Gå til innhold

Hekle "sunburst granny" .kva heiter det på norsk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her,takk for svar. Er det ikke få farger å velge i?

Anonymkode: b7a14...c37

Hvilke farger er du ute etter da? 

Synes de har MANGE farger å velge i, jeg..

karisma1.png.971e193bf69caea444b71a4feb0b896f.pngkarisma2.thumb.png.3d27b2b5de4dace851aae9221ccd2de2.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Bæreposemedekstra skrev:

Hvilke farger er du ute etter da? 

Synes de har MANGE farger å velge i, jeg..

karisma1.png.971e193bf69caea444b71a4feb0b896f.pngkarisma2.thumb.png.3d27b2b5de4dace851aae9221ccd2de2.png

Jada er mange fine farger😀Men når jeg først har sett meg ut noen....leiter etter en varmgul,neste borti oransje og en mintgrønn som skal være sammen med fem andre farger

Anonymkode: b7a14...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada er mange fine farger😀Men når jeg først har sett meg ut noen....leiter etter en varmgul,neste borti oransje og en mintgrønn som skal være sammen med fem andre farger

Anonymkode: b7a14...c37

Ja, skjønner :) Lykke til med leitinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Raumagarn har mange fine farger, og jeg mener å huske at Pt2 Finull er godt både å hekle og å strikke av.

 

(Du finner fargekartet litt nede til høyre på siden.)

Lykke til med teppet!

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens gode råd fra meg når det gjelder å lage tøfler, er å ha de fire sålebitene i vanlig hekling med staver.
Det kan være kaldt på gulvet, de slites i alle fall under...og da er det unødvendig med hullete "pyntefirkanter"
akkurat der. Jeg har også laget med sålebitene i fastmasker, da blir de solide å gå på. Har du det virkelig kaldt;
lag alle firkantene i fastmasker. Enter frem og tilbake-firkanter, eller lag dem som bestemorfirkanter runde for runde.
Godt, tett og varmt. 

Alt garn kan brukes ja og nettopp fordi garnet ikke er så dyrt, kan en lage flere i alle fargevarianter en vil. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann😀TS her igjen... Nå er jeg godt i gang med hekleteppet. Fann mange fine farger i Smart garn fra Sandnes, og en nydelig guloransje fra Falk. Prøvde å hekle ei rute med Vikinggarn sportsgarn....det er altså såååå stor forskjell på det og Smartgarn,så kvalitet er viktig. 

Anonymkode: b7a14...c37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...