på dette. Har nå kommet meg igjennom alle episodene 

Likte Lasse i starten ( har ikke sett hans sesong) men herrejesus for en umoden mann han er! Eller skal jeg si trassig unge? Var han like ille i sin sesong? Føler med Camilla  :(

Lasse og tvillingbroren bør bli splitte opp.

Endret av Snuppah00
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:
 

Vidar viste en ny side av seg selv der, ja. Fy fader, snakk om å overreagere! :rolleyes: For en barnslig sinnatagg han er. Jeg skjønner godt at Camilla klikka på slutten, å snakke til Vidar er jo som å snakke til en sta unge i trassalderen. Jeg håper hun kjemper i kampen og ikke har mistet motivasjonen helt. Enda en uke med de to der hadde ihvertfall fått meg til å miste motet. Lasse og Vidar er sikkert hyggelige hver for seg, men sammen blir de ikke fullt så ålreite og de er kanskje ikke klar over det selv. Stakkars Camilla, å føle seg utestengt og ubetydelig er en av de vondeste følelsene som finnes og jeg føler virkelig med henne. Skjønner godt at hun ga opp til slutt og heller trakk seg unna. 

Jeg håper også at hun kjemper til siste slutt selvom det innebærer enda en uke med de to der! Jeg kjenner jeg blir så provosert over måten de oppfører seg på! Utfrysning var slikt man holdt på med på barne- og ungdomsskolen. Ikke når man er godt voksen! Ikke misforstå meg, utfrysning er ALDRI greit uansett alder, men som godt voksne burde de hvertfall ha nok innsikt til å selv forstå at slikt ikke er akseptabelt. 

Jeg syns det er fint at Camilla tok en prat med Lasse på tomannshånd. Da oppførte han seg jo hvertfall tålelig greit. 

Når alt dette er sagt, skulle jeg virkelig ønske at det var Lasse som måtte kjempe denne gangen. Jeg liker både Camilla og Charlie veldig godt, og skulle helst sett dem begge fortsette å være på torpet! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:
 

Vidar viste en ny side av seg selv der, ja. Fy fader, snakk om å overreagere! :rolleyes: For en barnslig sinnatagg han er. Jeg skjønner godt at Camilla klikka på slutten, å snakke til Vidar er jo som å snakke til en sta unge i trassalderen. Jeg håper hun kjemper i kampen og ikke har mistet motivasjonen helt. Enda en uke med de to der hadde ihvertfall fått meg til å miste motet. Lasse og Vidar er sikkert hyggelige hver for seg, men sammen blir de ikke fullt så ålreite og de er kanskje ikke klar over det selv. Stakkars Camilla, å føle seg utestengt og ubetydelig er en av de vondeste følelsene som finnes og jeg føler virkelig med henne. Skjønner godt at hun ga opp til slutt og heller trakk seg unna. 

Dette minte meg veldig om Lasse og Laila sin konfrontasjon :P 

Fy faen for et temperament på han Vidar, dette kom som et sjokk for meg O: Jeg trodde han var en rolig og grei person men så plutselig klikker han i alle vinkler, det er i hvert fall ingen tvil om at han må være i slekt med Lasse..

Kalte ikke han henne for kjerring med? Det er virkelig ikke okey, hvis Camilla vinner tvekampen så blir det en ekstremt klein og ubehagelig uke for alle 3. Men Charlie har alle sjanser til å vinne i kunnskap da han kan alt om gårdsdrift, dermed så blir det pølsefest på gården 🌭

Kommer Vidar inn igjen på Farmen gården så venter det vel en lignende konfrontasjon på Tonje, håper Vidar unnskylder seg til Camilla før hun eventuelt må reise derfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, Snuppah00 skrev:
 

Har begynt å følge med på dette. Har nå kommet meg igjennom alle episodene 

Likte Lasse i starten ( har ikke sett hans sesong) men herrejesus for en umoden mann han er! Eller skal jeg si trassig unge? Var han like ille i sin sesong? Føler med Camilla  :(

Lasse og tvillingbroren bør bli splitte opp.

Han var verre i farmen men det var fordi han spilte et spill der han ville lage mest mulig styr på gården, han hadde lovt at om han noen gang ble med på noe slikt igjen så ville han ikke spille noe spill. Så spørs om dette er den ekte Lasse, både på godt og vondt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marriet skrev:
 

Enig. Han fikk det så til de grader til å handle om seg selv. Når vi snakker om snurt og furt så tok han rett og slett kaka etter den lille opptreden sin.

Han var som en tenåringsgutt som kranglet med mora si mens broren hans sto der stille og så på

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Kun 1 utfordrer? Kjedelig 

Men tv2 bør ha noen i backup,  for føler det alltid er noen som trekker seg 🙄

Anonymkode: 7d358...0ca

Enig, håper Gaute bare sa det for å avlede oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det i fremtiden kunne være en kamp mellom Torpet og Farmen, noe alla Robinsonekspedisjonen, laget som vant kunne ta seg en tur på marked med sjokoladekake og kaffe mens det tapende laget fikk ei uke på barkebrød 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Salka said:

Vidar viste en ny side av seg selv der, ja

Vi så da litt av den siden da han ble valgt til førstekjempe. Det blikket han sendte Tonje var skummelt og han ble skikkelig forbanna.

Anonymkode: e1a50...a15

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...