Gå til innhold

Torpet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Summ skrev:

Hvem er jørgen? 

61 åringen, i vanlige farmen. Føltes feil å sammenligne mot i brøstet karakterer uten å nevne Henri :P 

12 minutter siden, Summ skrev:

Eller når Lasse fikk latteranfall når Andreas ville ha leder, og nektet å gjøre «kvinnenes oppgaver» 😂

Ikke bare Lasse som fikk latteranfall da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper det blir tre deltakere som «vinner» Torpet og det blir de som blir årets «utfordrere».

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PurpleRain skrev:

Tipper det blir tre deltakere som «vinner» Torpet og det blir de som blir årets «utfordrere».

Gaute har sagt at det bare er 1 fra torpet som får komme inn på farmen, men kanskje han bare sa det for å lure oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet burde bli en fast greie av Farmen fra nå av! Altså i senere sesonger hvis det blir noe av! Herlighet som jeg ler! Lasse og Camilla passer så sykt bra sammen! 😄 Andreas blir jeg egentlig bare satt ut av 😛 HVEM har et sånt kvinnesyn i dag?! Hadde jeg vært der inne, og han hadde bedt meg om å stå på kjøkkenet, hadde jeg blitt rasende, tror jeg :P Jeg verken liker å lage mat eller er noe flink til å lage mat. Så hvorfor skulle jeg da ha det som fast oppgave? Bare fordi jeg ikke har utovertiss?? Hadde selvfølgelig godtatt rullering selvom jeg er elendig på kjøkkenet, men da hadde det hvertfall vært likt for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Janzypants skrev:

Torpet burde bli en fast greie av Farmen fra nå av! Altså i senere sesonger hvis det blir noe av! Herlighet som jeg ler! Lasse og Camilla passer så sykt bra sammen! 😄 Andreas blir jeg egentlig bare satt ut av 😛 HVEM har et sånt kvinnesyn i dag?! Hadde jeg vært der inne, og han hadde bedt meg om å stå på kjøkkenet, hadde jeg blitt rasende, tror jeg :P Jeg verken liker å lage mat eller er noe flink til å lage mat. Så hvorfor skulle jeg da ha det som fast oppgave? Bare fordi jeg ikke har utovertiss?? Hadde selvfølgelig godtatt rullering selvom jeg er elendig på kjøkkenet, men da hadde det hvertfall vært likt for alle!

Kanskje neste sesong så returnerer Helgi fra 2004. Olav Harald fra 2014 og Line fra 2017

Eller Bjørn Tore fra 2003 kunne vært med, den fyren eier ingen filter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Kanskje neste sesong så returnerer Helgi fra 2004. Olav Harald fra 2014 og Line fra 2017

Eller Bjørn Tore fra 2003 kunne vært med, den fyren eier ingen filter :P

Haha, dét hadde vært noe! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Janzypants skrev:

Haha, dét hadde vært noe! 😂

Jeg så ikke på farmen da Bjørn Tore var med men har fått med meg at han kunne bli skikkelig stygg og brutal O: Han var slik i Robinsonekspedisjonen, får grøsninger nesten av å tenke på han 😛

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evnt en trio bestående av Finn, Olav Harald og Frank!  De tre var vel også med i samme sesong? Husker Finn fikk gjennomgå den sesongen :(  Både av Olav Harald og Frank! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Janzypants skrev:

evnt en trio bestående av Finn, Olav Harald og Frank!  De tre var vel også med i samme sesong? Husker Finn fikk gjennomgå den sesongen :(  Både av Olav Harald og Frank! 

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk veldig sansen for Andreas i torpet. Han har jo et forskrudd kvinnesyn, men sett bort fra dette så virker han som en real fyr. Han føyer seg etter flertallet uten å lage noe oppstyr, og meldte seg frivillig til å være første person til å gå ut i kamp.

Tror nesten jeg liker torpet bedre enn farmen, er så behagelig og fin stemning der. Ingen intriger og drama, og dette var veldig fint å se på. Håper det fortsetter på samme måte! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Synes han ser tynn ut jeg 

Han er fortsatt tynn i ansiktet men ikke i kroppen. Han er stor rundt midjen. Blir det av rømmegraut tre ganger om dagen og å sitte i kubbestolen og tukte mens kona føder, skurer, koker, baker og passer 5 barn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Antoinette skrev:

Han er fortsatt tynn i ansiktet men ikke i kroppen. Han er stor rundt midjen. Blir det av rømmegraut tre ganger om dagen og å sitte i kubbestolen og tukte mens kona føder, skurer, koker, baker og passer 5 barn. 

Er slik at hun gjør det meste hjemme har jeg skjønt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Antoinette skrev:

Yup.

Rart at noen damer kan synes det er greit å skulle gjøre alt mens mannen bare later seg, føles så feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er SÅ gøy at Camilla får Anders til å gjøre ting som i hans øyne er kvinnfolk-oppgaver😂😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lita_go skrev:

Syns det er SÅ gøy at Camilla får Anders til å gjøre ting som i hans øyne er kvinnfolk-oppgaver😂😂

 

Ser på han at det sitter utrolig langt inne 😅 Han skulle hatt en dame som henne i livet sitt, som klarer å få han til å skjerpe seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Antoinette skrev:

Han er fortsatt tynn i ansiktet men ikke i kroppen. Han er stor rundt midjen. Blir det av rømmegraut tre ganger om dagen og å sitte i kubbestolen og tukte mens kona føder, skurer, koker, baker og passer 5 barn. 

Hva er vitsen med å gjøre kona hans så hjelpeløs? Du har ikke mye tro på kvinner.

Anonymkode: 1dad0...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke mye tro på kvinner.

Anonymkode: 1dad0...88d

Hun får all min respekt hvis hun bryter opp fra dette liksom-livet oppi Tuddal og kommer tilbake til sivilisasjonen og gir barna en normal oppvekst hvor de ikke lærer at de står under mannen kun fordi de er jenter. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...