Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Salka skrev:
 

Haha, ja, jeg føler virkelig med henne. 😂

Jeg liker Camilla, hun har bein i nesen og lar ingen kødde med henne :) 

De burde ha en torpet i fremtiden med  Frode Fagermo, Olav Harald Ulstein og André Fredriksson

En gjeng med riksklyser fra Sunnmøre 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Winza skrev:
 

Jeg liker Camilla, hun har bein i nesen og lar ingen kødde med henne :) 

De burde ha en torpet i fremtiden med  Frode Fagermo, Olav Harald Ulstein og André Fredriksson

En gjeng med riksklyser fra Sunnmøre 😅

Liker henne jeg også, herlig dame. 

Haha, ja, så mange sunnmøringer på ett og samme torp må jo bety bråk! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Salka skrev:
 

Liker henne jeg også, herlig dame. 

Haha, ja, så mange sunnmøringer på ett og samme torp må jo bety bråk! :hoho: 

Jeg kjenner at jeg er ekstra lei meg over å ikke ha kommet inn på farmen i år, hadde vært så artig å havne inne på torpet sammen med dem og jeg hadde mest sannsynlig påpekt likheten mellom Lasse og Vidar :P

Kanskje jeg burde skrive i neste års søknad at Olav Harald er onkelen min :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:
 

Jeg kjenner at jeg er ekstra lei meg over å ikke ha kommet inn på farmen i år, hadde vært så artig å havne inne på torpet sammen med dem og jeg hadde mest sannsynlig påpekt likheten mellom Lasse og Vidar :P

Kanskje jeg burde skrive i neste års søknad at Olav Harald er onkelen min :fnise: 

Bare fortsett å søk, så kommer du kanskje med til slutt. Håper det, det hadde vært så gøy. :) 

Haha, gjør det! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:
 

Jeg kjenner at jeg er ekstra lei meg over å ikke ha kommet inn på farmen i år, hadde vært så artig å havne inne på torpet sammen med dem og jeg hadde mest sannsynlig påpekt likheten mellom Lasse og Vidar :P

Kanskje jeg burde skrive i neste års søknad at Olav Harald er onkelen min :fnise: 

Vidar har søkt i mange år og ikke kommet med, i år var det kollega som sendte søknad og han kom med, så lov å prøve den måten 👍

Anonymkode: a4ba5...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vidar har søkt i mange år og ikke kommet med, i år var det kollega som sendte søknad og han kom med, så lov å prøve den måten 👍

Anonymkode: a4ba5...c79

Får gjøre med som Lotto, prøve hver gang til jeg vinner :biggrin:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer til å bli så sykt morsomt å se reaksjonen til den som ryker på søndag når han ser Vidar og de andre på Torpet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig påpekte Lasse selv at de likner! 😂 Det må ha vært noe kontakt mellom noen av foreldra der 😂 Er ikke så mange år mellom dem heller! Haha. Mon tro om de tar en DNA-test når de kommer ut og finner ut at de er halvbrødre 😂😂😂 

Litt synd at Camilla faller litt av når de bare prater om fisk. Skjønner det er kjipt for henne. Elsker Torpet! Burde bli en fast greie under farmen! Gjerne Farmen Kjendis også!  Lothepus, Kari Jaquesson og Aylar Lie 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Winza skrev:
 

Jeg kjenner at jeg er ekstra lei meg over å ikke ha kommet inn på farmen i år, hadde vært så artig å havne inne på torpet sammen med dem og jeg hadde mest sannsynlig påpekt likheten mellom Lasse og Vidar :P

Kanskje jeg burde skrive i neste års søknad at Olav Harald er onkelen min :fnise: 

Er han det?

Anonymkode: 1dad0...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått somlet meg til å se den siste episoden som er lagt ut. Herregud, de to må jo være skilt fra fødselen! Går med like klær til og med :skratte:

Men skjønner det er irriterende for Camilla når de kun prater om fisk 🤪

Anonymkode: 17616...a79

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig fått sett gårsdagens episode sjæl, skjønner godt at Camilla er litt lei "tvillingene" :P 
 For ordens skyld (så ikke fjorårets sesong), er Camilla veganer eller vegetarianer? Tydelig at hun ikke spiser fisk og kjøtt, men hun sa noe om at "nå blir det egg til mannfolka", så mistenker at hun er veganer? 
(oppfordrer IKKE til debatt, vil bare ha svar på spørsmålet fordi jeg er nysgjerrig). 

Endret av RødeDrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode kommer 22:05 i morgen, eller i dag blir det nå :P Dette blir en underholdende episode, reaksjonen på den utslåtte når han ser Vidar 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Winza skrev:
 

Neste episode kommer 22:05 i morgen, eller i dag blir det nå :P Dette blir en underholdende episode, reaksjonen på den utslåtte når han ser Vidar 😛 

Ja, er veldig spent på hvordan det skal bli! Sånn sett hadde det vært morsomt om det hadde blitt jentekamp og Tonje hadde endt opp på Torpet. Tipper hun hadde blitt ekstra lang i maska i møte med Vidar! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, RødeDrage skrev:
 

Ja, er veldig spent på hvordan det skal bli! Sånn sett hadde det vært morsomt om det hadde blitt jentekamp og Tonje hadde endt opp på Torpet. Tipper hun hadde blitt ekstra lang i maska i møte med Vidar! 

Haha ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet kommer 10 minutter før farmen er ferdig så da kan man se der hvem som røk ut først, rart de ikke bare ventet til 22:15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...