AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2018 #101 Skrevet 4. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det greit å spoile inne her da??? Anonymkode: fa3b9...3bc Øh, episoden er jo lagt ut. Så er ikke spoilling 🙄 Anonymkode: 7d358...0ca 4
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #102 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer episoder mandager, torsdager, fredager og søndager til dere som lurer på det. Anonymkode: afd25...b6f Med andre ord, farmen 6 dager i uken 😄
Janzypants Skrevet 4. oktober 2018 #103 Skrevet 4. oktober 2018 Til dere som klager over spoiling! VET dere hva jeg gjorde?? Jeg hadde ikke sett episoden før nå, så jeg ventet med å gå inn på denne tråden! Lurt, ikke sant?? Det var ikke så vanskelig heller! Helt sant! Dere burde prøve!! 13
Janzypants Skrevet 4. oktober 2018 #104 Skrevet 4. oktober 2018 La dere forresten merke til at Lasse og Vidar hadde matchende klær da de sto ved symaskinen? 😂 Eneste som var forskjell på dem var sixpencen! 6
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #105 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Janzypants skrev: Til dere som klager over spoiling! VET dere hva jeg gjorde?? Jeg hadde ikke sett episoden før nå, så jeg ventet med å gå inn på denne tråden! Lurt, ikke sant?? Det var ikke så vanskelig heller! Helt sant! Dere burde prøve!! Samme her, når jeg ikke har sett en episode av en serie så titter jeg ikke innom tråden da jeg vet folk kommer til å prate om det
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #106 Skrevet 4. oktober 2018 Akkurat nå, Janzypants skrev: La dere forresten merke til at Lasse og Vidar hadde matchende klær da de sto ved symaskinen? 😂 Eneste som var forskjell på dem var sixpencen! De er som godt voksne mannlige versjoner av Mary Kate og Ashley Olsen
Janzypants Skrevet 4. oktober 2018 #107 Skrevet 4. oktober 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Samme her, når jeg ikke har sett en episode av en serie så titter jeg ikke innom tråden da jeg vet folk kommer til å prate om det Ja, man trenger vel ikke være rakettforsker for å skjønne at det diskuteres her inne 😛 Sorry, blir bare litt matt over at folk klager over spoiling når episoden er lagt ut! 6
Janzypants Skrevet 4. oktober 2018 #108 Skrevet 4. oktober 2018 1 minutt siden, Winza skrev: De er som godt voksne mannlige versjoner av Mary Kate og Ashley Olsen haha, ja!!
RødeDrage Skrevet 4. oktober 2018 #109 Skrevet 4. oktober 2018 Har heller ikke sett Andreas før nå og fikk alvorlig bakoversveis da han mente feminisme var en ond ånd som måtte drives ut av Gud Ellers synes jeg at Torpet virker som ett kult konsept og er fornøyd med å få en ekstra dose "farmen" flere dager i uka, selv om klippene er korte. Veldig spent på hvordan de skal flette dem sammen, og når de forteller farmen-deltagerne om Torpet (annet enn de som har gått ut altså).
Gjest Winza Skrevet 4. oktober 2018 #110 Skrevet 4. oktober 2018 8 minutter siden, RødeDrage skrev: Har heller ikke sett Andreas før nå og fikk alvorlig bakoversveis da han mente feminisme var en ond ånd som måtte drives ut av Gud Ellers synes jeg at Torpet virker som ett kult konsept og er fornøyd med å få en ekstra dose "farmen" flere dager i uka, selv om klippene er korte. Veldig spent på hvordan de skal flette dem sammen, og når de forteller farmen-deltagerne om Torpet (annet enn de som har gått ut altså). Samme her 😄
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #111 Skrevet 5. oktober 2018 Mon tro om de legger ut episode 4 18:00 på søndag og så får vi sett hvem som røyk ut av farmen, ville ikke overrasket meg 😛
Salka Skrevet 5. oktober 2018 #112 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Mon tro om de legger ut episode 4 18:00 på søndag og så får vi sett hvem som røyk ut av farmen, ville ikke overrasket meg 😛 Det har jeg jammen ikke tenkt over. Håper den episoden vises på mandag i stedet. Men skal la være å se før etter farmen på søndag, sånn i tilfelle.
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #113 Skrevet 5. oktober 2018 4 timer siden, Salka skrev: Det har jeg jammen ikke tenkt over. Håper den episoden vises på mandag i stedet. Men skal la være å se før etter farmen på søndag, sånn i tilfelle. Kommer en episode på søndag og en på mandag
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #114 Skrevet 5. oktober 2018 30 minutter siden, Winza skrev: Kommer en episode på søndag og en på mandag Men de legger nok ut episoden etter Farmen er blitt vist på TV Anonymkode: 7d358...0ca
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #115 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men de legger nok ut episoden etter Farmen er blitt vist på TV Anonymkode: 7d358...0ca Det er bra
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #116 Skrevet 5. oktober 2018 Opplegget med episodene her minner meg veldig om hvordan de gjorde det med Hotel Cæsar når de gikk over til sumo og hadde 7-14 minutters episoder i uken Dette er så klart mye mer interessant å se på 😄
Salka Skrevet 5. oktober 2018 #118 Skrevet 5. oktober 2018 1 time siden, Winza skrev: Konge episode Helt enig! Jeg lo godt hele tiden og trodde nesten jeg så dobbelt siden de kledde seg likt og. Er så morsomt at de er så like. Ang hvem som ryker ut av farmen er nok det i mandagens episode av Torpet. 1
Gjest Winza Skrevet 5. oktober 2018 #119 Skrevet 5. oktober 2018 9 minutter siden, Salka skrev: Helt enig! Jeg lo godt hele tiden og trodde nesten jeg så dobbelt siden de kledde seg likt og. Er så morsomt at de er så like. Ang hvem som ryker ut av farmen er nok det i mandagens episode av Torpet. Men skjønner Camilla, all den praten om fisk må være grusomt kjedelig å måtte høre på 😂
Salka Skrevet 5. oktober 2018 #120 Skrevet 5. oktober 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Men skjønner Camilla, all den praten om fisk må være grusomt kjedelig å måtte høre på 😂 Haha, ja, jeg føler virkelig med henne. 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå