Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med mat på Torpet? Drar de også på marked (hvordan får de isåfall penger) eller hvordan gjør de det?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Winza skrev:
Han var som en tenåringsgutt som kranglet med mora si mens broren hans sto der stille og så på

Det var sånn jeg også følte det. Herregud det der var ubehagelig å se på. Mista veldig respekten for Vidar der, og sympatiserer mer med Camilla. Men det jeg skjønte utifra samtalen mellom Camilla og Lasse etterpå er nok at hun ikke har vært flink nok til å si ifra, og de to "tvillingene" har ufattelig lite selvinnsikt. 
 Jeg klarer likevel ikke å la være å tro at kanskje Vidar hadde juksa med de lappene, og overreagerte på den måten for å unngå å bli tatt i det. Samtidig tenker jeg at om jeg hadde vært med der så hadde jeg da for guds skyld passa på at begge navna ble skrevet på lappene mens de ble skrevet, ala "jeg skriver mitt navn og du skriver ditt navn". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Hvordan er det med mat på Torpet? Drar de også på marked (hvordan får de isåfall penger) eller hvordan gjør de det?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

De får belønning i form av matvarer og eller drikkevarer hvis det blir godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:
 

De får belønning i form av matvarer og eller drikkevarer hvis det blir godkjent

Hva da godkjent? Har de ukesoppdrag?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hva da godkjent? Har de ukesoppdrag?

Anonymkode: 5c4e8...0bf

På en måte. De har en bok med oppgaver som må løses, feks å bygge hønsehuset eller ett nytt bord med benk, og om de blir godkjente får de mat og drikke. Ellers lever de mye av fisk, egg, melk og grønnsakene fra hagen, sånn som på farmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RødeDrage skrev:
 

På en måte. De har en bok med oppgaver som må løses, feks å bygge hønsehuset eller ett nytt bord med benk, og om de blir godkjente får de mat og drikke. Ellers lever de mye av fisk, egg, melk og grønnsakene fra hagen, sånn som på farmen. 

Skjønner, takk for svar :) 

Anonymkode: 5c4e8...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg skjønner ikke hvorfor Vidar klikket så? :klo: Hun sa at hun ville se på lappene først. Hvorfor er det så galt? 

Håper virkelig Camilla vinner. Taper hun, så kommer nok tvillingene til å flire og være så fornøyd 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snuppah00 skrev:
 

Men jeg skjønner ikke hvorfor Vidar klikket så? :klo: Hun sa at hun ville se på lappene først. Hvorfor er det så galt? 

Håper virkelig Camilla vinner. Taper hun, så kommer nok tvillingene til å flire og være så fornøyd 

Han ble vel fornærmet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Winza skrev:
 

Han ble vel fornærmet

Men ingen grunn til å bli fornærmet. Hadde selv ville sett på lappene eller sagt vi skriver hvert vårt navn på. Kanskje han hadde tenkt å jukse, så derfor gikk han så i forsvar

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:
 

Men ingen grunn til å bli fornærmet. Hadde selv ville sett på lappene eller sagt vi skriver hvert vårt navn på. Kanskje han hadde tenkt å jukse, så derfor gikk han så i forsvar

Han er et forvokst barn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza skrev:
 

Han er et forvokst barn 😂

Skremmende at noen kan eksplodere så fort. Han hadde neppe klikket om bestevennen Lasse kom med det forslaget 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:
 

Skremmende at noen kan eksplodere så fort. Han hadde neppe klikket om bestevennen Lasse kom med det forslaget 

Da ville han nok gitt han en klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Snuppah00 skrev:
 

Skremmende at noen kan eksplodere så fort. Han hadde neppe klikket om bestevennen Lasse kom med det forslaget 

Min umiddelbare tanke var at brødrene som ikke er brødre hadde det som taktikk at de skulle kjøre så hardt på henne at hun frivillig hadde meldt seg til kamp 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Apis skrev:
 

Min umiddelbare tanke var at brødrene som ikke er brødre hadde det som taktikk at de skulle kjøre så hardt på henne at hun frivillig hadde meldt seg til kamp 

Eller trekt seg frivillig. Men jeg tror Camilla er tøff og lar seg ikke knekke seg så lett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:
 

Skremmende at noen kan eksplodere så fort. Han hadde neppe klikket om bestevennen Lasse kom med det forslaget 

Husk at vi kun ser noen få minutter da - vi vet ikke om det var noe som skjedde rett på forhånd.

Og dette blir klippet for at vi skal se på dette vet dere  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, tonebelinda skrev:
 

Husk at vi kun ser noen få minutter da - vi vet ikke om det var noe som skjedde rett på forhånd.

Og dette blir klippet for at vi skal se på dette vet dere  ;)

Jeg er fult klar over det, men vi må jo diskutere det som de viser oss da. Hva som skjer når ikke kamerane er der og det som ikke kommer med, vet vi ikke. Blir bare spekulasjoner. 

Men uansett så endrer jeg ikke mening om bestekompisene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, vintage skrev:
 

Farmen når ikke Torpet til anklene engang 😂

Nei, synes Farmen faktisk er kjedelig i forhold til Torpet 🙊🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2018 den 20.50, Winza skrev:
 

Lager en egen tråd slik at de som ikke ser på torpet ikke får det spoilet i farmen tråden :)

Håper at Vidar vinner tvekampen, hvem heier dere på?

Vertfall ikke han der arrogante mannen der! Håper for guds skyld han går ut

Anonymkode: ee9f2...f46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Vertfall ikke han der arrogante mannen der! Håper for guds skyld han går ut

Anonymkode: ee9f2...f46

Nå vant Vidar sin kamp forrige uke, så han skal ikke ut denne gang. 

Det er Camilla som skal i kamp mot Charlie, så skal bli spennende å se hvem som må dra

Må si jeg heier på Charlie, håper han skal vinne hele Torpet, og komme tilbake til Farmen igjen  :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...