AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #621 Skrevet 11. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan noen forklare i korte trekk hva som skjedde med Andrea ? Har ikke mulighet og se torpet 🙁 Anonymkode: 7d0b3...516 De drev gjøn med henne slik de har gjort med andre som kom inn, og Lasse hadde en litt for skremmende/streng fremtoning for Andrea. For å skremme henne ut lot de som Lasse var sjef på gården og de andre måtte opptre som «tjenerne» hans. Hun sa når hun dro ut at hun sikkert hadde blitt om ikke Lasse var der, veldig forståelig spør du meg. Det skuespillet var ikke veldig langt fra sannheten, syns jeg, ut fra det jeg har sett av Torpet så langt. Og jeg tror ikke hun hadde fått mye respekt fra Lasse videre om hun hadde valgt å bli. Anonymkode: 9d1f1...fd5 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #622 Skrevet 11. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk 😊 oki, så da ble hun skremt hjem altså? Anonymkode: 7d0b3...516 Ja 😂 Den andre de har klart å skremme hjem 😁 Anonymkode: 1dad0...88d 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #623 Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja 😂 Den andre de har klart å skremme hjem 😁 Anonymkode: 1dad0...88d Du synes det bedritne spillet de driver med er ustyrtelig morsomt? Anonymkode: e1a50...a15 14
AnonymBruker Skrevet 11. november 2018 #624 Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du synes det bedritne spillet de driver med er ustyrtelig morsomt? Anonymkode: e1a50...a15 Det er underholdning for oss 😄 Anonymkode: cecac...82e 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #625 Skrevet 12. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Det er underholdning for oss 😄 Anonymkode: cecac...82e For noen, tydeligvis. For mange, nei. Anonymkode: e1a50...a15 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #626 Skrevet 12. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen, tydeligvis. For mange, nei. Anonymkode: e1a50...a15 Dette er et TV program, da SKAL det være underholdende. Vil du ikke se på så ikke se på, ingen som tvinger deg Anonymkode: cecac...82e 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #627 Skrevet 12. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er et TV program, da SKAL det være underholdende. Vil du ikke se på så ikke se på, ingen som tvinger deg Anonymkode: cecac...82e Det er mye som kan være udnerholdende. Å plassere en tulling som Lasse i et realityshow er ikke min definisjon av underholdning. Foretrekker å se på sjimpasen Julius danse i trusa si mens han spiser en banan, fremfor at denne Lassefiguren skal breie seg og skape kvalm hvert bidige minutt med sendetid han får. Anonymkode: 02469...620 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #628 Skrevet 12. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye som kan være udnerholdende. Å plassere en tulling som Lasse i et realityshow er ikke min definisjon av underholdning. Foretrekker å se på sjimpasen Julius danse i trusa si mens han spiser en banan, fremfor at denne Lassefiguren skal breie seg og skape kvalm hvert bidige minutt med sendetid han får. Anonymkode: 02469...620 Det er folk som Lasse som skaper god underholdning 😺 Anonymkode: cecac...82e 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #629 Skrevet 12. november 2018 Man kunne da igrunn se på Andrea når Gaute fortalte om torpet at hun igrunn helst ville hjem, så ja, kanskje om de hadde vært greiere mot henne så hadde hun blitt,’men syns ikke hun virka like motivert som f.eks Sølvi, Vidar og charlie da de kom inn på torpet. De har jo prøvd å «skremme» de fleste på en eller annen måte, de som er veldig motivert for å komme seg inn på farmen, de blir, mens de som egentlig gir litt f, de drar om det blir litt motstand. Selv er jeg litt ambivalent til denne lasse figuren, liker han i ett øyeblikk og misliker han i ett annet.. han virker litt ustabil i humøret sitt 😂 Anonymkode: 25a0b...e08 9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #630 Skrevet 12. november 2018 Synst at tv2 bør komme på banen. Slik oppførsel er faktisk ikke greit. Usmakelig av Lasse, Charlie og Sølvi. På grensen til ekskludering og mobbing. Anonymkode: 10576...66f 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #631 Skrevet 12. november 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synst at tv2 bør komme på banen. Slik oppførsel er faktisk ikke greit. Usmakelig av Lasse, Charlie og Sølvi. På grensen til ekskludering og mobbing. Anonymkode: 10576...66f Hva skjedde ? Anonymkode: d38d5...d56
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #632 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synst at tv2 bør komme på banen. Slik oppførsel er faktisk ikke greit. Usmakelig av Lasse, Charlie og Sølvi. På grensen til ekskludering og mobbing. Anonymkode: 10576...66f Jeg tror TV2 elsker dette konseptet. Sikker på at de har fått solgt noen Sumoabonnement kun på omtale Anonymkode: 1dad0...88d 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #633 Skrevet 12. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De holder på alle 3 så, ro deg ned Anonymkode: cecac...82e Ro meg ned???? Ja,vet at det er alle 3 som gjør det,men Lasse er pådriveren. Uansett skulle ikke dette blitt godtatt av TV2! Anonymkode: b6906...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #634 Skrevet 12. november 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk 😊 oki, så da ble hun skremt hjem altså? Anonymkode: 7d0b3...516 .....var nok litt mer enn dette som skjedde. Lasse sa klart og tydeligst der inne var det han som var sjefen og alle skulle høre på han. Han hadde også ordnet hyssing til en gammel gyngestol og balje som han skulle bevege på etterhvert,slik at Andrea skulle tro det spøkte der. (Lasse skulle ha hyssingen fra stolen,gjennom nøkkelhullet og inn på et annet rom der han skulle stå og dra i den). Alt dette for å prøve å få Andrea til å frivillig dra hjem fra Torpet. Usmakelig syns jeg!!! Anonymkode: b6906...8e9 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #635 Skrevet 12. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: .....var nok litt mer enn dette som skjedde. Lasse sa klart og tydeligst der inne var det han som var sjefen og alle skulle høre på han. Han hadde også ordnet hyssing til en gammel gyngestol og balje som han skulle bevege på etterhvert,slik at Andrea skulle tro det spøkte der. (Lasse skulle ha hyssingen fra stolen,gjennom nøkkelhullet og inn på et annet rom der han skulle stå og dra i den). Alt dette for å prøve å få Andrea til å frivillig dra hjem fra Torpet. Usmakelig syns jeg!!! Anonymkode: b6906...8e9 Hysterisk morsomt, synes jeg 🤣 Anonymkode: 69740...be0 4
Sprettballen66 Skrevet 12. november 2018 #636 Skrevet 12. november 2018 Og dra mobbekortet er vel overdrevet. Når de prøver og få ut en motstander på denne måten er det jo ett spill, og helt innafor. Synes det er fantastisk morsomt og se og følge med på. Mere action en Paradise Farmen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #637 Skrevet 12. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ro meg ned???? Ja,vet at det er alle 3 som gjør det,men Lasse er pådriveren. Uansett skulle ikke dette blitt godtatt av TV2! Anonymkode: b6906...8e9 TV 2,og alle andre TV-kanaler, liker selvfølgelig ting som lager best mulig seertall. Sånn som det høres ut i denne tråden, så er det stort sett Lasse som har produsert aller mest "baluba" på Torpet. Dersom temmelig mange Sumo-seere hadde latt være å følge med på Torpet (med den begrunnelse at Lasse er en stor dritt) så kanskje TV 2 ville ha funnet på ett eller annet for å fikse denne situasjonen. Anonymkode: f2dd7...7a3
Ronaldo85 Skrevet 12. november 2018 #638 Skrevet 12. november 2018 Hadde de trengt å kjøre denne slemme taktikken mot Andrea, som knapt nok er noen trussel for dem? Tror uansett ikke Andrea hadde motivasjonen eller kunnskapene som trengtes for å komme igjennom Torpet, og inn på Farmen igjen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2018 #639 Skrevet 12. november 2018 8 minutter siden, æøå* skrev: Hadde de trengt å kjøre denne slemme taktikken mot Andrea, som knapt nok er noen trussel for dem? Tror uansett ikke Andrea hadde motivasjonen eller kunnskapene som trengtes for å komme igjennom Torpet, og inn på Farmen igjen. Enig, det var ikke nødvendig. Jeg synes absolutt at det var Andreas tur til å ryke fra Farmen, hun har vært der på overtid ei stund, men de måtte da innse alle sammen at hun ikke var en reell konkurrent for dem. Det virka jo som om Sølvi nærmest forventa at det var nettopp Andrea som ville komme denne gangen; Lasse kjente henne ikke, men Sølvi hadde tilbragt mange uker på Farmen med henne. Jeg tror uansett at Andrea hadde trukket seg fra Torpet før en eventuell konkurranse, Dette var dårlig gjort av dem (det hadde jeg for så vidt ment uansett hvem det var som hadde blitt utsatt for Lasse sine "påfunn"). Anonymkode: 27939...9b8 2
Physalis Skrevet 12. november 2018 #640 Skrevet 12. november 2018 Jeg likte denne vrien av Farmen veldig godt- noe helt nytt. Sånn som det er nå blir jeg bare irritert, og synes ikke det er greit overhodet. Det er en ting inne på Farmen, noen velger å spille et spill, lage underholdning osv, det er greit nok det. Det kunne de også gjort på Torpet, MEN jeg synes alle burde få de samme opplysningene fra Gaute når de drar til Torpet, slik at alle stiller likt. At de får høre at der fungerer det sånn og sånn, de har oppgaver de skal gjøre og blir belønnet med mat og diverse når tong er utført. Det er jo ikke ok at de får null informasjon og at de som er der inne på Torpet kan si hva de vil, og den stakkaren som kommer inn ikke aner hva som er sant. Her skulle tv2 gjort drastiske endringer! 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå